Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Ultima oră
-
Nu sunt deloc uzate, doar aspectul lor pe margini e similar unor anvelope clasice uzate. Dar au profilul usor diferit.
-
Mai greu cu socializarea cand 10 rulote au 10 numere de inmatriculare din tari diferite, dar...hey! Cu alcool poti socializa oriunde si cu oricine, nu doar la camping si poti "vorbi" orice limba straina pana te dor mainile! Rulotele adevarate au rezervoare de 300-400 de litri, ai nevoie de mai mult de 20 de litri pe zi sa faci un dus? Asta doar daca esti izolat in varfu' muntilor sau pe plaje pustii...si trebuie "vez' Doamne" sa folosesti apa ta. Desi nu prea ai voie sa campezi in locuri neamenajate. Oricum, eu zic ca iti ajunge apa 10 zile. "Rezervoru' de la buda" are vreo 20-30 de litri, tre sa bei mult spritz sa il umpli, ori fie vorba intre noi, daca tot esti in creierii muntilor, poti sa faci un pipi si la copac, nu e nevoie sa umpli rezervorul rulotei din juma' in juma' de ora...😄 Locurile de campare amaneajate de p-afara sunt dotate cu apa curenta, piscine, dusuri, WC-uri super curate, WI-FI chiar si restaurante/supermarketuri. Crezi ca aia care au rulote de 200 000 euro stau sa goloeasca la rezervoare si/sau sa le puta a caca 🤎? 😄 Oricum ma gandesc ca au evoluat lucrurile, se "descarca" rapid orice rezervor, cu vacuum, au pompe performante, se mufeaza in locuri special amenajate de canalizare direct, ai apasat pe un buton si ai golit rezervorul. Nu vreau sa ridic "in slavi" campingul, nu as plati niciodata sumele exorbitante pe care vesticii le platesc pentru o rulota, sa zicem 60-70 de mii de euro in medie. De banii aia iti faci o vacanta misto in fiecare vara timp de 20 de ani. Am calculat 3000 de euro/vacanta in cuplu. Doar ca unii stau in vacanta mai multe luni, calatoresc etc. Daca ai si bani si timp, de ce nu? E o varianta misto de luat in calcul. In fine..."probleme" de oameni care au bani si timp de calatorii...Unii exploreaza prin toata Europa, toata vara si nu numai in vacanta cu rulota...bravo lor! Era unu' cu o rulota pe la Sainte-Maxime nici n-am stiut ce brand era, SF! Cat un camion de 7.5 tone cu punte dubla pe spate, avea o remorcuta dupa el, tragea un Ducati Diavel model nou, sa aiba cu ce sa se deplaseze rapid si usor pe unde "avea treaba"... Ma gandesc ca ala nu isi facea griji unde tre' "sa goleasca rezervoru' de la buda". 🙄
- Astăzi
-
Diferenta intre module de confort
F l o r i n a postat în topic iniţiat de b3st_kid din Golf IV & Bora
Da, sunt mult mai zgomotoase. Vrei sa fie si mai silențioase, scoate tijele de la bumbi de pe usa -
Da, poate sa nu mai fie elicea prinsa pe ax si atunci pompa se aude, dar nu stropește Desfa la pompa si vezi daca acesta lucreaza sau nu Daca da, atunci tot furtunasul e de vina
-
Poti achizitiona de la @voinea
-
M-ar interesa un consum urban la 2.0 tsi are cineva ?
-
Depinde ce cauți tu. Vrei vcds original pe care trebuie sa îl conectezi la laptop sau obdeleven pe care îl poți conecta la telefon pentru chestii simple? Cauta pe google ambele opțiuni (vcds original sau obdeleven).
-
@Emy D mersi pentru comentarii! 😁 Cu excepția câtorva strazi cu piatra cubica cam denivelate prin Praga, in rest a fost ok. In Viena strazile foatte bune, dar din păcate, foarte multe prin zona in care am stat și ne-am plimbat noi, erau decoperate, se schimbau conducte și altele. Din păcate RNS510 a cedat, nu mai funcționează, se aprinde și se stinge display-ul într-una și pocnește in boxe. Am deconectat-o de la cabluri și am comandat un RCD 780 PRO și o camera RCA, pentru că v-a trebui să o schimb pe cea existentă. Să vedem cand ajung, sper că destul de repede. Când mă gândesc la scos și tras cabluri prin burduful de la hayon mă apucă ... Tot azi am facut și ITP-ul. Nimic de spus, totul este in regulă, doar că am trecut la ITP anual! Weekend fain tuturor!
-
Sper ca eram civilizat in trafic. Cand eram tanar eram ceva mai nelinistit dar acum sper ca m-am maturizat si conduc elegant.
