Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 3 zile.
- Ultima oră
-
Am gasit schema electrica pt motor CBBB, la senzorul G28 (senzorul de la arborele cotit). Pun aici pinii in caz ca vreodata are cineva nevoie: Pin1: Galben/Albastru Pin2: Galben/Mov Pin3: Rosu/Maro Montez maine totul la loc. Sper sa rezolv problema. Daca nu, voi schimba ambreiaj si volant pentru ca oricum nu le-am schimbat de mult (100k+ km)
- Astăzi
-
Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi
Magulicy a postat în topic iniţiat de lancelott din Golf VI & Jetta
Am codat calculatorul fără comenzi volan și tot nu funcționează claxonul. Acum pe mașină am calculator cod: 1K0 953 549 CD spiră cod: 1K0959653 C Cablaj Comenzi + Airbag cod: 3C8971584F Comenzi volan cu codurile: (vezi poza) La mufa galbenă de la spiră pe pinul 7 vine firul maro iar pe pinul 8 vine firul albastru din comenzile pe volan iar pinul 9 și 10 sunt ocupate de două fire care vin tot din comenzi volan, am scos astăzi firul maro din pin 7 și l-am mutat în pin 8 iar firul albastru l-am mutat în pin 7 tot nu a mers, după am lăsat firul maro în pin 8 am scos de la mufa comenzilor în volan firul alb/negru care vine din claxon și intra în mufa comenzilor pe volan și l-am băgat direct în mufa galbenă în pinul 7 și tot nu a mers. Așa ca am pus toate firele înapoi cum erau.. deci eu personal ma dau bătut 😅 nu găsesc rezolvare… dacă mai aveți vreo idee eu o pun în practică și as fi recunoscător 😊 -
M-am pus sa schimb senzorul de la arborele cotit si am facut o tampenie. Am smuls firele din mufa senzorului. Ma poate ajuta cineva sa identific acum care culoare corespunde carui pin ca sa repar mufa? Am 3 pini si 3 fire: - rosu/maro - galben/mov - galben/albastru Ordine lor asta e ca am ramas cu cablul in mana si m-am uitat la succesiunea firelor. Nu stiu insa care corespunde pinului 1,2,3. Sunt sanse 50/50 sa nimeresc dar nu imi asum riscul Am pus senzorul nou, insa acum nu pot monta la loc pana nu rezolv problema asta
-
Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi
F l o r i n a postat în topic iniţiat de lancelott din Golf VI & Jetta
Codeaza calculator coloanq de test , fara comenzi volan si vezi daca funcționează -
Diferenta intre module de confort
F l o r i n a postat în topic iniţiat de b3st_kid din Golf IV & Bora
Alta soluție, mergea si pe 1J0 ..? Nu mai imi aduc exact aminte, au trecut mulți ani de cand ma jucam zilnic pe ele -
Diferenta intre module de confort
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de b3st_kid din Golf IV & Bora
Am postat pe undeva pe aici. Eu am resuit, dar nu cu vds pro cu un program dedicat de citit adrese eeprom si un cablu de diagnoza banal 4.09 pe usb. -
A pus cineva oglinzi cu pliere de skoda octavia 2 facelift pe NFL si-a reușit sa facă pliere din cheie?, daca da cum a reușit?.. schimbând modulele de pe uși?
