Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 23006 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Astăzi
  2. grp

    Alba ca zapada - Tiguan 2.0TDI BMT

    @Emy DEu am plecat la drum cu un regim pe slăbire și m-am abținut din greu să nu mănânc toate chestiile pe care le-am văzut și să nu le stropesc cu bere și vin, ca să alunece mai bine. În plus, datorită timpului limitat, nu "îmi permit" să pierd câte 1-1.5 ore la fiecare restaurant... dar, oricând mă pot întoarce cu un avion într-un City break să fac și o experiență culinară mai aprofundată! Mulțumesc, de fapt mulțumim, că sunt cu siguranță mai mulți care citesc aici, pentru ponturi! Vineri - 2 țări, 3 orașe Am plecat de la cazare spre Visehrad, cetatea din sud cum îi se mai spune. Este un parc prin care se plimbau profesori cu copiii mai mici sau mai mari, le vorbeau despre istoria locului și făceau diverse activități. De pe ziduri se poate vedea o panoramă de 270°, asupra râului Vlatava cu toate podurile, se vede inclusiv Castelul Praga. Tot aici găsiți biserica Sf. Petru și Pavel, cu aceeași arhitectură ca Sf. Vitus și cred că au cam aceeași vârstă. De aici am plecat spre Auschwitz, fiind cumva contracronometru pentru că aveam bilete la ora 15.30. Aveam cam 40 de minute tampon de la Visehrad, dar distanța era destul de mare și evident că erau multe neprevăzute. Prima neprevăzută a fost când pe partea opusă fusese un accident și cei de dinainte frânau să se uite și ne-am trezit in coloană cu avarii puse si mergând cu 10km/h în loc de 130km/h. Apoi pe un sector de drum se lucra și din două benzi se făcea doar una și iarăși s-a format coadă cu avarii. A doua oară în apropiere de Brno, un cretin cu Touareg, care abuzase de banda a doua cu 110-120km/h, a frânat absolut fără motiv (era cam a 7-a mașină în față) și ne-am trezit toți frânând cu disperare doar doar nu intrăm in carambol. Colac peste pupăză, Skoda Superb 3 din spatele meu, nu mai oprea (cine știe ce făcea șoferul în momentul acela, dar după asta a fost atent tot drumul și a păstrat o distanță suficientă, ca și mine de altfel 😁) așa că am eliberat frâna și m-am dus cât mai spre parapet, să îi fac loc și am frânat tare, din nou. Cel cu Superbul a oprit la 1 m lângă mine, adică bara lui era prin dreptul portierei dreapta spate și mi-a făcut semn că își cere scuze... Am plecat mai departe, cretinul din Tuareg și cei 4 amici ai lui se amuzau in mașină, tot pe banda 2... i-am depășit pe 1 și dus am fost. Apoi o doamnă rămăsese agățată pe banda a doua vreo 20km cu 110-130km/h, adică, atunci când ajungea o mașină care rula mai tare in spatele ei accelera la 130 sau chiar 140km/h, iar după ce ăla trecea pe 1, când se putea, o lăsa iar la 110.... absolut de neînțeles comportamentul rutier pe autostradă al cehilor. Ultimul eveniment neplăcut a fost înainte de Ostrava, când cel din fața mea de pe banda a 3-a, eu fiind pe a 2-a, iar banda întâi fiind ocupată cu mașini (deja erau cam 2km...) ce făceau dreapta spre breteaua de ieșire de pe autostradă, a frânat brusc și a tras dreapta de volan vrând să se încadreze printre mașinile staționate care făceau dreaptă. Am tras stânga și am frânat cât de tare am putut, apăsând și butonul de avarii pentru cei din spate și am trecut razant pe lângă ăsta... viteza era limitată la 100km/h și poate de asta nu au fost alte consecințe, pe lângă prezența mea de spirit, dar trebuie să recunosc că am avut și noroc că nu era nimeni în stânga în acel moment. De ce am zis că nu am înțeles comportamentul rutier pe autostradă al cehilor, pentru că, nu o dată, îi vedeai că pun semnal stânga sau nu puneau semnal și intrau pe banda a doua, fără să se asigure și cel surprins de manevră trebuia să frâneze pentru a-i permite manevra. Încă un moment amuzant, ne-am oprit pe autostradă la o benzinărie pentru nevoi fiziologice și îmi arăta Waze-ul că ajungem la 15.02, inainte de oprire. Am stat cred că maxim 5 minute și când am plecat ne arăta 15.25. Ne-am amuzat că am intrat într-un tunel al timpului, dar până am ajuns, indiferent cât de tare am tras, nu am reușit decât la 15.21. 🤣 Cum scădea la 15.21 sau chiar 15.20 ori găseam pe unu adormit în față ori se făcea coloană și iar sarea la 15.22. Pe final a fost puțin stresant că părea că nu mai ajungem in timp util. După 5 ore și 26 de minute și 441 km conduși cu o viteză medie de 81 km/h și un consum de 6.7l/109km, am parcat in parcarea complexului Auschwitz (este chiar în față, are suficiente locuri, se plătește la intrare, era o doamnă care ne-a luat banii (cash sau card). Am facut controlul de securitate și am mers să ne găsim ghidul. După ce ne-am reunit tot grupul, am plecat să vizităm complexul crematoriul din complexul Auschwitz După aproximativ două ore s-a încheiat vizita aici și am plecat spre stația de autobuz care ne-a transportat către complexul Birkenau (aproximativ 7 minute). De la poarta complexului ne-am reîntâlnit cu ghidul și am continuat turul. Ușa sobei dintr-o baracă ștanțată VW A mai durat încă o oră, timp in care începuse să apună soarele. Am plecat marcați de aici, deși dimensiunea suferinței umane, de dimensiunile imense ale complexului, de ceea ce ne spusese ghidul și de ceea ce văzusem. Concluzia este că din istorie nu învățăm nimic... Ne-am reîntors cu autobuzul in complexul Auschwitz, ne-am urcat in mașină și am plecat spre Cracovia. Drumul de 68 km, trebuia să dureze cam o ora si 10 minute, dar... iar am găsit lucrări care au creat ambuteiaje și am ajuns după o oră și 30 de minute la cazarea noastră, am parcat în curtea interioară și am urcat în apartament. Aventura pe zuua de vineri s-a încheiat, așa că Somn și de la capăt! 😁
  3. raduletz

