Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 71 zile.
- Ultima oră
-
Vă salut. Va atasez si eu un cod de eroare. Actuator blocat. La prima vedere ar trebui sa ma pregatesc de o reconditionare a turbinei sau să verific din aproape in aproape vacum, N75, etc? Nu da fum, nu papa ulei, doar spira galbena in bord si limp mode - no power. Skoda superb 2, Tdi, 4x4, Aprox 400.000 km. Mulțumesc.
-
Vă salut. Passat b6 BMP sa aprins senzor nivel ulei. Clipește pentru 5 secunde și se stinge la următoarea pornire se aprinde din nou.Ce să fie senzor sau cablaj? 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) , 010 - Open or Short to Plus. Uleiul este la nivel , întrerupătorul de la capotă funcționează ( arată în bord când deschid capotă)
-
Salutare, Luna trecuta am iesit putin in oras si pare ca pe partea stanga la sofer s-a rupt arcul si a iesit din flansa. Dus la mecanic, schimbat arc+flansa pe stanga cat si pe dreapta. Acuma masina nu am folosit-o intens dar saptamanile trecute cand am scos-o la un drum mai lung am observat un sunet care nu era inainte. Am atasat mai jos un video, unde este semnul de atentionare la inceput, cam asa suna. Un fel de scartait de arc? Sau e altceva? Atunci cand trec peste cale ferata sau damburi mai mari sau atunci cand merg cu 1-a si calc frana si pun toata presiunea pe fata, cand se "apasa" partea frontala se aude partea aia de scartaiala. Aveti idee ce poate fi? M-am dus inapoi si a strambat din nas, ca nu are nici o idee, arcul e nou, flanasa e stransa ok. Poate mai sunt posesori care au auzit acest sunet si pot descrie de la ce vine. Au fost schimbate si bieletele stanga/dreapta SKF VKDS341002. Asta ar fi povestea initiala. Povestea continua. Am continuat asa luna toata trecuta am zis ca se aseza, asa am inteles ca ar trebui dupa 50-100km sa fie ok. 400KM mai tarziu, se aude mult mai rau, un video mai nou dedesubt. Am decis saptamana asta sa schimb mecanicul si sa vad ce zice altcineva. Noul mecanic a zis ca de vina sunt amortizoarele, sunt vechi din 2013 si nu mai fac treaba corect. Am zis ok, hai ca le schimbam. Pus KYB, dupa scos masina de acolo, testat putin, parea ca sunetul a disparut. Dar dupa 2-3KM a reaparut sunetul pe partea dreapta. Azi fiind weekend am zis hai sa o scoatem undeva la plimbare, ca poate se mai aseaza. Dimineata a fost ok, vreo 6 7 KM, dupa care ajunge la mall si trecem peste acele damburi din parcare si a reaparut urat sunetul doar pe partea dreapta. Si de atunci pare ca e mai sesizabil decat cand am luat-o de la mecanic. Acuma la fiecare dambulet, chiar si cand franez si pun presiune pe partea din fata se aude la fel. Mai jos aveti un video cu vechile amortizoare dar e acelasi sunet. NU STIU CE SA MAI FAC! Toata lumea stramba din nas si RIDICA DIN UMERI! Nu pot sa cred ca nimeni nu stie ce e acest sunet care vine de sus din flansa. Sper ca ma puteti ajuta macar cu un sfat. TLDR: Arc nou KYB + Amortizor KYB nou + flanse Lemforder + bara stabilizatoare noua.
-
Vă salut. Passat b6 BMP sa aprins senzor nivel ulei. Ce să fie senzor sau cablaj? 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) , 010 - Open or Short to Plus
-
Senzor Nivel/temperatura Ulei - G 266 - Oil sensor workshop
mfm71 a postat în topic iniţiat de AWE din TDi Forum
Vă salut. Passat b6 BMP sa aprins senzor nivel ulei. Ce să fie senzor sau cablaj? 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) , 010 - Open or Short to Plus -
Salutare, ai mai ajuns la ei?