-
Boon! Dupa ce am traversat Canalul Manecii cu feribotul, am schimbat sensul de mers si m-am incadrat pe "contrasens" la fel ca ceilalti participanti la trafic. 😋 Mai aveam de parcurs 1200 km pe autostrazile franceze pana la destinatie, dar ca si anul trecut, am hotarat sa oprim pe drum, in inima Frantei, sa ne odihnim o noapte la hotel. Nu avea sens sa conduc dintr-o bucata atata drum, desi as fi putut sa mai castig o zi, dar mi-au ajuns 2 saptamani de concediu, nu m-am grabit niciunde, plus ca, la fel ca si data trecuta, niste bericioace la draft 🍺 ma strigau pe nume. 😄 Domnisoara de la receptie era moldoveanca si cand ne-a auzit ca vorbim romaneste a devenit foarte prietenoasa, mai ales cu mine! Sotia nu a prea ras! 😄 Hotelul a fost full din ce ne-a spus, cica am facut bine ca am rezervat din timp. De obicei fac rezervare la "popasuri" cu o luna inainte de vacanta pentru a nu intampina probleme, atat la dus cat si la intors. Ursu' a plutit pe autostrazi in prima zi 1100 km, fara sa "gafaie" nici macar o secunda, aerul conditionat si-a facut treaba cu brio, ador faptul ca gurile de ventilatie principale, din bord sunt acoperite de trimuri, stau ascunse, ca sa nu te "sufle" aerul in fata, temperatura fiind mentinuta prin gurile de ventilatie de pe usi, stalpi, parbriz si cele de la picioare. Ai permanent temperatura dorita, fara sa simti de unde vine "RECE". GENIAL! ❤️ Daca doresti aer rece suplimentar sau vrei ca ventilatia sa "sufle" spre tine, la apasarea unui buton, poti ridica trimurile, astfel, grilele raman descoperite, pe rand, bineinteles individual, le poti alege doar pe cele pe care le vrei deschise sau pe toate, dupa preferinte! Poti selecta debitul de aer dorit la fiecare grila de ventilatie in parte, poti selecta rece sau cald, etc! Fiecare pasager isi poate seta ambianta si temperatura dorita dupa bunul plac. 🥰 Sistemul de aer conditionat este SF din punctul meu de vedere! Am mentionat in prezentarea masinii ca are si dezumidificator integrat, nu stiu cate masini au aceasta dotare nici macar in prezent. Tare? Ador masinoiul asta, este pur si simplu un IAHT pe roti! Am parcurs aproape 40 000 km in cei 2 ani. Devoreaza autostrazile, chiar si la 180 km/h este liniste, vorbeam cu sotia normal, volumul sistemului audio nu trebuia ridicat, se aud usor cum ruleaza pe asfalt anvelopele Continental Premium Contact 5 XL care trebuie sa mentina cei peste 5 metri si 2.5 tone de masina pe traiectorie, in rest, nimic, este antifonata la MAXIM, geamurile duble fac toata diferenta iar suspensia pneumatica te face sa te simti la fel ca pe feribot, pur si simplu pluteste usor, amortizand orice denivelare fara sa miste caroseria in nici un fel, fotoliile moi imbracate in piele Vienna perforata contribuie si ele la confortul de vis, cam pentru asta a si fost creata aceasta masina...sa manance autostrazi pe paine, sau "pe croissant", dupa caz! 🥐 Francezii "te ard" daca vrei sa plutesti pe autostrazi, "baieti destepti" ce sa zic, trebuie sa intretina si ei infrastructura, am dat cu cardu' la bariere de mi s-a "acrit", de fapt nu foarte des, dar consistent! 28 de euro aici, 34 de euro dincolo, 41 de euro etc dar stiam asta deja din calatoriile pe care le-am mai facut in trecut. C'est la vie! 🤪 Acelasi traseu pe care l-am parcurs si anul trecut: Baloo s-a odihnit si el, la hotel, a reusit din nou performanta de a parcurge 1100 km cu un singur plin de motorina! Sarumana' lu nea' V6-le ca stie d-astea! ❤️ Parcarea era plina de masini cu numere din toata Europa: Italia, Franta, Germania, Olanda, UK, Belgia, Swiss etc: Hotelul foarte ok: Popas tot la TECUCI, "bancu' cu mustaru'"😄 Seara, ceva de haleala (peste): Dimineata urmatoare, mic dejun, cafea☕ plinul de motorina lui Phaetonake de la TOTAL si din nou la drum spre Coasta de Azur!Mai aveam de parcurs 600 km pana la destinatie: Va urma!
