Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 20 zile.
- Ultima oră
-
Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi
alecsul_ a postat în topic iniţiat de fflorynn din Passat B6
Salut băieți. De ceva timp am si eu o problemă cu al meu 1.9 TDI BKC de pe un Golf 5. Tremurat la ralanti cand motorul este cald, la rece merge perfect. Am avut aceasta problema acum câțiva ani cand firele de la senzorul de temperatura motorina erau rupte dar s-au remediat. Menționez ca am modificări, admisie de 1.9 ARL, filtru Pipercross, egr anulat cu totul și soft. Merg asa de câțiva ani, însă problema a aparut recent sa zic asa, nu are legătură. Ce am observat si ce stiu sunt următoarele: -la rece pornește perfect cat si la cald -toate tampoanele sunt noi, ambreiajul schimbat anul trecut(nu e de la volant) -la cald apare un tremurat ușor si cu cat pun mai mulți consumatori vibrația se mărește -cand pornesc AC pe maxim vibrația dispare -am încercat sa ajustez Torsion Value, însă am reușit doar pe 0 sau - 6,4, altfel nu nimeresc, pare ca nu pot sa o ajustez -axul cu came este in stare buna, nu stiu ce sa spun despre injectoare -IQ este fara consumatori sau cu consumatori 3.6/4.1 si fluctuează, iar cand pornesc AC se stabilizează la 5.5, atunci dispare vibrația -în timp ce ajustam torsion value am observat ca întinzătorul de la distribuție este puțin mai sus ca si tensiune decat ar trebui, cam 3mm mai sus fata de semnul unde ar trebui sa fie(o sa încerc sa il tensionez la loc) -tot cand ajustam torsion value am vazut pe canalul 13 faptul ca valorile sunt super ok, insa cand puneam consumatori injectorul 1 se ducea in, 0,40 iar cand porneam AC la 0,80,insa vibrația dispărea, dupa ce am umblat la torsion iar(toate cele 4 injectoare au valori apropiate, insa vibrația este tot prezenta) -consumul la ralanti este de 0,4 mereu, doar cand pornesc AC se duce la 0,6 sau 0,7 Ce am observat citind pe forumuri este faptul ca IQ este cam mic pentru ralanti si având consumatori pe motor, faruri, clima, ștergătoare, pun presiune pe motor, iar acesta având o cantitate maxim de 4,1(cu fluctuații chiar si la 3,6mg) apar vibrațiile, in momentul in care pornesc AC, IQ creste peste 5, iar atunci cantitatea este optima pentru a menține ralanti cu consumatorii aferenti. Nu stiu cum pot modifica IQ direct, si nu înțeleg de ce nu pot regla exact torsion value, cat de fin as încerca, ori e 0, ori e - 6,4. Las si niste poze pentru interpretări In prima -în prima poză sunt valorile fara nici un consumator, par ok după mine -în a doua poză sunt valorile cu AC pornit moment in care nu aveam vibrații. Nu am apucat sa fac poze si dupa ce m-am jucat putin cu torsion value, acum injectorul 1 se balansează cu injectorul 4 si nu sare de 0,20. - Astăzi
-
In cutia cu siguranțe de langa baterie?
-
Doar incălzirea staționara cu telecomanda și Performance Plus n am bifat
-
Da, s-au achiziționat 2 mașini noi. Omul a vândut inițial anvelopele de vară de la ambele că și-a pus Cross Climate. Efectiv nu avea ce face cu roțile de iarnă iar prețul a fost imbatabil.
-
Nu cred ca au legatura. Nu are sigurante pe baterie, ci langa.
-
Da, la pretul acela e ok, Jante de tabla? Cum naiba, ambele seturi au fost cadou?
-
Hankook Evo S2, parca, am avut pe Golf, foarte bune. Dotare de fabrica. Si pe Tesla vin ca dotare de fabrica si am avut si pe X5 m50d tot de nou, dar acolo au inceput sa se distruga dupa 4 ani, dar vorbim de o masina de peste doua tone, care merge foarte tare. Ca la orice producator ai modlele mai slabe sau mai bune. Una e Michelin Primacy, altceva e Michelin Pilot Sport. Pretul e bun, insa verifica in gama Hankook sa vezi pe unde se situeaza modelul respectic (pret/performante)
-
@skodamen De regretat, nu am ce să regret, deoarece 1000 lei nu e mare lucru pentru roți gata de pus pe mașină. E vorba de un set complet de roți de iarnă (jante de tablă) primite cadou de cineva la achiziția unei Octavii anul trecut și omul vrea să le vândă cu 1000 lei (de aceea au dot 2023). Roțile nu au fost montate niciodată, au fost ținute corespunzător (evident, umflate și echilibrate, fix cum le-a primit de la dealer la achiziția mașinii). Dacă nu era acest ”deal”, nu mă complicam cu anvelope din gama de mijloc deoarece am avut o experiență neplăcută pe Golf cu un set de vară de la Hankook (Ventus Prime 3) care mi s-au părut cele mai nașpa anvelope cu care am putut merge vreodată. Între timp, Nexenurile ălea s-au dat iar eu ”m-am pricopsit” cu acele roți cu Hankook Winter ICept. Aceeași situație a fost și cu Nexen (s-au vândut cu 900, tot setul). Asta era dilema...