    Probleme pornire passat B6

    Am gasit schema electrica pt motor CBBB, la senzorul G28 (senzorul de la arborele cotit). Pun aici pinii in caz ca vreodata are cineva nevoie: Pin1: Galben/Albastru Pin2: Galben/Mov Pin3: Rosu/Maro Montez maine totul la loc. Sper sa rezolv problema. Daca nu, voi schimba ambreiaj si volant pentru ca oricum nu le-am schimbat de mult (100k+ km)
  4. Magulicy

    Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi

    Am codat calculatorul fără comenzi volan și tot nu funcționează claxonul. Acum pe mașină am calculator cod: 1K0 953 549 CD spiră cod: 1K0959653 C Cablaj Comenzi + Airbag cod: 3C8971584F Comenzi volan cu codurile: (vezi poza) La mufa galbenă de la spiră pe pinul 7 vine firul maro iar pe pinul 8 vine firul albastru din comenzile pe volan iar pinul 9 și 10 sunt ocupate de două fire care vin tot din comenzi volan, am scos astăzi firul maro din pin 7 și l-am mutat în pin 8 iar firul albastru l-am mutat în pin 7 tot nu a mers, după am lăsat firul maro în pin 8 am scos de la mufa comenzilor în volan firul alb/negru care vine din claxon și intra în mufa comenzilor pe volan și l-am băgat direct în mufa galbenă în pinul 7 și tot nu a mers. Așa ca am pus toate firele înapoi cum erau.. deci eu personal ma dau bătut 😅 nu găsesc rezolvare… dacă mai aveți vreo idee eu o pun în practică și as fi recunoscător 😊
  5. raduletz

    Probleme pornire passat B6

    M-am pus sa schimb senzorul de la arborele cotit si am facut o tampenie. Am smuls firele din mufa senzorului. Ma poate ajuta cineva sa identific acum care culoare corespunde carui pin ca sa repar mufa? Am 3 pini si 3 fire: - rosu/maro - galben/mov - galben/albastru Ordine lor asta e ca am ramas cu cablul in mana si m-am uitat la succesiunea firelor. Nu stiu insa care corespunde pinului 1,2,3. Sunt sanse 50/50 sa nimeresc dar nu imi asum riscul Am pus senzorul nou, insa acum nu pot monta la loc pana nu rezolv problema asta
  6. F l o r i n

    Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi

    Codeaza calculator coloanq de test , fara comenzi volan si vezi daca funcționează
  7. F l o r i n

