Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 9 zile.
- Ultima oră
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
ghemotoc16 a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Nici eu nu ma asteptam la alte probleme, dar ... Cei de la service nu se ocupa de cutii automate asa ca nu prea aveau solutii decat sa o duc la un alt service. Se poate repara din ce am mai gasit pe net, se schimba acel ax. Nu e atat de grav pe cat am crezut eu insa, alt mecanic mi-a spus ca nu prea are cum sa piarda ulei pe acolo ca vine un semering si nu se poate intampla asta, doar sa mai monitorizez, iar la urmatoarea schimbare de volant sa am si asta in vedere. -
Felicitari! Cutia vine cu plusuri si minusuri. Singurul avantaj e spatiul in plus. Dezavantaje: - galagie la viteze peste 80-90km/h - talpile de prindere vor lasa urme daca nu pui o folie pe locul respectiv - neavand bare pe plafon, automat o sa fie barele mai lungi si o sa-ti picure pe geamuri de pe ele sau pe scaun cand deschizi usa. Grija la cap cand pui juniorii pe locurile lor - Daca o iei suficient de lunga pentru schiuri o sa vina si peste plafon si o sa-ti picure si de acolo lasand urme de apa/calcar uneori. Cu toate acestea, nu vad cum ai putea face un concediu in 4 fara porbagajul suplimentar.
-
-
Ceau @adicorbos, https://www.autodoc24.ro/evoron/22990345 Eu am luat de la Evoron EVAC053. O zi faina.
-
Demontare elemente interioare (Tiguan 5N & 5N2)
Andrei_72 a postat în topic iniţiat de chas3 din Tiguan 5N & 5N2
Problema se remediază la un tapițer. - Astăzi
-
In portbagaj in partea stanga ai o bateria normala de 12V, cea pe care o foloseste motorul termic. Ii poti face un test sa vezi daca mai este in paramentri.
- Ieri
-
Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR
Iulianwdw a postat în topic iniţiat de hallucinogen din TDi Forum
Salut, la un golf 7 1.6 clha a aparut martorul de bujii incandescente intermitent in bord, codurile P304300 P308D00 la tester. S-a schimbat pompa din rezervor insa problema persista. Recomandari? Multumesc -
Presiunea diferentiala enorma! Probabil filtru colmatat sau topit. NU mai incerca regenerari fortate ca poate ia foc masina! Fa o inspectie vizuala si vezi cum arata DPF.
-
e o problema foarte cunoscuta pentru tipul acela de cutie de sigurante ( ebox low) nu e ciudata conceptia, alte marci au chestii si mai ciudate
-
vizual
-
Multumesc,o sa apelez la colegii care au acces
-
O să verific, mulțumesc frumos! Cum se verifica ceramica de la DPF?
-
conform erorii, nu DPF e problema, ci procesul de regenerare care nu are conditii optime. Trebuie sa cureti / inlocuiesti racitorul de gaze EGR si sa verifici sa nu fie sparta ceramica de la DPF nu mai pornii regenerari pana nu cureti racitorul , ca faci mai mult rau.
-
Salutare, am și eu o problemă cu golful 5 1.9 105 cai cu DPF, de câteva zile s au aprins cei 3 martori DPF, check engine și spirala(licăre intermitent), am încercat să cu vcds ul să forțez regenerarea, a scăzut încărcarea filtrului undeva la 21% după care a dat failed. De asemenea a intrat în limp mode și nu mai trage. Atașez și o poză cu eroarea pe tester și un print din timpul regenerării. Nu știu dacă are vreo legătură însă se pare ca și indicatorul de motorină rămâne pe full, deși când pornesc martorii de verificare urcă de la 0 la full.
-
Pe mine m-a uimit de cat de ''docil'' este si cat de mult poate fi impins, comparat cu un M2 CS F87 manual, care este brutal pe acceleratii si cu care trebuie mare, mare grija si multa experienta. GT4 RS e un instrument de mare precizie, prin comparatie.
-
-
Salut! Mă poți ajuta cu un cod de produs?
