Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 970 zile.
- Ultima oră
-
@halamadridBine ca nu seamana cu Skoda! Glumesc, evident, imi place Skoda Superb si Kodiaq, sunt masini ok, primesti masina "multa" de banii dati, comparativ cu concurenta, acu' nah, iti asumi brandul si sigla de pe volan care este sub VW! Phaeton facelift nu prea are nici o treaba cu B 5.5, am gasit niste poze de comparatie, poate varianta NON facelift, dar cu varianta B6 care a aparut 3 ani mai tarziu (Phaeton 2002, Passat B6-2005): B6-le aduce parca ceva, din fata, sa zicem, dar a aparut 3 ani mai tarziu: Eu am considerat mereu ca Passat B7 facelift, aparut abia in 2015, deci 5 ani mai tarziu, seamana cu Phaeton care a primit al 2-lea facelift in 2010 (5 ani inaintea Passatului), repet, ceea ce spuneau si specialistii, nu doar eu! Passatul seamana cu Phaeton, nu invers! Lumea le-a asimilat, ca deh, vezi milioane de Passaturi in trafic, mai rar cate un Phaeton, nu? Aceeasi "problema" e si la Mercedes, C Class seamana cu S class, e strategie de marketing, ca sa vanda multe masini din gama mai ieftina! Gama de lux are "de suferit" cand vine vorba de imagine, in schimb vand masini din clasa medie de rup! Passat 2015 are stopurile cu LED, desi semnalizarile nu sunt LED, au ramas tot cu bec, astea seamana cu cele de Phaeton: Phaeton 2010 FULL LED, inclusiv semnalizari: Touareg 7P facelift a aparut in 2014 si are stopuri similare cu cele de Phaeton, semnalizarile sunt tot cu bec, la fel ca la Passat, ce sa vezi, seamana cu cele de Phaeton: Tot Touareg 2014: Le-au pus si pe EOS in 2011, tot dupa faceliftul Phaetonului, macar au updatat semnalizarile cu LED: Stopurile NFL Phaeton seamana cu cele de Veyron, Piech a creat ambele masini, a vrut sa isi lase semnatura, atat cu motorul W16 quad turbo derivat din cel W12 de pe Phaeton, suspensia pe aer, nivelul calitatii interiorului, grilele de aer din usile fata pentru ventilarea geamurilor (dezaburirea geamurilor laterale fata) scaunele ventilate, etc: Phaeton NFL: Veyron: Phaeton NFL: Veyron: Bine ca cei care isi permit Bugatti nu plang ca seamana cu Passat B5.5 : Veyron: Passat B5.5: Cred ca ma cunoasteti deja, imi place sa comentez doar din experienta sau atunci cand sunt documentat si imi pot sustine punctul de vedere! Internetul e gratis, trebuie doar sa te informezi! 🙄 Gura lumii comenteaza si va comenta oricum, indiferent de ce conduci, important e sa te simti bine TU la volanul masinii tale! Vorba aia, "Cainii latra, ursu'🐻 Baloo merge!" Unu' mai sus zicea ca Phaeton are imagine de GOLF, altul compara VW cu DACIA, hai ca nu ne mai facem bine! Nu pot decat sa rad si sa ma distrez!😄
- Astăzi
-
Cheie & keyless entry - Probleme & Discuții (Tiguan 5N & 5N2)
passat19tdi a postat în topic iniţiat de vlady_zch din Tiguan 5N & 5N2
Pentru a face un retrofit la keyless go, adica pornire la buton doar, de ce elemente am nevoie. Tiguan 5n2 -
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
corad0 a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
@tavitaraProgramul "Primul Tanc electric:" , nu vrem s-o suparam pe Ursula, tanc tanc, da' macar sa salvam planeta! 😄 VW a construit vehicule militare in al 2-lea Razboi Mondial, n-ar fi o noutate, vorba aia..."Banii n-au miros", o stire din martie: -
Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI
BeciAcustic a postat în topic iniţiat de BeciAcustic din Masina mea
Cum nu am mai avut timp de postat pe forum au aparut "mici" schimbari: - Masina a facut 71000km - "Am famas fara spatiu pe bancheta din spate". De acum in formula completa: 2 in fata 2 in spate -
Retrofit Volan Multifunctional - (Tiguan 5N & 5N2)
passat19tdi a postat în topic iniţiat de cata19 din Tiguan 5N & 5N2
Update E ok tempomatul, azi a mers. -
Probleme tehnice specifice Octavia 4
Gabriel*77 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
@ili2k2 Păi tocmai ce i-am făcut revizia, iar mașina e în parametri. Îmi spuneau dacă ar fi avut probleme bateria. @icename Reset la ce? La tabletă? M-au programat la service pentru treaba cu lumina ambientale, dar la sfârșitul lunii. Update-ul de soft ar trebui să rezolve problemele, nu să aducă altele în plus. -
Eu as incerca un reset si apoi fuguta la service.
