Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 72 zile.
- Ultima oră
-
Mai mergi pe benzina. Bateriile mici, ale acestor modele hibride şi plug-in hibride, sunt calculate să reziste aprox 2.000 cicluri. Motorul si bateria nu sunt facute sa traga caroseria cu lunile ,se degradeaza si cand se strica …o sa-ti doresti sa fi avut 3.0 v6 aspirat .
-
@razvan.ac stiu ca bateria bruta e de 25,7 kw si cea neta de 19,7 kw. Chestia e ca eu am tot cautat si pe net tot apare ca diferenta e de fapt jumatate buffer superior si jumatate buffer inferior. Adica nu e 0% dar nici 100% cand apare acolo. Eu incerc pe cat posibil sa nu descarc bateria la 0%, dar si cand a fost 0% a mers putin pana sa treaca automat in hybrid. Oare ai reusit sa pornesti motorul termic pe loc? M-ar interesa ca sa incalzesc putin motorul, un minut si sa nu intre in sarcina direct in oras sau autostrada. Pot forta la drum lung sa imi foloseasca apa ca sa incalzeasca in masina? Multumesc.
- Astăzi
-
Mașina nu are Start Stop, alternatorul nu cred că are Start Stop... Am scos mufa aceea și consumul este același(adică mare) El scade doar după ce decuplez alternatorul de pe panoul de siguranțe din compartimentul motor. Țin să menționez că mașina am luat-o în Noiembrie 2024, fostul proprietar mi-a spus că nu îi mai ține bateria, a cumpărat el o baterie nouă, mașina a mers, am venit cu ea acasă pe roți (+300km) și peste 3-4 zile m-a lăsat alternatorul în București într-o intersecție (eu sunt din CT, eram în tranzit în BUC)... am luat o altă baterie și m-am dus la alternatoare.com (Bd Basarabia 258) pentru a imi repara alternatorul, acolo baieții mi-au luat 1050 RON pentru reparație, după 1 săptămână m-a lăsat iar alternatorul... Am fost la un service în Constanța și concluzia a fost următoarea : am dat 1050 RON la alternatoare.com pentru un releu cargo (40 RON) si băieții au "uitat" să-mi pună și freonul înapoi în compresor... Am schimbat alternatorul la CT cu unul aftermarket și acum după un an...
-
Alta masina aceeasi problema, lipsa presiune in circuit, 3-4bari si pompa merge continuu. Deci problema initiala skoda 1.6tdi cayc, intermitent nu mai mergea si pompa nu se auzea deloc, eroare alimentare pompa voltaj prea mic. Pe cutie la pompa arata 5-12v cu fluctuatii. Am trimis mecatronicul la reparat, au schimbat tot in el ca nici nu stiu daca a mai ramas ceva de la al meu, ba ca e aia ba ca aia, plateste si clonare etc. 4000lei mai tarziu vine mecatronicul gata reparat, costul initial era 2000-2500lei dupa erori. Il pun sus, ulei tot ce trebuie, la contact merge 5secunde pompa si se opreste, cloncane ceva prin ea pe acolo, semn bun. Inca 2-3 contacte si mergea 2-3secunde si se oprea, semn ca facea presiunea necesara. Ziua urmatoare presiune 3bari si pompa merge continuu, a ramas si o eroare cu tensiune scazuta. Cei ce au reparat au zis ca posibil calculator defect din nou din cauza erorii, dar eu ma gandesc ca din cauza bateriei apare. Este nepornita de mult, am pus redresor si cabluri, la final am pornit motorul insa eroarea tot acolo. Asa ca il trimit inapoi la reparat. Ma tot gandesc ca e vreo cavitate cu aer si nu trage pompa aia, desi ea sta scufundata in ulei. Numai daca tcm da comanda la vreo valva si toata presiunea scapa. Ce e ciudat este ca nu au aparut erori cu presiune sau protectie pompa desi a mers cateva minute, posibil au modificat softul. Va anunt ce se mai intampla.
