Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 1 zile.
- Ultima oră
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Guvernatii o sa-si taie fiecare cate o mana dar combustibilii si pensiile speciale nu . Aduc prea multi bani si acopera prea multe gauri . - Astăzi
-
Bună ziua! Mașina cu probleme e VW Touran 1.6 CAYC 2014, am schimbat recent radiatorul mare de antigel, caloriferul mic, răcitorul de ulei și termostatul și în urma acestor schimbări se aude înainte de accelerație și după ce eliberez pedala sunet de aer în caloriferul din bord. Nu bagă căldură doar dacă mașina e scoasă din viteză sau depășesc 2800 RPM (la turații mari nu bagă căldură decât dacă temperatura antigelului a trecut de aprox. 70gr.). Nu pierd antigel, nu este murdar antigelul (e schimbat recent), nu este presiune în furtunele de antigel, pe returul de la vasul de expansiune antigelul curge normal în funcție de turația motorului, nu scoate fum alb, antigelul stă la 90gr, am Webasto și funcționează fără probleme. Am încercat înlocuirea antigelului prin vidare, pentru a verifica etanșeitatea și pentru a elimina posibilele goluri de aer, problema nu s-a rezolvat. Am înlocuit provizoriu și capacul bușonului, am circulat și cu el desfăcut, nu s-a schimbat situația. (distribuția a fost schimbată anul trecut cu tot cu pompa de apă Hepu) Mașina o dețin de mai mulți ani, problema a apărut după schimbările amintite. Am scris un topic nou pentru că majoritatea aveau problema lipsei de căldură la relanti. În schimb, la mine la relanti căldura funcționează fără probleme. Mecanicul l-a care apelez deobicei se consideră depășit de situație. Orice sfat e binevenit, mulțumesc!
-
- lipsă căldură
- căldură turație
-
(şi încă 2 )
Etichete:
-
Ai o mufa crapata (sau care nu etanseaza bine )in care intra umezeala ,am intalnit asa problema .
-
Nici fabrica si nici angajatul nu sunt scutiti de surprize , au avut ghinion , next Doar nu crezi cu ai tu ghinion si la ei totul a mers super ok cat au avut masina Eu nu mai am incredere in nimeni si nimic , m-am lamurit demult cum merge lumea asta , de prin armata cand iti furau iarna boneta de pe cap cand ieseai de la dus ptr ca era intuneric iar solutia era sa furi si tu de la altcineva
-
Buna ziua! Am si eu o problema legata de Aux heating. Am mai avut-o o data, acum vreo 10 ani, dar atunci s-a remediat dupa ce am refacut lipiturile in urma sfaturilor gasite aici pe forum, si pe topicul asta in special. Totul a fost bine pana acum cateva saptamani, timp in care Z35 functiona aleatoriu. Stiu asta ca il urmaream aproape in fiecare zi pe canalul 20 din meniul secret. Acum vreo 2 saptamani aveam eroarea asta intermitenta: Address 7D: Aux. Heat Labels: 1K0-963-235.lbl Part No SW: 1K0 963 235 E HW: 1K0 963 235 E Component: PTC-Element 0404 Revision: 00800000 Serial number: Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 2D503128B4113B2E11-8078 1 Fault Found: 00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35) 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent Acum o saptamana a inceput sa nu mai functioneze deloc. Am zis, gata, il dau jos si refac iar lipiturile. Dupa ce am refacut lipiturile am in continuare eroarea, de data asta "Defective": Address 7D: Aux. Heat Labels: 1K0-963-235.lbl Part No SW: 1K0 963 235 E HW: 1K0 963 235 E Component: PTC-Element 0404 Revision: 00800000 Serial number: Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 2D503128B4113B2E11-8078 1 Fault Found: 00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35) 014 - Defective Am mai dat-o o data jos si am reincercat refacerea lipiturilor, insa fara succes. Am luat una second, identica si la cod si ca producator, si am inlocuit-o pe cea de pe masina. Poza este de exemplificare. Codul este 1 K0 963 235 E. Am in continuare acelasi cod de eroare: 00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35) 014 - Defective In output test se vede ca lucreaza. Ba chiar cand ii dau output test imi arata si pe climatronic in meniul secret pe canalul 20, subcanalul 1 = 1, 2=1, 3= curentul efectiv. Cum ies din output test, cum se opreste si rezistenta. Daca incerc sa sterg eroarea ma lovesc de un refuz categoric din partea modulului de control: EDIT: ori de cate ori incerc sa sterg eroarea primesc refuzul de mai sus. Nu mai stiu ce sa ii fac. A mea cu lipiturile refacute de doua ori, asta second hand, cu aceeasi eroare. Ce ma sfatuiti? Vine frigul 🥶
