Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Ultima oră
-
Ce beneficii ai observat ? Eu am constatat doar regenerari mai dese ,nimic atceva .
-
Ce amator, pai le iei ambele. @corad0cum ai putut sa vezi motoarele din fabrica, sunt curios? Noua ne-a zis ca trebuie sa fim proprietari de F. Au zis ca astea de la stuttgart nu se pun. Ce hateri.
- Astăzi
-
Toate sunt faine , acum chiar nu mai stiu ce sa aleg , o sa raman tot la asta a mea decat sa imi para rau ca am luat una si vroiam alta
-
Pierdere antigel si posibile complicatii - Jetta mk6.5
sdR+ a postat în topic iniţiat de andualex97 din Golf VI & Jetta
Cand a pierdut presiunea antigelului, implicit antigelul, motorul incins a suferit contractii.Nu stiu daca ''contractii'' ar fi un cuvant corect, dar sa iti imaginezi ca stai la soare, si imediat cineva arunca o galeata de apa rece pe tine, ori invers.Greu de spus fara verificari, intai as incepe cu ce este mai ieftin, termoflot.Nu se contamineaza imediat vizibil uleiul in baie, daca garniturile termoflotului sunt nitel coapte/piscate, ori chiar radiatorul ala micut gaurit. -
Eu probez 2T-ul de prin 2004,in Audi,BMW,Opel,Hyundai,in masinile mele personale,si in orice masina de client.Prin 2006...2007,cind au aparut filtrele de particule,imi era un pic teama sa il adaug in combustibil,pe acelasi considerent,poate ca imi umple mai repede FAP-ul cu cenusa. Prin 2013 m-am pricopsit cu un Hyundai i20 trei pistoane,28000 km,cu DPF,si am decis sa il fac cobai,fiind un cadou de 500 eur nu prea ma durut sufletul de el. Azi,hyundai-ul are 212000 km,fara nici-o reparatie,si merge cu 2T. Masina asta are sistemul de combustible Delphi,foarte pacatos,se avariaza la cea mai mica scama aparuta in motorina.Face regenerari la vreo 250...300 km,dar il folosesc numai pe traiectorii scurte,20 km. In Audi A6 2,5 TDI,cu VP44 din 1997,folosesc 2T fara exceptie.L-am cumparat cu vreo 200 mii Km,acum are juma de milion.In prima zi cind l-am adus acasa,scotea un fum alb ca ceata si imi era rusine sa il pornesc in cartier,asa ca i-am pus 2T,si in mai putin de 10 minute pur si simplu a disparut fumul.Masina asta o tiu de ,,sus"merg cu ea in vacante,si altele,drumuri lungi de peste 400km.Are un consum de 6,2 L/100 si vreo 10L/100 in oras.Daca uit sa adaug 2T,imi scoate fum alb la pornire,pina se incalzeste,dar nu ca atunci cind l-am cumparat,in schimb daca are amestecul cu ulei,totul OK. Intr-un BMW 320D cu 136cv,din 2001,pompa vp44,313000km, si in celalalt din 2004 tot 320D dar modelul common rail,cind adaug 2T si merg pe distante lungi,consumul sta pe 5,7L/100km,fara fum,si fara sunetul acela puternic caracteristic dieselului. Toate sint masini vechi,cu multi km,mai putin Hyundai-ul,si as putea crede ca le ajuta acest 2T.Numai ca in masinile clientilor procedez la fel,si nu prea se mai intorc cu probleme de fum,sau de imbicsire FAP. Fiecare dintre noi a experimentat in felul lui,si a avut anumite rezultate,numai ca pe mine nu ma va convinge nimeni niciodata ca uleiul 2T nu serveste la nimic,sau ca face rau unui motor,indiferent cine este acea persoana,fabricantul unui motor,sau vreun super-mecanic. Cind au aparut motoarele 1,6 TDI cu pacatoasele injectoare siemens 03L130277B,mi-am cumparat un Audi A3 ca sa il studiez,sa invat fiecare surub din motor,sa il desfac si sa il reconstruiesc,pina invat tot.A durat destul de mult sa ma prind care este problema lor,nu aveam destule cunostiinte in domeniul software al ECU,si nu intelegeam de ce se tot strica bobina injectorului,ca nu este decit un o rezistenta pusa in paralel pe un condensator.de asemenea am observat ca de cite ori intra in autoregenerare masina,injectia deviaza mult de la specificatiile fabricantului. Am adaugat 2T si in aceste motoare,dar de data aceasta fara rezultate vizibile.Apoi am taiat citeva zeci de filtre,din cele care nu se mai pot remedia,astupate complet,le-am spalat cartusele cu ultrasunete,si le-am montat la loc,si au continuat sa functioneze normal,doar ca nu rezista la fel de mult ca la alte masini,insa pentru o spalare pe an a DPF-ului este suficient de bine. Nu am nici-o pretentie sa ma creada cineva,eu sint de parere ca fiecare trebuie sa experimenteze si sa vada efectele,dar bineinteles sa o faca constient,ca sa nu strice masina.
