Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 9223372036854775807 zile.
- Ultima oră
-
@_R_A_D_U ce nu ti-a placut la Ventus Prime 3 ? Eu sunt la al doilea set, primul a fost 3 cu care am strabatut tara in lung si in lat si nu am avut nici o problema si acum am luat Ventus 4, la fel foarte multumit. Si am mers cu Golf-u si pe ploaie marunta si pe toropeala si pe ceata, pe mazga, bine inteles cat de cat in limita legala si nu am avut nici o problema. Pe iarna sunt bune iCept-urile de la Hankook, am bagat iarna trecuta Golf-ul prin zapada de ajungea la jumatea rotii si al meu e super usor datorita motorului mic, ma asteptam sa raman suspendat pe scut, dar nu ... m-am "distrat" pe un deal fara probleme ... Am prins cred ca polei mai mult ca sigur cand am intrat cu 10-20 km la ora in sens giratoriu, fix cand am vrut sa virez, atunci s-a mutat lateral aproape masina si a fugit de fund, ziceai ca fac drift dar a intrat ESP si am stiut si eu sa o controlez si am redresat-o la timp, eram eu si cu inca o masina in spatele meu, care a ramas mult in spate ... repet cred ca am prins polei ca nu era zapada si m-a luat prin surprindere. Dar in rest eu sunt multumit de Hankook. Pe masina sormii i-am pus premium, Brigestone LM005 fiind si fata si mi-a spus ca nici nu zici ca merge prin zapada Numai ca si pretul difera si floarea ... Are un i20 2022 ... Si aia usoara ... Nici iernile nu mai sunt ca o data, intradevar si si drumari, exagereaza 2cm de zapada gata dezapezesc ca sa ia bani ...
- Astăzi
-
Nu sunt la noi ierni pentru asa anvelope de iarna din pacate
-
-
Skoda Superb - From TDI to VR6 swap
EmilianPop a postat în topic iniţiat de EmilianPop din Masina mea
@Nenciu Victor multumesc frumos ! Dupa detailing, ii voi pune o folie, cel mai probabil ! @mad_kat da, corect. Depinde si unde utilizezi masina. Eu merg cu ea mai mult in oras. Trepte mai lungi, e mai comfortabil.. Dar da, pierzi la performanta. Iar legat de cai si NM, ai mai putini, dar si ai vreo 300 de kg mai putin -
Dar au verificat fizic cablajul sau doar si-au expus parerea verbal? Eu zic sa verifici si cablajul ala; ce ai de pierdut?
-
Review-uri si impresii de la proprietari (Tiguan III)
Andrei_72 a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Tiguan III
Am creat topic pentru revizii, va rog sa continuați discuția acolo: @Ionutbeethoven, daca dorești, poți sa repostezi acolo întrebarea. Multumesc. -
Prezentul topic are ca subiect de discuție tot ce tine de subiectul revizii (intervale de service; planuri de mentenanța; schimburi de ulei de motor; filtre etc), pentru cea de a treia generație de Volkswagen Tiguan.
-
Vreo 700rpm diferenta al 135kmh, uau, e ceva ... Aproape un ralantiu in plus la mine Stiam de diferenta, am cantarit un swap, insa prefer reprizele mai bune, am totusi mai putini cai si Nm
-
Doi electricieni mi-au spus că atât timp cât erorile se șterg și apar doar în sarcina, este problema mecanică
-
@adicorbos, Asa era si la mine si era de vina cablajul de la G31 la turbo . Eu imi mentin parerea ca ai o problema de contact pe partea electrica. Eroarea de la mine era: 000566 - Senzor presiune admisie/presiune turbo -G31- semnal neplauzibil P0236 - 000 - - intermitent împrejurari cod: Stare defect: 00100000 Prioritate defect: 0 Frecventa defect: 1 Resetare contor: 255 rulaj: 205979 km Sugerez un electrician priceput!
-
Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de martug din Passat B6
Nu cred ca are termostat la dsg -
Am înlocuit furtunul, după ce se încălzește bine motorul aceeași eroare . Am pățit la fel ca la clapeta de accelerație: după înlocuirea piesei merge bine 15-20 minute apoi reapar simptomele și becul în bord se reaprinde după prima oprire a motorului
- Ieri
-
Aliniere clapeta Shut-off la motoarele TDI
andrei_221 a postat în topic iniţiat de fler din Octavia 2
ca sa zdrangane bine volant cand opreste motorul si sa rupa suportii si ca sa poata anula DPF si EGR - ca fara clapeta astea nu merg. -
Doamne... de unde va vin ideile astea. maxim se poate la acelasi model, intre non FL si FL si cam atat. Fabia 4 este mai mare decat Fabia 3....