-
Am un skoda kodiaq II si am o problema cu stopurile led. Cand afara e frig, 3-7 grade si bate soarele pe stopuri se aburesc stopurile destul de tare de fac si ceva picaturi dupa cum am observat eu. Peste noapte totul dispare si stopul e curat. Masina are 3000 km si 5 luni deci am sunat la reprezentanta si au zis ca asta e ceva normal ca e trecut si in manual si singurul lucru ca sa intre pe garantie trebuie sa merg la ei si sa fie apa in stop. Mi-a mai zis ca nu are de ce sa ma stresez ca doar daca mi se arde o schimba pe garantie. A mai patit cineva asa ceva sau doar eu am tras paiul scurt? Daca da cum ati rezolvat problema? Pe mine nu ma incanta ideea ca e normal si nu intra pe garantie. Tind sa cred ca garantia e doar pe marketing. Imaginea e facuta acum seara cand se retrage condensul si se formeaza pronuntat picuri.
-
Eu v-am scris speta de mai sus ca am crezut ca s-a intamplat ceva cu bateria de la masina. Sincer nu ma asteptam sa scada autonomie pe baterie atat de mult. Eu in oras merg full electric si incarc doar acasa ca aici e costul cel mai mic. Motorul termic il pornesc cam o data pe luna cand mai fac cate un drum lung, sunt constient ca nu prea procedez in regula, dar o sa il pornesc mai des iarna. Problema e ca fac drumuri scurte in oras si nu cred ca ar ajuta termicul pentru ca uleiul nu ajunge la temperatura optima. Duminica am rulat un alt test. Am mers la 3-4 grade cu masina si nu am pornit caldura deloc. Totul a fost doar pentru ca sa vad consumul fara caldura. Surpriza e mai jos, consum de vara. Pacat ca nu au optimizat cumva caldura la masina, dar e ok pentru ca asta inseamna ca bateria e in regula.
-
Skoda Superb - From TDI to VR6 swap
cristi511 a postat în topic iniţiat de EmilianPop din Masina mea
Mi se pare mie sau fata se ridica mai mult? -
Skoda Superb - From TDI to VR6 swap
EmilianPop a postat în topic iniţiat de EmilianPop din Masina mea
De la nivelul de mers la "off road" mode 😁 https://youtube.com/shorts/PYygffxofMs?si=_8J22AkfxSgonSOC -
Cauta mai bine un mecanic competent in zona ta si nu mai merge la toti "macelarii"!
-
Am rezolvat-o cu ocazia reviziei. La inspecție, mecanicul a găsit o componentă a EGR ului care îmi perturba instalația de vacuum a turbinei. A schimbat piesa cu pricina și totul a revenit la normal. Nu știu exact ce piesă și nu vreau să intru în terminologie pe care nu o stăpânesc, însă poate feedbackul este util și altora, mecanici și utilizatori deopotrivă.
-
puntea de diode nu trage asa putin, ci mult mai mult. Masina ta e cu start stop ? Alternatorul e cu start stop ? Scoate mufa mica de la alternator si vezi daca mai consuma.
-
Nu pot sa-l scriu pe banc. Trebuie masina.