- Ieri
-
Passat Variant B8 2015 Highline - Balena neagra
RazvanRZN a postat în topic iniţiat de BTeo din Masina mea
@BTeo , face cumva zgomot la franare aceste discuri ate fata de cele normale? Intentionez sa mi iau in viitor si eu tot ate powerline. Si apropo, ce senzor de inalta presiune ai schimbat de ai scapat de socuri de la cutie 1-2-3? Merci! -
Salut. Imi poate spune cineva cine stie daca este normala temperatura aia in jurul valorii de 500grade inainte de turbo? Poza este facuta la o viteza constanta de 130km/h pe autostrada(pe canicula:))Bineinteles doar pe autostrada am temp aia +/-500grade. De obicei mai urmaresc incarcarea dpf-ului si doar vreau sa fiu sigur ca nu e vreo problema ceva. Mentionez ca nu era in regenerare( in regenerare ajunge undeva la 700). Daca conteaza masiana este un 2.0 tdi de 170 cp din 2008. Multumesc.
-
Pierdere antigel si posibile complicatii - Jetta mk6.5
andualex97 a adăugat topic în Golf VI & Jetta
Salut! Ma confrunt cu urmatoarea problema la masina de pe profil: ieri in timpul mersului a cedat una din cuplele unui furtun de antigel care intra din compartimentul motor in peretele de foc. Evident s-a auzit cum brusc a scapat presiune si au iesit aburi, am oprit instant si am vazut care este problema. Pentru ca ma aflam undeva in zona Ojdula-Lepsa in serpentine, am avut noroc de bunavointa unui motociclist ce s-a oprit sa ajute, si ne-a ajutat cu un Poxipol de la cel mai apropiat magazin, astfel reusind sa repar provizoriu cupla, am completat cu niste antigel pe care il aveam in portbagaj, si am reusit sa ajung incetisor pana inapoi la Brasov. Astazi comand piesa, urmeaza sa vina marti, si am crezut ca asta va fi tot dar m-am inselat: vasul de antigel era aproape gol si spuma de culoare bej-galbui a aparut la suprafata. Am dat jos vasul, l-am curatat, l-am pus inapoi, am completat iar cu antigel si spuma a aparut din nou la suprafata in vas. Mentionez ca masina in momentul pierderii de apa a fost oprita imediat, dupa reparatia provizorie drumul spre casa s-a facut mers incet, temperatura apei si uleiului fiind in regula. In prima instanta m-am gandit la garnitura de chiulasa, dar totusi uleiul nu are apa in el, este ok, fum/abur nu scoate, vasul de antigel nu face presiune si nu are miros de gaze, motorul nu s-a supraincalzit, etc. Urmatorul lucru la care m-am gandit imediat si pe care il banuiesc de fapt cel mai tare dupa toata intamplarea cu pierderea de antigel, ar fi termoflotul. Credeti ca simptomele ei ar indica mai degraba un termoflot defect decat garnitura de chiulasa? Ati mai intalnit sa se defecteze termoflotul imediat dupa o pierdere brusca de antigel si implicit presiunea lui? Masina pana la momentul intamplarii de ieri nu a avut niciodata astfel se simptome, a fost atent urmarita mereu. Multumesc! -
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
tavitara a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Corect , la mine se apropie de 350.000 km dar nu imi e frica sa merg nicaieri Ghinion poate sa apara si la masini intretinute exemplar cum e cazul explorerului din acest topic Nu poti trai cu frica , faci ce trebuie si iti vezi de viata -
Buna ziua Dețin un Vw Touran 2.0 tdi an 2007 și când dau drumul la aer condiționat nu pleacă compresorul de ac...am verificat mufa și nu primește curent deloc...aveți idee ce aș putea verifica?
-
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
Doomy a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
@sandumbogdan Multumesc ! Frica despre care vorbesti tu mai sus este acoperita de Casco. In rest faci tot posibilul sa previi, nu astepti sa pice ceva. 200 mii nu sunt asa multi kilometrii pentru o masina intretinuta corect ,aici depinde si de experienta/perspectiva fiecaruia. -
Niste VAG:
-
scuze ca tot pun intrebari dar vreau sa stiu la ce sa ma astept. Spuneai ceva de niste probleme la modelele pana in luna a 10a. A mea e din sept 2024. Au fost probleme de natura hardware sau software? Tu ai avut ceva probleme cu infotainmentul?
