Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 26 zile.
- Astăzi
-
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
CristiALF a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
WTF ?! https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/foto-audi-face-furori-cu-primul-model-fara-cele-patru-cercuri-peste-10-000-de-comenzi-in-30-de-minute-22167916 -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
cascadoru a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Pentru ca este foarte scump ....nejustificat de scump (opinie personala). Eu pun Fuchs si Rowe .... cand si cum le gasesc. Rowe iau din DE iar fuchs din RO. 'Care face ce vrea. -
Deci partea de comenzi merge cum trebuie, claxonul nu vrea deloc..
-
Clar ca nimic nu se compara cu bateria OE, la mine, bateria OE din 2018 inca mai rezista, intr-adevar e pe sfarsite, dar sper sa tina si iarna asta. Dar, la pretul de vreo 3200lei la care probabil se aplica un discount de 20+%, nu stiu cat mai merita. Problema cu bateriile AM ar fi ca nu se pot coda corespunzator. Insa in video-ul de mai jos unde se gaseste si procedura completa de schimbare a bateriei, pare ca Varta AGM s-ar putea coda.
-
Editare/Modificare instrument cluster VW Golf 4 si Passat B5
BH21DTI a postat în topic iniţiat de ioanidis84 din Tuning si alte modificari
Va salut cu respect baieti, acum am incercat si eu sa fac needle sweep la o Octavia 1 din 2006. Din ce am vazut pe youtube trebuie sa intru sa fac long coding dar cred ca masina mea nu suporta asa ceva pt ca atunci cand intru in VCDS nu gasesc long coding. Am incercat sa ma conectez cu VAG EEPROM dar imi dadea ''ECU not found'' cand incercam sa ma conectez. Daca ma poate indruma cineva sau sa imi spuna ce exact as putea sa fac, raman dator cu o bere rece -
Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi
Magulicy a postat în topic iniţiat de lancelott din Golf VI & Jetta
Salut Florin sincer nu știu de pe ce mașină provine volanul pe care l-am cumpărat, l-am achiziționat de pe Olx o să îți las mai jos poză cu volanul poate mă poți ajuta cu un sfat pentru ca nici în acest moment nu am rezolvat problema claxonului. Mulțumesc! -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
Al Bundy a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
de ce sa cautam alternative cand uleiul OE este foarte bun ? -
Salut.Poti pune o poza cu zona unde se afla acel plastic, pt ca as dori si eu sa il dau jos si sa curat zona respectiva dar nu stiu unde se afla si nu vreau sa stric ceva.
-
atata timp cat merg comenzile trebuie sa mearga si claxonul.
-
Deci am pus cablaj 5E0 971 584A comenzile la navigație volum etc merge, dar pe partea de BC nu merge deloc si am pus si maneta fara BC pe ea, si nici claxon-ul nu merge.. EDIT Merg comenzile, dar claxonul tot nu am 😅
-
Am schimbat distribuția cu vreun an in urma. Simptomele astea le am doar de vreo luna. Putea sa se decaleze la vreo murire de motor? Alte simptome nu observ, decat oprire zgomotoasa și uneori ambreiajul prinde altfel dar apoi isi revine la 'normal'. Daca ar fi distributia, e bine sa nu mai merg cu ea? Eu tot speram ca pana la urma pica de tot si atunci va fi evident care e problema. Tocmai ce m-am intors din Grecia. Cat timp am fost pe acolo a inceput sa faca tot mai des. Facea si inainte dar foarte rar si credeam ca poate nu am apasat eu auficient de lung pe cheie. Ar fi dus atata drum cu distributia decalata? De asemenea cand e motorul rece, dimineața de exemplu, nu face. Dupa ce merg si stau oprit apoi 10-15 minute, face...uneori
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
xfg8 a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Salut. Ce ulei ai pus pana la urma la cutia DQ381 ? Exista vreo alternativa ok la uleiul OE ? Am cerut o oferta de schimb ulei la un service specializat pe cutii automate. Initial mi-au trimis oferta cu un ulei la 110 lei litrul, nu stiu exact ce marca. Uleiul OE ei il vand la 256 lei litrul. Diferenta foarte mare de pret avand in vedere ca intra 7 litri de ulei. -
Drumuri bune și, dacă se poate, scrie mai des te rog.
