Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Astăzi
-
In oras electricul bate motoarele pe benzina/Diesel, fara discutie. Raspuns, comoditate samd. In extraurban electrica e ultima alegere,daca iti place sa conduci si/sau daca vrei sa nu fii stresat de deficientele acestuia. Benxina e, de departe, cea mai buna alegere, daca e si manuala, cu atat mai bine. Sunt si automate bune, unele foarte bune, dar putine se compara cu o manuala de calitate cu un motor bun. Vorbim de implicare, placerea de a conduce, nu de 0-100 sau rapiditatea schimbarii vitezelor.
-
Eu am trecut de ceva luni de la diesel la plug in hybrid. Sunt foarte mulțumit de alegere. În oraș, pe distante scurte, nu mai sunt nevoit să pornesc motorul termic, lucru care e foarte benefic pentru a reduce uzura. Acum că începe sezonul rece, încălzirea e instant, nu mai aștepți ca motorul să încălzească interiorul. Următoarea mașină o sa fie clar electrică. Îmi place foarte mult liniștea din timpul mersului electric.
-
Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow
Bebeee a postat în topic iniţiat de AndreyPH din Masina mea
Faina masina, sa ai parte de ea. Nu are rost sa ii pui nicio admisie daca nu ii faci si soft. Stage 1 Ecu + Tcu schimba radical masina, in bine. Iti rezolva toate neplacerile din Drive. Studiaza ofertele si go for it. 🚀🚀 -
Rabdare ca o sa apara iar
-
Din pacate nu am notat-o. Dar asa mi-a spus electricianul, ca este eroare senzor de presiune absoluta (MAP). Si tot el a zis ca eroarea apare din cauza bateriei descarcate si nu ca ar fi senzorul ars (dupa experienta lui).
-
Posteaza eroare completa scanata cu vcds sau vas
-
mda..deci eroarea de la senzorul MAP era pe bune? El se poate curata sau trebuie neaparat schimbat?
-
Odata ce motorul a pornit alimentarea/incarcarea e sustinuta de alternator . Bateria slaba NU genereaza erori de piese defecte . Regenerarea se face in mers cand alternatorul sustine incarcarea Regenerarea nu are nevoie de forta ,are nevoie de turatie constanta ,motorina ,temperatura …. si lipsa erori .
-
Logica ar fi ca o baterie descarcata nu ar mai avea ,,forta” sa sustina regenerarea filtrului DPF.
-
Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow
cristi511 a postat în topic iniţiat de AndreyPH din Masina mea
Welcome to the dark side of 2.0 turbo petrol. -
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Nu ai cum sa intelegi ,nu esti pasionat ,nu ai microbul . Te uiti la un V6 cum ma uit eu la un fumator si nu inteleg de ce fumeaza . Te miri de un impozit de 3000 lei cum ma mir eu de ce un fumator plateste 3 impozite pe an pe tigari ca sa-si strice sanatatea. Pentru tine masina e doar sa te duca unde ai nevoie indiferent de confort,materiale…. ,ieftin sau poate degeaba . Un pasionat NU cauta asa ceva . -
Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow
theo a postat în topic iniţiat de AndreyPH din Masina mea
Sa o porti sanatos! Greu tare cu talon de 35, stiu cum este... -
Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow
tavitara a postat în topic iniţiat de AndreyPH din Masina mea
Like Like ! Aspect exterior perfect Furtunul de la pompa tras dupa masina arata in schimb naspa -
RNS are lag la schimbarea meniurilor , selectarea liniilor , etc sta si se gandeste putin , nu ? Ca un computer vechi , in sensul asta ? Dar nu are lag cand afiseaza harta in timp real cand te deplasezi ? Sau cand reda muzica ? Daca e asa nu cred ca RNS e cauza , daca era de la unitate ptr ca din cauza unui RAM mic sa zicem , nu putea prelucra in timp real la viteza suficienta informatia de imagine , la fel facea pe ambele camere Cat timp RNS e proiectat sa mearga cu camere 360 grade pe 7P , ma gandesc eu ca are hardware suficient astfel incat sa nu sacadeze imaginea
