Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 2 zile.
- Ultima oră
-
Nu, trebuie sa mearga numai impreuna oricand. Poti sa le pornesti cu vcds si te convingi.
- Astăzi
-
The Electric Revolution – Al Bundy’s ID.3 1st PRO PLUS
andrei_221 a postat în topic iniţiat de Al Bundy din Masina mea
poti sa o resetezi din adaptari parca si dupa aprox 2-3 saptamani vezi la cat o estimeaza OCU. Interesant e ca la VAG, BMS pt bateria de la OCU nu este pe baterie, este in OCU. Daca o schimbi, nu pui baterie +BMS nou, doar celule noi. Deci este ieftin de facut, din 2 celule 18650, eventual LG Chem, daca vrei sa fie originale piesa original e aprox 400 lei. 2 celule premium sunt maxim 100 lei Ca si comparatie.. la Dacia/Renault e jale. E o singura celula (LFP ce e drept), care costa... 900 lei. Astept sa pice la mine la Spring, ca sa o desfac. Rosu +, galben mijloc, negru - negru si albastru un senzor de temp. -
The Electric Revolution – Al Bundy’s ID.3 1st PRO PLUS
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Al Bundy din Masina mea
Nesemnificativa ca si cost/inlocuire -
The Electric Revolution – Al Bundy’s ID.3 1st PRO PLUS
Al Bundy a postat în topic iniţiat de Al Bundy din Masina mea
Vorbim de bateria de back-up din Telematics, folosita se SOS. si inainte de update era la 84 -
The Electric Revolution – Al Bundy’s ID.3 1st PRO PLUS
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Al Bundy din Masina mea
-
The Electric Revolution – Al Bundy’s ID.3 1st PRO PLUS
adrian001 a postat în topic iniţiat de Al Bundy din Masina mea
Doar ca e aia e bateria de backup de la modulul SOS 😀 -
Pui ceasuri maxidot rosii,asa cum ai acum sau faci retrofit la cele cu display alb/negru daca pompa ta Abs suporta.
-
Salutare Vreau sa fac un retofit la al meu Touran 2.0 BMM 2009 final ..sa schimb ceasurile care sunt minidot....in maxidot ...am făcut asta și la golf 5 și e ok . Vreau să știu cine are habar de compatibilitate . Ceasurile mele au cod 1T0 920 864 A Ce cod sa ii pun ...eu caut ceasuri sa fie apropiate că an 2009-2010 Mulțumesc
-
The Electric Revolution – Al Bundy’s ID.3 1st PRO PLUS
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Al Bundy din Masina mea
SOH la 64 % nu e cam putin ? Procentul asta mic ar trebui sa afecteze mult autonomia . Sau e ca la iphone ,dupa update nu mai tine baterie si asa te “forteaza” sa iei noul model -
Mașini electrice - merita sau nu?
CristiALF a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Iar avem "teoria" ca in SUV esti sigur, dar intr-o ..berlina nu ? Va reamintesc ca intotdeauna va conta cum si de cine te izbesti...au patit-o ei si soferii cu TIR-ul, ca deh...ghinion, s-au lovit cu alt..TIR. Nu sunt de acord nici cu panica la foc pentru electrice. Sunt de acord insa ca la multe din ele au aceste tampenii de manere la usi care pot fi problematice in caz de accident in general. In lumea asta iau foc mult mai multe masini ICE decat electrice (este adevarat, inca sunt mult mai multe pe strazi), acest subiect mi se pare unul manipulator (dar rau de tot !). Am avut Oltcit, mi-a luat foc in timp ce conduceam, n-am patit nimic, nu a fost nicio tragedie (in afara de cea ..financiara la vremea respectiva). Revenind on topic, ieri am mers si cu BYD Seal, varianta cea mai cea. Am ramas impresionat de cum merge masina, cumva mi-a confirmat asteptarile. Si nu ma refer aici ca e racheta, ci prin faptul ca este rafinata si confortabila. Nu am condus inca un Model 3, deci nu pot sa fac o comparatie directa. Dar imi vine foarte greu sa cred ca M3 (chiar si varianta actuala) ar fi la fel de confortabila si rafinata (nu sportiva) pe partea de directie, sau ca in interiorul Teslei te simti mai confortabil decat in acest Seal. De asemenea, este foarte silentioasa, este placuta si linistita la condus (contrar sutelor de cai pe care ii are). Franele sunt un pic cam sensibile pentru gustul meu, am simtit asta imediat cum am plecat cu ea de pe loc, dar m-am adaptat foarte repede. Cumva esti tot timpul constient, simti ca este o masina