Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Nu ai cum sa intelegi ,nu esti pasionat ,nu ai microbul . Te uiti la un V6 cum ma uit eu la un fumator si nu inteleg de ce fumeaza . Te miri de un impozit de 3000 lei cum ma mir eu de ce un fumator plateste 3 impozite pe an pe tigari ca sa-si strice sanatatea. Pentru tine masina e doar sa te duca unde ai nevoie indiferent de confort,materiale…. ,ieftin sau poate degeaba . Un pasionat NU cauta asa ceva .
  3. theo

    Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow

    Sa o porti sanatos! Greu tare cu talon de 35, stiu cum este...
  4. Astăzi
  5. tavitara

    Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow

    Like Like ! Aspect exterior perfect
  6. tavitara

    RNS 850 (Touareg 7P)

    RNS are lag la schimbarea meniurilor , selectarea liniilor , etc sta si se gandeste putin , nu ? Ca un computer vechi , in sensul asta ? Dar nu are lag cand afiseaza harta in timp real cand te deplasezi ? Sau cand reda muzica ? Daca e asa nu cred ca RNS e cauza , daca era de la unitate ptr ca din cauza unui RAM mic sa zicem , nu putea prelucra in timp real la viteza suficienta informatia de imagine , la fel facea pe ambele camere Cat timp RNS e proiectat sa mearga cu camere 360 grade pe 7P , ma gandesc eu ca are hardware suficient astfel incat sa nu sacadeze imaginea
  7. ShadoWzZ

    Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow

    Faina masina. Sa o stapanesti sanatos.
  8. Salutare din nou! Incep direct, sa ma racoresc: Consuma, ma, nene, nu se incurca. 🤣 Bun, sa incepem povestea. M-am vazut ramas fara Superb si zic, incotro s-o iau ? Mi s-a deblocat instant o amintire cu o veche pofta ramasa nesatisfacuta, un Arteon galben, musai cu trapa, musai R-Line, musai 272/280cp. Iau zile la rand site-urile de pe la noi, o singura masina indeplinea toate criteriile, la Brasov. Dezavantaje ? Da. Rulajul: 150.000 km la momentul achizitiei. Zic totusi sa ii dau o sansa si sa merg la Tess s-o verific, in cel mai rau caz pierd vreo 500 lei. Numai ca la Tess imi prezinta oamenii tot istoricul, curat, intretinuta, fosta masina a unui boss de la VW din Germania, apoi luata de cineva din Brasov pentru un an si putin. Configurata modest, fara zgarieturi, vopsea originala, totul perfect pe sub ea. N-am avut ce negocia la masina decat niste anvelope de iarna pe 20" pe care nu le-am dorit si o baterie, fiind putin obosita cea de pe masina. Am hotarat sa risc putin cu rulajul si problemele ce ar putea sa apara in jurul acestei valori si am luat-o. Zic, aia e acum, o tin maxim un an si o dau, sa nu prind devalorizarea mare la mine. Asadar, dotarile mai de soi: - Virtual cockpit - Navi Discover Pro Gen. 3 - Webasto - Masaj si incalzire fata - spate - Trapa - pACC, Line, Side, Park assist. - DCC - camere 360 - DLA - hayon electric - kessy - rezervor 70 litri ?! (aici nu sunt sigur, dar la primul plin, cand am luat-o, am bagat 65 litri si abia se aprinsese rezerva) Probabil mai sunt dar nu imi vin in minte acum. Dupa 2500 de kilometri in ultima luna, pot spune ca ne-am obisnuit unul cu celalalt si am devenit un intreg. 😁 Ansamblul motor / cutie / transmisie este fantastic in modul Sport si foarte enervant in Drive. In Drive, cel putin in oras, subtureaza foarte mult masina, fiind aproape imposibil sa te strecori rapid, atunci cand situatia o impune. Rotile pe 20" sunt o provocare destul de mare, chiar si pe Confort, tot zguduie masina ca toate alea. In general, merg cu grija in oras, trec foarte incet peste liniile de tramvai si alte asemenea. Arata fenomenal si nu voi trece la 18 sau 19" pentru vara, stricand tot farmecul masinii. Cateva aspecte care imi plac / displac la masina: - franare excelenta - faruri ok, dar personal, sub cele Matrix Led de pe Superb - webasto, o incantare, l-am folosit deja la Busteni si pot spune ca face banii, insa e putin greoi de configurat din masina, il poti seta pentru maxim 3 zile, nu ii poti face un program Luni - Vineri, de exemplu. - scaunele ok, confortabile, masajul e cam meh, e nice to have dar nu poti spune ca te dai in vant dupa asa ceva - mult mai antifonata decat Skoda, eu nu am intalnit celebrele zgomote de aer pe la chedere, masina este foarte inchegata per total. Ce nu prea imi place la ea: - sonorizarea, o medie si un tweeter amarat in fiecare usa, care la volum peste 65-70% incep sa distorsioneze, bleah, ceva oribil. - "socul" acela la pornirea cu motorul rece, trebuie sa stau uneori 1,5-2 minute sa coboare relanti-ul la 850 rpm si sa ma pun in miscare. - este foarte rigida in modul Sport, gratie si anvelopelor pe 20" cu balonaj mic, iar in Bucuresti, singurul mod in care imi place sa conduc, e destul de haos, mai ales cand am si copilul in masina. - tips-uri fake, ma nene, la asemenea motorizare ? Imi pui capace de plastic si tevile indoite in jos ? Si iarna scoate aburi pe sub bara ? WTF ?! - sunetul fake din boxe, in modul Sport. Voi cauta sa dezactivez cu VCDS, imi suna a Aliexpress. Daca vreau sunet, pun clapeta sau o evacuare de Doamne ajuta. - nu trec la aspecte negative, consumul, doar va povestesc putin si despre el. Stiam foarte bine la ce ma inham, am citit mult inainte, fac doar haz de necaz. Dupa Octavia vRS cu 5-6% consum, la Superb hybrid unde aveam 1,5-2% in Bucuresti, zbeaammmm la Arteon, 20-21% dimineata la ora 8:30 sau 13-14% dimineata la 6:00 ori seara dupa 21:00. 🤣 Si merg linistit, uneori si pe Eco, dar nu am obtinut mare economie. Tot pe Sport prefer. ❤️ In afara orasului, nu am reusit sa scot mai putin de 9,2% , cu tempomatul setat la 105 km/h. Ca un long story short, fac un plin de ~500 lei pe saptamana. 😲 Bine ca au rezolvat problema consumului de ulei, daca mai bagam si cateva bidoane de ulei, ala eram. Vine si partea mult asteptata de unii, gandurile de upgrade: - Arteonul R-Line arata foarte bine la exterior, dpmdv, asa incat nu gasesc ceva ok ce i-as mai putea adauga. Posibil, posiiiiibil, un diffuser pentru bara spate, portiunea dintre tips-uri (fake, wtf ?!) fiind cam goala, acolo merge un difuzor cu aripioare, cum aveam la Superb. - deja i-am luat un set de jante de Golf 7 GTI, pe post de bocancei, urmeaza curand niste anvelope de iarna 245/45/R18. - ma tot invart in jurul ideii de a-i monta benzile de led-uri care practic unesc farurile, piese OEM, la fel ca cele de pe Arteon facelift. Mi se pare ca e un upgrade de bun gust, inca ma gandesc daca sa le comand sau nu. - neavand ce sa fac prea mult la exterior, as vrea sa ma ocup la masina asta mai mult la interior, si mai exact, la sistemul de sunet. Din pacate, neamtul s-a zgarcit la Dynaudio, iar sistemul actual suna incredibil de prost, mult, mult sub sonorizarea Skoda. Imi place sa ascult muzica tare, foarte tare, mai ales cand sunt singur. Iar masina asta sufera foarte mult la capitolul sonorizare. Antifonat usile, ceva de la Audison sau Deaf Bonce + o amplificare corespunzatoare si deja as fi peste orice Canton sau Dynaudio. - schimbat culoare etrieri, cei facuti de fostul proprietar mi se par oribili - stage 1 ? Intentionat am lasat-o la urma. Nu sunt inca, 100% convins sa i-l fac, sa merg pe un stage 1 ecu/tcu sau sa ii arunc si o admisie R600 ? Voi vedea. 🙂 Ma chinui sa scriu textul asta la birou de cateva zile, intrerupt fiind de 100 de ori. Daca mai suna incoerent pe alocuri, ma iertati si voi. Mai scriem si de acum incolo. Las mai jos cateva poze cu agregatul:
  9. nicklazar11

