Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 9 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Astăzi
  2. S.Adrian

    Nu trage motorul cum ar trebui

    Salut, am un pasaat b5 1.6 benzina, am făcut plinul pentru un drum de vreo 750 km, dupa aproximativ 200 km masina am simțit ca nu mai trage, la deal cu pedala de accelerație la maxim nu creștea deloc viteza, scadea, maxim 100 kmh, la vale mergea sa zic bine, am crezut ca e de la ambreiaj ca am simțiți miros de încins de la el, pe tester nu aveam nici o eroare, am mers asa restul de drum, am schimbat kit ambreiaj dar masina tor nu trage, am mai mers cu masina si am mai făcut o scanare din care au fost mai multe erori, le-am sters, m-am întors cu masina acasă dupa aproximativ 1500 km facuti, la o alta scanare am rămas cu eroare pe debitmetru, masina merge rau de tot, trage greu, uneori in mers cand apas accelerația parca da in nas, cu mufa scoasă la debitmetru merge la fel masina, nici o schimbare, l-am curățat cu spray, la fel nici o schimbare, am măsurat cu multimetrul, cu contactul pus am pe un singur pin din 4 pini, 4.95v, cu motorul pornit am pe un pin 4.95v si pe alt pin 12-14v, credeți ca sa fie problema de la debitmetru sau sa caut cauza in alta parte, am verificat si furtunele de vacuum și sunt ok, pe vcds am valoarea de 3 mgs la relati, cu mufa scoasă e la fel nu se schimbă, sa fie pompa de benzina sau benzina proasta
  3. andrei_221

    Întreținere, revizii & costuri de exploatare Superb 4

    asa ti-au setat-o la pregatirea de livrare. Ele vin din fabrica 2 ani/ 30.000 km.
  4. craiga1

    Filtru diesel de particule - DPF

    Buna ziua, observ in ultima perioada ca am regenerari destul de frecvente, in ultima saptamana au fost in jur de 40 de km distanta intre ele. Atasez niste poze din VCDS, nu prea stiu ce sa urmaresc, si daca sunt probleme cu ceva. Masina nu are nici un DTC activ, nici un martor aprins in bord. Functioneaza perfect normal. Ceva pareri in legatura cu datele de mai jos? E pe duca DPF-ul? Motorul e 2.0 TDI montat pe un G7 facelift fara ad blue, cod DCYA, 2017, DSG
  5. V_G

    Consiliere achiziție Superb 4

    Salut! Am comandat un Superb L&K de la Porsche București Nord pe 19 martie, cu termen de livrare 20-24 de săptămâni, dar deja au trecut 18 săptămâni și absolut nicio veste de la dealer, nu are informații nici măcar despre intrarea în producție. Mai e cineva care a dat comanda în aceeași perioadă și e într-o situație similară?
  6. EEXCALADE

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Ai omis ce era mai important ,adica cauza .
  7. dercos

    Anvelope vara 2025

    Dupa cresterea initiala sensibila fata de vechile anvelope, acum e totul in regula cu GY, acelasi consum ca inainte, cu aderenta mult mai buna. merg mult pe aceleasi trasee, adesea lipsite complet de trafic.
  8. Alex 2009

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Buna Am schimbat si eu Pompa, senzorii de pe rampa si curatat tot circuitul, inclusiv in rezervor, mai putin injectoarele, care aveau valori bune. Masina inca functiona bine, avea doar oscilatii presiune in rampa (260-330) si la ultimele 2 schimburi de filtru (10k km) se gasise span fin in filtru.. Am salvat injectoarele, dupa curatenie si pompa Bosch noua (CP4), tensiunea in rampa este stabila, diferenta +/- 1 bar intre valoarea stabilita si cea citita. Span-ul gasit era sub forma fina, nemetalica, stralucea cand era luminata, si destul raspandita si in rezervor. Masina are 131k km, luata de noua, alimentata aproape exclusiv cu OMV Maxx motion, exceptie concedii in strainatate unde am folosit Shell, OmV sau benzinarii din lanturi cunoscute... Odata cu schimbul pompei am facut si distributia, intrucat se umbla si la curea. Intrucat vroiam sa pastrez masina, am facut aceasta operatie. Nu am desfacut inca vechea pompa, in afara de regulator unde s-a constatat acelasi span f. fin.
  9. F l o r i n

    Probleme electrice (Tiguan AD1)

    Dupa inlocuire calculator coloana, trebuie sa faci codare, etc
  10. F l o r i n

    Probleme alarma OEM

    In teorie, da. In practica, o poti lasa pana începe sa facă probleme. Unele descarca bateria, altele nu mai funcționează, etc
  11. F l o r i n

    Montare lumini avertizare / warning lights usi spate

    Contact imperfect, etc
  12. F l o r i n

    Audi Q5 - Erori & diagnoza

    Da-mi seria sasiu a masinii si incerc sa iti verific luni. Camera o sa fie necesar sa o codezi online, are component protection si se rezolva numai cu Odis si conexiune online cu serverul VAG.
  13. F l o r i n

    Activare Computer de Bord / Tempomat

    Scoate un pin din mufa mica navi/mib sa vad ce model ai
  14. F l o r i n

    Electronic Parking Brake (Frana De Mana) si Auto-Hold

    Poftim aici procedura de codare https://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Passat_(3C)_Parking_Brake#Coding
  15. Ieri
  16. Crucial

