Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 9 zile.
- Astăzi
-
Salut, Passat b5.5 , 2002 motor avb 101hp. De ceva timp, din cand in cand . La pornit de pe loc si mers incet cu accelerari usoare, la un moment dat nu se mai tureaza motorul. Dar nici nu moare. Daca duc pedala de accelerație pana la cap nu se întâmplă nimic cateva secunde . Dupa care creste in turatie.Cand nu se tureaza ,ramane in 1200 de ture. Daca ridic piciorul din pedala si o calc iar, accelereaza din nou cum trebuie. La scanare cand a început sa se manifeste problema , nici o eroare. Aveam o pedala de accelerație si am inlocuito . Dar problema a ramas. Acum 3 zile scan din nou pe motor si eroare maf 17552 P1144-35-10 open or shot to ground intermitent. Probat circuite si înlocuit maf, dar problema a ramas aceasi. Circuite verificate la maf 4= +12v 3=minus 2=+5v 1=data de la 1 v cu contact pus , 1.7 relanti si la accelerare urca pana in 3v la 3000 de ture si revine la decelerare la 1.7v la relanti. Am stat cu laptopul in masina 3 zile . Poate prind cand se manifesta sa fac in log maf sau pedala de accelerație . Pe loc daca accelerez nu se manifesta. A mai întâlnit cineva asa ceva?
-
Real girls, real chat — start your adult connection now https://secrelocal.com find women for secret relationships
-
Instalare tempomat (Cruise Control)
spido a postat în topic iniţiat de cristia din Tuning si alte modificari
Este fir la Superb . -
Ghida de la Parlament a zis ca Transilvania e pamant unguresc? PS: imi plac locurile de parcare alese de tine😄
-
Duminică am plecat de la cazare și am lasat mașina intr-o parcare pe strada Attila, cam în dreptul Bisericii Matthias (din păcate era slujbă și nu am putut intra in interior). De pe stradă am urcat niște scări și am ajuns destul de repede acolo. A propos, in weekend nu se plătește parcare in Budapesta. Lângă biserica mai găsiți Bastionul Pescarului de unde aveți (contra cost) o panoramă a malului celălalt al Dunării. Puteți să vedeți malul și fără bani, de pe scările alăturate. De acolo am plecat pe jos spre Buda Castle, in care erau tot felul de lucrări de reconstrucție. După ce ne-am plimbat pe acolo, am continuat spre Gellért Hill, un deal de pe care se spunea că se vede o panoramă frumoasă asupra Budapestei. Este amenajat ca parc, pe unde se plimbă lumea, fac sport, etc., o zona verde (foarte multe zone verzi in Budapesta, spre surprinderea noastră și destul de multe mașini electrice, mi-au sărit in ochi BMW-urile). Pe drum ne-a plouat puțin, dar am plecat cu umbrelele la noi și in plus găsești cate o copertina sau copaci sub care să te adăpostești. O dată ajunși in vârf surpriza negativă, totul era inconjurat de gard și închis. Am ocolit gardurile până am ajuns sub statuie si de acolo, coborând, am găsit diverse zone amenajate din care puteai vedea panoramă asupra Budapestei. De acolo am coborât pe potecile și scările dealului până la podul Libertății către Piața Centrală. Ne-am oprit la un local și cum altfel nu puteam pleca fără a mânca ceva tradițional: am luat gulaș, papricaș de pui și tocăniță de legume cu pui, iar ca desert japanese cheesecake si somloi. După masă am continuat plimbarea, pe străzile cu clădiri frumoase, trecând pe lângă clădirea Operei, am vizitat biserica Sf. Ștefan și in final am ajuns la clădirea Parlamentul Ungar, unde aveam intrare. În cadrul turului ghida ne-a explicat tot felul de lucruri interesante desprecistoria Ungariei și a Parlamentului, iar la sfârșitul turului am ajuns si la coroana Ungariei, care era expusă și păzită! Poze se puteau face doar din sala adiacenta, așa că am profitat de zoom-ul telefonului. După ce am ieșit din Parlament, am trecut încă o dată Dunărea, de data asta pe Podul cu lanțuri și am plecat in pas de lebede spre mașină. 