-
Stiu ca e vechi thread-ul dar poate sa ajute pe cineva ce am patit eu: fumul in masina imi intra la greu si nu puteai sta in masina la semafor, gazele arse provenea de la ax-ul clapetei de bypass a racitorului de gaze (racitorul egr). Ax-ul unde vine ciuperca (actuatorul) care deschide sau inchide fluxul de gaze prin racitor. Am schimbat racitorul. Unii fac EGR off.
-
Clima la Touran porneste tarziu dupa pornirea motorului.
Catalinu a postat în topic iniţiat de claudiu 800 din Touran
Am fost si eu la frigotehnist cu aceeasi problema, m-a sfatuit sa schimb ventilatoarele... -
Pune mana si copiaza-le pe o bucata de cauciuc de camera de bicicleta, masina de max. 1mm grosime, taie-le si da-le cu silicon negru la greu. Poti da toate garniturile cu silicon. Surplusul il iei dupa ce strangi bine barele, cu hartie si spay frana cat e crud. Sper sa va ajute informatiile pe care le am, datorita experientei mele cu Touranul meu. Anul trecut, deoarece masina e veche si i s-a decojit plafonul, am fost la un tip care refacea plafoane de masini. Cand am decopertat plafonul am gasit in dreptul stalpului B umezeala, pata si mucegai. Intrasem in panica ca nu mi se mai inchide corect usa, la care baiatul cu plafoanele zice ca "e boala lor, intra pe la piciorusul median al barelor". Cu acesta ocazie, am dat barele jos, (6 suruburi cu piulita in interior), am fabricat garnituri dintr-o camera de bicicleta (pt cele mediane care sunt din burete ce se macina in timp), restul garniturilor erau bune dupa 18 ani, pus silicon din belsug pe ele (silicon negru Wurth la 100 de grame), strans la loc si asta e. Sper sa nu mai vad in viata mea apa pe plafon. Retapitarea plafonului si etansat barele, 800 de lei. Plafonul arata exact ca cel original. Cum se demonteaza plafonul puteti vedea pe Youtube. Restul e munca de 2..3 ore intr-o zi cu soare. Pentru cei mai pretentiosi, dati si antena jos si siliconati-o, preventiv.
-
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
sandumbogdan a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Super faina ingrijirea si intertinerea masinii, bravo. Eu dupa 200 mii km nuprea mai am asa mare incredere in masina in sensul ca daca plec la un concediu in Grecia am o mica frica sa nu-mi strice tot concediul cine stie ce piesa care poate sa pice pe neanuntate. -
Salutare băieți! Am și eu un golf 6 din 2012 și de curând am schimbat acele becuri de la picioare cu niște leduri albastre. Nu am vreo problemă cum luminează sau cat de tare, sunt mulțumit. Problema mea este ca am mai găsit o lampă în plus ca să zic așa, pe partea șoferului. Adică cea la care am înlocuit becul se află la genunchiul stâng ca să zic așa dar am mai găsit de curând una la genunchiul drept doar ca este montată paralel cu talpa piciorului să zic așa. Celelalte sunt montate paralel cu bordul mașinii. Nu știu dacă m-am exprimat corect ca să înțelegeți dar dacă cineva are idee la ce mă refer vă rog să îmi dați ceva detalii dacă aveți despre acel bec ce face și pentru ce este sau cum se folosește. Am scos acea lampă care are mufă identică cu cele pe care le-am schimbat doar ca nu funcționează în niciun fel. Becul care este în acea lampă este lunguieț ca un fel de mini neon cu contacte la ambele capete. Nu știu pentru ce este sau cum funcționează.
- 88 replici
-
- footwell lights
- golf
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
Polo 6r achizionat de curand are climatic, AC simplu. Functionarea mie mi se pare ca este ok, adica da rece, merg treptele de ventilatie, dirijaza aerul. La o scanare cu VCDS am eroarea din poza si pe can, la lista module instalate este bifat AUTO HVAC. Am sters eroarea si reapare instant.