    Diferenta intre module de confort

    Alta soluție, mergea si pe 1J0 ..? Nu mai imi aduc exact aminte, au trecut mulți ani de cand ma jucam zilnic pe ele
  8. marius1982.11

    Diferenta intre module de confort

    Am postat pe undeva pe aici. Eu am resuit, dar nu cu vds pro cu un program dedicat de citit adrese eeprom si un cablu de diagnoza banal 4.09 pe usb.
  9. Mihai94TDI

    Kit oglinzi pliabile electric

    A pus cineva oglinzi cu pliere de skoda octavia 2 facelift pe NFL si-a reușit sa facă pliere din cheie?, daca da cum a reușit?.. schimbând modulele de pe uși?
  10. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    Boon! Dupa ce am traversat Canalul Manecii cu feribotul, am schimbat sensul de mers si m-am incadrat pe "contrasens" la fel ca ceilalti participanti la trafic. 😋 Mai aveam de parcurs 1200 km pe autostrazile franceze pana la destinatie, dar ca si anul trecut, am hotarat sa oprim pe drum, in inima Frantei, sa ne odihnim o noapte la hotel. Nu avea sens sa conduc dintr-o bucata atata drum, desi as fi putut sa mai castig o zi, dar mi-au ajuns 2 saptamani de concediu, nu m-am grabit niciunde, plus ca, la fel ca si data trecuta, niste bericioace la draft 🍺 ma strigau pe nume. 😄 Domnisoara de la receptie era moldoveanca si cand ne-a auzit ca vorbim romaneste a devenit foarte prietenoasa, mai ales cu mine! Sotia nu a prea ras! 😄 Hotelul a fost full din ce ne-a spus, cica am facut bine ca am rezervat din timp. De obicei fac rezervare la "popasuri" cu o luna inainte de vacanta pentru a nu intampina probleme, atat la dus cat si la intors. Ursu' a plutit pe autostrazi in prima zi 1100 km, fara sa "gafaie" nici macar o secunda, aerul conditionat si-a facut treaba cu brio, ador faptul ca gurile de ventilatie principale, din bord sunt acoperite de trimuri, stau ascunse, ca sa nu te "sufle" aerul in fata, temperatura fiind mentinuta prin gurile de ventilatie de pe usi, stalpi, parbriz si cele de la picioare. Ai permanent temperatura dorita, fara sa simti de unde vine "RECE". GENIAL! ❤️ Daca doresti aer rece suplimentar sau vrei ca ventilatia sa "sufle" spre tine, la apasarea unui buton, poti ridica trimurile, astfel, grilele raman descoperite, pe rand, bineinteles individual, le poti alege doar pe cele pe care le vrei deschise sau pe toate, dupa preferinte! Poti selecta debitul de aer dorit la fiecare grila de ventilatie in parte, poti selecta rece sau cald, etc! Fiecare pasager isi poate seta ambianta si temperatura dorita dupa bunul plac. 🥰 Sistemul de aer conditionat este SF din punctul meu de vedere! Am mentionat in prezentarea masinii ca are si dezumidificator integrat, nu stiu cate masini au aceasta dotare nici macar in prezent. Tare? Ador masinoiul asta, este pur si simplu un IAHT pe roti! Am parcurs aproape 40 000 km in cei 2 ani. Devoreaza autostrazile, chiar si la 180 km/h este liniste, vorbeam cu sotia normal, volumul sistemului audio nu trebuia ridicat, se aud usor cum ruleaza pe asfalt anvelopele Continental Premium Contact 5 XL care trebuie sa mentina cei peste 5 metri si 2.5 tone de masina pe traiectorie, in rest, nimic, este antifonata la MAXIM, geamurile duble fac toata diferenta iar suspensia pneumatica te face sa te simti la fel ca pe feribot, pur si simplu pluteste usor, amortizand orice denivelare fara sa miste caroseria in nici un fel, fotoliile moi imbracate in piele Vienna perforata contribuie si ele la confortul de vis, cam pentru asta a si fost creata aceasta masina...sa manance autostrazi pe paine, sau "pe croissant", dupa caz! 🥐 Francezii "te ard" daca vrei sa plutesti pe autostrazi, "baieti destepti" ce sa zic, trebuie sa intretina si ei infrastructura, am dat cu cardu' la bariere de mi s-a "acrit", de fapt nu foarte des, dar consistent! 28 de euro aici, 34 de euro dincolo, 41 de euro etc dar stiam asta deja din calatoriile pe care le-am mai facut in trecut. C'est la vie! 🤪 Acelasi traseu pe care l-am parcurs si anul trecut: Baloo s-a odihnit si el, la hotel, a reusit din nou performanta de a parcurge 1100 km cu un singur plin de motorina! Sarumana' lu nea' V6-le ca stie d-astea! ❤️ Parcarea era plina de masini cu numere din toata Europa: Italia, Franta, Germania, Olanda, UK, Belgia, Swiss etc: Hotelul foarte ok: Popas tot la TECUCI, "bancu' cu mustaru'"😄 Seara, ceva de haleala (peste): Dimineata urmatoare, mic dejun, cafea☕ plinul de motorina lui Phaetonake de la TOTAL si din nou la drum spre Coasta de Azur!Mai aveam de parcurs 600 km pana la destinatie: Va urma!
  11. Magulicy

    Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi

    Am făcut cum ai zis tu și tot nu merge, posibil din cauză ca am schimbat calculatorul de la coloana am pus cu CD în coadă acesta să fi mutat pini pentru claxon de pe pinul 7 și 8 pe alți pini?
  12. F l o r i n

    Diferenta intre module de confort

    No, încercați asa sa vedem daca o sa reușiți......si postați aici
  13. Al Bundy

    Diferenta intre module de confort

    Si ? crezi ca un program ce functioneaza in msdos o sa functioneze altfel ?
  14. marius1982.11

    Editare/Modificare instrument cluster VW Golf 4 si Passat B5

    Ori cu interfață vds pro ori cu o alternativa. Mai exista si varianta sa il citesti cu cititor de eeprom si o clema dip8 direct pe placa. Devantajul e ca pt asta trebuie sa le desfaci. Trebuie modificate niste adrese in dump pt a activa aceasta functie. Nu sunt sigur ca pe skoda e posibil. Pe golf 4 immo3 sigur merge.
  15. marius1982.11

    Diferenta intre module de confort

    Hai man, ca doar s-a inventat emulator de port serial.
  16. mihaiimisu

    Lipsa acceleratie

    Salut, Revin cu un log pe canalele 3;10 si 11. De data asta am prins cam 10 secunde de pauza cu acceleratia in maxim. Atasez log. Dupa descărcarea log redenumeste si schimba extensia de la .csv la .xlsx. Mulțumesc. log passat (1).csv
  17. F l o r i n

    Diferenta intre module de confort

    Te-ar ajuta un laptop model mai vechi, cu rs232 pe placa.
  18. F l o r i n

    Baterie (Touareg 7P)

    Da, clar. Se bazează si pe bateria de 48v, avand in vedere starter/generatorul. Asa este, reparam din ce în ce mai des/zilnic, mașini abia ieșite din garanție.
  19. F l o r i n

    Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi

    In cablaj mufa galbena T12k de la spira volan spre airbag, pin 8 maro trebuie sa fie masa, pin 7 pleaca de la sasiu airbag/switch claxon spre releu claxon
  20. SVMLG

    Baterie (Touareg 7P)

    O fi ceva si legat de noua arhitectura pe 48V, de prin 2019, VW a inceput s-o foloseasca pe a treia generatie de Touareg. De altfel, de-ar fi doar problema bateriilor pe noua generatie...
  21. Nedeianu

    Diferenta intre module de confort

    Deci trebuie să îmi cumpăr o interfață cu mufa rs232 pe care sa o lipesc pe placa de la laptop?
  22. raduletz

    Probleme pornire passat B6

    @F l o r i n CBBB - cod motor
  23. Magulicy

    Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi

    Dacă îmi poți spune puțin mai detaliat te rog să nu greșesc, trebuie să trag un fir de pe șasiu airbag (adică de unde pleacă firul albastru?) sau de unde pleacă firul alb cu negru? Și în mufa galbenă de la spira în ce pin intră ? Mulțumesc !
  24. F l o r i n

    Instalare tempomat (Cruise Control)

    No...am gasit lipsa la Octavia 2 fl si la Superb, de aceea ti-am recomandat sa verifici Acum, pus pin in conector la coloana volan si la mufa ecu motor, dupa care o sa mearga
  25. F l o r i n

    Senzor (switch) pedala frana - probleme

    Ai verificat sigurantele, asa cum ti-a recomandat Bundy?
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!