-
Am găsit 2 mașini până acum cu aceeași manifestare și fără eroare de synchro.
-
Pe autostrazi cam 130 iar pe celelalte drumuri, in general cu cutia in sport, pt ca aveam masina ultra plina. Nu am tinut sa merg la consum, am mers normal, prin toate formele de relief. Cand faceam plinul imi arata si 830 km autonomie. Sunt foate multumit.
-
Bun consum, înseamnă că ai mers lejer
-
Cred ca avea eroare de decalj.. De verificat se verifica punand cale specifice ptr distributie. Ptr retur este kit special de verificare. Nu e electromotorul.
-
VW Touran BKC, model cu incalzire auxiliara, dupa inlocuire garnitura chiulasa, kit distributie si pompa de apa noi, termostat nou,am urmatoarea pb cu circuitul de racire. Pt inceput furtunul de jos de la radiator ramanea rece cat si furtunele de la circuitul mic. Furtunul catre radiator sus, fierbinte.Am suspendat pe rand : racitor egr, incalzire auxiliara, radiator calorifer interior dar fara succes. Apoi am scos termostatul desi e nou, dupa aceasta mi s-a incalzit si furtunul de jos dar restul furtunelor pe circuitul mic nu. Daca las motorul sa mearga pana la temp peste 90 si accelerez se supraincalzeste si da afara din vas. Retururile la vasul de expansiune sunt verificate, vine apa iar la accelerare vine mai puternic. Am facut test de garnitura chiulasa cu subsanta si pare ok. Se comporta ca si cand pompa de apa nu ar pompa apa prin circuitul mic. Pompa de apa este noua pusa odata cu distributia si garnitura de chiulasa. Daca a mai patit cineva asa, sau are ceva idei apreciez anticipat. Nu mai stiu ce sa verific, nu e logic sa nu faca circuitul de apa mic.
-
@Al BundyCe anume sa verific si cum?
-
Verifica distribuitia.
-
Passat Alltrack 2.0 TSI DSG7 GPF 4Motion
Al Bundy a postat în topic iniţiat de Al Bundy din Masina mea
Schimbat parbriz pe CASCO la Avia Motors. Totul a decurs simplu. Marti cei de la firma de casco au reprezentat la avia, am fost acolo, trebuia programare pentru a se aloca nr de dosar. Nu am stiut, am sunat cand eram fata in fata cu agentul, s-a alocat numar de dosar, s-au facut poze, am promit nota de constatare cu care am fost la biroul alaturat si am facut programare. Au comandat parbrizul, a venit cel original, am dus masina la tinichigerie si in 2 ore era gata. -
Banui ca doar cu kit de testare pot? Valorile pe VCDS la injectoare par bune: De asemenea, azi am mai reușit sa filmez o data problema. De data asta a facut de 2 ori, inainte sa porneasca: Imi zicea cineva ca poate fi de la electromotor. Poate sa fie electromotorul?
-
Exide am pe moto...care sta mai mult decat merge si e ok, nici nu stiu de cati ani o am dar sigur inainte de pandemie. E Agm. Si mai am un banner din 2015 pe masina.
-
Nici cu alt ECU nu scap de eroare/problemă. Aproape la fiecare accelerare, in jurul a 1800rpm sau imediat când schimb viteza "dă în nas", check energie se aprinde după mai mult timp , nu instant, eroare p0238. Am schimbat toți 3 senzorii map, electrovana n75 și supapa buy pas turbo, in trecut am recondiționat compresorul, acum am înlocuit actuatorul turbo și recondiționat turbina. Nu știu ce să mai încerc, mi-a fost propus să verific cu testul de fum dacă pierd aer sau să recalibrez actuatorul vaccumatic de la turbină
-
Deci, trebuie neaparat sa mananci svíčková in Praga si Trdelnik (asta e desert)! Sunt delicioase! Ah, si Sunca de praga e iarasi super delicioasa si nu seamana cu nimic ce e la noi in magazine. Nu ma refer la mezelul disponibil in magazine ci la cea afumata in piete, targuri, street food. Berea pragheza ca deobicei, e top. Orasul e superb. Preturile sunt mai mult decat decente. Daca nu incerci astea, ai fost degeaba in Praga Edit: svíčková = Mușchi de vită gătit în sos cremos de smântână, adesea servit cu găluște și sos de coacăze. E fenomenal de buuun!