-
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
Doomy a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Bunnnnn , a trecut ceva timp , a venit vara , Exploratorul iese de la hibernare ! La inceputul lui Aprilie am schimbat si eu anvelopele de iarna cu cele de vara , prima data cand am asteptat atat de mult , dar vremea a fost cu pretentii mari . Odata cu schimbul de anvelope am curatat si toate placutele de frana + etrierii + gresat culisele de la etrieri , apoi am aerisit franele : Totul a decurs ok , placutele spate sunt iar uzate mult mai tare decat cele de pe fata , sunt uniform uzate interior/exterior , asa ca la sfarsitul verii le voi schimba iar . Tot pe ATE merg pana se vor uza discurile. Am echilibrat apoi rotile de vara si mi-am vazut de treaba . Nu am apucat sa ies cu masina la drumuri lungi pentru ca am fost plecat dupa aceasta operatie aproape 2 saptamani.Nici macar anvelopele de iarna nu am apucat sa le curat, au ramas pe balcon in asteptare . Am revenit si mi-am facut de treaba sa curat anvelopele si jantele de iarna sa le pun la "hibernare" dar am avut o surpriza sa constat ca ambele roti care au fost pe spate sunt putin mai uzate pe partea exterioara fata de interior , cam 1mm diferenta intre interior si exterior uniform la ambele. Nu am mai patit acest lucru pana acum mai ales ca fac geometria de 2 ori pe an (minim). Asta era intr-o zi de duminica , iar Luni dimineata trebuia sa fiu la Valcea , apoi Marti la Sibiu si Miercuri la Brasov , nu am avut timp sa verific sau sa ma duc la verificare de geometrie . Pe drum spre Valcea am costatat ca masina tremura la viteze de peste 110kmh.....nemaipomenit , cu alea de iarna nu tremura deloc , acum brusc tremura si cu rotile proaspat echilibrate. Au trecut cele 3 zile, nu am avut timp sa ma opresc sa rezolv ceva la masina asa ca m-am limitat din a circula cu viteza , m-am intors si primul lucru care l-am facut a fost sa verific personal : Erau diferente mari pe spate ... asa ca am fugit direct la geometrie : Am constatat ca problema a fost inca de la geometria de anul trecut de aici : Long Story short , mi-a selectat alta masina in calculator cand a vrut sa vada valorile de comparatie - model de Tiguan de US cu Rline . Daca selecta acel model rotile erau in parametrii , daca selecta pe cel de Europa erau alte valori Rezolvat cu Geometria , dar tremuratul a ramas . Asa ca m-am dus in alta parte pentru a venrifica rotile , care teoretic erau proaspat echilibrate . Am constatat ca absolut toate erau prost echilibrate.....diferente chiar mari ! una din ele avea 110G diferenta de echilibrat fata de plumbii pusi deja pe janta . Dupa ce a fost refacuta a cerut total 40 grame. Bani aruncati la prima echilibrare ...asa ca de acum m-am invatat minte si de acum ies la test de drum. Am rezolvat si cu tremuratul.....am iesit apoi pe autostrada sa testez si totul a fost ok. Ghinion dar trecem peste. Apoi pe la sfarsitul lui Aprilie , am constatat ca nu mai pot deschide portbagajul fix cand aveam toate cumparaturile de la Kaufland in el.... Clar era vorba de yala de portbagaj. L-am sunat pe @F l o r i n sa vedem cand ma poate rezolva si pe mine si supriza ! .... a fost disponibil chiar atunci , asa ca am fugit rapid la el la garaj si in 15 minute de la primul telefon aveam deja yala comandata , iar 2 ore mai tarziu era deja montata pe masina! Asta da serviciu ! Am pus yala OE . In luna Mai nimic spectaculos , exploratorul a stat mai mult parcat pentru ca am fost plecati cu alte mijloace de transport. La inceput de Iunie am comandat setul de revizie ca sa pregatesc exploratorul cum trebuie pentru vara : MI-am facut timp sa fac personal filtrul de motorina si sa curat cum trebuie carcasa +procedura de rulare pompa: Surpriza placuta aici a fost ca nu am gasit filtrul atat de curat niciodata ! era curat , aproape ca nou ! Inclusiv carcasa era fara impuritati ! Restul , le schimb saptamana viitoare pentru ca oricum am un drum pana la service sa ii fac verificarea completa pe elevator si am zis sa nu ma mai chinui eu singur pe sub masina. Ne pregatim pentru luna Iulie , o luna plina de Grecia ....la propiu. -
Bravo !!! Sa deschis sezonul !!!
-
interesant a fost ca, dupa ce am recalibrat geamul dreapta spate, am mai dat o scanare cu OBDEleven si abia atunci mi'a aparut eroare pe geamul respectiv. Am resetat'o si n'a mai aparut, sper sa fi fost ceva izolat, sa nu devina o problema
-
-
Probleme tehnice specifice Octavia 4
Gabriel*77 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
O poți rezolva cu wd40, dar mai bine du-o la ei. Poate trebuie schimbat ceva la pedală, deși am dubii. Acolo are un arc și niște urechi în care e prinsă pedala pentru a culisa și a reveni la loc. Alea scârțâie. Mi s-a întâmplat și mie cu o Octavia 3, luată de mine tot nouă, dar asta după vreo 4-6 ani de la achiziție. Am rezolvat eu problema cu wd40. Ca o particularitate, după ce i-am dat cu wd40 a mai scârțâit vreo două zile (până își face soluția aia treaba) sau probabil până a ajuns unde trebuie că și eu eram sceptic că am rezolvat problema. După vreo două zile a dispărut scârțâitul. Succes! -
ventilatoare radiator nu pornesc, termocupla?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de SamuraiJerk din Passat B6
Si ce te impiedica sa verifici sigurantele ?