grea (pentru ca ..este), dar fiind rafinata, uiti usor usor acest aspect. Evident, nu am rupt franele in mod repetat la 130 sa vad ce poate, am mers si normal, si mai alert, m-a interesat zgomotul la viteza de A gen (ca la mers normal de oras aproape toate electricele sunt silentioase) si am fost impresionat. Spatiu suficient in spate, se sta bine pe bancheta (ai si ceva suport sub coapse, bancheta nu este atat de joasa). Portbagajul...ihh...aici nu prea straluceste cand te gandesti ca e totusi o berlina maricica, cred ca M3 are sensibil mai mult spatiu in portbagaj. Despre consum nu prea pot sa zic ceva relevant, cand am luat masina avea media pe ultimii 50 Km/h cam de toti caii adica 29.5 gen, iar eu dupa un mers de vreo..10 Km probabil, am lasat-o cu vreo 28. Despre dotari nu am ce sa spun, are toate nebuniile, head-up-ul este super - una din optiunile pe care as pune-o si eu maine pe masina mea daca s-ar putea.. Ca si minus-uri, am vazut pe undeva pentru ca eu nu am testat, ar fi puterea de incarcare relativ limitata la max 150 kWh (eu nu il consider mare minus, dar cand compari cu altii, este..) si aparent cica in navigatia masinii nu iti calculeaza ruta tinand cont de statiile de incarcare (asta este un mare neajuns cred eu, ba mai mult mi se pare o idiotenie). Cred ca un alt (mare!) minus, ca la toate BYD-urile de altfel, partea de lipsa one pedal drive si customizare limitata a franarii regenerative. Si bineinteles trip-ul pe ultimii 50 Km, un "feature" (mizerie!) pe toate BYD-urile. Ca si preturi, tinand cont ca au niste campanii in prezent, parca iei modelul asta pe la 45-46k, adica este sub Tesla M3 AWD. Pentru mine oricum sunt foarte multi bani de dat pe o masina, dar..astea sunt preturile in ultimii ani. Concluzia: mi-a placut masina, este confortabila, rafinata, cu un interior super calitativ zic eu, peste multi producatori europeni as zice. Este masina perfecta? Doesn't exist!, cred ca niste modificari de soft ar putea imbunatati cateva aspecte. Mi-as lua una ? Nu stiu, nu am condus o Tesla pana acum si nu as fi dispus sa dau atatia bani pe o masina in prezent. M-ar putea tenta una in viitor la SH ? Este posibil. Dar la Sh exista si Model 3, sunt multe optiuni, asa ca este irelevant momentan. Un aspect amuzant insa - cand vine vorba de electrice, cumva gandul mereu imi zboara la Inster care mi-a ramas la suflet. Vorbim insa de alta categorie de pret, buburuzele astea toate au cate ceva de partea lor (Surf, R5, Puma Gen-E). -
The Electric Revolution – Al Bundy’s ID.3 1st PRO PLUS
Al Bundy a postat în topic iniţiat de Al Bundy din Masina mea
Mi-am luat inima in dinti si am facut update la 3.8.1 OTA deoarece trebuie sa fac si 3.8.2 OTW pentru a rezolva problema cu scaderea puterii de incarcare. 2 ore a durat, totul a fost ok, doar ca dupa update nu am mai avut 4G. S-a remediat de la sine dupa 24 ore. Nu am avut probleme cu sistemul SOS deoarece modulul a fost schimbat acum 2 ani. Oricum SOH a scăzut de la 84 la 64 după update. -
Mașini electrice - merita sau nu?
tavitara a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Trebuie sa faci ce poti , nu ce nu poti , asta ca principiu Educatia nu este posibila , a se vedea ultimii 2000 de ani pe aceste meleaguri , daca cineva considera altfel se poate numi optimist , nu realist -
Salutare, revin cu un update, am ajuns la 74.000km... Am schimbat intre timp radiatorul, tot scadea nivelul antigelului si se pare ca nu era pompa de vina. Era o microfisura la radiator. La ultima revizie am schimbat si bateria, era pe moarte. Mai ales ca vine frigul acum, sigur imi facea o mare surpriza. Am mai schimbat si bucsele si bratele inferioare spate. Nu aveam zgomote suspecte, dar se pare ca erau crapate bucsele. In rest...apa, paie si bataie :))) A se traduce benzina si ocazional talpa! Am folosit si carligul, chiar daca are 300Cp se simte in mers ca trage ceva dupa ea. La drum lung cu atelajul dupa mine consumul este de cca 9-9.3 la mers regulamentar. Un diesel ar fi mai potrivit pentru aplicatia asta.
