Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 63 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. lupo_bv

    Problema alimentare ECU

    Da click acolo unde scrie "Reply to this topic..." si scrie, fara sa apesi pe Quote.
  3. kaly

    Problema electrica far dr

    Nu functioneaza faza scurta/lunga pe partea dr , masina este skoda octavia 2 , 1.6 TDI, 2010 , sigurante ,cabalaj far, becuri toate sunt ok , are vreun modul sau releu intermediar ? are cineva pe grup o schema electrica ? multumesc anticipat!
  4. Astăzi
  5. pronet

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    Multumesc frumos 👍.
  6. mapacarparts

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    WVGZZZ5NZJW924104.pdf
  7. halamadrid

    BENTLEY "de saraki"

    Eu as zice ca Phaeton seamana cu Passat B 5.5 la partea frontala, caz in care e clar cine a fost primul si cine cu cine seamana . Cand iti place o masina, nu conteaza cu ce se aseamana. Multi ma intreaba de ce pastrez O3 FL daca are deja 6 ani, iar O4 FL a avut oferte bune. Pur si simplu, nu imi place cum arata O4, nu-mi spune nimic. Superb mi se pare prea scumpa pentru ce am eu nevoie, in vacante merg cu avionul, iar prin Romania pot face 1000 d ekm si cu asta. Astept O5.
  8. marius1982.11

    BENTLEY "de saraki"

    Bun, deci 6-7k erau costurile in medie la ani, nu "doar servisarea, fara sa se strice nimic". Eu credeam ca strict ce se face in planul de servis la revizia majora e atat.
  9. Jeffy86able

    Vw Golf IV Variant + DSG

    Si eu am avut aceeasi problema in trecut dar pana la viteze de aproximativ 60 km\h. La mine s-a dovedit ca erau jantele strambe. S-a rezolvat dupa ce au fost indreptate. Nu stiu daca se aplica si la tine, dar merita verificat.
  10. tavitara

    BENTLEY "de saraki"

    Eu mi-am facut damblaua , urmatoarea mea masina va avea motor de 2.0 si cel mai probabil nu va mai fi nici premium Deci nu va fi Phaeton asa ca raman cititor fidel pe acest topic
  11. Emy D

    Vw Golf IV Variant + DSG

    doar din prisma faptului ca DSG-ul are 96 kg fata de cutia manuala care avea 36kg In rest, niste suruburi de la planetare, o mufa la cutie, 2 suporti, electromotor si suruburile spre bloc. Si cam aia e... vine tot jos. Cand am schimbat acum ceva km am pus Sachs. Nici eu nu stiu ce sa mai pun la Volant, mai ales ca Sachs si Luk sunt aceeasi firma acum, difera ambalajul.... In alta ordine de idei, am o vibratie la roti de care nu reusesc sa scap. Culmea, uneori apare, alteori nu. Asa a fost din totdeauna. Si cu cutia manuala aveam asta uneori. Azi dimineata am mers pe Autostrada cu viteza maxima legala. nici o vibratie. Ieri cand am mers acasa, la 120 kmph vibra volanul. Cand vibreaza volanul vibreaza indiferent ca accelerez sau franez. Pe acelasi sector de drum, uneori vibreaza alteori nu. 1. Cand am pus discurile acum 2 ani, am pus rulmenti noi, SKF. 2. Nu am joc in bielete/ pivoti, capete de bara. 3. Planetarele, intregi, sunt noi, luate anul trecut. stg + dr. 4. Uneori face si uneori nu. Spanac... Daca ar trebui sa merg pana in Germania si sa o alerg pe Autobahn, mi-ar fi frica sa depasesc 130 kmph. (nu e cazul acum...dar na).
  12. mapacarparts

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    WV2ZZZ7HZ5H085509.pdf
  13. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    @marius1982.11 Aveau niste preturi enorme la reprezentante, mai ales cele de afara. Masina a fost servisata de multe ori in strainatate, la Porsche pentru a beneficia de garantie. Pune si drumurile, combinat, toate adunate, pe acolo era. Cam la 2-3 revizii se schimbau franele si anvelopele pe 21" cum am mai mentionat, care se duceau foarte repede, masina avand cuplu mare si fiind grea, le uza rapid. Se schimbau la fiecare revizie bujii+bobine, picau des si alea, necesita curatari de admisie, clapeta de acceleratie, mai pica un senzor, mai cate o eroare din senin pe la suspensie (senzori de nivel), mai cate un furtun, mai o incarcare freon, brate, bucse, role, curele, pompa de apa, motorasul de la haionul electric+manopere, diagnoze, softari, updateuri, am pus si eu un pret standard mediu estimativ, de multe ori costau mai mult. Intre schimburile de ulei ii mai faceam o revizie din mers, consuma cate un litru la 2-3 mii de km, problema stiuta si de Porsche, pe toate forumurile de p-afara se plangeau de asta, dar producatorul zicea ca e normal, toate le-am considerat consumabile si costuri de mentenanta, a fost o masina complexa si super performanta. Nu m-a lasat niciodata "in drum". Din moment ce a depasit 300 000 km in 10 ani, n-as zice ca a stat in garaj. N-am mai calculat tonele de benzina arse separat, necesita benzina de 100 premium. In fine, e de domeniul trecutului masina aia, sa revenim la ursul 🐻 nostru, Baloo. 🤗
  14. marius1982.11

    BENTLEY "de saraki"

