Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 119 zile.
- Astăzi
-
Buna seara, pana la urma am rezolvat problema cu claxonul, cum a spus si Spido, mufa trebuie sa fie cu cod 5E0 971 584A doar ca claxonul nu o sa merga, trebuie tras un fir din mufa galbenă de la spira de pe PIN 8 in mufa de la comenzi PIN 5 și din mufa de la comenzi pleci cu alt fir din PIN 4 in "buton" claxonul, va mulțumesc pentru ajutor si va doresc numai bine!
-
Tiguan II 2017 Iridium Grey - retrofit station
Gusti a postat în topic iniţiat de Gusti din Masina mea
Sincer nu stiu sa iti raspund la intrebarea asta. In oras o tin destul de incarcata desi recunosc ca de multe ori merg pe benzina doar ca sa aud motorul. Media in aug a fost 9.7 iar in sept e 7.5 Eu estimez un 13 in afara daca mergi absolut legal altfel te duci in 15-20. in oras probababil un 20-25 -
Salut am o skoda octavia 2 2007 ce module din uși trebuie ca sa fac pliere din telecomandă?
-
De data asta problema este diferită pentru că atunci cînd acceleraţia este acţionată la maxim efectiv motorul nu reacţionează Fă un log în aceleaşi condiţii pe grupurile 1-4-10 să vedem dacă ECU comandă injecţia corespunzător. După asta putem să ne facem o imagine
-
Sâmbăta 4 țări, 2 orașe Am plecat de la cazare spre Havel Parking (ne-a luat 12€ pentru 5 ore, dar avea wc, la care intrai pe baza tichetului de parcare) În parcare am găsit chestiile astea in caz că mă hotărăsc să schimb mașina de voiaj și nu eram hotărât asupra culorii. 😁 Am ieșit din parcare și-am urcat la castel am vizitat biserica Wavel aflată in incintă, foarte frumos decorată in interior apoi am vizitat muzeul de lângă un de erau expuse coroane, tapiserii diverse și mantii ce au aparținut papei Ioan Paul al doilea, de acolo ne-am continuat plimbarea spre Dragon's Den, o mini peșteră, turist-trap din punctul meu de vedere, dar nu înainte de a ne bucura de panoramă asupra râului Vistula De acolo am plecat spre bisericile Sf. Andrei și Sf. Petru și Pavel, aflate una lângă cealaltă În pofida celor 27°C, se aglomerase destul de tare pe străzile din jur, o forfoteala in toate părțile. Am vizitat curtea liceului Maius Apoi am ajuns la biserica Franciscană, cu tavanele albastre și surprinzător de mare in interior (nu realizezi din exterior dimensiunea),iar după aceea am ajuns in Piața Mare - Rynek Główny Tot acolo era si biserica Sf. Maria, cu cele două turle impresionante ca înălțime De acolo ne-am oprit la un restaurant, Pierogarnia Krakowiacy unde am luat un platou de 35 de pirogi amestecate, încă unul cu cartofi și șuncă si unul cu sarmalele lor Era suficient platoul de 35, pentru că nu am reușit să mâncăm tot, iar sarmalele au fost imense, dar nu ne-au dat pe spate (nici nu le-am putut termina),poate din cauza sucului de roșii prea dulce. De acolo am plecat spre Barbican, aflat imefiat după această poartă Iar de la Barbican am plecat la parcare și-am plecat spre Oradea. Pe drum mi-au plăcut cele două tuneluri lungi din Slovacia, pe unde se circula cu 80 sau 100km/h, fără a mai merge prin serpentine. Ce nu mi-a plăcut este că undeva pe traseu, nu mai țin minte localitatea, dar era in Slovacia, erau semnalizare niște lucrări pe Waze si ne-am întâlnit cu un indicator oe care scria ceva in slovacă si era un simbol de drum blocat. După cam 6-700m drumul era tăiat efectiv de un șanț, perpendicular pe drum peste care nu se putea trece. Niște muncitori ne-au facut semn să ne întoarcem așa că ne-am întors si am cautat pe maps o soluție. Am găsit un drum care parea că ocolește lucrarea respectivă și am luat-o pe acolo. Imagini de la bordul navetei spațiale (se observa și masacrul facut de Tiguan in rândul gazelor, deși am șters parbrizul in 2 benzinării) 😁 Totodată se vede și utilitatea cruise controlului de pe autostradă, fixat la 129km/h! 😁 După ce am traversat trei țări, in jur de ora 22⁰⁰ am ajuns la cazarea din Oradea. Cei 515km i-am parcurs in 6 ore si 13 minute, cu o întârziere de 25-30 minute față de ce prevăzusem inițial, cu o medie orară de 83 km/h preponderent traficului pe autostradă și un consum de 6.8l/100km. Obosiți, dar ne-am relaxat pentru că am ajuns cu bine în țară. Așa că Somn și de la capăt! 😁
-
-de ce ai inlocuit dpf-ul ? -ai identificat si remediat problema care a dus la inlocuirea dpf-ului ?