-
@Al Bundy cat ma costa? iti trimit modulul prin curier
-
Otto - Un neamț cu caracter (BMW M2 F87 2016)
cristi511 a postat în topic iniţiat de voinea din Mașina mea, alte mărci
A zis ca nu mai face d'astea. Vedem cat il tine. Misto! Oricat de periculos ar fi, e mai sigur ca pe strasse. Asta pana cand dai de un dobitoc care nu se uita in oglinzi (vezi accidentul cu porsche si bmw). -
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
Muale a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Cu atat ma abat de la subiectul acestui topic: In niciun caz la PBN. Nu scadea costul si calitates de reprezentanta este 0. Cat despre noua masina...sa o stapanesti sanatos! -
Ai 13 mbar la ~2800 rpm, este scazuta presiunea, probabil din cauza asta ai primit sugestia cu filtrul crapat. Eventual daca ai posibilitatea masoara cu un manometru presiunea pentru a compara ce inregistreaza senzorul de presiune diferentiala. Urmareste cu un grafic presiunea diferentiala daca se modifica in functie de turatia motorului atat spike cat si drop, daca revine lent dupa ce ajunge la relanti verifica sa nu fie infundat/spart furtunul sau teava care intra in dpf
-
Otto - Un neamț cu caracter (BMW M2 F87 2016)
voinea a postat în topic iniţiat de voinea din Mașina mea, alte mărci
-
Otto - Un neamț cu caracter (BMW M2 F87 2016)
voinea a postat în topic iniţiat de voinea din Mașina mea, alte mărci
Dacă e Misha atunci ne cunoaștem de prin 2018. E mișto de tot să vezi oameni care primesc o mare doză de "nu-mi vine să cred că se poate merge așa cu atât trafic". -
Otto - Un neamț cu caracter (BMW M2 F87 2016)
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de voinea din Mașina mea, alte mărci
Epic cu punga Mai stiu pe unu' care cara lumea pe circuit, dar in masina clientului -
Otto - Un neamț cu caracter (BMW M2 F87 2016)
voinea a postat în topic iniţiat de voinea din Mașina mea, alte mărci
Anul trecut dar mai ales anul asta am avut placerea sa am multi pasageri (amici ai amicilor sau clienti ce au platit sa ii dau o tura). Tot anul asta am inaugurat punga de vomat 🤮. A fost folosita/umpluta Mai sus o fotografie din celebrul viraj Wippermann -
@acidone77, daaaa pai Stinger-ul e top.. Multi jurnalisti auto ziceau ca cel mai mare defect al Stinger-ului e emblema de Kia. Sincer, ma gandeam si eu la unul, inlocuitor pentru Ceed. Doar ca pe facelift nu exista decat 3.3T. Restul motoarelor, au renuntat la ele. Iar la 3.3 in Romania, impozitul e pe masura...
-
Pai ce observ este ca toată lumea măsoară aceleași valori (cam ce am postat). Apoi la interpretare încă n-am găsit sugestii similare. Mi s-a spus ca filtrul e gaurit pentru ca presiunea e prea mica, sau ca se scurge ulei pe la ceva supapa, sau ca injectoarele nu sunt bune (iar cei care testează injectoare îmi spun sa caut problema în alta parte). Sau ca ar trebui sa demontam filtrul sa măsurăm presiunea prin el. Sau sa schimbam senzori la nimereala. Plus insistenta sa măsoare aceiași parametri după care pauză. Și sa las forumurile că ăia nu știu. Firmele specializate pe curățări de Dpf automat vor sa facă curățare... Speram sa nu fie nevoie sa fac mașina bucăți pentru o diagnoza.
-
Kia a evoluat foarte mult in ultimii ani. Am avut la firma lauta din intamplare la o licitatie un Stinger, 2.0T 265cp, RWD, tot ceva echipare de top, GT Line sau ceva de genul. Am ramas FOARTE surprins de calitatea interiorului, a materialelor, desi cu suspensie sport si jante pe 20, filtra bine orice denivelare, nu se simtea rigida deloc, desi statea pe drum foarte bine, doar cuvinte de lauda. Calitativ cel putin la nivel de tripleta germana AUDI/BMW/Mercedes.