-
Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow
ShadoWzZ a postat în topic iniţiat de AndreyPH din Masina mea
Faina masina. Sa o stapanesti sanatos. -
Salutare din nou! Incep direct, sa ma racoresc: Consuma, ma, nene, nu se incurca. 🤣 Bun, sa incepem povestea. M-am vazut ramas fara Superb si zic, incotro s-o iau ? Mi s-a deblocat instant o amintire cu o veche pofta ramasa nesatisfacuta, un Arteon galben, musai cu trapa, musai R-Line, musai 272/280cp. Iau zile la rand site-urile de pe la noi, o singura masina indeplinea toate criteriile, la Brasov. Dezavantaje ? Da. Rulajul: 150.000 km la momentul achizitiei. Zic totusi sa ii dau o sansa si sa merg la Tess s-o verific, in cel mai rau caz pierd vreo 500 lei. Numai ca la Tess imi prezinta oamenii tot istoricul, curat, intretinuta, fosta masina a unui boss de la VW din Germania, apoi luata de cineva din Brasov pentru un an si putin. Configurata modest, fara zgarieturi, vopsea originala, totul perfect pe sub ea. N-am avut ce negocia la masina decat niste anvelope de iarna pe 20" pe care nu le-am dorit si o baterie, fiind putin obosita cea de pe masina. Am hotarat sa risc putin cu rulajul si problemele ce ar putea sa apara in jurul acestei valori si am luat-o. Zic, aia e acum, o tin maxim un an si o dau, sa nu prind devalorizarea mare la mine. Asadar, dotarile mai de soi: - Virtual cockpit - Navi Discover Pro Gen. 3 - Webasto - Masaj si incalzire fata - spate - Trapa - pACC, Line, Side, Park assist. - DCC - camere 360 - DLA - hayon electric - kessy - rezervor 70 litri ?! (aici nu sunt sigur, dar la primul plin, cand am luat-o, am bagat 65 litri si abia se aprinsese rezerva) Probabil mai sunt dar nu imi vin in minte acum. Dupa 2500 de kilometri in ultima luna, pot spune ca ne-am obisnuit unul cu celalalt si am devenit un intreg. 😁 Ansamblul motor / cutie / transmisie este fantastic in modul Sport si foarte enervant in Drive. In Drive, cel putin in oras, subtureaza foarte mult masina, fiind aproape imposibil sa te strecori rapid, atunci cand situatia o impune. Rotile pe 20" sunt o provocare destul de mare, chiar si pe Confort, tot zguduie masina ca toate alea. In general, merg cu grija in oras, trec foarte incet peste liniile de tramvai si alte asemenea. Arata fenomenal si nu voi trece la 18 sau 19" pentru vara, stricand tot farmecul masinii. Cateva aspecte care imi plac / displac la masina: - franare excelenta - faruri ok, dar personal, sub cele Matrix Led de pe Superb - webasto, o incantare, l-am folosit deja la Busteni si pot spune ca face banii, insa e putin greoi de configurat din masina, il poti seta pentru maxim 3 zile, nu ii poti face un program Luni - Vineri, de exemplu. - scaunele ok, confortabile, masajul e cam meh, e nice to have dar nu poti spune ca te dai in vant dupa asa ceva - mult mai antifonata decat Skoda, eu nu am intalnit celebrele zgomote de aer pe la chedere, masina este foarte inchegata per total. Ce nu prea imi place la ea: - sonorizarea, o medie si un tweeter amarat in fiecare usa, care la volum peste 65-70% incep sa distorsioneze, bleah, ceva oribil. - "socul" acela la pornirea cu motorul rece, trebuie sa stau uneori 1,5-2 minute sa coboare relanti-ul la 850 rpm si sa ma pun in miscare. - este foarte rigida in modul Sport, gratie si anvelopelor pe 20" cu balonaj mic, iar in Bucuresti, singurul mod in care imi place sa conduc, e destul de haos, mai ales cand am si copilul in masina. - tips-uri fake, ma nene, la asemenea motorizare ? Imi pui capace de plastic si tevile indoite in jos ? Si iarna scoate aburi pe sub bara ? WTF ?! - sunetul fake din boxe, in modul Sport. Voi cauta sa dezactivez cu VCDS, imi suna a Aliexpress. Daca vreau sunet, pun clapeta sau o evacuare de Doamne ajuta. - nu trec la aspecte negative, consumul, doar va povestesc putin si despre el. Stiam foarte bine la ce ma inham, am citit mult inainte, fac doar haz de necaz. Dupa Octavia vRS cu 5-6% consum, la Superb hybrid unde aveam 1,5-2% in Bucuresti, zbeaammmm la Arteon, 20-21% dimineata la ora 8:30 sau 13-14% dimineata la 6:00 ori seara dupa 21:00. 