😁 După ce am urcat încă o dată scarile de la Castelul Buda, am ajuns la o bariera unde ni s-a spus că nu putem trece, că este un festival, decât dacă ne luăm bilete. Am coborât înjurând scările abia urcate si am luat-o la pas să ocolim tot castelul vieții. Cam toată gașca era obosită, așa că l-am un moment dat i-am lăsat la o intersecție si am plecat să recuperez mașina, lucru pe care l-am și făcut, m-am întors și am recuperat gașca veselă și am plecat la Bratislava. Btw, străzile din Budapesta sunt horror, mai proaste decât cele de acum 10-15 ani din București... Autostrada din Budapesta spre Bratislava, a avut multe tronsoane in care se făceau lărgirii sau reparații și se mergea cu 80 sau 100km/h in cel mai bun caz, pe ambele sensuri. Am ajuns destul de târziu la Bratislava, din cauza acestei aglomerație, parcurgând cei 193km, în 2 ore si 10 minute, cu o medie de 89km/h și un consum de 6.6l/100km. Am parcat în garaj și am urcat în apartament după o zi foarte frumoasă. Concluziile zilei: Budapesta mai merită cel puțin o vizită, veniți fără așteptări și o să rămâneți plăcut surprinși. Noi am avut o zi foarte condensată, cu multe lucruri de văzut, o parte au fost închise, deși nu scria nicăieri. În weekend nu se plătește parcarea in Budapesta, după cum am spus. Purtați încălțări comode, aveți ce vedea la fiecare pas și cu puțină documentare înainte, vă puteți optimiza traseul de vizitat, mâncat, stat și admirat după bunul plac. Somn și de la capăt! 😁
-
Diferenta intre module de confort
F l o r i n a postat în topic iniţiat de b3st_kid din Golf IV & Bora
Old scool....Cu rs232 nativ pe placa laptop -
Pune 0 la New value, nu 1.. si salvează, apasa butonul pe telecomanda
-
Instalare tempomat (Cruise Control)
F l o r i n a postat în topic iniţiat de cristia din Tuning si alte modificari
Vezi în mufa calc coloana, daca ai firul negru/alb. Daca il ai, atunci problema este ce ti-a spus Spido. Daca nu il ai, trebuie tras pana in Ecu motor -
Instalare tempomat (Cruise Control)
spido a postat în topic iniţiat de cristia din Tuning si alte modificari
Ai fir rupt in bratul manetei. -
Scoate o borna a bateriei masinii 5 min. Repeta procedura. Daca tot nu merge,incearca cu alta interfata.
-
Am schimbat bateriile intre ele, tot la fel. Am incercat sa le sterg de aici cele doua chei apoi sa le adaug din nou, pare ca a mers sa le sterg insa nu pot sa le adaug inapoi, acum nu mai merge nici una Procedura de resync nu functioneaza pentru nici una din chei
-
Instalare tempomat (Cruise Control)
vicn15 a postat în topic iniţiat de cristia din Tuning si alte modificari
Salutare, Am o Skoda Superb 2 din 2011, motorizare 1.4 TSI, fara pilot automat si fara comenzi pe volan. As dori sa montez doar pilot automat, am schimbat ansamblul de manete de la codul 5K0 953 502L la 5K0 953 502N, am facut codarea cu VCDS pe modulele 01 - Engine si 16 - Steering Wheel. Codul de la coloana este 5K0-953-569-C, din cate am vazut ar trebui sa suporte Cruise Control. Dupa toate acestea, tot nu merge, iar pe auto-scan am urmatoarea eroare pe Engine: Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal. Am testat si cu measuring blocks, pe modulul de Steering Wheel toate butoanele de pe maneta primesc semnal ok. Pe modulul de engine, nu primesc semnal cand schimb maneta in pozitiile ON/OFF. Aveti cumva idee ce imi lipseste? Trebuie tras fir la ECU? Este cineva in zona Brasov care m-ar putea ajuta? Multumesc! -
Merg in trei pistoane dar 🤫, ca nu stie nimeni 🤭
-
Nu ti-a crapat inca motorul de la injectoarele alea problematice ?
-
Motoarele sunt aprox la fel ,insa software nu . Aerodinamica la SUV e alta ,la fel si cutia ,greutatea… Fiind Shell e ok uleiul OE .
-
Stiu ca difera motoarele noastre, eu am o treapta in plus si la aceeasi viteza am 1700rpm, dar poate ajuta o mica comparatie, caci am fost si eu in Grecia recent si am prins 40-42. La 140 am 99-101 grade cu 0w-30 ulei OE Audi (bidon negru). Schimb la 7-8k km, mi se pare un ulei foarte bun.
-
Asigura-te ca bateria cheii e ok. Eventual pune-o in cheia ce merge. Resincronizeaza ambele chei odata dupa ce stergi cheile invatate.