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
bogdanwlx a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Salutare, Ma puteti ajuta cu o decodare pentru WVWZZZ3CZNE021900 ? Multumesc! -
-
Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI
BeciAcustic a postat în topic iniţiat de BeciAcustic din Masina mea
-
Bună tuturor de curând mi-am schimbat dpf-ul la golf 6 2012 140 cp 2.0 tdi si am pus de la JMJ, știți ceva de el cum este? Ca de când l-am pus își face foarte des mașina regenerare, ieri de ex și-a făcut de 4 ori.
-
Deci trebuie module de skoda octavia 2 facelift sau de passat b7?
-
Exista probabilitatea ca bateria de pe masina mea sa fie inca OE-ul din 2012 Eu am dezactivat mereu start-stop-ul Inca se comporta ok dar de aprox o luna la unele reponiri dese se chinuie de 2-3 ori pana porneste si iarna nu e ca vara , mai bine sa fiu bun gospodar Revin peste o saptamana si o sa ma ocup Inca nu stiu ce sa fac Daca OE-ul care mi-l aduce service-ul e stat cu anii pe rafturi ? Pot fi mai nesimtit , iau de pe Emag si le testez , daca sunt vechi sau necorespunzatoare fac retur Varta cu eticheta galbena e noua , a inceput productia ei in parimavara lui 2025 , poate merita incercat cu ea https://www.emag.ro/baterie-auto-varta-dynamic-agm-agm-105ah-950a-a4-605901095-755105113/pd/DY02WD3BM/?ref=hdr-favorite_products https://www.emag.ro/baterie-auto-banner-running-bull-agm-12-v-105-ah-piese-shop-ro-016605010101/pd/DV3DVBMBM/?ref=hdr-favorite_products Cred ca se pot coda ambele pe 7P Nu cred ca gasesc pe stoc la mine in oras baterii ok fresh de capacitate mare AGM , dar voi verifica Multumesc tuturor pentru informatii
-
DA
-
Nimeni nu a pățit treaba asta ca sa ma ajute cu claxonul?...
-
Crafter 2014 - Limp Mode (nu are putere si turatia max 3000)
catalin004 a postat în topic iniţiat de catalin004 din TDi Forum
Multumesc frumos, o sa ne uitam la filtre. Cat ar trebui sa fie presiunea in rampa? -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
Xman_ghio a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
La cutie nu as pune ca la motor; la cutie as pune doar original! Cele OEM nu sunt exact aceeasi compozitie. Avand in vedere ca la cutie schimbi mult mai rar decat la motor, personal as merge pe OE. -
Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi
Magulicy a postat în topic iniţiat de lancelott din Golf VI & Jetta
Salut absolut nici-o eroare, Horn dublu (H1) perfect funcțional am dat din tester am trezit vecini 😅 astăzi o să fac niște teste cu calculatorul actual și cu volanul vechi să văd dacă claxonează așa pot vedea dacă volanul actual sau cablajul are o problemă. -
Crafter 2014 - Limp Mode (nu are putere si turatia max 3000)
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de catalin004 din TDi Forum
https://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16471/P0087/000135 -
Crafter 2014 - Limp Mode (nu are putere si turatia max 3000)
catalin004 a adăugat topic în TDi Forum
Salutare, masina pe care este fratele meu sofer are probleme cu puterea, am pus testerul pe ea VCDS + Autocom si are eroare doar la comunicatia cu CAN ABS (nu vede tot modulul ABS) dar nu este de acum ci de mult problema aceasta). Masina porneste repede, relanti normal, alte erori mai vechi ar fi presiune scazuta in rampa: P008700. In bord mentine semnul exclamarii aprins si rezistenta clipoceste intruna - tot timpul Motor: 2.0 Vehicle: Volkswagen - Crafter [06-17] - 2014 Daca se poate o idee sa ne uitam pe la ea...masina are peste 1 milion de km 🙃 -
RNS 510 - Columbus - Update FW si harti
catalin004 a postat în topic iniţiat de florin.petre din Navigatie
Saluate, am o unitate 510 la care am ugradat softul si dupa cateva porniri pe banc, unitatea imi afiseaza : System starting si ramane blocat acolo...raspunde la comenzile on/off. Ar putea fi HDD defect? -
Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi
spido a postat în topic iniţiat de lancelott din Golf VI & Jetta
Tu esti sigur ca ai un claxon functional? Vezi in blocuri masura pe 16 functionarea lui(horn). La fel,vezi pe bcm 09 in bloc masura horn. Erori pe 09? - Ieri
-
@Emy DEu am plecat la drum cu un regim pe slăbire și m-am abținut din greu să nu mănânc toate chestiile pe care le-am văzut și să nu le stropesc cu bere și vin, ca să alunece mai bine. În plus, datorită timpului limitat, nu "îmi permit" să pierd câte 1-1.5 ore la fiecare restaurant... dar, oricând mă pot întoarce cu un avion într-un City break să fac și o experiență culinară mai aprofundată! Mulțumesc, de fapt mulțumim, că sunt cu siguranță mai mulți care citesc aici, pentru ponturi! Vineri - 2 țări, 3 orașe Am plecat de la cazare spre Visehrad, cetatea din sud cum îi se mai spune. Este un parc prin care se plimbau profesori cu copiii mai mici sau mai mari, le vorbeau despre istoria locului și făceau diverse activități. De pe ziduri se poate vedea o panoramă de 270°, asupra râului Vlatava cu toate podurile, se vede inclusiv Castelul Praga. Tot aici găsiți biserica Sf. Petru și Pavel, cu aceeași arhitectură ca Sf. Vitus și cred că au cam aceeași vârstă. De aici am plecat spre Auschwitz, fiind cumva contracronometru pentru că aveam bilete la ora 15.30. Aveam cam 40 de minute tampon de la Visehrad, dar distanța era destul de mare și evident că erau multe neprevăzute. Prima neprevăzută a fost când pe partea opusă fusese un accident și cei de dinainte frânau să se uite și ne-am trezit in coloană cu avarii puse si mergând cu 10km/h în loc de 130km/h. Apoi pe un sector de drum se lucra și din două benzi se făcea doar una și iarăși s-a format coadă cu avarii. A doua oară în apropiere de Brno, un cretin cu Touareg, care abuzase de banda a doua cu 110-120km/h, a frânat absolut fără motiv (era cam a 7-a mașină în față) și ne-am trezit toți frânând cu disperare doar doar nu intrăm in carambol. Colac peste pupăză, Skoda Superb 3 din spatele meu, nu mai oprea (cine știe ce făcea șoferul în momentul acela, dar după asta a fost atent tot drumul și a păstrat o distanță suficientă, ca și mine de altfel 😁) așa că am eliberat frâna și m-am dus cât mai spre parapet, să îi fac loc și am frânat tare, din nou. Cel cu Superbul a oprit la 1 m lângă mine, adică bara lui era prin dreptul portierei dreapta spate și mi-a făcut semn că își cere scuze... Am plecat mai departe, cretinul din Tuareg și cei 4 amici ai lui se amuzau in mașină, tot pe banda 2... i-am depășit pe 1 și dus am fost. Apoi o doamnă rămăsese agățată pe banda a doua vreo 20km cu 110-130km/h, adică, atunci când ajungea o mașină care rula mai tare in spatele ei accelera la 130 sau chiar 140km/h, iar după ce ăla trecea pe 1, când se putea, o lăsa iar la 110.... absolut de neînțeles comportamentul rutier pe autostradă al cehilor. Ultimul eveniment neplăcut a fost înainte de Ostrava, când cel din fața mea de pe banda a 3-a, eu fiind pe a 2-a, iar banda întâi fiind ocupată cu mașini (deja erau cam 2km...) ce făceau dreapta spre breteaua de ieșire de pe autostradă, a frânat brusc și a tras dreapta de volan vrând să se încadreze printre mașinile staționate care făceau dreaptă. Am tras stânga și am frânat cât de tare am putut, apăsând și butonul de avarii pentru cei din spate și am trecut razant pe lângă ăsta... viteza era limitată la 100km/h și poate de asta nu au fost alte consecințe, pe lângă prezența mea de spirit, dar trebuie să recunosc că am avut și noroc că nu era nimeni în stânga în acel moment. De ce am zis că nu am înțeles comportamentul rutier pe autostradă al cehilor, pentru că, nu o dată, îi vedeai că pun semnal stânga sau nu puneau semnal și intrau pe banda a doua, fără să se asigure și cel surprins de manevră trebuia să frâneze pentru a-i permite manevra. Încă un moment amuzant, ne-am oprit pe autostradă la o benzinărie pentru nevoi fiziologice și îmi arăta Waze-ul că ajungem la 15.02, inainte de oprire. Am stat cred că maxim 5 minute și când am plecat ne arăta 15.25. Ne-am amuzat că am intrat într-un tunel al timpului, dar până am ajuns, indiferent cât de tare am tras, nu am reușit decât la 15.21. 