🤣 Si merg linistit, uneori si pe Eco, dar nu am obtinut mare economie. Tot pe Sport prefer. ❤️ In afara orasului, nu am reusit sa scot mai putin de 9,2% , cu tempomatul setat la 105 km/h. Ca un long story short, fac un plin de ~500 lei pe saptamana. 😲 Bine ca au rezolvat problema consumului de ulei, daca mai bagam si cateva bidoane de ulei, ala eram. Vine si partea mult asteptata de unii, gandurile de upgrade: - Arteonul R-Line arata foarte bine la exterior, dpmdv, asa incat nu gasesc ceva ok ce i-as mai putea adauga. Posibil, posiiiiibil, un diffuser pentru bara spate, portiunea dintre tips-uri (fake, wtf ?!) fiind cam goala, acolo merge un difuzor cu aripioare, cum aveam la Superb. - deja i-am luat un set de jante de Golf 7 GTI, pe post de bocancei, urmeaza curand niste anvelope de iarna 245/45/R18. - ma tot invart in jurul ideii de a-i monta benzile de led-uri care practic unesc farurile, piese OEM, la fel ca cele de pe Arteon facelift. Mi se pare ca e un upgrade de bun gust, inca ma gandesc daca sa le comand sau nu. - neavand ce sa fac prea mult la exterior, as vrea sa ma ocup la masina asta mai mult la interior, si mai exact, la sistemul de sunet. Din pacate, neamtul s-a zgarcit la Dynaudio, iar sistemul actual suna incredibil de prost, mult, mult sub sonorizarea Skoda. Imi place sa ascult muzica tare, foarte tare, mai ales cand sunt singur. Iar masina asta sufera foarte mult la capitolul sonorizare. Antifonat usile, ceva de la Audison sau Deaf Bonce + o amplificare corespunzatoare si deja as fi peste orice Canton sau Dynaudio. - schimbat culoare etrieri, cei facuti de fostul proprietar mi se par oribili - stage 1 ? Intentionat am lasat-o la urma. Nu sunt inca, 100% convins sa i-l fac, sa merg pe un stage 1 ecu/tcu sau sa ii arunc si o admisie R600 ? Voi vedea. 🙂 Ma chinui sa scriu textul asta la birou de cateva zile, intrerupt fiind de 100 de ori. Daca mai suna incoerent pe alocuri, ma iertati si voi. Mai scriem si de acum incolo. Las mai jos cateva poze cu agregatul:
-
Salutare colegi! Acum un an am achizitionat un Passat B8 2.0 tdi,DSG,motor CRLB.Masina am adus-o personal din Germania ,250k. Masina nu consuma ulei,nu scoate fum,merge ok. Problema ei sunt regenerari in oras la 45-60km si in afara la 200 km. Ce am facut : -am curatat filtrul de particule la Odorhei -am pus senzori diferentiali noi (Bosch am inteles de la mecanic) Dupa aceste operatiuni am observat ca nu s-a schimbat nimic,regenerarile sunt la fel.Cei de la Odorhei mi-au spus ca filtrul era incarcat 60% si l-au curatat cu succes. Am fost la alt mecanic care a spus ca filtrul nu a fost resetat din VCDS ca si cand era nou si a facut el aceasta operatiune.Dupa aceasta resetare,regenerarea in oras a crescut de la 45 km la 65 km. M-am intors la acest mecanic si am pus de proba senzori diferentiali originali iar regenerarea in oras a crescut din nou la 90-95 km iar in afara la 300 km. Mecanicul acesta spune ca presiunea indicata de senzori este mare(cam 15-eu nu ma pricep sincer la aceste date) si ca ar trebui schimbat DPF,cu toate ca acesta a fost curatat. Daca ar fi filtrul,de ce s-a imbunatatit frecventa regenerarilor? Ma puteti ajuta cu sfaturi?Nu vreau sa cheltui bani aiurea pana gasesc problema.Sau un mecanic foarte bun in zona Sibiu care sa ma ajute! Multumesc frumos!
