Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 38 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. EEXCALADE

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Ai verificat bateria si alternatorul ?
  3. yoloyo

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Salutare. Am un b6 cbab,problema ar fi ca porneste aleatoriu ciudat,cateodata o ia sfert si cateodata o ia mai lung,am schimbat regulatorul de pe rampa ca am avut eroare,apoi am testat cu alt senzor de pe pompa de inalte,fara rezultat,bateria s a inlocuit,electromotorul dupa ce am schimbat carbunii masina pornea perfect dar dupa o saptamana a inceput iar sa o ia greu aleatoriu,cand porneste mai greu se si zdruncina putin,la rece injectoarele nu depasesc 0.70,am facut niste loguri mai demult si colegul @lupo zicea ca imi porneste cu presiune scazuta in rampa,dar nu stiu ce sa verific,ma gandeam sa fac proba cu o supapa de retur de la injectoare,apoi cu un sensor de pe rampa si in ultima faza sa scot injectoarele sa le verific,nu stiu ce ar putea avea de are momentele astea
  4. Astăzi
  5. acidone77

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Da si nu, depinde de foarte multi factori si pana unde se intinde controlul ala...
  6. marius1982.11

    Skoda Superb - From TDI to VR6 swap

    El nu are de alea ca ale noastre, stiu. Dar stiu ca de ex pe parking sensors la mine nu intra si nici nu vedea distantele pana sa nu modific asta in configuratie, dupa care ramane asa si le vede si in afisajul principal cand dau cu spatele imi afiseaza distantele. Mai retin si ca la unele modele de golf 4 benzina trebuie inclusiv in VCDS schimbat baud rate ca sa te conectezi la engine. Nu stiu daca si la asta, ca cine are R32 mk5 printre noi
  7. andrusel

    Eroare AdBlue P205B00 Reductant tank temperature sensor, signal faulty

    Salutare ! A schimbat cineva acest incalzitor(cu tot cu senzor) pe Bosch ?Multumesc
  8. cristi511

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Daca te face sa te simti mai bine poti sa ma injuri pe mine pentru asa zisele limitari pe care ti le impune o institutie fara fata, pe care nu o poti scuipa pe strada. Pe de alta parte, fiecare dintre noi suntem victimele alegerilor personale. Sunt de acord ca suprareglementarea este gresita sau ca anumite decizii afecteaza o minoritate pentru a (teoretic) avantaja o majoritate. Dar, ca acceptam sau nu, toti suntem parte a problemei. Asa ca ar fi mai util sa discutam constructiv si sa propunem solutii. Doar zic. Spre ex, si stiu ca nu e o parere populara, eu as propune urmatoarele: - impozit anual pentru vehiculele sub 2000 cc sa fie marite x3 sau x4. Exemplu personal --> as plati vreo 1000 ron pe an versus 250 acum - sub valoarea de 500 de lei a impozitului sa nu existe reduceri de tipul ( ai hibrid clasa x/electric, platesti x% din impozit); - eliminarea tututor exceptiilor de la impozitarea automobilelor cu mentirea a 2 categorii: vehicule de epoca si cauze medicale REALE!!! - obligativitatea ca parcul auto institutional "de strada" sa fie minim E5. Discutia e lunga si evident polarizanta. Revenind la topic, Introducerea fortata a BEV-urilor si in general a limitatilor Green Deal, prin legislatie restrictiva la pachet cu incentive-uri nerealiste sau suprataxare, din punctul meu de vedere a facut doar rau. Pe de o parte a pus pe butuci industria europeana, a scumpit serviciile "de baza" inutil si a distribuit fonduri prin programele de "Rabla" de la toata lumea catre (in general) cei cu venituri medii si mari. Ca doar cine isi ia un VW electric de 40-50k nu poate sa spuna ca e sarac sau ca o duce rau...
  9. tavitara

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Asa cum zicea Creanga , nu stiu altii cum sunt , dar eu ... - nu mai am curaj sa investesc in tara asta pe termen lung - nu mai am curaj sa cumpar sau sa construiesc o casa in tara asta Deci de masini electrice sau nu , noi , scumpe , nici nu se pune problema Momentan poporul este ocupat sa umple magazinele , cosurile si targurile , cu ochii in telefoane Viitorul ii va lovi ca un baros pe majoritatea si oricat m-as pune eu la adapost nu am cum sa nu imi pese Pentru ca o tara saraca e o tara in care mi se va da in cap la fiecare colt de strada
  10. Emy D