🤣 Cum scădea la 15.21 sau chiar 15.20 ori găseam pe unu adormit în față ori se făcea coloană și iar sarea la 15.22. Pe final a fost puțin stresant că părea că nu mai ajungem in timp util. După 5 ore și 26 de minute și 441 km conduși cu o viteză medie de 81 km/h și un consum de 6.7l/109km, am parcat in parcarea complexului Auschwitz (este chiar în față, are suficiente locuri, se plătește la intrare, era o doamnă care ne-a luat banii (cash sau card). Am facut controlul de securitate și am mers să ne găsim ghidul. După ce ne-am reunit tot grupul, am plecat să vizităm complexul crematoriul din complexul Auschwitz După aproximativ două ore s-a încheiat vizita aici și am plecat spre stația de autobuz care ne-a transportat către complexul Birkenau (aproximativ 7 minute). De la poarta complexului ne-am reîntâlnit cu ghidul și am continuat turul. Ușa sobei dintr-o baracă ștanțată VW A mai durat încă o oră, timp in care începuse să apună soarele. Am plecat marcați de aici, deși dimensiunea suferinței umane, de dimensiunile imense ale complexului, de ceea ce ne spusese ghidul și de ceea ce văzusem. Concluzia este că din istorie nu învățăm nimic... Ne-am reîntors cu autobuzul in complexul Auschwitz, ne-am urcat in mașină și am plecat spre Cracovia. Drumul de 68 km, trebuia să dureze cam o ora si 10 minute, dar... iar am găsit lucrări care au creat ambuteiaje și am ajuns după o oră și 30 de minute la cazarea noastră, am parcat în curtea interioară și am urcat în apartament. Aventura pe zuua de vineri s-a încheiat, așa că Somn și de la capăt! 😁
-
Am gasit schema electrica pt motor CBBB, la senzorul G28 (senzorul de la arborele cotit). Pun aici pinii in caz ca vreodata are cineva nevoie: Pin1: Galben/Albastru Pin2: Galben/Mov Pin3: Rosu/Maro Montez maine totul la loc. Sper sa rezolv problema. Daca nu, voi schimba ambreiaj si volant pentru ca oricum nu le-am schimbat de mult (100k+ km)
-
Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi
Magulicy a postat în topic iniţiat de lancelott din Golf VI & Jetta
Am codat calculatorul fără comenzi volan și tot nu funcționează claxonul. Acum pe mașină am calculator cod: 1K0 953 549 CD spiră cod: 1K0959653 C Cablaj Comenzi + Airbag cod: 3C8971584F Comenzi volan cu codurile: (vezi poza) La mufa galbenă de la spiră pe pinul 7 vine firul maro iar pe pinul 8 vine firul albastru din comenzile pe volan iar pinul 9 și 10 sunt ocupate de două fire care vin tot din comenzi volan, am scos astăzi firul maro din pin 7 și l-am mutat în pin 8 iar firul albastru l-am mutat în pin 7 tot nu a mers, după am lăsat firul maro în pin 8 am scos de la mufa comenzilor în volan firul alb/negru care vine din claxon și intra în mufa comenzilor pe volan și l-am băgat direct în mufa galbenă în pinul 7 și tot nu a mers. Așa ca am pus toate firele înapoi cum erau.. deci eu personal ma dau bătut 😅 nu găsesc rezolvare… dacă mai aveți vreo idee eu o pun în practică și as fi recunoscător 😊 -
M-am pus sa schimb senzorul de la arborele cotit si am facut o tampenie. Am smuls firele din mufa senzorului. Ma poate ajuta cineva sa identific acum care culoare corespunde carui pin ca sa repar mufa? Am 3 pini si 3 fire: - rosu/maro - galben/mov - galben/albastru Ordine lor asta e ca am ramas cu cablul in mana si m-am uitat la succesiunea firelor. Nu stiu insa care corespunde pinului 1,2,3. Sunt sanse 50/50 sa nimeresc dar nu imi asum riscul Am pus senzorul nou, insa acum nu pot monta la loc pana nu rezolv problema asta