-
-
Poza nu ajuta, atunci.
-
Ba nu sunt deloc uzate, chiar inca se vad inca dungile fine de mai putin de 1mm de pe benzine exterioare.
-
Revin cu problema mea. Am desfacut plasticele de la baza parbrizului si nu am gasit nimic intrerupt si nici umezeala pe toata lungimea traseului la care am avut acces. Spalatoarele de far functioneaza in continuare. E posibil sa fie totusi de la pompa chiar dc nu am nici o eroare?
-
Nu ca par, chiar sunt uzate. Daca zici ca masina avea 7 km rulati la cumparare, atunci: -ori gumele astea se duc la fel de repede ca cele de F1 -C6. -ori un binevoitor de la reprezentanta a schimbat gumele noi de pe masina cu astea, inainte de a o ridica tu. PS: ti-am vazut masina prin oras.👍
-
Salutare, Scuze ca nu am gasit topic-ul pentru Passat CC 2011 La mine situatia se prezinta in felul urmator: In bord nu imi arata absolut deloc optiunea Tyre pressure 2.NU am buton fizic de resetare. M-am trezit anul acesta ca brusc mi s-a aprins ledul de pneuri in bord, eu stiind ca nu am senzori pe roata sau chiar modul. In bord mi-a aratat doar o inconita a masinii ,iar in dreptul fiecarei roti cate o linie. nu arata presiunea ... Dupa o scanare cu VCDS , am o eroare la tyre pressure -system switched off.( Probabil o fi cautat saracul senzori si nu ii gasea) Caut prin modulul de ABS sau prin can gateway, imi arata ca am TPMS to istalled/active.... asta ar insemna ca am un modul de citeste senzorii singur ,prin ceva frecventa 433mhz am vazut ca scrie pe senzori, ma gandesc eu..... Acum eu am luat alt set de roti, urmeaza sa montez alti senzori de pneuri, Intrebarea mea este: Cum pot activa senzorii din roata sa comunice cu acel modul ? Multumesc mult !
-
-
Probabil ca in camping socializeaza mai usor, cu niste alcool alaturi. Fain e cand trebuie sa golesti rezervoarele de la buda si de la chiuveta.😁
-
Salut! Nu știu unde să scriu în altă parte (nici nu am găsit mare lucru) așadar, câți W „duce” priza de 220V dintr-un Passat b8.5 din 2020? Mulțumesc.
-
Ma uitam ieri la cauciucuri care sunt noi si arata destul de ciudat modelul acesta de Good Year Low Rolling Resistance. Daca as vedea asa cauciucuri as spune ca sunt uzate.
-
Scuza-mi ignoranta... la ce te referi cand spui ''cel original'' si unde se poate achizitiona?
-
Diferenta intre module de confort
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de b3st_kid din Golf IV & Bora
Mda. Am ramas si eu perplex putin. Toate faceau asa, se inchideau si deschideau. Dar din iniție, nu electric. Probabil e alt tip de impuls, nu am pus osciloscop sa vad detalii. Am dat broaștele jos de pe masina donatoare cu doar 115k km. Partea super proasta e ca dupa cateva luni au picat ca muștele toate, colectorii de la motorase praf. La niciuna din cele originale nu patisem asa ceva. La astea cu carcasa verde toate era sa ma blocheze usa. Oricum voiam sa le schimb pt ca auzisem ca sunt mai silentioase, asa ca e ok. Chiar asa e. Alea centrifugale efectiv tresari cand se inchid. La mine oricum a fost un lanț intreg de retrofit uri pana la oglinzi rabatabile electric cu scaune cu memorii si maxidot, apoi MFA color...asa ca trebuia sa pun modul 1c. -
Nu pot confirma nimic in acest sens. Am fost cu masina la service ulterior si am schimbat uleiul. Mi-au pus si diagnoza, dar mi-au zis ca nu pot rezolva ei problema.
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
tzuicomicina a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Cutia are doua pompe de ulei: una mecanica si una electrica. In momentul in care nu ai destula presiune generata de pompa mecanica cea electrica intervine. De obicei asta se intampla la turatii mici si in regim start/stop. Asta poate genera si consum crescut si vibratii suplimentare. -
Crafter 2014 - Limp Mode (nu are putere si turatia max 3000)
catalin004 a postat în topic iniţiat de catalin004 din TDi Forum
A aparut mai tarziu , deci sa inteleg ca din cauza aceasta ii limita puterea P168200 Scan-WV1ZZZ2EZE6008569-20250921-1001.txt -
salutare...am vazut ca sunt 2 versiuni de soft pentru acest model de unitate CD. Cum pot afla ce versiune are? Nu merge la la RNS Setup lung apasat. Mersi