-
- side assist se activeaza automat la fiecare pornire indiferent de profil (tine de sistemele de siguranță) Din ce am observat la superbul din semnătura (nu o4), se dezactiva la fiecare pornire atunci când aveam bateria slabă... odată cu înlocuirea bateriei nu am mai avut probleme.
-
my 2 cent's -> amortizoare... patzita la vreo 2 mașina ( la una am luat roti noi din cauza pbn si la alta am schimbat pana si capetele de planetare spre cutie si degeaba, in afara de rulmenți, capete, etc).. fa un test si la ele..
-
Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
lupo_bv a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
BS011 Dacă este să ne luăm după logul ăsta s-ar zice că turbina este moartă, o diferenţă on/off de numai 20 mbari cand ar trebui să fie în jur de 180. Dar după cum se va vedea la logul în mers ea face presiune, cam târziu, dar face Cauze posibile: - membrană actuator fisurată - probleme vacuum - geometrie gripată Pentru a varifica primele două ai nevoie de un pistol de vacuum cu manometru Logul în mers. Pun aici primul log şi o porţiune din al doilea unde se vede cât de greu a urcat în turaţii (24 secunde ca să ajungă la 3600 rpm) Aici se văd clar două lucruri - presiunea are nişte fluctuaţii cam mari, un spike mare urmat de o cadere de presiune, după care rămâne cât de cât stabilă, deci din punctul ăsta de vedere după 2800-3000 rpm ar trebui să tragă bine. Posibil ca fluctuaţiile alea să fie din cauza gripării geometriei. Dacă nu sunt probleme de vacuum cam asta ar rămâne - a doua chestie care se observă este cantitatea de aer măsurată de MAF. Este mică raportat la cerinţă şi scade pe măsură ce creşte turaţia chiar dacă presiunea este ok. Aici cauze ar putea fi: aer fals tras între MAF şi turbină (aici trebuie verificată tubulatura dintre MAF şi turbină), MAF obosit, recirculare parazită (asta ar avea drept cauză faptul că EGR nu închide bine, dar nu aş crede că este asta pentru că EGR are senzor de poziţie şi ar da eroare). Asta poate fi o cauză pentru urcarea grea în turaţie, deci cred că ar fi prima care ar trebui investigată. Dacă tubulatura este ok ar trebui să încerci cu un MAF nou de probă (sau unul care ştii sigur că este bun) BS003 Pare relativ ok. Cred că cantitatea de aer măsurată atunci când EGR este închis ar trebui să fie mai mare, spre 500. Deci: - de verificat capsula vacuumatică (conectezi un furtunaş la capsulă, tragi aer cu gura cât poţi de mult şi vezi dacă limba rămâne lipită de furtunaş, sau cu pistoul de vacuum mai bine) - de verificat vacuum-ul (pui manometrul de vacuum în locul actuatorului, dai să facă BS011 şi pui un filmuleţ aici cu manometrul) - de verificat MAF. -
Are mai multe antene sistemul. Ai pus un tetser sa vezi ce problema e ?