-
Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire
DomaniG a postat în topic iniţiat de martug din Passat B6
@EEXCALADEproblema e ca nu știu care e defect .OE pentru motor nu am găsit fără corp termostat . -
Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de martug din Passat B6
OE (original vw) -
Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire
DomaniG a postat în topic iniţiat de martug din Passat B6
Salutare ! De când a venit frigul am început să am și eu o problemă cu fluctuația temperaturii apei.Am observat ca în oraș acul stă la 90 grade iar dacă merg pe autostradă ,acul coboară la 70-75 grade .Daca e la 90 grade și pornesc căldura pe High , acul coboară la 75-80 grade .Masina in cauza e un Passat 2.0 BMR+DSG .Care termostat trebuie sa il schimb ? Cel de pe motor sau cel de la cutie ? Am observat ca BEHR nu se mai găsește .Ce recomandați Mahle Original în cutia albastră sau Wahler ? Mulțumesc Anticipat ! -
Skoda Superb - From TDI to VR6 swap
Nenciu Victor a postat în topic iniţiat de EmilianPop din Masina mea
si la consum ajuta, cutiile etajate lung ... am vazut ca ai vopsit plafonul cu negru. L-am avut si eu la Bora masina revopsita complet si ca aspect e super fain, dar la spalat si sters trebuie avut grija ca se vad zgarieturile pentru ca e lucios, in locul tau i-as pune un ppf si la marginea dintre parbriz si plafon, cel putin la a mea, de la drum numa pietricele am prins in zona aia si in timp s-a ciupit vopseaua si masina a fost vopsita foarte bine, dupa doi ani de la vopsire pe caroserie nimic nici o urma, cateva pe capota dar e normal, dar nu s-a dus pana la tabla ... am gasit pe temu cheder care intra in spatiul dintre parbriz si plafon si are adeziv, cum au bmw-urile ... si am inteles de la vopsitor ca s-ar potrivi si de la vw t5 dar nu am gasit ... eu am vandut masina intre timp dar ca fapt divers. Acum nu stiu daca ti-a dat sau nu parbrizul jos, cat de dezechipata a fost masina. Dar cu parbrizul pus, acolo e zona de mascare si e subtire stratul de vopsea ... in rest super proiectul. Cel mai nasol e tara asta cu taxe mari la diesel euro 4 si asigurarile la masinile mai vechi ... -
Aliniere clapeta Shut-off la motoarele TDI
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de fler din Octavia 2
De ce ai face asta ? -
Da, intre timp am vazut ca sunt service autorizat post garantie pentru VW. Cat despre flota si unde se face service-ul, acolo este politica...
-
Da, sunt autorizati vw, pe hartia cu unghiuri apare modelul si tipul de suspensie pneumatica cu cod. Cred ca majoritatea reprezentantelor Skoda au acces la documentatia service Vw, vad ca inclusiv toata flota Vw de ambulante din judet e servisata tot la ei. Ca sa poata supravietui economic, au devenit in paralel si dealer SsangYong/KGM, iar Vw Suceava vand si MG-uri parca.
-
Aliniere clapeta Shut-off la motoarele TDI
apostu.mihai a postat în topic iniţiat de fler din Octavia 2
buna seara! a anulat cineva clapeta de acceleratie/ shutt off cu VCDS? -
In calculatorul de geometrie de la Adria aveau si datele pentru Tuareg-ul tau? Sunt service autorizat VW in zona?
-
-
Skoda Superb - From TDI to VR6 swap
EmilianPop a postat în topic iniţiat de EmilianPop din Masina mea
Si cam asa sta RPM-ul in treapta 5, la 135 km/h. As putea spune ca e avantajul cel mai mare al cutiei de TDI, 5 trepte, pe VR6. Poti merge pe autostrada linistit, la turații relativ mici, fara sa urle motorul deloc. Ca si dezavantaj, probabil ar fi performanta. Cutia foarte lunga nu ajuta, dat fiind faptul ca masina are toti caii la in ture sus. Dar, pana la urma, nu e un race-car