    Regenerare DPF - prea des

    Salutare colegi! Acum un an am achizitionat un Passat B8 2.0 tdi,DSG,motor CRLB.Masina am adus-o personal din Germania ,250k. Masina nu consuma ulei,nu scoate fum,merge ok. Problema ei sunt regenerari in oras la 45-60km si in afara la 200 km. Ce am facut : -am curatat filtrul de particule la Odorhei -am pus senzori diferentiali noi (Bosch am inteles de la mecanic) Dupa aceste operatiuni am observat ca nu s-a schimbat nimic,regenerarile sunt la fel.Cei de la Odorhei mi-au spus ca filtrul era incarcat 60% si l-au curatat cu succes. Am fost la alt mecanic care a spus ca filtrul nu a fost resetat din VCDS ca si cand era nou si a facut el aceasta operatiune.Dupa aceasta resetare,regenerarea in oras a crescut de la 45 km la 65 km. M-am intors la acest mecanic si am pus de proba senzori diferentiali originali iar regenerarea in oras a crescut din nou la 90-95 km iar in afara la 300 km. Mecanicul acesta spune ca presiunea indicata de senzori este mare(cam 15-eu nu ma pricep sincer la aceste date) si ca ar trebui schimbat DPF,cu toate ca acesta a fost curatat. Daca ar fi filtrul,de ce s-a imbunatatit frecventa regenerarilor? Ma puteti ajuta cu sfaturi?Nu vreau sa cheltui bani aiurea pana gasesc problema.Sau un mecanic foarte bun in zona Sibiu care sa ma ajute! Multumesc frumos!
  10. sandumbogdan

    Probleme Electrice (Tiguan III)

    Mai bine cumperi un OBD Eleven sau Carista si stergi singur erorile. Mi se pare super nesimtire ca masina sa dea eroare si sa-ti ceara bani ca sa-ti sterga eroarea.
  11. mishulica29

    Noua mea Skoda Octavia 2 Facelift

    A sosit si cablul hdmi ca să "leg" navigația android de noul bord. Acum pot sa vad pe bord ce e si pe navigație sau pot face split screen si sa am pe bord waze si altceva pe navigație. Dupa ce am făcut poza am mai ajustat marimea hărții pe bord. Se poate face si full screen si dispar ceasurile. Acum mi-am dat seama, navigatia android cu 4g ram care era initial pe masina incepuse sa faca figuri si a fost inlocuita cu alta cu 8gb ram.
  12. tavitara

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Problemele reale la achizitionarea unei EV fata de o termica sunt : pretul mare de achizitie , disconfortul cauzat de incarcare , senzatia de plastic si incertitudinea fiablitatii modelelor ieftine chinezesti si nu doar chinezesti , in general a celor ieftine daca pot numite ieftine Ca nu sunt telefoane sa le schimbi la 1-2 ani cu plata in rate cum vezi prin mii de review-uri : am luat noul Galaxy , deloc nu m-a multumit , etc , am revenit la XX Cand vor ajunge sa faca baterii ieftine si bune atunci poate pretul scazut va face oamenii sa migreze masiv spre electrice in categoria modelelor mici Deocamdata fiecare testeaza pe banii lui
  13. ssergiu14

