Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 4 zile.
- Ieri
-
Eu iti furnizasem solutia mai sus, pentru pret bun EGR OE... Daca EGR Borg-Warner nu e cumparat de la service-ul care l-a instalat o sa ai nevoie si de fisa de lucrari/manopera defalcata (sa se asigure distribuitorul ca s-au respectat pasii la montare, desigur service autorizat RAR) pentru momentul cand o sa ceri garantia pentru piesa, iar pana la rezolvarea garantiei, accept sau nu, masina ramane indisponibilizata daca nu cumperi un alt EGR.
-
App-Connect si VW Car-Net
Xman_ghio a postat în topic iniţiat de hiro din Video, Multimedia & Comunicatii
Pentru Android nu trebuie schimbat portul! Verifica codarile din 5F (tu sau cineva care se pricepe).- 622 replici
-
- app-connect
- car-net
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
Sa pastrezi facturile
-
App-Connect si VW Car-Net
Das Mechanikus a postat în topic iniţiat de hiro din Video, Multimedia & Comunicatii
- 622 replici
-
- app-connect
- car-net
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
App-Connect si VW Car-Net
Das Mechanikus a postat în topic iniţiat de hiro din Video, Multimedia & Comunicatii
Mulțumesc de sfat ! Pot proba cumva înainte sa cumpăr portul pt a fi sigur ? Am văzut ca ai scris "probabil sa fie..."- 622 replici
-
- app-connect
- car-net
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
În ceea ce privește problema cu EGR-ul meu: Am reușit să ajung la un service, au pus testerul și, pe lîngă eroarea P046C00 (EGR Sensor A Circuit Range), acum apărea și P040700 (EGR Sensor B Circuit Low). Oferta de la reprezentanță a fost de 3.700 lei, cu EGR-ul OE, cel cu DQ în coadă. La un alt service, 3.500 lei. Am decis să merg pe Borg Warner (1.250 lei) și am mers la un service de lîngă Suceava, unde am dat 842,50 lei pe manoperă, garnituri, antigel, plus curățare galerie de admisie. Mașina a fost adusă din Belgia pe cînd avea vreo 188.000 km, eu am luat-o la 232.000 km, acum are 278.000 km. După cum se vede, pe ea era EGR-ul original, cel cu CF. P.S. Am citit pe mai multe forumuri, atît de la noi, cît și de afară, am mai discutat cu unii și alții, așa că am exclus Pierburg sau NRF, iar DQ e nesimțit de scump (pe de altă parte, un cunoscut de-al unui prieten, care are Skoda, pusese DQ și l-a ținut doar cîteva zeci de mii de km). Am mers pe Borg Warner pentru că tot ei fac și OE. Rămîne de văzut dacă am luat decizia cea mai bună sau nu.
-
Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
Florin Flr, a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
Nu am inversat furtunasele..le fac cu ochii închiși..chiar mai devreme am văzut pe tiktok la Turbo doctor când spunea într-un videoclip problema la electrovalvele noi n75 Pierburg și anume ca din 6 doar una se nimerește bună -
Azi s-au facut: Itp Inlocuit placute frana spate Acumulator nou Varta Silver inlocuire saiba de foc + oring + inel etansare + garnitura la injectorul 3 pt ca era putin umed in jur Inspectie generala tren de rulare, nu s-a gasit nimic de inlocuit Verificare fluide ( antigel, lichid de frana, nivel ulei cutie, totul in parametri) Si poate cel mai important: Rollback soft dieselgate motor ( multumesc @EEXCALADE pt idee, nici nu ma gandisem ca il are) . E alta masina, parca am 40 de cai in plus, cuplu bun, trage mult mai liniar, nu mai vibreaza, nu mai subtureaza aiurea, nu mai e indecisa in ce treapta sa stea, relantiul e mai placut ( zici ca e electrica cu motorul pornit la semafor, nu se simte nimic) , consumul mai mic, imbunatatire pe toate planurile, plus ca prelungeste mult viata filtrului de particule si a motorului. La revizia următoare voi curata si galeria de admisie cu toate garniturile necesare si poate improspatare ulei transmisie ( s-a facut nivelul acum si e ok). Mai am o mica problema de rezolvat, la spalare puternica cu jet, intra f putina apa ( cam 2 linguri) in jurul rotii de rezerva ( la service suspecteaza ceva cheder, lumea mai zice si de drenurile de la panoramic, dar par uscate tuburile din ce am putut privi prin laterala fara sa desfac), ramane sub observatie, ca nu am chef acum sa o desfac cu totul, proiect de vreme calda. Maine intra la cosmetica si revin cu poze.
-
Retrofit Volan Multifunctional - (Tiguan 5N & 5N2)
F l o r i n a postat în topic iniţiat de cata19 din Tiguan 5N & 5N2
Primul nu este de Tiguan. Al doilea este de Tiguan. -
La ce le-ai conectat?
-
diode care sa regleze tensiunea ??? prin releu le dai alimentare de la un plus curat.