-
Senzor Nivel/temperatura Ulei - G 266 - Oil sensor workshop
mfm71 a postat în topic iniţiat de AWE din TDi Forum
- Astăzi
-
Ca fapt divers, camping-urile sunt printre putinele locuri unde 99,9% nu vei intalni romani, o fi rau, o fi bine 🤔?
-
N as vrea sa ti stric rantul general impotriva directiei in care merge UK (amuzant pt ca tu stai acolo si te bucuri de toate libertatile alea) sau cel despre Romania si sarakia de aici. Ce vreau sa spun e ca statistica de mai sus este fix ca aia cu concediile si faptul ca un procent important din romani nu isi permit o vacanta de CO pe an. Iti pun 2 intrebari, pt autointrospectie: 1. Cati dintre aia care "nu isi permit" un concediu pe an fumeaza? Ca idee, daca bagi 1 pachet la 2 zile sunt 5500 Ron pe an sau 11000 Ron pt un pachet pe zi (aprox)? 2. Cati dintre aia cu wcul in curte au cel putin 1 masina? Ca fapt divers, daca te duci acu pe la "tara" vei observa cu uimire ca aproape toata lumea are minim 1 masina in curte (indiferent de valoarea ei). In plus, un alt motiv destul de important este dat de refuzul oamenilor de a se conecta la canalizare pt ca in mintea lor nu exista sa plateasca sa se scurga cacatu in conducte. Ei stiu ca in fundu curtii nu dau niciun ban. Iar acum, ia gandeste te la intersectia celor 2 categorii enumerate mai sus si vei trage o concluzie. Eu, cel putin, zic ca principalul motiv nu e lipsa banilor ci ideea puternic inradacinata ca "sa se dea". Plus ca pe unii nu ii poti scoate din mizerie, orice si oricat ai incerca. Aia e mentalitatea si isi vor trai viata conform. Cat priveste rulotele, intentionez sa inchiriez un weekend si sa merg cu familia. Cine stie, poate o sa mi placa. Pe de alta parte, sunt incurca trafic, indiferent ca sunt motorizate sau trase de duster sau betayga.
- Ieri
-
Nu sunt deloc uzate, doar aspectul lor pe margini e similar unor anvelope clasice uzate. Dar au profilul usor diferit.
-
motor 1.4 FSI, functionare neregulata, erori diagnoza
sirbubogdan1986 a postat în topic iniţiat de Cristian_F din Motoare pe benzina
Detin un Golf 5 1.4 FSi am observat cand scot capacul de la ulei sau joja mutorul incepe sa se inece,am verificat epuratorul de gaze\valvula pcv pare in regula,,nu inteleg de ce face asa motorul. -
@halamadridMai greu cu socializarea cand 10 rulote au 10 numere de inmatriculare din tari diferite, dar...hey! Cu alcool poti socializa oriunde si cu oricine, nu doar la camping si poti "vorbi" orice limba straina pana te dor mainile! Rulotele "adevarate" 😎 au rezervoare de 300-400 de litri, ai nevoie de mai mult de 20 de litri pe zi sa faci un dus? Asta doar daca esti izolat in varfu' muntilor sau pe plaje pustii...si trebuie "vez' Doamne" sa folosesti apa ta, desi nu prea ai voie sa campezi in locuri neamenajate. Oricum, eu zic ca iti ajunge apa 10 zile, cam cat ai sta in medie intr-o vacanta. "Rezervoru' de la buda" are vreo 20-30 de litri, tre sa bei mult spritz sa il umpli, ori, fie vorba intre noi, daca tot esti in creierii muntilor, poti sa faci un pipi si la copac😄, nu e nevoie sa umpli rezervorul rulotei din juma' in juma' de ora... Locurile de campare amenajate de p-afara sunt dotate cu energie electrica, nu e nevoie sa stai "pe baterie", apa curenta, dusuri si WC-uri super curate, nu e nevoie sa folosesti apa ta, WI-FI, chiar si piscine, restaurante, supermarketuri etc. Crezi ca aia care au rulote de 200 000 euro (am postat la pagina 21 al topicului cateva de vanzare de la un client de al meu) stau sa goleasca la rezervoare si/sau sa le puta a caca 🤎? 