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    Salut, am si eu o problema, atasez log-ul. La un passat b6, 1.9 tdi bkc, am asa, turbine de Arl, soft de 170cp, schimbat senzorul, pus unul de 3 bari, egr off, e cam moarta in turatie joasa, daca ma puteti ajuta LOG-01-011-003-010.CSV
  17. florinrmn

    Seat Leon FR

    Am schimbat astazi, la 205k km, rulmentii spate. Dreapta spate incepuse sa faca zgomot. Am pus FAG, a durat 2h cu totul.
  18. iulian.radu91

    Leon generatia 4 (MK4) - discutii generale

    Am eu 1.5 tsi de 130cp, doar ca pe Tiguan și are 80k km, dacă nu esti un sofer agresiv caii sunt suficienți. Momentan 0 probleme cu motorul in aproape 3 ani.
  19. Gabriel*77

    Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4

    Și cu benzinara ai consum extraurban bun dacă mergi cu traficul, legal și nu mai ai grija problemelor de diesel în oraș. Am observat că benzina de afară (nu peste tot ci în Austria) cu CO 100 plus are concentrația de etanol (E10 sau E5) de la pompă mică, adică E5, ceea ce face benzina mai bună și crește auoinomia. La noi benzina de 100 este cu E10. Tocmai ce m-am întors dintr-o vacanță în Europa unde am făcut 9000 km în 19 zile (RO -Spania) și mașina a mers și s-a comportat perfect (navigația exemplar) și nu am avut cu ea nicio emoție nici plină, nici goală. M-a surprins și pe mine autonomia de 1200 km și consumul de 4.6 l/100 cu benzina E5. Acum cât de real este... nu știu că nu o lăsam mai jos de 1/4 din rezervor ca măsură de precauție. Nu vreau să se înțeleagă că este vorba de benzină versus diesel, ci spun că motorizările noi pe benzină au consum de diesel motiv pentru care diesel îți iei doar dacă ești fan. Am programat-o la începutul lunii viitoare pentru prima revizie și schimb de ulei cu filtrele aferente.
  20. AdiG01

    Probleme specifice Kodiaq 2

    Sal. Da, am avut și 90EE pe langa un update mai vechi. Am stat 3 zile sa le facă. Cred că au băgat codul la mâna. După ce am plecat de ei, au șters eroare din bord, toate bune și frumoase. N-a trecut o zi și a reapărut eroarea check engine. A rămas să mă aud cu ei luni. Nici nu au investigat problema inițial, au dat vina pe updateuri.
  21. Alin1986

    Leon generatia 4 (MK4) - discutii generale

    ma gandeam ca cel de 130 cp este mai putin solicitat ; in plus din cate m-am documentat are camasile pistoanelor din fonta ( pe cand cel de 150 cp le are acoperite cu un aliaj de otel ) . si in plus , cel de 130 cp il gasesc sh de pe la 100.000 km , pe cand cel de 150 il gasesc de pe la 200.000 km ...parca e cam mare diferenta in cam aceeasi zona de pret . multumesc de raspunsuri , ma ajuta mult
  22. sdR+

    Am bagat prea mult ulei

    Pai daca uleiul a fost diluat cu motorina in proportie de aproape 50 la suta, ce pelicula mai ramane pe acele piese in miscare/frecare?Nu stiu cat de bine a facut acelui motor.
  23. Cristian

    Leon generatia 4 (MK4) - discutii generale

    Poti merge linistit pe 1.5 130 CP, este mult mai bun decat 1.0 in 3 cilindri. Cat despre comparatia intre Leon 4 si Golf 7.5, vorbim de generatii diferite, iar daca introduci si benzina vs diesel, e cu atat mai nepotrivita comparatia. In final, tu alegi daca vrei batai de cap cu filtrul de particule la diesel sau vrei un consum putin mai mare, dar cu mai putine batai de cap in utilizare.
  24. marius1982.11

    The lesser RS

    2025 cu ultimul "ura" inaintea curentării caymanului. 9k rpm de friendly fire.
  25. Adria_n

    Am bagat prea mult ulei

    Cu un tester ELM327 ( de tipul KONNWEI sau altceva ) + aplicatia VAG DPF ( care se gaseste si free in afara google play ) ai rezolvat aceasta problema. Eu il vad un cost minim "obligatoriu" .
  26. EEXCALADE

    Am bagat prea mult ulei

    Pompa tandem a disparut la motoarele vag dinainte de 2010. Cand relantiul e ridicat inseamna ca e pe regenerare
  27. laurstef

    Am bagat prea mult ulei

    Am citit părerile tuturor și vă mulțumesc. Acum, partea nasoală este că nu îmi pot da seama când se apucă mister VW de regenerare. Din octombrie, de când am intrat în posesia lui, doar de vreo 4-5 ori am observat acest lucru, iar acest fapt este cel puțin frustrant deoarece nu am cum să îmi dau seama și să „îi dau bice” la un drum mai lung. E clar, acum, că din cauza regenerărilor făcute aiurea am această problemă. Dar parcă nu aș exclude nici pompa tandem. Vă precizez că în acest moment DPF-ul are un grad de încărcare de 30,1 la 152.000 km.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!