-
Probleme tehnice specifice Octavia 4
Gabriel*77 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
@Spyddy1 De ce ai schimbat camera? -
Mașini electrice - merita sau nu?
cristi511 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Pana atunci, (daca as putea) as alege oricand un gls/x7/q7 etc pentru mine si familia mea. Nu pentru ca ma supara banii sau ca vreau sa epatez ci fix pt ca vreau sa imi dau cele mai mari sanse in caz de Doamne-Fereste. Educația aia de care vorbesti e "urgenta" da, dar se face pe TikTok momentan asa ca mersi dar nu mersi. Cat priveste salvatul planetei, evident ca gls-ul ar fi sh deci "economie circulara". De bevuri, avem.suficiente exemple cand in caz de buf, iau foc. Las la latitudinea fiecaruia sa traga propriile concluzii. -
La rubrica curent si specified curent se observă cum lucrează, pare problema de servomotoras defect, valoarea trebuie să scadă sau sa crească progresiv cu temperatura setată din panoul climatic.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
razvancc a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Hai ca mai e putin pana la urmatorul nivel: blindate , cat mai mari si cat mai grele. Un TAB ar fi perfect, incape toata familia, esti in siguranta in trafic, mergi pe unde vrei. A si sa nu uitam, salvam planeta, deci sa fie electrice. Nu educam soferii pentru un trafic civilizat, ci cumparam monstri -
-
Mașini electrice - merita sau nu?
tavitara a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Eu prima data am trecut la SUV de nevoie , drumul de 1 km pana la casa mea de la tara era neasfaltat desi trecusera 6 ani de la aprobarea asfaltarii , in general ma chinuiam pana ajungeam sus si frecvent veneam pe drum cu lopata sa imi fac poteci pe unde sa pun rotile Ma rog , la cativa ani , dupa ce l-a luat DNA-ul in vizor pe primar in 3 luni era asfaltat dar pozitia inalta la volan , vizibilitatea excelenta si faptul ca am probleme cu spatele m-au facut sa nu imi mai doresc sa trec la berlina Desi pare curios pentru unii de ce vor oamenii SUV nimeni din familie nu ar mai vrea sa mearga cu berlina -
Volkswagen Golf 7 1.0 TSI/ 110 CP
djkoss86 a postat în topic iniţiat de Nenciu Victor din Masina mea
Salutari. Intrucat ai cel mai activ topic de pe aici am decis sa te intreb poate cunosti problema de care sufera si Golful meu - tot cu 1.0 tsi. 115 cai 2019 cu care merge si sotia si eu prin oras. La plecarea de pe loc mai exact - are o trepidatie in pedala de ambreiaj cand pleci cu a1-a si patinezi ambreiajul ca sa prinda tractiune si un mers smucit 1-2 si pe revenire (retrogradare) are o smuceala - dai drumul la ambreiaj si pe ultima parte din cursa pedalei cupleaza brusch dintr-o data. In rest, intra ok in toate vitezele, nu agata nu nimic. E posibil sa fie ambreiajul sau tampoanele de la motor ? Masina are 30 mi km. Multumesc mult -
+ lipsa infrastructurii, multi idioti la volan, etc, ceea ce te face mai putin vulnerabil intr-un SUV comparativ cu o masina mica.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
In Ro ,drumurile varza sunt un motiv suficient . -
Este un argument pentru posibilii cumparatori. Eu nu inteleg de ce un Volvo ar trebui sa aiba 600CP, dar nu inteleg nici de ce ar cumpara cineva un SUV. Cu toate acestea SUV/crossover-urile au luat mintile cumparatorilor, care acum nu mai pot trai fara ele. Ceea ce e ridicol, evident, insa piata auto nu urmeaza neaparat o logica. O logica a profitului exista, insa. SUV/crossover genereaza un pret mai mare, si indirect un profit mai mare decat un hatch. Producatorii transforma asta in statut. Pe undeva fac acelasi lucru cu electricele si iti vand un VOLVO de 400-600CP, o ineptie, dat fiind publicul tinta, adica familii de clasa medie, corporatisti, cu copii.
-
Cutie De Viteze Automata - Probleme & Intretinere (Touareg 7P)
tavitara a postat în topic iniţiat de Swakra din Touareg 7P
Am franat violent ptr ca venea ala de sus spre giratoriu foarte tare si mi-am dat seama ca nu se va opri Habar nu am ce am facut apoi ca eram nervos , nici nu mai stiu daca eram pe S sau pe D , merg in general pe S ca nu mai aud corul de greieri , dar in principiu de la Lazaret la Boita o las pe D sa pluteasca cand e liber iar cand ma apropi de giratoriu sa urc spre autostrada o pun iar pe S Acum chiar nu imi mai amintesc -
Salutare băieți! Dețin un vw pasat b8 -2.0 dsg, cod motor clrb, 250.000 km Am citit cu atenție tot ce ați scris Am următoarea problemă Regenerări prea dese oraș 40-50 km, Menționez că nu am și nici nu am avut vreun martor aprins in bord Am curățat filtrul la Odorheiu Secuiesc,era 69% colmatat, am resetat, am schimbat senzorii presiune diferențială si degeaba Am observat pe tester că un senzor de temperatură gaze EGT 2 , cel de pe PDF căci sunt doi , are valoarea 2.222°C, deci nu-i o valoare normală, iar acest senzor știu că influențează regenerările dese, eu nu opresc mașina niciodată când își face regenerarea! Am comandat azi unul pe origine Cod 04L906088BL Îl voi schimba și pe acesta Sper că mă poate sfătui cineva ce-i de făcut
