Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 1434 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Astăzi
  2. Mihai94TDI

    Kit oglinzi pliabile electric

    A pus cineva oglinzi cu pliere de skoda octavia 2 facelift pe NFL si-a reușit sa facă pliere din cheie?, daca da cum a reușit?.. schimbând modulele de pe uși?
  3. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    Boon! Dupa ce am traversat Canalul Manecii cu feribotul, am schimbat sensul de mers si m-am incadrat pe "contrasens" la fel ca ceilalti participanti la trafic. 😋 Mai aveam de parcurs 1200 km pe autostrazile franceze pana la destinatie, dar ca si anul trecut, am hotarat sa oprim pe drum, in inima Frantei, sa ne odihnim o noapte la hotel. Nu avea sens sa conduc dintr-o bucata atata drum, desi as fi putut sa mai castig o zi, dar mi-au ajuns 2 saptamani de concediu, nu m-am grabit niciunde, plus ca, la fel ca si data trecuta, niste bericioace la draft 🍺 ma strigau pe nume. 😄 Domnisoara de la receptie era moldoveanca si cand ne-a auzit ca vorbim romaneste a devenit foarte prietenoasa, mai ales cu mine! Sotia nu a prea ras! 😄 Hotelul a fost full din ce ne-a spus, cica am facut bine ca am rezervat din timp. De obicei fac rezervare la "popasuri" cu o luna inainte de vacanta pentru a nu intampina probleme, atat la dus cat si la intors. Ursu' a plutit pe autostrazi in prima zi 1100 km, fara sa "gafaie" nici macar o secunda, aerul conditionat si-a facut treaba cu brio, ador faptul ca gurile de ventilatie principale, din bord sunt acoperite de trimuri, stau ascunse, ca sa nu te "sufle" aerul in fata, temperatura fiind mentinuta prin gurile de ventilatie de pe usi, stalpi, parbriz si cele de la picioare. Ai permanent temperatura dorita, fara sa simti de unde vine "RECE". GENIAL! ❤️ Daca doresti aer rece suplimentar sau vrei ca ventilatia sa "sufle" spre tine, la apasarea unui buton, poti ridica trimurile, astfel, grilele raman descoperite, pe rand, bineinteles individual, le poti alege doar pe cele pe care le vrei deschise sau pe toate, dupa preferinte! Poti selecta debitul de aer dorit la fiecare grila de ventilatie in parte, poti selecta rece sau cald, etc! Fiecare pasager isi poate seta ambianta si temperatura dorita dupa bunul plac. 🥰 Sistemul de aer conditionat este SF din punctul meu de vedere! Am mentionat in prezentarea masinii ca are si dezumidificator integrat, nu stiu cate masini au aceasta dotare nici macar in prezent. Tare? Ador masinoiul asta, este pur si simplu un IAHT pe roti! Am parcurs aproape 40 000 km in cei 2 ani. Devoreaza autostrazile, chiar si la 180 km/h este liniste, vorbeam cu sotia normal, volumul sistemului audio nu trebuia ridicat, se aud usor cum ruleaza pe asfalt anvelopele Continental Premium Contact 5 XL care trebuie sa mentina cei peste 5 metri si 2.5 tone de masina pe traiectorie, in rest, nimic, este antifonata la MAXIM, geamurile duble fac toata diferenta iar suspensia pneumatica te face sa te simti la fel ca pe feribot, pur si simplu pluteste usor, amortizand orice denivelare fara sa miste caroseria in nici un fel, fotoliile moi imbracate in piele Vienna perforata contribuie si ele la confortul de vis, cam pentru asta a si fost creata aceasta masina...sa manance autostrazi pe paine, sau "pe croissant", dupa caz! 🥐 Francezii "te ard" daca vrei sa plutesti pe autostrazi, "baieti destepti" ce sa zic, trebuie sa intretina si ei infrastructura, am dat cu cardu' la bariere de mi s-a "acrit", de fapt nu foarte des, dar consistent! 28 de euro aici, 34 de euro dincolo, 41 de euro etc dar stiam asta deja din calatoriile pe care le-am mai facut in trecut. C'est la vie! 🤪 Acelasi traseu pe care l-am parcurs si anul trecut: Baloo s-a odihnit si el, la hotel, a reusit din nou performanta de a parcurge 1100 km cu un singur plin de motorina! ❤️ Parcarea era plina de masini cu numere din toata Europa: Italia, Franta, Germania, Olanda, UK, Belgia, Swiss etc: Hotelul foarte ok: Popas tot la TECUCI, "bancu' cu mustaru'"😄 Seara, ceva de haleala (peste): Dimineata urmatoare, mic dejun, cafea☕ si din nou la drum spre Coasta de Azur!Mai aveam de parcurs 600 km pana la destinatie: Va urma!
  4. Magulicy

    Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi

    Am făcut cum ai zis tu și tot nu merge, posibil din cauză ca am schimbat calculatorul de la coloana am pus cu CD în coadă acesta să fi mutat pini pentru claxon de pe pinul 7 și 8 pe alți pini?
  5. F l o r i n

    Diferenta intre module de confort

    No, încercați asa sa vedem daca o sa reușiți......si postați aici
  6. Al Bundy

    Diferenta intre module de confort

    Si ? crezi ca un program ce functioneaza in msdos o sa functioneze altfel ?
  7. marius1982.11

    Editare/Modificare instrument cluster VW Golf 4 si Passat B5

    Ori cu interfață vds pro ori cu o alternativa. Mai exista si varianta sa il citesti cu cititor de eeprom si o clema dip8 direct pe placa. Devantajul e ca pt asta trebuie sa le desfaci. Trebuie modificate niste adrese in dump pt a activa aceasta functie. Nu sunt sigur ca pe skoda e posibil. Pe golf 4 immo3 sigur merge.
  8. marius1982.11

    Diferenta intre module de confort

    Hai man, ca doar s-a inventat emulator de port serial.
  9. mihaiimisu

    Lipsa acceleratie

    Salut, Revin cu un log pe canalele 3;10 si 11. De data asta am prins cam 10 secunde de pauza cu acceleratia in maxim. Atasez log. Dupa descărcarea log redenumeste si schimba extensia de la .csv la .xlsx. Mulțumesc. log passat (1).csv
  10. F l o r i n

    Diferenta intre module de confort

    Te-ar ajuta un laptop model mai vechi, cu rs232 pe placa.
  11. F l o r i n

    Baterie (Touareg 7P)

    Da, clar. Se bazează si pe bateria de 48v, avand in vedere starter/generatorul. Asa este, reparam din ce în ce mai des/zilnic, mașini abia ieșite din garanție.
  12. F l o r i n

    Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi

    In cablaj mufa galbena T12k de la spira volan spre airbag, pin 8 maro trebuie sa fie masa, pin 7 pleaca de la sasiu airbag/switch claxon spre releu claxon
  13. SVMLG

    Baterie (Touareg 7P)

    O fi ceva si legat de noua arhitectura pe 48V, de prin 2019, VW a inceput s-o foloseasca pe a treia generatie de Touareg. De altfel, de-ar fi doar problema bateriilor pe noua generatie...
  14. Nedeianu

    Diferenta intre module de confort

    Deci trebuie să îmi cumpăr o interfață cu mufa rs232 pe care sa o lipesc pe placa de la laptop?
  15. raduletz

    Probleme pornire passat B6

    @F l o r i n CBBB - cod motor
  16. Magulicy

    Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi

    Dacă îmi poți spune puțin mai detaliat te rog să nu greșesc, trebuie să trag un fir de pe șasiu airbag (adică de unde pleacă firul albastru?) sau de unde pleacă firul alb cu negru? Și în mufa galbenă de la spira în ce pin intră ? Mulțumesc !
  17. F l o r i n

    Instalare tempomat (Cruise Control)

    No...am gasit lipsa la Octavia 2 fl si la Superb, de aceea ti-am recomandat sa verifici Acum, pus pin in conector la coloana volan si la mufa ecu motor, dupa care o sa mearga
  18. F l o r i n

    Senzor (switch) pedala frana - probleme

    Ai verificat sigurantele, asa cum ti-a recomandat Bundy?
  19. F l o r i n

    Probleme pornire passat B6

    Ce cod motor ai?
  20. F l o r i n

    Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi

    Trage fir de la claxon/de pe sasiu airbag, direct la mufa galbena de la spira
  21. F l o r i n

    Editare/Modificare instrument cluster VW Golf 4 si Passat B5

    Nu merge la Octavia 1 cu Long coding. In primul rand nu ai long coding pe ceasuri, la acest model Cu o interfata compatibila, trebuie sa citești eep ceasuri si-l modificam, dupa care il scriem la loc
  22. F l o r i n

    Baterie (Touareg 7P)

    Mai ales bateria OE pe masina noua. Bateriile OE au fost ceva deosebit, dar pana in ultima perioada. Acum avem mașini 2019-2021, la care suntem nevoiți sa le inlocuim acumulatorul. Recomand Varta Dynamic, Banner, etc
  23. voinea

    Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)

    doar in China. Nu este la noi
  24. adicorbos

    1.4 TSI (TFSI)

    Astăzi, după un drum Brașov - București, la plecare am șters eroarea, până la ajuns la destinație nu s-au aprins becul in bord, mașina la fel merge, însă am observat dacă accelerez foarte foarte lin nu mai dă în nas, ci merge normal, cu mențiunea că trebuie accelerat foarte lin. Oare este compresorul sau cureaua care leagă pompa de apă de compresor? Simt că este ceva mecanic, întreruperea se întâmplă doar in sarcină, la accelerare in gol merge impecabil și nu are eroare
  25. Ieri
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!