-
Mai bine cumperi un OBD Eleven sau Carista si stergi singur erorile. Mi se pare super nesimtire ca masina sa dea eroare si sa-ti ceara bani ca sa-ti sterga eroarea.
-
Noua mea Skoda Octavia 2 Facelift
mishulica29 a postat în topic iniţiat de mishulica29 din Masina mea
A sosit si cablul hdmi ca să "leg" navigația android de noul bord. Acum pot sa vad pe bord ce e si pe navigație sau pot face split screen si sa am pe bord waze si altceva pe navigație. Dupa ce am făcut poza am mai ajustat marimea hărții pe bord. Se poate face si full screen si dispar ceasurile. Acum mi-am dat seama, navigatia android cu 4g ram care era initial pe masina incepuse sa faca figuri si a fost inlocuita cu alta cu 8gb ram. -
Mașini electrice - merita sau nu?
tavitara a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Problemele reale la achizitionarea unei EV fata de o termica sunt : pretul mare de achizitie , disconfortul cauzat de incarcare , senzatia de plastic si incertitudinea fiablitatii modelelor ieftine chinezesti si nu doar chinezesti , in general a celor ieftine daca pot numite ieftine Ca nu sunt telefoane sa le schimbi la 1-2 ani cu plata in rate cum vezi prin mii de review-uri : am luat noul Galaxy , deloc nu m-a multumit , etc , am revenit la XX Cand vor ajunge sa faca baterii ieftine si bune atunci poate pretul scazut va face oamenii sa migreze masiv spre electrice in categoria modelelor mici Deocamdata fiecare testeaza pe banii lui -
Sincer nu stiu exact, ca n-am fost la fata locului cand s-a montat unitatea pentru Android Auto/Apple Carplay, fiind vorba despre aceasta: https://www.edotec.ro/product/3855/carplay-android-auto-mirrorlink-wireless-vw-touareg-rns850-cp-rns850.html Dar ma gandesc ca semnalul se transmite direct la RNS. Daca stau bine si ma gandesc, uneori si unitatea RNS in sine are "lag", in alte ferestre/meniuri, nu doar la afisarea camerelor.
-
Se poate ca această defecțiune să fie cauzată de o siguranță arsă sau un releu defect care alimentează faza lungă dreapta? Am epuizat toate variantele evidente și nu mai știu ce să verific în continuare. Am schimbat si calculatoarele intre ele de la farul de pe stanga cu cel afectat pe dreapta. rezultatul fiind acelasi adica, faza lunga functiona pe partea stanga cu calculatorul farului din dreapta dar invers nu mergea. Dacă are cineva schema siguranțelor / pinilor pentru farurile full LED sau a trecut printr-o situație similară, orice sfat ar fi binevenit. Mulțumesc anticipat!
-
Salut, nu am mai fost pe aici de ceva vreme. De aproape doi ani, avem in "dotare" si un Golf 7 cu 1,6 diesel CXXB, manuala. Toate bune si frumoase. De curand am o problema cu un senzor de temperatura DPF: IDE07718 - Particle filter outlet temp. sens. 1 bank 1 : raw value -40 C. Va rog, daca poate cineva sa ma ajute sa-l identific mai precis unde este, si un cod pe original, daca se poate. WVWZZZAUZGW182698. Multumesc anticipat.
-
Camerele trimit semnalul direct la RNS sau sistemului Android ? Daca trimit direct la RNS si cablarea e facuta corect cu fire de calitate , cel mai probabil camerele sunt proaste , ambele , fiecare cu manifestarea ei
-
Lipseste logica .