    RNS 850 (Touareg 7P)

    Sincer nu stiu exact, ca n-am fost la fata locului cand s-a montat unitatea pentru Android Auto/Apple Carplay, fiind vorba despre aceasta: https://www.edotec.ro/product/3855/carplay-android-auto-mirrorlink-wireless-vw-touareg-rns850-cp-rns850.html Dar ma gandesc ca semnalul se transmite direct la RNS. Daca stau bine si ma gandesc, uneori si unitatea RNS in sine are "lag", in alte ferestre/meniuri, nu doar la afisarea camerelor.
  14. gabriel999

    Faruri LED - Passat B8

    Se poate ca această defecțiune să fie cauzată de o siguranță arsă sau un releu defect care alimentează faza lungă dreapta? Am epuizat toate variantele evidente și nu mai știu ce să verific în continuare. Am schimbat si calculatoarele intre ele de la farul de pe stanga cu cel afectat pe dreapta. rezultatul fiind acelasi adica, faza lunga functiona pe partea stanga cu calculatorul farului din dreapta dar invers nu mergea. Dacă are cineva schema siguranțelor / pinilor pentru farurile full LED sau a trecut printr-o situație similară, orice sfat ar fi binevenit. Mulțumesc anticipat!
  15. teko

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Salut, nu am mai fost pe aici de ceva vreme. De aproape doi ani, avem in "dotare" si un Golf 7 cu 1,6 diesel CXXB, manuala. Toate bune si frumoase. De curand am o problema cu un senzor de temperatura DPF: IDE07718 - Particle filter outlet temp. sens. 1 bank 1 : raw value -40 C. Va rog, daca poate cineva sa ma ajute sa-l identific mai precis unde este, si un cod pe original, daca se poate. WVWZZZAUZGW182698. Multumesc anticipat.
  16. tavitara

    RNS 850 (Touareg 7P)

    Camerele trimit semnalul direct la RNS sau sistemului Android ? Daca trimit direct la RNS si cablarea e facuta corect cu fire de calitate , cel mai probabil camerele sunt proaste , ambele , fiecare cu manifestarea ei
  17. EEXCALADE

    Filtru diesel de particule - DPF

    Lipseste logica .
  18. halamadrid

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Asa cum am mai spus, exemplul cel mai la indemana e comparatia intre un Golf 1.5 tsi si un iD3. De diferenta de pret pui benzina pentru o distanta in km care acopera o perioada mare, pentru majoritatea. Imi e lene sa caut calculele, sunt intr-un post de acum ceva timp. Cat despre pomeni aka subventii oferite de guvern, aduc aminte doar situatia din primavara din Romania, cand fara RABLA, toata lumea bocea pe la dealeri si pe forumuri, O comparatie corecta se face intre 2 masini fara a lua in calcul subventia ce poate fi oricand eliminata/diminuata. Orice e contrar gandirii tale nu are vreun sens, desi eu nu vad pe strazi o explozie a numarului de electrice, desi de ani de zile stirile astea imi rod urechile, In continuare se da pomana in multe tari, dar nu prea se mai da, multe guverne elimina subventiile pentru electrice. Cat despre posta din Suedia, cu toata dorinta lor de a fi eco, materialul tehnic ii impiedica. Ce exeplu mai clar vrei? Crezi ca la camioane e altfel? Un camion parcurge intr-o zi o distanta mai mare decat o masina de posta. Cine are timp s astea la incarcat? POate doar sa se suprapuna cu timpul obligatoriu de odihna, dar sunt multi factori impl;icati: program, parcari, statii disponibile. Soferii de camion nu-s in concediu, nu merg la cumparaturi la supermarket, nu isi permit sa dea peste cap tahografele. O fi cum zici tu, nu stiu sau nu inteleg ce spun, dar esenta ramana: lumea se orienteaza spre chinezarii hibride, mai ieftine si mai dotate decat suratele lor europene. Daca aceste chinezarii vor trece proba timpului, industria auto din Europa va trebui sa faca schimbari majore, altfel va disparea in procent mare. Parerea mea e ca masinile chinezesti vor da batai de cap utilizatorilor, sunt doar niste gadgeturi pe roti, cu platforme tehnice modeste, motorizari modeste. Cele cu adevarat bune au si pret pe masura.
  19. vizitator