-
Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi
Magulicy a postat în topic iniţiat de lancelott din Golf VI & Jetta
Am făcut cum ai zis tu și tot nu merge, posibil din cauză ca am schimbat calculatorul de la coloana am pus cu CD în coadă acesta să fi mutat pini pentru claxon de pe pinul 7 și 8 pe alți pini? -
Editare/Modificare instrument cluster VW Golf 4 si Passat B5
F l o r i n a postat în topic iniţiat de ioanidis84 din Tuning si alte modificari
Este posibil. -
Diferenta intre module de confort
F l o r i n a postat în topic iniţiat de b3st_kid din Golf IV & Bora
No, încercați asa sa vedem daca o sa reușiți......si postați aici -
Si ? crezi ca un program ce functioneaza in msdos o sa functioneze altfel ?
-
Editare/Modificare instrument cluster VW Golf 4 si Passat B5
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de ioanidis84 din Tuning si alte modificari
Ori cu interfață vds pro ori cu o alternativa. Mai exista si varianta sa il citesti cu cititor de eeprom si o clema dip8 direct pe placa. Devantajul e ca pt asta trebuie sa le desfaci. Trebuie modificate niste adrese in dump pt a activa aceasta functie. Nu sunt sigur ca pe skoda e posibil. Pe golf 4 immo3 sigur merge. -
Diferenta intre module de confort
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de b3st_kid din Golf IV & Bora
Hai man, ca doar s-a inventat emulator de port serial. -
Salut, Revin cu un log pe canalele 3;10 si 11. De data asta am prins cam 10 secunde de pauza cu acceleratia in maxim. Atasez log. Dupa descărcarea log redenumeste si schimba extensia de la .csv la .xlsx. Mulțumesc. log passat (1).csv
-
Diferenta intre module de confort
F l o r i n a postat în topic iniţiat de b3st_kid din Golf IV & Bora
Te-ar ajuta un laptop model mai vechi, cu rs232 pe placa. -
Da, clar. Se bazează si pe bateria de 48v, avand in vedere starter/generatorul. Asa este, reparam din ce în ce mai des/zilnic, mașini abia ieșite din garanție.
-
Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi
F l o r i n a postat în topic iniţiat de lancelott din Golf VI & Jetta
In cablaj mufa galbena T12k de la spira volan spre airbag, pin 8 maro trebuie sa fie masa, pin 7 pleaca de la sasiu airbag/switch claxon spre releu claxon -
O fi ceva si legat de noua arhitectura pe 48V, de prin 2019, VW a inceput s-o foloseasca pe a treia generatie de Touareg. De altfel, de-ar fi doar problema bateriilor pe noua generatie...
-
Deci trebuie să îmi cumpăr o interfață cu mufa rs232 pe care sa o lipesc pe placa de la laptop?
-
@F l o r i n CBBB - cod motor
-
Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi
Magulicy a postat în topic iniţiat de lancelott din Golf VI & Jetta
Dacă îmi poți spune puțin mai detaliat te rog să nu greșesc, trebuie să trag un fir de pe șasiu airbag (adică de unde pleacă firul albastru?) sau de unde pleacă firul alb cu negru? Și în mufa galbenă de la spira în ce pin intră ? Mulțumesc ! -
Instalare tempomat (Cruise Control)
F l o r i n a postat în topic iniţiat de cristia din Tuning si alte modificari
No...am gasit lipsa la Octavia 2 fl si la Superb, de aceea ti-am recomandat sa verifici Acum, pus pin in conector la coloana volan si la mufa ecu motor, dupa care o sa mearga -
Senzor (switch) pedala frana - probleme
F l o r i n a postat în topic iniţiat de tlc din Golf IV & Bora
Ai verificat sigurantele, asa cum ti-a recomandat Bundy? -
Ce cod motor ai?