-
Merci, stiu de acest potential "upgrade". La mine nu este ulei, iar faza cu upgrade la PCV de G8, pe la amicii din State, e asa si asa: unii o lauda, altii nu vad nicio mare diferenta. Evident ca am alt turbo inlet, am admisia diferita fata de stock, asa ca acest upgrade este cumva o necunoscuta. Evident, poate fi testat, dar pana in prezent nu m-a preocupat. In alte ordine de idei, azi la 127500 Km am facut o noua revizie ulei si filtru ulei, de data asta am ales sa incerc si Ravenol USVO, sa vedem daca simt ceva cu acest ulei full sintetic...
-
Da
-
Skoda Superb - From TDI to VR6 swap
Andrei_72 a postat în topic iniţiat de EmilianPop din Masina mea
Verifica cablajul, in special unde flexează. -
ledul se aprinde cand apesi butoanele ?
-
Pot sa iti confirm ce apare in CoC la IV: #NO 35.: 215/65 R17 99V#7,0JX17 ET40; ##215/65 R17 99V#6, 5JX17 ET38; ##235/45 R20 100V#8, OJ20 ET41; ##235/50 R19 103V#7, 5JX19 ET40; ##235/50 R19 99V#7, 5JX19 ET40: ##235/55 R18 100V#7, 5J18 ET40 Cu astea a venit masina, apar in CIV:
-
Va salut, Recent am schimbat bateria din a doua cheie de la un Amarok 2013 insa dupa ce bateria a fost schimbata nu mai pot deschide masina cu aceasta cheie. Am facut pasii din manualul de utilizare pentru resincronizare, apasat butonul de deschis, descuiata masina manual iar apoi pus contactul, dar tot nu functioneaza. Pun mai jos codurile de eroare: Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels:. 7H0-937-08x-09.clb Part No SW: 7H0 937 090 HW: 7H0 937 090 Component: BCM PQ25 Max4 H72 0708 Revision: B9072001 Serial number: 0531 058132974 Coding: 240002380C61040093380E302CCB86D50F80610F60822041300000020003 Shop #: WSC 02739 790 00000 VCID: 6BD572AB8A85F9D184-803E Subsystem 1 - Part No: 1K0 955 559 AH Labels: 1K0-955-559-AG.CLB Component: RLS 180213 05 54 0403 Coding: 02302D Subsystem 2 - Part No SW: 6R0 959 801 M HW: 6R0 959 801 M Labels: 6R0-959-801.CLB Component: J386__TSG_FT 002 3322 Serial number: -------------------- Coding: 100000 Subsystem 3 - Part No SW: 6R0 959 802 P HW: 6R0 959 802 P Labels: 6R0-959-802.CLB Component: J387__TSG_BT 002 3322 Serial number: -------------------- Coding: 100000 Subsystem 4 - Part No: 1K8 951 171 A Component: DWA-Sensor 00 001 0103 Coding: 000000 Subsystem 5 - Part No: 1K8 951 171 A Component: DWA-Sensor 00 001 0103 Coding: 000000 Subsystem 6 - Part No SW: 5K0 959 542 C HW: 5K0 959 542 C Component: E221__MFL-TAS H31 0033 Serial number: 0472529 Coding: 020000 Subsystem 7 - Part No SW: 6R0 959 811 D HW: 6R0 959 811 D Component: J388__TSG_HL 002 3322 Serial number: -------------------- Coding: 000000 Subsystem 8 - Part No SW: 6R0 959 812 D HW: 6R0 959 812 D Component: J389__TSG_HR 002 3322 Serial number: -------------------- Coding: 000000 2 Faults Found: 01134 - Alarm Horn (H12) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 59 Mileage: 347006 km Time Indication: 0 Date: 2025.09.15 Time: 18:47:58 02660 - Radio Remote Control not Matched/Adapted 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 5 Reset counter: 59 Mileage: 347006 km Time Indication: 0 Date: 2025.09.15 Time: 18:48:02 Este o alta varianta de resincronizare? Am incercat din VCDS sa adaug o alta cheie dar nu diagnoza nu ma lasa sa adaug alta cheie. Multumesc!
-
Scanarea cu VCDS - coduri de eroare
bamwels a postat în topic iniţiat de suzu din Motoare pe benzina
Am mutat intrebarea in topicul corect -
Review-uri si impresii de la proprietari (Tayron)
CristiM a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Tayron
Și eu intenționez să comand spre sfârșitul anului o configurație foarte apropiată de ce ai tu. Mă interesează, dacă ai apucat să testezi, care este consumul în regim de autostradă la 130/150/170 km/h. Cum e încărcarea DC? Ai folosit-o la drumuri lungi? Ai scaunele R standard sau pe cele ErgoActive de piele? Mă surprinde ce spui despre antifonare; la drive-test nu mi s-a părut așa rea.