    Filtru diesel de particule - DPF

    Intre timp am chemat un service mobil care face si diagnoza pe DPF. I-am chemat in parcare, au venit la masina, au pus masina pe tester si hop, eroare la senzorul MAP si mesaj ca bateria nu mai functioneaza. Nu am avut alta solutie decat sa schimb bateria. Dupa schimb, eroarea pe senzorul MAP a disparut, si electricianul este de parere ca din cauza bateriei slabe nu se mai faceau regenerarile filtrului DPF; adica bateria nu mai avea curent, senzorul MAP functiona defectuos si nu mai controla emisiile de CO2, motiv pentru care filtrul DPF s-a si imbacsit. El m-a sfatuit sa mai fac un drum extra-urban de 30 km, fiind de parere ca, odata ce am schimbat baterie, filtrul isi va face regenerarea. Voi ce parere aveti? Are logica ce a spus el?
  20. EEXCALADE

    Desfacere valva EGR -> Passat B6

    Incearca o curatare egr/galerie
  21. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Daca apreciezi SS-ul …suntem la poli diferiti . La mine e apasat butonul pe off din prima zi ,nu-l suport 😀
  22. detinator

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Conspiratiile cu 5G ul au murit incet incet, din ce am vazut. Costul initial e f mare. Si eu ma gandesc ca un Passat ieftin e f confortabil si spatios. Atentie, s=a inteles gresit ca asta ar insemna ca spun ca electricele nu sint asa. E evident ca si electricele sint spatioase si confortabile, ziceam doar ca un Passat il poti lua cu 8000 euro. Desi vad ca B8 urile sint scumpisoare, pe la 1400e? Asta in conditiile in care vin deja toate cu peste 200000km parcursi. Noi practic dezbatem vechea dezbatere intre masina noua si masina second hand. Electricele se cumpara in mare masura noi. Am avut un Arona sau cum se cheama de la VW gratis cat am avut masina in service, motor 1.0 TSI, consumul in oras era socant, se ducea si in 15 litri la 100km cand era cald si AC ul functiona... cu AC oprit consumul scadea destul de mult dar tot e mare. Pt o masinuta mica, usoara... Am cheltuit pe benzina in perioada aia mult mai mult decat as fi dat pe electricitate. Abia am asteptat sa iau electrica inapoi. Am apreciat la acel Arona ca sistemul Start Stop a evoluat f mult in bine, pornea motorul predictiv cand a doua masina din fata mea se misca, o vedea cu camera... Deci cand masina imediat in fata mea se misca, deja era motorul pornit si la mine si puteam pleca fara nicio intarziere. Eu am postat in general cu dovezi, linkuri... as fi curios sa citesc aceste norme. Totusi, ce legatura ar putea fi intre o linie "de foarte inalta tensiune" care inseamna 300000 si 400000 v, si sint f rare prin Romania, si tensiunile de maxim 400v din masinile electrice? 400v avem si acasa toti cei care avem trifazic..
  23. Andrei1980