-
Probleme tehnice specifice Octavia 4
adriantudor78 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
Se pare că mașina mea e ca durerea de măsea . Am făcut programare la service pentru mâine dimineață și, ca din senin, azi când am plecat cu mașina a dispărut în mers eroarea. Deodată. O să trec totuși pe la service să îmi facă o verificare dacă sunt coduri de eroare și să verifice problema cu intratul greu în treapta 1 și marșarier. -
https://mib-helper.com/index.php?train=MHI2_ER_VWG11_S2125_1+#details
-
App-Connect si VW Car-Net
djsmiley007 a postat în topic iniţiat de hiro din Video, Multimedia & Comunicatii
posibil sa fie si portul usb ai nevoie de asa ceva care suporta AA&CP + codarea necesara cu OBD11 sau VCDS sau daca vrei sa il faci WIRELESS ai nevoie de acest adaptator PROCEDURA ACTIVARE DUPA CE AI PORTUL USB CORECT ! Byte 5F 1 Then check if you have android auto app installed 2 go to setting (on the right down area) 3 second line of the menu: selct android auto instead of mirror link 4 first line on the menu you should see your android phone so select it manually Trebuie iar vcds pe 5f - Coding 07 - Long Coding Helper - BIT 19 Și ii dai ultima.. USB&IPHONE FUNCTION Sau penultima- 622 replici
-
- app-connect
- car-net
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
Salut, Am depistat problema. Au fost injectoarele, praf. Nu stiu ince conditii au ajuns asa, probabil fostul proprietar nu a exploatat-o corespunzator...
-
App-Connect si VW Car-Net
Das Mechanikus a postat în topic iniţiat de hiro din Video, Multimedia & Comunicatii
Am un Samsung x cover cu android 14 Am încercat și cu 2 cabluri diferite... am zis ca poate fi cablul slab...- 622 replici
-
- app-connect
- car-net
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
App-Connect si VW Car-Net
Xman_ghio a postat în topic iniţiat de hiro din Video, Multimedia & Comunicatii
Pare activat! Dar ce device introduci? Daca e Apple (iPhone) atunci se poate sa nu ai mufa USB compatibila iPhone. Incearca cu un tel Android si vezi daca functioneaza.- 622 replici
-
- app-connect
- car-net
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
App-Connect si VW Car-Net
Das Mechanikus a postat în topic iniţiat de hiro din Video, Multimedia & Comunicatii
Bună! Pe un Multivan 2016 as fi interesat sa activez app connect însă cineva mi-a zis ca este deja activat. Când bag telefonul in mufa îmi spune ca device-ul nu este suportat... Am probat în ambele porturi USB și la fel face. Are cineva idee ce poate fi ?- 622 replici
-
- app-connect
- car-net
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
Salutare,am montat niste benzi led after market care au si semnalizare dinamica si functioneaza doar cu motorul oprit,cand il pornesc ele se opresc Aveti idee ce as putea face sa functioneze? Mentionez ca am pus si diode pentru reglarea tensiunii si tot asa face..
-
Salut. Am P2125 daca te ajuta
-
Suspensie pneumatica - Probleme; Retrofit & Mod de funcționare (Touareg 7P)
Răzvan-ACTIVE1 a postat în topic iniţiat de stofarius din Touareg 7P
Salutare! îmi scapa toate pernele in partea inferioara cum am vazut ca mai multi baieti de pe grup au patit, aveti idee unde pot gasi acel oring sau niste cote pentru el, va rog frumos! -
Mașini electrice - merita sau nu?
CristiALF a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Astazi a venit randul EV3 , si am mers ceva mai mult decat cu 5-ul. Cei de la Dab au fost super ok, mi-au dat cheia si "hai, go!" . Masina e super tare, o masina foarte potrivita si pentru familie, e spatioasa, super confortabila (jante de 19"!), sta bine pe sosea, putere suficienta, dotari foarte tari (era full, va dati seama: scaune ventilate, trapa, head-up, etc etc), se conduce foarte usor, ai senzatie de crossover in ea, mi-a placut mult de tot. Am mers vreo 10 Km cred, trafic lejer, si mai tare, si normal, si testat franarea regenerativa putin - consumul meu a fost 5 Km/kWh. Se pot face usor 6 Km la un mers mai normal zic eu. Nu se stie cand ajunge EV4, eu vasusem prin review-uri ca anul asta, dar ei nu au nimic planificat (vine EV5 sigur, au si comandate, dar de EV4 inca nimic..). Am vazut la ei si : - Leapmotor C10 (e mare ! , SUV in toata regula, si nu arata rau deloc) 218 CP, propulsie, varianta Design baterie 70 kWh, pret 42.5K EUR - Leapmotor T03 - caterinca mica, 95CP, 37 kWh, 19.5K EUR. -
Nice. Pana acum, GY Asym 6 sunt si la mine pe primul loc, mai ales ca trebuie sa tin cont si de pret. Premium Contact 7 ar fi cam pe locul second, sunt mai scumpe si din teste par a fi un pic mai zgomotoase si inconfortabile..
-
Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
lupo_bv a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
Și pe cea originala cred că tot Pierburg scrie, așa că nu cred că este de vina calitatea ei. Sigur nu ai conectat ceva furtunase greșit? -
Da da, oras de provincie. Vopsirea e in asteptari, nimic wow. De la 1m sunt 99% oem. In detaliu, nu.