    Skoda Superb - From TDI to VR6 swap

    Marius, el nu are HypeFis. Are Color MFA de la rus sau de la ucrainean. Nu stiu exact care si nu stiu daca poate modifica usor chestiile astea. La noi nici nu trebuie modificate alea ca se conecteaza automat pe 01 / 17/48/ etc
  11. Emy D

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Pai da, si vine statul (UE) pe care nu-l intereseaza ca nu ai 120K euro sa iti iei electrica sa faci ce faceai inainte. Sau nu ai voie in oras cu X masina pt ca e sub Euro X, chiar daca nu ai transport in comun adecvat sau cu ce ajunge din afara orasului. Si aparent nu putem sta toti in oras, sa avem scoala langa si lucrul langa ca sa folosim mersul pe jos ... Pentru ca suntem toti la fel, nu? Sau daca nu suntem, are grija statul sa ne "uniformizeze" pe toti. Edit: dpdmdv piata/parcul auto ar trebui sa se actualizeze natural nu fortat. Si nu e problema, da-i bani romanului ca primul lucru pe care il face e sa isi ia masina mai noua. (exceptie cativa care tin cu dintii de Passat B5, Golf 4 , etc).
  12. CristiALF

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Dar de ce nu esti de acord ? Daca tot zici ca intelegi motivele din spatele deciziei ? Da, este o metoda de "control", evident, dar cand te uiti pe strada (asa, doar un exemplu in nota forumului) sau in jurul nostru in general, intelegi imediat cateva dintre motive.
  13. marius1982.11

    Skoda Superb - From TDI to VR6 swap

    Încearcă cu alt baud si delay.
  14. Ieri
  15. EmilianPop

    Skoda Superb - From TDI to VR6 swap

    @Emy D, este este, dar de cand cu swapul, chit ca am pastrat pinout identic la noua instalatie pentru a nu avea probleme, nu mai vrea sa citească canalul de motor..
  16. cristi511

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Reno-ul mi-a cerut acordul pt treaba asta si i-am dat ok. Nu de alta, dar atata timp cat am telefonul la mine si il conectez la masina e same shit (dpmdv). Dar da, e groasa. In other news, dar oarecum related: din '27 platile in cash mai mari de 10k euro vor fi interzise. Intre 3 si 10k, cu buletinu. Not good. Da, stiu ca e for the greater good, stiu ca multe state europene au deja legislatie in vigoare in zona asta dar tot nu e bine. Edit: sa se inteleaga: NU sunt de acord cu practicile astea.
  17. Dolfin

    Mașini electrice - merita sau nu?

    In link-ul din articolul postat de @acidone77 am retinut ceva foarte ingrijorator, intruziunea tot mai pronuntata a autoritatilor in obiceiurile de consum ale masinilor si probabil si rutele acestora. Nu am stiu pana acum ca este asa de grava situatia, citeam ca in USA se practica dezactivarea sistemelor automate de raportare accidente, de localizare, disable module de raportare a problemelor masinii catre producator, etc. Fosti tuneri s-au replofilat pe dezactivat tot felul de sisteme de protectie si control. Vom ajunge ca o masina veche, clasica, fara multa electronica, fara sisteme de asistenta, fara Wi-Fi, etc, sa fie pretuita in aur...
  18. andrei_221

    Probleme tehnice specifice Octavia 4

    Si-au luat marja de eroare Conform noilor legi privind siguranta digitala, softul autoturismelor trebuie sa fie foarte bine securizat si documentat. orice update de calculator separat, trebuie sa actualizeze Baseline-ul in toate calculatoarele masinii, dupa care se blocheaza la loc sistemul de diagnoza cu SFD .
  19. andrei_221

    Instalare tempomat (Cruise Control)

