Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 77 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    @dercos Pe vremuri erau multe masini de lux in RO care au stat foarte mult timp in showroom pana sa se vanda. BMW seria 6 Cabrio pe care l-am luat de la Bavaria a stat vreo 8 luni pana sa mi se faca o oferta considerabila. Cineva l-a comandat, a platit avansul si nu l-a mai luat si masina a ramas in stoc la vanzare. Sarbu' de la PROTV si-a luat Phaetonu asta nou, dupa 20 de ani, s-a pus la vanzare, e deja de cateva luni: https://vm.tiktok.com/ZNdnAtM4T/
  3. tavitara

    BENTLEY "de saraki"

    In tara numai cazaturi sunt Probabil ca putine sunt ok peste tot , avem noroc sa vedem in acest topic una din ele
  4. dercos

    BENTLEY "de saraki"

    Imi aduc aminte in 2010, era un Phaeton nou de vanzare la Porsche Bucuresti Nord, a stat acolo cam un an de zile. Aceeasi masina, interesul era foate scazut. Vad, ocazional, cate unul doua pe strada, in general cazaturi, probabil foarte ieftine la achizitie.
  5. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    @tavitaraBa da, 415 gbp/an roadtax se numeste, un fel de impozit+taxa de drum. Probabil ca atat costa si la glc, cum am zis, la Londra poate fi mai scump. 1600 gbp platesc cu tot cu asigurare RCA si recovery in toata Europa.
  6. tavitara

    BENTLEY "de saraki"

    Adica definitv nu 3-400 lire / an total pe an in inima Londrei la un motor de 2.2 Zicea ca pe masura ce trece timpul plateste mai putin ca masina e mai veche si scade impozitul Eu vad ca tu platesti 1600 lire la motor de 3 si masina numai noua nu e
  7. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    @marius1982.11 Parcarea costa. Nu ai voie sa parchezi masina pe strada decat in locurile special amenajate si daca platesti/ora sau pe luna la primarie. Nimic nu e gratis, oricum nu as fi luat un Phaeton sa il tin pe marginea drumului. Combustibilul il pun extra cost, daca aveam 2.0 tdi m-ar fi costat jumatate. La intretinere nu consider ca e moft, poti sa pui la Golf 4 jante cu 1500 eur, la Phaeton atat costa doar un amortizor sau o revizie mare.
  8. Astăzi
  9. marius1982.11

    BENTLEY "de saraki"

    In ro sigur e mai ieftin. In UK, cu toate ca impozitul pare mai mic, in rest te rupe. 1200GBP sper, bat in LEMN, sa nu ajunga si la noi asemenea numere. In general la noi ajunge ce mai rau de obicei, taxele cele mai mari si salariile cele mai mici. Parcarea sincer nu stiu cat costa, dar ceva modic comparativ cu 5 numere din UK, la maica-mea era ceva de genul cateva sute de lei, dar ea prefera sa parcheze golful in noroi (facepalm). Dar daca e sa o iei asa, locul de parcare in cluj(un oras la moda acum) poate sa ajunga si la 15-20k si e al tau pe CF, Sigur, platesti impozit si pe ala, ca daca e al TAU, de ce sa nu platesti ceva la stat pe ceva ce e al TAU, imobil/teren. Daca il dai in chirie, mai platesti si impozit pe venit, dar deja deraiem. U-saaaaaa. Chill. Vb lui Caragiale, astea sunt mofturi. Nu trebuie sa ai si parcarea ta si poti sa mergi cu ea la piata doar luni, caz in care Dieselul costa putin si ala LOL. Combustibilul nu intra la costuri de intratinere ci de exploatare, care poate sa fie atat si la un golf 4 pe benzina de ex, un 2.8 V6 dar care nu costa cat un phaeton. Becul da...dar nu mofturile. Ca asa pot sa zic si eu ca am bagat jante de 1500 euro in golf 4, mama ce scumpa e masina la intretinere
  10. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    @tavitara impozitul se plateste si in functie de zone, trebuie introduse datele masinii, numarul de inmatriculare, vechime, clase de poluare etc. In Londra se plateste si taxa de poluare pentru oras, nu stiu sa iti zic. La asigurare la fel, e in functie si de varsta, un coleg de 24 de ani cu un GTi plateste asigurarea dublu fata de mine. In medie cam 200-250 gbp/an e impozitul cu taxa de autostrazi inclusa pentru o masina normala cu motor pana in 2.0. In zona Londrei este posibil sa fie mai scump.
  11. tavitara