-
Da, ar fi ciudat sa depinda de benzina. Practic preincalzirea inseamna o rezistenta incalzita pe curentul din baterie. Mai tin sub observatie. Totusi, ar trebui sa zica "Du'te la benzinarie si alimenteaza bai b**le", in loc de "system fault"
-
Fara benzina nu stiu daca merge... sunt curios daca isi da drumul cu benzina suficienta in rezervor
-
Primul proprietar a fost fabrica Porsche AG, iar primul utilizator a fost un angajat Porsche. Masina a fost cumparata prin programul Porsche Werkswagen: https://www.porsche.com/germany/approvedused/werkswagen/
-
Probabil de asta a vandut masina primul proprietar , nu cred ca toate au asemenea probleme nesfarsite , ceva nu e ok la ea
-
Skoda Superb - From TDI to VR6 swap
EmilianPop a postat în topic iniţiat de EmilianPop din Masina mea
@Emy D @marius1982.11 my bad cred, poate nu m-am exprimat chiar ok. Deci.. Memoria din scaune functioneaza ok, fara probleme. Asta e o dotare a masinii, asa a venit de fabrica. Eu ziceam de memoria din volan. Aia nu mai merge cand e activata. In mod normal, cand e activata, volanul se trage maxim in spate si maxim in sus cand scot cheia din contact. Si revine pe pozitia memorata cand pun contactul (are buton de memorie separat pe volan) Asa arata calculatorul de la memoria din volan. Este un retrofit (coloana + calculator + instalatie) de pe Audi A8 D2. Nu m-am legat de instalatia masinii cu nimic, doar alimentare. O sa verific. Dar nu e ceva foarte urgent. Important e ca merg reglajele electrice de la volan. Sincer eu mergeam cu Memoria off majoritatea timpului. A fost frumos la inceput sa vad cum se trage volanul si revine pe pozitie singur. Dar dupa am pus Memoria pe Off -
Pentru cine e mai activ pe aria asta, sa arunce un ochi si pe topicul asta si sa-l ajutam pe colegul nostru...😢
-
Things are getting better and better Ultimele 2 zile nu a mai mers preincalzirea. Nici din aplicatie, nici din masina. Astazi mai aveam cam 80 de km range si am facut plinul. Dupa ce am repornit masina, a functionat. Acum sa vedem maine dimineata daca gasesc masina calda sau rece. Cu camerele, ce sa mai zic.. In ultimele 3 saptmani, cand ploua afara sau e umezeala mare, nu merge nicio camera in 90% din cazuri. Au inceput sa pice efectiv in mers. Faceam o parcare zilele trecute si in timp ce functiona, s'a facut neagra. Am programare iar pe acest subiect pe 4 decembrie. Voiau sa imi dea cu flit ca nu mai intra pe garantie, doar ca ghinion.. Ultimul raspuns al consilierului de service in aprilie, cand i'am dat screenshoturi sa ii arat ca nu a functionat rezolvarea lor cu update de soft, a fost: "Le-am dat mai departe tehnicianului sa faca tichet la fabrica. Revin cand avem raspuns." A tot revenit de 6 luni
-
Upgrade volan T6 Multivan
Das Mechanikus a postat în topic iniţiat de Das Mechanikus din VW T4, T5 & T6
Acesta ar fi scanul complet. Mulțumesc ! Log-WV2ZZZ7HZGH137412.txt -
Probleme tehnice specifice Octavia 4
halamadrid a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
Adevarat ca LED-urile se mai aburesc usor, lumina e prea rece pentru a elimina vaporii, dar ...daca au trantit mai tare capota baietii de la service, kaput faruri. Extrem de slab plasticul din farurile Skoda. Verifica de fisuri partea de sus, cea ascunsa de capota. Poate ai noroc si e doar o alarma falsa. -
Probleme tehnice specifice Octavia 4
Gabriel*77 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
Eu am făcut update de soft pentru că mașina mi-a făcut câteva figuri cu pornirea. A durat ceva și anume două zile lăsând mașina acolo peste noapte. Nu mi-au zis că în urma upgrade-ului se va strica tableta sau că pot aparea probleme mai mari, din contră, că upgrade-ul îmbunătățește softul mașinii. După update am mai avut erori de front assist, de side assist, lane assist și pornire întârziată la tabletă de vreo câteva ori și o mică problemă cu iluminarea ambientală remediată cu o altă vizită la reprezentanță. Deci... nu știu cât de bun e update-ul de soft, însă nu văd de ce să nu-l facem. Spre exemplu, azi, mi s-au aburit farurile mașinii. E prima mașină la care pățesc asta. Farurile sunt ale mașinii, originale, nefiind niciunul schimbat. -
Mașini electrice - merita sau nu?