-
mai e si alt bec ce nu functioneaza?
-
Panou clima cu butoane de incalzire si de facut cablajul pe masina.
-
E frustrant, te înțeleg. Dar cred ca depinde mai mulți factori : motorizare, opțiuni pe ea, etc. Eu am “stresat” dealer ul cu un mail pe luna, in care-l întrebam de noutăți. Eu cam așa îmi estimasem ca va veni, august-septembrie, am avut 28-30 de săptămâni conform contractului. M-a ars tva-ul modificat, am mai pus vreo 700 de euro in plus fata de ce avusesem ca pret in februarie
- Ieri
-
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
tavitara a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
O sa ne luam transportoare blindate in viitor , probabil prin programul " primul tanc " -
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
https://techrider.ro/business/automotive/porsche-si-deutsche-telekom-in-discutii-pentru-infiintarea-unui-fond-european-de-500-milioane-e-dedicat-industriei-de-aparare/ -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
cascadoru a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
intre timp, facut soft stg 2+ la Automatico cu soft TVS .... rezolvat cca 80% din probleme. In Sport nu mai smuceste deloc. cutia acum are cca 50mii km.... ambreiaje originale. -
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
ionutndi a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Buna ziua se poate o decodare VIN WVWZZZ3HZJE522365. Multumesc -
Achiziție, Configurare & Impresii (Touareg CR7)
DMV a postat în topic iniţiat de mihai.iancu din Touareg CR7
Sunt curios cata lume o sa dea cca 100.000 Euro pe un Q7 sau cca 120.000 pe un Q8...preturi valabile azi...posibil sa mai creasca preturile si dupaia sa se prabuseasca vanzarile la masini scumpe... ... si asa VW...se duce INCET DAR SIGUR... IN CAP cu vanzarile !!! Vorba aia...NICI Volkswagen...NU MAI E CEEA CE A FOST ! aceasi problema ca si la Touareg 3.0 TDI 286 CP... sunt si la Q7...Q8...consum EXCESIV de ulei...si sa dai atatia bani pe o masina... -
Probleme tehnice specifice Octavia 4
Gabriel*77 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
@icename Uite că la asta nu m-am gândit. Cheile le țin în sertar pe hol și le folosesc aleatoriu, când pe una, când pe alta, dar fără a ține cont de vreuna anume, însă este o posibilitate și ce spui tu. @bogdan2 Nu are scaune electrice. În urma actualizării softului am observat o problemă la lumina ambientală. Mai exact lumina ambientală de pe bord funcționează perfect, iar ce de pe uși nu se aprinde. Umblu la setări, la iconița "dezactivați" după care o activez. Pornesc și cele de pe uși, dar nu din prima, ci după câteva încercări. Dacă opresc mașina și plec după vreo 10-15 minute pornesc luminile ambientale, dar cea de pe ușa stângă nu. Iar umblu la setări, iar dezactivați și tot așa. Dacă deschid ușa lumina de pe ea se face roșie, clipește, dar când o închid rămâne aprinsă pe roșu. Adică bordul și ușa dreaptă au o culoare, ușa stângă e roșie. Când încui mașina rămân aprinse cu roșu vreo 30 secunde luminile ambientale de pe uși după care se sting. Nu înțeleg ce actualizate de soft i-au făcut. -
Retrofit Golf 7 - Camera marsarier/ backup/ rear view camera
joeperry a postat în topic iniţiat de gaby007 din Golf VII