    BENTLEY "de saraki"

    Cat costa acolo aproximativ impozit si asigurare la un GLC de 2.2 din 2016 ? Londra Wembley Intreb ca sa prind cu minciuna pe cineva
  12. Emy D

    Hai si cu un Superb iV pe forum

    ezact. Nu chiar. La mine e de 11 ani. Pfiuu...
  13. marius1982.11

    Hai si cu un Superb iV pe forum

    mda, eu cu golf luat de 20 de ani, la zi 🤩
  14. Emy D

    Hai si cu un Superb iV pe forum

    meh, nu-l vad pe el in "beamve" vanda masina dupa 10 luni :))
  15. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    @halamadrid "pana atunci nu mai zic nimic!" Tu poti sa zici ce vrei, traim intr-o lume "libera"! Iti recomand totusi sa conduci un Phaeton intretinut pe o distanta considerabila si apoi sa lasi un comment. 😬 @marius1982.11 "de ce nu stiu? O fi impozitul prea mare." Probabil titlul topicului te va ajuta sa iti raspunzi la intrebare. Impozitul, asigurarea si consumul sunt ultimele probleme la masina asta. 😄 Dar ca idee, pe mine ma costa cam asa: 1200 gbp/an asigurare RCA 2500-3000 gbp/an Diesel in medie 415 gbp/an impozit 1800 gbp/an parcare in garaj Asta fara devalorizare si mentenanta, reparatii, toate astea reprezinta niste costuri extra considerabile. Am mai spus, ca sa schimb un bec costa 300 gbp. Ba nu, mint! Ambele becuri! 😄 Poate in Ro o fi mai ieftin..nu stiu. Mai zic? 😄
  16. Laurentiu Sorin

    Probleme ABS+ESP

    Va salut cu respect! Am un Golf 5 , 2004, 1.9 tdi, BKC. In timpul mersului se blochează frânele pe față. După 20-30 min. își revin. La diagnoza mi-a dat pe abs: 00003-modul comandă , 014-defct- intermitent. Am scos borna pentru resetare, am mers și s-au repetat dar acum pe tester mi-a dat :01435- Senzor presiune frână 1 G 201 012- defect circuit electric . Trebuie înlocuit modulul abs sau decât senzorul? Ce pot face momentan să nu se mai blocheze rotile? Mulțumesc mult pentru ajutor!
  17. mad_kat

    Hai si cu un Superb iV pe forum

    era de asteptat. vreun bemveu urmeaza probabil.
  18. marius1982.11

    Hai si cu un Superb iV pe forum

    Pff, ai vandut-o deja? eu chiar nu inteleg cum pot unii sa faca asa multi km, lucrai ca livrator sau ride sharing? ca deh, cu skoda superb ma gandesc ca nu esti ceva independent financiar cu timp liber cat cuprinde.
  19. AndreyPH

    Hai si cu un Superb iV pe forum

    Povestea s-a incheiat cu micutul Superb, dupa 35.000 km si 10 luni petrecute impreuna. O masina grozava din toate punctele de vedere, nu m-a dezamagit nicio clipa. Urmeaza ceva turbo benzina, cu cai mai multi, pe care o voi prezenta cand soseste. 🥰
  20. vizitator

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Politia locala are atributii in 3 situatii de circulatie rutiera: patrundere pe contrasens, stationare pe interzis si oprire pe interzis. Parcatul pe loc de incarcare pentru masini electrice fara a incarca masina intra la categoria oprit pe interzis, deci politia locala poate foarte bine sa ridice masina si sa dea amenzi. Acest lucru doar in sectorul 4 l-am vazut, si doar in parcarile amenajate de primaria sectorului 4.
  21. marius1982.11

    BENTLEY "de saraki"

    Este unu' la mine pe ulita, de vanzare unde sunt si alte masini. Dintre toate cotetele care s-au perindat pe acolo si au disparut(vandut) asta cam de un an de zile tot acolo rugineste in continuare, mai ia o cheie din cand in cand sa se umfle suspensia. de ce, nu stiu? O fi impozitul prea mare. In interior arata bine, exteriorul are niste battle scars si puncte de rugina. Ce sa il iei pe ala la test, ca nici frane nu are probabil de statut ce e.
  22. Bebeee