-
Uitati diagrama completa. seat heating b6.pdf
-
Salutare ! Daca tot putem prezenta alte mărci aici, vin si eu cu al meu bob de orez koreean. Si anume un Kia Ceed 3 GT-Line, 1.4T-GDI, cutia 7-DCT, ambreiaje uscate, FWD. Masina luată de noua in 2020. Cum am ajuns fix la Kia? Pai in 2019, pe final de an, isi luase un coleg un Proceed GT (1.6T, 204 hp). Omul mega încântat de masina, tot trăgea de mine sa mi-o prezinte. La vremea aia, eu cand auzeam Kia, ma gandeam la Sorento-urile alea vechi, urate si la Kia Picanto (Lastun-ul koreean). Practic nu aveam o părere buna, dar nici argumentata. Proceed 3 al colegului in schimb, m-a lasat placut surprins. Materialele, dotarile, design-ul si... raportul calitate-pret. Noi la vremea aia, ne si cautam o masina, dat fiind ca vindeam daily-ul vechi (Golf mk5, 1.6 mpi). Iar Golf 7 sincer nu m-a incantat. Next day, ață la dealer-ul Kia. Aveau pe stoc un Ceed cu cu configurație similara față de ce vroiam noi. Puțin mai dotata chiar, pe care am și luat-o. Am vrut Ceed deoarece ne doream un hatchback. Cat despre echipare, nu am vrut GT-ul din simplu fapt ca aveam Superbul pentru apucături de GT. Adica mai galagios, suspensie mai rigida. Voiam un hatchback cat mai silentios, si cat mai comfortabil. Bun, si prezentarea mașinii. Are linia de echipare GT-Line, cutie 7-DCT, culoare: Dark Penta Metal. Optiuni extra: - Tapiterie scaune - piele intoarsa (practic, scaunele de pe Ceed GT) - Suport lombar scaun sofer cu reglaje electrice - Suport lombar scaun pasager cu reglaje electrice - Faruri Full Led - Geamuri spate si luneta fumurii - Semnal schimbare directie de mers incorporat in oglinda laterala - Oglinzi exterioare electrice si incalzite - Oglinzi exterioare pliabile electric - Scaune fata incalzite - Volan incalzit - PTC - ECM - Padele volan - duze spalare parbriz incalzite - Senzor ploaie - Schimbator de viteze imbracat in piele Ca si modificari, stage 1, facut relativ repede, cred ca avea sub 10k km masina. In prezent 90k. De la 140 cp la 179 cp. Link aici. Ce sa zic, se simte diferența binișor. E si ușoară masina, avand 1300 kg daca nu sub. Foarte agila, cutia DCT de la Kia e ok, nu ma plâng, deși am auzit unele probleme despre ambreiajele lor. Ca si probleme, pana acum, in 6 ani, am inlocuit pe garanție flansa cap telescop, bobina electromotor si ceva bucsa de la coloana volan. Feedback despre masina: PRO: - Raport calitate pret foarte bun. Si fata de concurenta. Tin minte ca am configurat un Golf 7 1.5TSI cu dotari similare, si sarea peste 27k. Kia a fost 21500. - Scaunele foarte comfotabile - Suspensia comfortabila - Kitul GT-Line merita banii. O face mai speciala fata de un Ceed normal - Incalzirea in volan care vine impreuna cu scaunele incalzite - Plastice foarte bune la interior. M-as arunca sa spun ca sunt peste cele de la VW Golf 7. CONTRA: - Camera marsarier are o rezoluție slabuta. - insonorizare slabuta - Butoane reglaj oglinzi nu sunt luminate - Nici o lumina ambientala seara / noaptea. Face ca interiorul sa para foarte saracacios - Fara lumini la picoare, lumini la usi sau sub usi. - Sistemul audio standard - o mizerie. Mai ales cum schimb mereu din Superb in Kia, nu pot sa nu compar.. este o mizerie mare. Dar aici sunt subiectiv, colegul de mai sus cu Proceed zice ca lui ii se pare ca se aud foarte bine boxele. - Toata masina LED si la numar au pus becuri normale.. - Fara telescop capota - Evacuare fake. Cel mai enervant e ca evacuarea relala are doar o iesire pe dreapta. Tipsurile fake sunt pe ambele parti. Iarna e enervant sa o vezi cum scoate aburi doar pe o parte. - Faruri full led dar fara auto-level. Dap, desi sunt full led, au reglaj manual. Si nu au functii adaptive (sus-jos, stanga dreapta). Cam atât, enjoy!