-
Salut, după ce am schimbat calorifer căldură la mașină, nu mai vine aer cald pe dreapta, la grila de la jumătate, la geam și parbriz. Pe cele centrale vine cald. Nu am nici o eroare și motorasele lucrează corect. Am mai observat că și debitul de aer este mult mai slab față de celelalte părți. O ideie vă rog, ce aș putea să mai verific
-
Mașini electrice - merita sau nu?
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
A zis ca nu e lansat pe piata oficial. Ala va fi mai rau😅 @EEXCALADEastea vor fi modele de bagat pe gât la fraierii care vor modele mai exclusiviste. Vrei ceva 911? uite, avem niste ascuțitori pana una alta apoi mai vedem. Sa isi faca targetul de ecologizare. -
Mașini electrice - merita sau nu?
tavitara a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Noul smartphone Cayenne Mici probleme fiind nou deci calitate contemporana , dar se rezolva probabil in timp cand se vor increti toate -
Salutare. La Octavia 2, 2012, am erorile atașate, pe ventilator 1 și pe pompa auxiliara de răcire. Ambele erori au apărut aproape simultan, deci bănuiesc că este o siguranță ceva comuna. Aveți idee daca la O2 are acele siguranțe cum sunt la alte mașini pe baterie?
-
Ștergătoare si instalații de spălare a parbrizului si lunetei - Probleme & discuții (Touareg 7P)
tavitara a postat în topic iniţiat de tavitara din Touareg 7P
Acum ca a plouat toata ziua , mi-am adus aminte de " problema " asta si cum am " rezolvat " Nu am idee de ce , era debifat in setari Rain Sensor Probabil din neatentie cand am bifat in primavara plierea oglinzilor ( iarna le las fara pliere ) am debifat senzorul de ploaie -
Folosesc Nexen de vara pe alta masina, si mi se par execrabile pe ud, imediat cand da ploaia si e inca combinatia praf apa Nexen all seasonns pe alta masina, dupa 5 ani, ce i drept, se dezintegreaza pe fata, ca urmare a manevrarii volanului Nu pierde 2 ani, pentru ceva bani, cauta 2025. Crede ma ca vei regreta mai tarziu, daca nu le termini in doi ani
-
Nu cred ca dai gres neaparat cu niciun set. Nexen au evoluat mult si intr-adevar deja vin ca echipare de serie pentru multe masini mai decente. Cauta care are cea mai apropiata clasa A/A la franare si consum, si sunt si mai silentioase.
-
Review-uri si impresii de la proprietari (Tayron)
john1979 a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Tayron
Azi am decis sa schimb stergatoarele, am trecut la Bosch Aerotwin; ca si la Golf 8, din fabrica vin niste porcarii. AM doar 3000 km. Acum e ok. -
Am ”în mână” ambele seturi, nu știu ce să aleg iar Nexen sunt mai ieftine și asta mă intrigă. Primul impuls ar fi să iau Hamkook doar că sunt mai scumpe. In mod normal, prețul ar trebui să reflecte calitatea dar tinicheaua actuală a venit încălțată (de vară) cu Nexen N Blue S și se comportă nesperat de bine. Sunt în mare dilemă...
-
Hankook ar trebui sa fie cel putin la fel de bune. Problema e acel dot 2023.
-
Ce pot sa iti spun din experienta (3 seturi personale si vreo 3 4 pe la apropiati) este ca Nexen sunt top la confortul acustic si la rulare. Ca performante sunt decente pe zapada si ok pe ud/zeama/frig. De Hankook nu stiu.
-
Hankook Winter Icept RS3 W462 205/55 R16 91T vs Nexen WINGUARD SNOW G 3 WH21 205/55 R16 91T, ambele cu DOT 2023, ce ați alege?
-
Ha, ai dreptate, nu le-am vazut! Nu tin neaparat la brand cat la raportul performante/pret. Mersi de recomandare.
-
-
Eu urmaresc F1 mai mult si de ex cand mercedes rupeau tot, printre altele aveau un design de janta in asa fel incat racea pneul mai bine decat altii, motiv pt care aveau o degradare mai mica. Evident, diferenta nu era de jdesecunde pe tur, dar suficient incat sa ma plictisesc 7 ani in fata teveului 😐
-
La preturi asemanatoare, mai bine cumperi un cap tractor decat o rulota. Ai cabina dotata decent, mai agati si o semiremorca ca sa faci niste bani carand marfa spre o destinatie pe care o transformi intr-una turistica, dupa ce descarci.😀 Problema e consumul mult mai mare de carburant.
-
Ca sa nu fac un topic nou, avem ceva impresii despre Kumho Wintercraft WP52+? Ma intereseaza pentru masina fwd in familie.