    Masina mea - VW Jetta mk6.5

    Zici ca sunt jantele de pe fosta mea masina, vanduta in Brasov. Arata ft bine 👍
  23. halamadrid

    BENTLEY "de saraki"

    Inchiriez pentru 3 zile Phaeton ! Pana atunci nu mai zic nimic!😀 Ieri am vazut un Phaeton in trafic, avea numere locale, dar nu cred ca dau de el. Mai degraba caut unul care e la vanzare si las impresia ca as vrea sa-l cumpar, fapt ce implica si proba de drum.
  24. Razvanmc

    Filtru diesel de particule - DPF

    salutare aseara, am verificat filtrul de particule cu vcds-ul si am datele din poza de mai jos. am o nelamurire legata de valoarea volumului de funingine masurat: este ok sa fie cu "-"? Motorul era rece, la ralanti. Are sens sa mai incerc o scanare cu motorul cald? Mentionez ca nu am erori.
  25. Ieri
  26. Silviu91

    Probleme stergatoare Touran.

    Va salut! Caut sfaturi, ateliere/service-uri in Galati-Braila sa rezolv din problemele masinii VW Touran 1.9 TDI 2004, AVQ 2 probleme principale: 1. nu mai merg stergatoarele 2. nu mai merge sa deschid/inchid masina din cheie Prin iunie am plecat de acasa cu masina, am dat semnal stergatorului, fiind de praf parbrizul si a facut 3 miscari si a murit pe mijlocul geamului, am gasit o siguranta arsa in panoul de la motor, apoi am tot scanat cu VCDS am tot schimbat diverse, tot cam prin aceeasi perioada am observat ca masina nu se mai deschide din cheie, doar se inchide. Am schimbat yala stanga fata(sofer), stanga spate si la haion, dar tot n-am rezolvat. Pana mai ieri nu mai mergea sa inchid/deschid masina din cheie, acum vad ca pot sa o inchid iar din cheie. Inca un detaliu, cam mereu cand opresc masina se aude un zgomot la stergatoare, o bataie de 4-5-8 ori (nu stiu) ca si cum ar vrea sa se miste. ChatGPT zice ca ar putea fi CCM, am luat unul SH, i-am pus codul ce-l aveam eu, dar...nu am observat nici o schimbare, nici n-am reusit sa sincronizez cheia masinii cu noul CCM, motiv pentru care l-am pus pe cel vechi inapoi. Am mai citit pe acest topic de BCM, ma doare capul .. Eroarea e posibil sa imi cauzeze mie ambele probleme? Multumesc anticipat pentru sfaturi, idei de service-uri unde sa pot rezolva (in caz ca nu pot singur) Log-GL-59-EDY-04.10.25-WVGZZZ1TZ4W037802-279500km-173673mi.txt
  27. hydr0xygen

    Probleme servodirecție electromecanica

    Cablajul cu multe fire, o parte cuprinde cele 2 mufe de pe caseta iar in cealalta e mufa ovala cu 6 pini, un cablu care duce la impamantare si unul la siguranga mare din fata tabloului de sigurante, iar undeva sub baterie se intalnesc aceste cabluri intr-un manunchi mai gros, unde se vedea 1 singur fir intrerupt. Iar volanul mergea usor si fara contactul pus, doar deblocat fiind. Sfaturile tale cu masuratul firelor a fost util, pacat ca n-am gasit electricianul potrivit.
  28. andrei_221

    Probleme servodirecție electromecanica

    pai normal, doar nu era sa pleci de acolo fara caseta 😁 Cu detaliile suplimentare date de tine (volanul mergea relativ usor, deci aveai asistenta) = firele de putere OK - ramaneau firele de CAN ( ca si truc, se pot scurtcircuita intre ele cu contactul pus si primesti niste bipuri speriate de la ceasurle de bord, plus erori pe multe module) si firul de plus contact.. care se masoara clasic cu lampa de test... daca au schimbat si cablajul.. ( care cablaj.. nu stim, ca nu ne spui) si pe urma a mers caseta... as zice ca.... problema era din acel cablaj...
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!