    KAROQ grey steel

    Pun si eu asta aici...se schimba si la DQ 200... A DSG DQ200 transmission has two separate fluid reservoirs, both of which require servicing despite Volkswagen's "sealed for life" designation. A proper fluid change involves replacing the oil for the mechanical gearbox and the hydraulic fluid for the mechatronic unit. Fluid change interval While Volkswagen does not prescribe a service interval, experienced mechanics strongly recommend changing the fluids to avoid premature transmission failure. Recommendation: Change the DQ200 gearbox and mechatronic fluids every 5 years or 100,000 kilometers (~60,000 miles). Severe conditions: In hot climates or heavy stop-and-go traffic, consider more frequent fluid changes, such as every 60,000 kilometers (~40,000 miles). Required DQ200 fluids The DQ200 uses two different, non-interchangeable fluids for the gearbox and mechatronics. The total capacity for both is less than 3 liters. Gearbox oil: Part number: G 055 512 A2 Quantity: 1.7 to 1.8 liters Mechatronic (hydraulic) fluid: Part number: G 004 000 M2 Quantity: 1 liter
  24. mfm71

    Desfacere valva EGR -> Passat B6

    Passat b6 BMP care să fie cauza ?
  25. Dolfin

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Institutul National de Sanatate Publica are si niste norme pentru distanta fata de stalpii liniilor de foarte inalta tensiune. Nu va poate opri nimeni sa credeti ca limitele sunt stabilite doar pentru a preveni caderea firelor sau alte accidente de aceeasi speta, totusi puteti sa va informati mai mult. Detectorul de RF din video este 93Lei pe eMAG, daca va uitati la placa interna nici macar nu este multi-layerd, in China ele sunt facute in fata ta la o masuta din SEG Plaza in Huaqiangbei. Sunt video-uri cu un detector mai scump, nu din categoria celor de mii de $ dar general acceptat ca civilizat pentru consumer la categoria lui de pret, Trifield TF2, peste 1.200Lei, care reactioneaza foarte puternic in Tesla. Personal as fi suspicios daca Google si YT ar lista doar video-uri cu "debunking" EMF emission on EV car. Personal as fi suspicios daca la orice cautare s-ar spune ca EV cars nu au radiatii ionizante si ca doar acestea sunt daunatoare sanatatii. Informatia exista, trebuie doar sa fiti receptivi.
  26. Ieri
  27. Florin1up

    Passat GTE - Discutii generale

    Salutare. Am un GTE 2016 cumparat in 2018 (cu 16k km). Dupa 9 ani bateria se prezinta acceptabil, avand in vedere ca am incarcat-o aproape zilnic. Tocmai ce am calculat gradul de uzura al bateriei li-ion. Pentru cei interesati, asa se poate calcula: Folosind VCDS, acceseaza modulul Hybrid battery: IDE01036-MAS01377 High voltage / Hybrid Battery history data 1-Counter for kilowatt hour charge 20466.942 kWh (notat mai departe cu "A") IDE01036-MAS01378 High voltage / Hybrid Battery history data 1-Counter for kilowatt hour discharge -19260.077 kWh (notat mai departe cu "B" - atentie, se foloseste fara " - ") Pe langa acestea, este nevoie sa stim si capacitatea utilizabila a bateriei (la passat GTE = 8kW) - notata mai departe cu "X" Se calculeaza energia exploatata prin baterie: (A + B) /2 = C (19863 kWh in cazul meu) Se estimeaza echivalentul in cicluri complete - notat cu D C / X = D In cazul meu: 19863/8=2483 cicluri complete de incarcare-descarcare State of health sau starea de viata a bateriei: SoH= 100-(k*D) unde k reprezinta o constanta generala a degradarii bateriilor li-ion per ciclu incarcare-descarcare. (k=0.12) In cazul meu: 100-(0.12*2483)=70.2 (adica 70.2%) Garantia bateriei si a sistemului electric a expirat acum un an. Atunci era undeva pe la 76% Per total sunt multumit de masina, acum are 190 k km si am condus mai bine de jumatate din distanta doar pe electric. O incarc acasa si de multe ori si la servici.
  28. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    😀 https://economedia.ro/kia-a-creat-un-odorizant-cu-miros-de-benzina-pentru-soferii-de-masini-electrice-carora-le-lipseste-mirosul-combustibilului.html
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!