Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 65 zile.
- Ultima oră
-
Mda , naspa , deci SUV-urile astea de 460CP inghit peste 3L la suta de km Asta e , ai vrut masina mare , platesti , dar ... nu ptr consum ai luat-o ci sa te bucuri de ea
-
M-am întors din Albania o mașină confortabilă ca a avut un comportament foarte bun. Benzina din Macedonia de Nord s-a consumat mai greu nu știu de ce în rest nimic de adăugat dacă vreo unul din voi vrea să mai afle ceva poate întreba.
-
Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi
Magulicy a postat în topic iniţiat de lancelott din Golf VI & Jetta
Cand apăs claxonul nu se aude niciun releu sub bord, iar pe vcds la grupuri de valori când apăs claxonul tot neactionat scrie (ca și cum nu l-am apăsat. -
-
Daca turbina e ok,fara joc..valva wastgate inchide corect,ax fara joc/uzura, schimbi capsula de pe turbina.
-
Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi
spido a postat în topic iniţiat de lancelott din Golf VI & Jetta
Cand apesi claxon,se aude un releu sub bord? Vezi pe 16 in blocuri masura claxonul? - Astăzi
-
Mașina din semnătură, bmm din 2007.
-
Ai avut dreptate, nici nu am plecat bine și a început să facă figuri. Mâine o schimb, sper
-
Pune 4 bujii noi Semnul de bujii de fapt nu e de bujii
-
Am cu el peste 6000 ,majoritatea la drum lung ,doua drumuri de grecia
-
Ce cod de motor si an ?
-
Mașina este folosită preponderent in extra urban. Regenerări la 350 km fix, indiferent de coef de incaărcare sau de valoarea presiunii diferențiale, carbon mass= 90, inseamnă că motorul este pe ducă? Pare să fie in mințile lui...
-
Bună. Eu sunt nou pe forum și am un Passat b8 2.0 TDI 2015 fără albu. Și de ieri mi-a apărut martor motor cu galben și testerul a dat scurt pe bujia 1 dar culmea semnul de bujii nu rămâne aprins. A mai pățit cineva? 🤔
-
L-as incerca si eu, dar imi este teama de un eventual consum de ulei (care ar ajunge in dpf). Cu toptec 4200, din bidonul de 5 litri bag 4,5 - 4,6 litri la un schimb, diferenta o mai completez pe parcurs ( schimburi la +/- 10.000 km ). Astept cu interes un feed-back despre consumul de ulei.
-
Nu exista locatie de cositorire din fabrica deoarece cablajele sunt intregi. Gasesti tu unde sa le imbini.
-
Capitonaj capota (Tiguan 5N & 5N2)
AndMapp a postat în topic iniţiat de dorinlvd din Tiguan 5N & 5N2
Mulțumesc frumos Doomy, am vazut cam târziu -
Depinde in primul rand de starea motorului dar si distantele parcurse
-
Prin comparatia fiselor tehnice 4210 e mai bun ca 4200 ,ambele avand C30 si 507.00. 4210 ofera avantaj la : vâscozitate la rece mai bună, indice de vâscozitate mai mare, TBN mai mare.
-
De ce ai baga 0w30 in loc de 5w30? Doar daca masina circula mult urban, cu porniri opriri multe, sa zici ca merita, in rest 5w30 e mult mai echilibrat in timp/uzura si temperatura mai ales la drumuri lungi/autostrazi. Bine, 8000km deabia isi face uleiul rodajul in motor, vorba aia
-
Si de la 5w30 treci la 0w30? Tot Ravenol 5w30 bag si eu, dar mie imi ajung vreo 4.3L asa ca am bidon de 5L si nu am cu ce sa il compar.
-
Totusi, de ce lucruri depinde intervalul la care are loc regenerarea si cum ar putea fi modificat ?
-
-
Am pus vmp usvo 5w30 ,nu completez (nu consuma) intre schimburile care le fac in jur de 8000 km
-
@EEXCALADE consuma ceva ulei intre schimburi cu 0w30? Tot 0w30 bagai si de la Rivanol?
-
Nu au fost probleme ,doar suspiciunea mentionata ,suficient cat sa renunt.