-
Salut, bolidul de 75cp s-a plimbat mult zilele acestea, ii place la munte se pare. Parca tot se mai aude ceva pe la etrier, poate ma duc sapt asta sa mai arunce un ochi pe acolo fiind inca in garantie lucrarea (cred ca e inca in garantie). In rest ce sa zic, AC raceste de am plangeri de la pasageri ca e prea frig (sper sa ramana asa si sa nu crape ceva :D), consum de aprox 4,5 la cateva sute de km combinat ( de ex urcarea spre hotel Pestera unde nu prea a vazut a3a), totul la locul lui, e ok pt o masinuta la pretul asta zic eu. Am umplut-o vineri cu chestii de camping, scaune, masa, gratar, scule etc. Am mai incaput apoi 2 adulti si un minion si mai era loc. Am pus w221 la vanzare asa ca e foarte probabil ca Baby Audi sa ramana singura masina a familiei pt o perioada, vom vedea cat de lunga sau cat de scurta.
-
Ce diagnoza ai?
- Săptămâna asta
-
Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI
Xman_ghio a postat în topic iniţiat de BeciAcustic din Masina mea
Iti spun din proprie experienta: cutia Thule e una din cele mai bune investitii! Arata urat, dar "gets the job done"! Vara caram haine extra, jucarii de plaja, etc. Iar iarna ski-uri, placa snowboard. Merita toti banii! -
Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi
spido a postat în topic iniţiat de lancelott din Golf VI & Jetta
Volanul e ok. Ce calculator coloana ai ? Va trebui unul HL. -
Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi
Flavius Alexandru a postat în topic iniţiat de lancelott din Golf VI & Jetta
Va salut,am un golf 6,1.4 caxa fara comenzi pe volan,atasez mai jos pozele intr un link,cu tot ce am si ce nu am😅,as vrea sa i fac si eu retrofit la comenzi pe volan,de ce as avea nevoie? Va multumesc! https://we.tl/t-GbgXTSv3R1 -
Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI
BeciAcustic a postat în topic iniţiat de BeciAcustic din Masina mea
Nu mai e cazul, s-a inchis pravalia, am dat sah mat de acum. Pana acum octavia pare sa suporte necesitatile dar ma gandesc pe viitor la un portbagaj pe plafon. Nu imi place deloc cum arata dar de nevoie.... -
GT4 RS am avut 24h fix in ziua cand a dat coltu' Ozzy. Am comis-o iar la zuffenhausen. Este intradevar animalic sunetul pt o masina stoc, mai ales intre 8 si 9k. In cabina ma refer. Fiind cu pachet optic si de performata weissach printre dotari se enumera admisia care trece prin habitaclu si sacrifica geamurile din spate e din carbon iar evacuarea de titan care suna mai "metalic" si aia. Este categaric peste GT4 simplu( da, l-am luat si pe ala pe Passo Stelvio si Silvretta in Austria) care are "decat" un motor de carrera aspirat, alezat la 4l si cam atat pe cand RS-ul are motorul fratelui mai mare,911 GT3, dezvoltat de echipa de motorsport a lui Preuninger evident putin castrat ca sa nu bata la ochi totusi, scuza fiiind amplasarea centrala a motorului. Astfel e rotit cu 180 de grade fata de cum e in 911, asta rezultând la un traseu de evacuare mai lung. Oricum astea noi au si OPF care mai taie si el din zgomot. Trebuie sa recunosc ca nu am pilotat niciunul din ele la limita lui sau a mea, insa e demential la capitotul sunet si rapiditatea schimbarii treptelor de viteza. Am pus cateva poze la repezeala in sectiunea de poze ale profilului. Galben e culoarea mea preferata pe un porș de asta mai special asa ca...ce pana mea, a fost de vis. Albinuta porno Acest RS e cu atat mai special cu cat nerzii brandului asteptau demult un 718 cayman(motor central) care sa aiba un motor calumea nu glumele alea de 4 cilindri turbo. Si uite ca l-au primit(cine avea noroc sa prinda alocare). Specialitatea se termina insa subit, deoarece ei spun ca 718 va fi accelerat doar de electroni. Dar au mai zis ei multe si s-au sucit.
-
Faina masina! Mare, spatioasa, confortabila! Recunosc, cred ca as fi optat pentru un 2.0 TDI/2.0 TSI, desi motoarele noi mici TSI cred ca sunt suficient de potente. O alegere corecta, arata bine break! Imi place si culoarea! Sa te bucuri de ea! ❤️