    6C0953513B, 6C0953513K
  20. cristi511

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Fiecare cu a lui, nu-i asa? Cat priveste intentia ta cu bev-ul si tractatul pt x km...nu prea se pupa. Bev-urile nu sunt pentru toata lumea si nici nu trebuie sa fie. La fel cum mersul cu rulota nu e pt toata lumea si nici nu trebuie sa fie. Exact cum ai spus, un Kodi 2.0 tdi e mai mult decat potrivit pentru nevoile tale. Ca sa nu mai zic ca prima generetie+fl reprezinta top calitate/design/materiale din ce a facut Skoda vreodata. Pana una alta, in trafic prefer oricand sa merg in spatele unui phev sau a unui bev, sau chiar a unui benzinar clasic/pur, decat sa merg in spatele unui diesel mai vechi de E5. Indiferent de cat de intretinut e. Si problema e ca alea E5 au deja multi km si o mare parte dintre ele au dpf off/iz gon! Ps: sunt si raman fan diesel dar asta nu inseamna ca nu pot vedea in mod obiectiv avantaje si dezavantaje.
  21. gino...

    Instalare tempomat (Cruise Control)

    @spido as vrea sa inlocuiesc manetele si la o skoda rapid 2015 serie sasiu TMBAF6NH4G4016998. Momentan am manetele astea. Imi zici te rog ce cod sa caut? Multumesc
  22. entu

    Oprire motor - nivel motorina in rezervor

    Sambata am inversat furtunele. Asteptam trecerea de jumatate de rezervor apoi revin info. Multumesc
  23. raduletz

    Probleme pornire passat B6

    Revin cu update. Pana la urma, pe langa problemele descrise cu pornirea, a inceput sa scoata sunete ciudate din jurul cutiei, sunete care uneori porneau dupa ce calcam ambreiajul, alteori din senin. Cert era ca daca apasam pe ambreiaj de cateva ori dispareau temporar. Am schimbat asadar tot kitul ambreiaj (cu tot cu volant) si problemele au dispărut. A trecut deja o luna si nu am mai pățit nici macar o data sa faca figuri la pornire, deci pot sa declar problema rezolvata. Video de la mecanic cu starea ambreiajului: Va mulțumesc tuturor pentru sfaturi si sugestii
  24. SkOmk4

    Probleme tehnice specifice Octavia 4

    Daca vei cauta online pachetul PV4RC (aka 90EE), vei gasi o serie de postari/forumuri (diferite marci ale grupului VAG) cu instalari ce dureaza intre 2 si 8 zile. Depinde de norocul si priceperea fiecaruia (norocul utilizatorului si priceperea reprezentantei). Inteleg ca e un pachet ce actualizeaza foarte multe module ale masinii, fiecare update se face separat, ocazional mai apar si probleme. In unele situatii au avut nevoie sa deschida caz la fabrica (intervine cineva remote) - vei vedea asta si-n tari mai rasarite decat la noi. Sunt si eu programat peste o saptamana; m-au avertizat ca dureaza minim 2 zile.
  25. laurstef

    miros urat aer

    @flo68Te-ai descurcat?
  26. acidone77

    Mașini electrice - merita sau nu?

    PHEVs emit 350% more CO2 than claimed because lax drivers don’t charge them https://www.whichcar.com.au/news/phevs-350-percent-more-co2-than-claimed-due-to-lax-drivers
  27. laurstef

    Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc

    Păi nu prea e OK. Uite, la o cautare rapidă pe Net, ce ne comunică AI-ul lui goagle despre codarea acumulatorului cu ajutorul lui OBD11: „To code a new battery with OBD11, connect the device to your car, open the app, and go to the Gateway (Control Unit 19) > Adaptation > Battery Adaptation menu. You'll then need to input the new battery's capacity, manufacturer, and serial number using the provided dropdown menus or by typing them in. If you don't have the serial number, you can use "unk" for the manufacturer and change the last digit of a generic serial number to make it unique” De asemenea, în ACEST CLIP, de la minutul 2:15 îți descrie detaliat operațiunea de codare a acumulatorului pe mașină, evident cu ajutorul lui OBD11. Cu VCDS nu știusă te sfătuiesc. Ideea e că pe termen scurt nu are nimic dacă nu codezi bateria. Dar nu poți merge cu ea necodată timp de mai multe luni. De fapt poți merge, dar nu o va încărca sistemul inteligent în conformitate cu paramteri de care va trebui să țină cont după codare.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!