😄 M-am uitat de curiozitate in interior la una, avea blat de marmura in bucatarioara! Oricum, ma gandesc ca au evoluat lucrurile, se "descarca" rapid orice rezervor, cu vacuum, au pompe performante, se mufeaza in locuri special amenajate de canalizare direct, ai apasat pe un buton si ai golit rezervorul. Nu vreau sa ridic "in slavi" campingul, nu as plati niciodata sumele exorbitante pe care vesticii le platesc pentru o rulota, sa zicem 60-70 de mii de euro in medie. De banii aia iti faci o vacanta misto in fiecare vara timp de 20 de ani. Am calculat 3000 de euro/vacanta/10 zile in cuplu. Doar ca unii stau in vacanta mai multe luni, calatoresc etc. Daca ai si bani si timp, de ce nu? E o varianta misto de luat in calcul. La hotel, ca sa stai 2-3 luni probabil ca ar costa mult mai mult. Cu rulota te poti muta pe alt continent daca vrei, ai cazarea asigurata! In fine..."probleme" de oameni care au bani si timp de calatorii...Unii exploreaza prin toata Europa, toata vara si nu numai, in vacanta cu rulota...bravo lor! Era unu' cu un "motorhome" pe la Sainte-Maxime, nici n-am stiut ce brand era, SF! Cat un camion de 7.5 tone cu punte dubla pe spate, nu cred ca se putea conduce cu B-ul, avea o remorcuta dupa el, tragea un Ducati Diavel model nou, sa aiba cu ce sa se deplaseze rapid si usor pe unde "avea treaba"... Ma gandesc ca ala nu isi facea griji unde tre' "sa goleasca rezervoru' de la buda". Bine ca noi, romanii, n-avem probleme din astea! 🙄 In schimb: "Doar 60 % din populaţia rezidentă a României, reprezentând peste 11,5 milioane de locuitori, avea în 2024 locuinţele conectate la sistemele de canalizare, cu 127.019 persoane mai mult decât în anul 2023, arată datele Institutului Naţional de Statistică (INS). În anul 2024, un număr de 11.578.048 locuitori aveau locuinţele conectate la sistemele de canalizare, reprezentând 60,7% din populaţia rezidentă a României, cu 127.019 persoane mai mult decât în anul 2023. În ceea ce priveşte epurarea apelor uzate, populaţia conectată la sistemele de canalizare prevăzute cu staţii de epurare a fost de 11.359.625 persoane, reprezentând 59,6% din populaţia rezidentă a ţării, cu 183.182 persoane mai mult decât în anul 2023. Creşterile au fost determinate de racordarea populaţiei la reţelele de canalizare nou construite, respectiv de punerea în funcţiune a unor noi staţii de epurare a apelor uzate”, arată datele INS. La nivelul regiunilor de dezvoltare, ponderea cea mai mare a populaţiei conectate la sistemele de canalizare, în total populaţie rezidentă, s-a înregistrat în regiunea Bucureşti-Ilfov (96%), urmată de regiunea Centru (72,8%) şi Vest (71,8%). Gradul cel mai redus de racordare la sistemele de canalizare s-a înregistrat în regiunile de dezvoltare: Nord-Est (41,1%), Sud-Muntenia (42,7%) şi Sud-Vest Oltenia (51,6%). În anul 2024, în mediul urban populaţia conectată la canalizare a fost de 9.831.832 persoane, reprezentând 99,3% din populaţia rezidentă urbană a României, iar în mediul rural un număr de 1.746.216 persoane au beneficiat de servicii de canalizare, reprezentând 19% din populaţia rezidentă rurală a României. 40% din populatia Romaniei, adica peste 7,5 milioane de români au încă WC-ul "în fundul curții" și nu sunt conectați la sistemul de canalizare." Sursa: Ziare.com
-
Diferenta intre module de confort
F l o r i n a postat în topic iniţiat de b3st_kid din Golf IV & Bora
Da, sunt mult mai zgomotoase. Vrei sa fie si mai silențioase, scoate tijele de la bumbi de pe usa -
Da, poate sa nu mai fie elicea prinsa pe ax si atunci pompa se aude, dar nu stropește Desfa la pompa si vezi daca acesta lucreaza sau nu Daca da, atunci tot furtunasul e de vina
-
Poti achizitiona de la @voinea
-
M-ar interesa un consum urban la 2.0 tsi are cineva ?