Ai nevoie de placa de calibrare (atasament) Placa de calibrare rebuie sa o printezi pe foi A3 si sa le lipesti. pe spate cu banda Sau daca ai un ploter o scoti direct completa. Dimensiunea care trebuie sa fie la final e 190 cm lungime x 70 cm latime Inaltimea camerei de la pamant 825mm - ([LO]_Cam0 Fixed value input — Ground to Camera Z — 0.00 mm) Distanta pana la placa de calibrare de la roata din spate 1400mm - ([LO]_Cam0 transversal position rear axle — 1400.00mm) Inaltimea placii de calibrare de la pamant 30mm - ([LO]_Cam0 height of marker — 30.00 mm) - placa oem e groasa de aia e nevoie pentru hartie sa nu fie mai mica de 30mm. Posibil sa trebuiasca sa masori distanta de la mijlocul rotilor din fata pana la placa de calibrare pentru ([LO]_Cam0 transversal position front axle — 0.00 mm) Nu mai stiu exact ca am facut retrofitul acum 5 ani. Daca ai eroare pe [LO]_Cam0 transversal position front axle — 0.00 mm atunci masoara si distanta aia sa o introduci. De atat ai nevoie. Ai nevoie de placa de calibrare sa fie pozitionata la 1400 de mm de la mijlocul rotilor din spate, trebuie sa o pui exact pe mijloc si marginile sa fie paralele cu rotile, asa nu mai ai nevoie de restul de date si pot ramane 0. Pentru o calibrare reusita se foloseste ODIS service dar Golf 7 nu a avut camera highline cu linii dinamice din fabrica asa ca trebuie sa selectezi ca proiect un Passat din 2017, nu mai stiu ce VW e in lista, cred ca VW47. Fara selectarea proiectului de Passat nu-ti face calibrarea. Daca nu merge din prima insista si verifica sa fie totul cum trebuie. Va merge ca si eu am pus camera si am reusit sa o calibrez singur. calibration_board.pdf -
Dacă ai scaune electrice cu memorie, încearcă sa activezi funcția Side Assist si apoi sa memorezi poziția scaunului astfel in sa ti rămână memorata funcția activa pe cheia ta
-
O idee doar, poate tine de cheie si de personalizarea setarilor pentru acea cheie.
-
Salut, Am o skoda 2.0 150 cp dsrb si am facut o tampenie in sensul ca am tinut masina pe loc vreo 2 ore (cred) ca sa incarc alta masina, chestie care nu a mers dar nu stiam ca nu merge. Problema este ca acum face regenerari ciudate. Masina are 57k de km si in mod normal se facea regenerarea la vreo 150-200 de km de mers in oras si 250-400 in afara in fct de mers si unde mergeam. Eh, de cand cu treaba asta m-am trezit ca dupa 80 de km la urmatoarea pornire face regenerare, gen are 14-15g in vagdpf, face 80 de km si apoi incepe regenerarea. Azi mersai mai mult si ajunsai pe la 180 de km fara sa opresc motorul si cand se facu o ora de mers incepu regenerarea... Ce o avea? Faza e ca atunci cand incepe regenerarea scrie care 24 de grame dar ea efectiv arata ca are 14-16g... azi in 180 de km abia se adunara in jur de 10 grame... Pot sa ii fac ceva?
-
Achiziție, Configurare & Impresii (Touareg CR7)
manu144x a postat în topic iniţiat de mihai.iancu din Touareg CR7
Cu orice TDI peste 2.0 s-a terminat la VW. Bine, oricum era terminat, singurul motiv pentru Touareg era platforma Porsche/Q7. În rest nici o altă mașină nu avea motor peste 2.0. M-am uitat peste Tayron, pare că nemții s-au enervat pe Seat cu ale lor Cupra și vor să facă un Tiguan mai upmarket. E fix aceeași mașină doar că are interior mai premium, scaune sport, piele. În rest tot DSG, tot 2.0 tdi sau Plugin cu TSI de 1.5. Cumva are sens, îi înțeleg pe VW dpdv financiar de ce nu te-ar forța să cumperi aceeași mașină sub sigla Audi sau Porsche la 2x markup sau 1.5x cât e Q7? Zic asta pentru că am observat la configurații cât de cât identice (cât am putut din configurator) Porsche are preț dublu, iar Q7 cu 1.5x mai mare. Aceleași opțiuni, jante, culori, etc. Or mai fi diferențe greu de cuantificat, nu zic, dar are sens.