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Eu am tot zis: golf 4! Ce e drept, poate sa taie astia pompele de combustibil la benzinarie Mai vad anunturi de alea, vand(dau un exemplu) nokia6310....si zice in anunt ca e telefon care nu se poate urmari :)). Poate se refera la social media sau gps, ca prin celulele GSM se poate din din anii 90 incoace. -
Salutare, ai reusit sa rezolvi problema?
-
Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc
Alex265 a postat în topic iniţiat de mmneg din Tehnic
Asta e un tabel din care poti determina data fabricatiei pentru Exide. Se urmaresc ultimele 3 cifre din codul stantat pe baterie. -
Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc
aditzu' a postat în topic iniţiat de mmneg din Tehnic
Am sunat acum la un magazin de nu ii dau nume si mi-a zis sa revin in 2 sapt. Primeste LOT NOU si cu poza noua. Deci cred ca e 2025. E bine. Deci 2 saptamani ma rog sa nu moara. Multumesc tuturor celor ce mi-au raspuns. Sunt mai luminat. -
Mașini electrice - merita sau nu?
halamadrid a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Legat de creditele sociale din China, inclusiv daca sofezi necorespunzator iti scade ratingul. Daca ai un rating mic la creditele sociale, statul iti poate limita calatoriile. Deocamdata, unii n-au mai putut cumpara bilete de avion sau de tren. Masina electrica poate fi imobilizata de la distanta. De acord, cei care conduc prost merita sa stea un pic pe bara. Daca daca ratingul tau e mic din cauza altor criterii, poate ai avut o parere impotriva guvernului si ai postat pe FB sau daca iti place fast food-ul? Daca guvernul (din orice tara) doreste sa elimine mobilitatea populatiei (inclusiv in cazul unor mitinguri anuntate in capitala, de exemplu). cu ce te mai deplasezi? Masina nu mai merge, la tren nu ai acces, posibil nici bilet de metrou sa nu poti cumpara, esti blocat. Faptul ca vorbim de BYD sau Tesla nu are nicio relevanta, e usor si pentru o democratie stratificata sa o ia pe panta periculoasa a autocratismului. -
Skoda Superb - From TDI to VR6 swap
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de EmilianPop din Masina mea
Nu e 120lei, e 60 de euro. La mine sunt functionale memoriile(de la scaune). Ziceam de schema de Superb. Ce tare: nu stiam ca exista la seringa, pretul dat de mine e piesa OE. chiar mai ieftin -
Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc
mad_kat a postat în topic iniţiat de mmneg din Tehnic
Pe vremea mea exide avea unul dintre cele mai bune rapoarte intre Ah nominal si CCA. Insa mai mult de 5 ani nu m-au tinut (pe diverse motorizari) -
Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc
Alex265 a postat în topic iniţiat de mmneg din Tehnic
Am luat recent un Exide EL700, fabricatie 2025, si e varianta din prima poza. Cea cu carcasa gri cred ca e varianta mai veche. -
Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc
aditzu' a postat în topic iniţiat de mmneg din Tehnic
Mno bun. Deci sa nu aruncam banii pe fereastra pt. un AGM. Am regasit aceeasi baterie la preturi ok-ish pe net. Link Site producator: https://www.exidegroup.com/eu/en/battery/EA640 Problema e ca sunt 2 variante de poze la aceeasi baterie. Ma gandesc ca sunt ori pentru piete diferite, ori calitate diferita...est vs vest ( da stiu, sunt paranoic). Sau sa fie vorba de loturi noi vs loturi vechi? -
Nu ti-ar fi mers nici reglajele fara calculatorul ala. 120 lei? Am mai vazut si prin alte locuri cu vreo 60 lei...parca. Sau ne zici de unde ai scaunele, de unde volanul si cautam schemele in ElsaWin.