-
Depinde ce cauți tu. Vrei vcds original pe care trebuie sa îl conectezi la laptop sau obdeleven pe care îl poți conecta la telefon pentru chestii simple? Cauta pe google ambele opțiuni (vcds original sau obdeleven).
-
@Emy D mersi pentru comentarii! 😁 Cu excepția câtorva strazi cu piatra cubica cam denivelate prin Praga, in rest a fost ok. In Viena strazile foatte bune, dar din păcate, foarte multe prin zona in care am stat și ne-am plimbat noi, erau decoperate, se schimbau conducte și altele. Din păcate RNS510 a cedat, nu mai funcționează, se aprinde și se stinge display-ul într-una și pocnește in boxe. Am deconectat-o de la cabluri și am comandat un RCD 780 PRO și o camera RCA, pentru că v-a trebui să o schimb pe cea existentă. Să vedem cand ajung, sper că destul de repede. Când mă gândesc la scos și tras cabluri prin burduful de la hayon mă apucă ... Tot azi am facut și ITP-ul. Nimic de spus, totul este in regulă, doar că am trecut la ITP anual! Weekend fain tuturor!
-
Sper ca eram civilizat in trafic. Cand eram tanar eram ceva mai nelinistit dar acum sper ca m-am maturizat si conduc elegant.
-
-
Poza nu ajuta, atunci.
-
Ba nu sunt deloc uzate, chiar inca se vad inca dungile fine de mai putin de 1mm de pe benzine exterioare.
-
Revin cu problema mea. Am desfacut plasticele de la baza parbrizului si nu am gasit nimic intrerupt si nici umezeala pe toata lungimea traseului la care am avut acces. Spalatoarele de far functioneaza in continuare. E posibil sa fie totusi de la pompa chiar dc nu am nici o eroare?
-
Nu ca par, chiar sunt uzate. Daca zici ca masina avea 7 km rulati la cumparare, atunci: -ori gumele astea se duc la fel de repede ca cele de F1 -C6. -ori un binevoitor de la reprezentanta a schimbat gumele noi de pe masina cu astea, inainte de a o ridica tu. PS: ti-am vazut masina prin oras.👍
-
Salutare, Scuze ca nu am gasit topic-ul pentru Passat CC 2011 La mine situatia se prezinta in felul urmator: In bord nu imi arata absolut deloc optiunea Tyre pressure 2.NU am buton fizic de resetare. M-am trezit anul acesta ca brusc mi s-a aprins ledul de pneuri in bord, eu stiind ca nu am senzori pe roata sau chiar modul. In bord mi-a aratat doar o inconita a masinii ,iar in dreptul fiecarei roti cate o linie. nu arata presiunea ... Dupa o scanare cu VCDS , am o eroare la tyre pressure -system switched off.( Probabil o fi cautat saracul senzori si nu ii gasea) Caut prin modulul de ABS sau prin can gateway, imi arata ca am TPMS to istalled/active.... asta ar insemna ca am un modul de citeste senzorii singur ,prin ceva frecventa 433mhz am vazut ca scrie pe senzori, ma gandesc eu..... Acum eu am luat alt set de roti, urmeaza sa montez alti senzori de pneuri, Intrebarea mea este: Cum pot activa senzorii din roata sa comunice cu acel modul ? Multumesc mult !