    10k pe an pe impozit, rca,casco si benzina mi se pare puțin pt o masina de 150k cu motor de 4.8. Statea doar in garaj . Sau poate ai prins ceva casco ieftin. In schimb pe ce sa dai 6-7k pe servis? Ce intra acolo in afara de niste uleiuri, 8 bujii, filtre si lichid de frana si un test pe stand?
  15. Mihai94TDI

    Problema alimentare ECU

    Nu dau intenționat, cand dau sa răspund apare căsuța, ca si cum ar fi corupt fișierul
  16. atti206

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    Salutare , o decodare daca se poate pentru urmatorul VIN : WV2ZZZ7HZ5H085509 Multumesc
  17. Ieri
  18. lupo_bv

    Problema alimentare ECU

    Ce înseamnă brick-uit? Nu mai da quote postarii anterioare, nu este necesar.
  19. Mihai94TDI

    Problema alimentare ECU

    Inainte de resoftare masina pornea fără probleme nu au fost probleme am verificat siguranțele din bord si de lângă baterie sunt bune pini nu sunt oxidati, releul respectiv nu știu unde se afla ca sa-l verific, de prajit nu cred ca este cazul softul a fost facut la tuner cunoscut nu colt de bloc, mi sa mai zis ca ar putea fi brick-uit si sa reincarc de pe banc mapa trimisa de el.
  20. lupo_bv

    Problema alimentare ECU

    Daca nu se conecteaza vcds si nu ai probleme elctrice la masina (presupun ca nu din moment ce inainte de resoftare functiona corect) atunci ECU este defect. Ma gandesc ca indiferent de mapele puse vcds trebuia sa se conecteze. In toate situațiile de imposibilitate a conectarii vcds la ECU pe care le-am întâlnit cauze au fost două: lipsa alimentare ECU (din diverse motive: siguranta arsa, probleme cablaj, lagatura la caroserie oxidata, releu defect, pini ECU sau mufa oxidați) sau ECU prajit. Nu exclud alte cauze, dar astea le-am intalnit. Dupa resoftare făcută aiurea au fost cazuri ca mergea masina aiurea, dar nu imi amintesc de niciunul sa nu sa poata conecta testerul. O modalitate simpla ar fi sa pui un ECU de la o masina cu acelasi cod motor (fara sa il clonezi). Dacă se conectează vcds si masina porneste pentru o secunda apoi se opreste atunci este clar ca problema este la ECU
  21. pronet

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    Salutare, Se poate va rog o decodare pentru WVGZZZ5NZJW924104. Multumesc anticipat.
  22. d@niel mina

    Sfaturi achizitie Kodiaq 2

    După multe insistente în aceasta dimineața, dealerul îmi transmite ca mașină va intra în producție în săptămâna 40, adică în octombrie, asta după ce inițial nu știa nimic de statusul comenzii. Ce sa mai zic? Nu știu dacă mai am răbdarea suficienta pana în octombrie noiembrie
  23. spido

    Golf 6/Jetta - Retrofit

    Da. Si codarea.
  24. Al Bundy

    Golf 6/Jetta - Retrofit

    Oricum, codarea e gresita, nu e bifat folding mirror.
  25. pronet

    Golf 6/Jetta - Retrofit

    Interfata e cam veche-baza date/label 2018. Posibil sa nu poata accesa corect si nici genera cod acces pe module mai noi, cu label-uri diferite (in mod normal asociaza unul vechi, asemanator platformei respective 1k0 etc.).
  26. spido

    Golf 6/Jetta - Retrofit

    Calculatoarele sunt Max,cum banuiam. Conectica e gresita. Nu poti face adaptare la astea cu Vcds ptr pliere din cheie. Exista alte interfete ptr asta. Motorase defecte/uzate. De asta se ,,intorc" geamurile din cursa.
  27. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    Nu-i problema, VW a incetat sa mai faca de curand Touareg: UN BEST SELLER! De acum inainte, daca vrei SUV mare, de lux, scoti banu tati! Cumperi Q7/Q8 sau Cayenne, desi practic e cam aceeasi masina la de 2-3 ori pretul de Touareg, ca sa nu mai zic de Urus/ Bentayga. Totul este gandit pentru profit in prezent! Tin minte cand am primit oferta la VW Touareg atunci cand am cumparat GTI-ul , generatia a 2-a, de la PBV, 0 km, varianta Mountain, 3.0 V6, automat, 30 000 euro+TVA. Vremuri de mult apuse. Azi o Skoda SUV din clasa inferioara poate ajunge 70 000 euro. Globalizare si progresism! ❤️ Da, corect, concurenta premium bazata pe platforma de Touareg are alt interior, alt design, dar in principiu toate sunt pana la urma un Touareg mai fancy. Cam asta a fost si problema Phaetonului: Imaginea! Macar pe Phaeton/Bentley si Touaregul din prima generatie gaseai W12, V10, motoare exclusive, iar nivelul calitatii oferite materialelor concurau TOP-ul masinilor disponibile atunci pe piata, pe vremea aia cand toti ofereau CALITATE! ❤️ Acum ai cam aceleasi motoare pe toate brandurile, indiferent de model. Au ajuns sa puna pe BENTLEY 3.0 V6 hibrid, motorul disponibil si pe Touareg/AUDI/Cayenne si au renuntat la W12. Boring! 😴 Oare de ce noul Bugatti o sa mentina motorul W16 pe care l-a pus Piech pe Veyron in 2005? Exclusivism? Hmm 🤔 Vrei ceva TARE? Scoti 4 milioane de euro din buzunar! ❤️ Asta se intampla cu VW acum, de asta au renuntat si la Touareg, s-au prins ca profitul poate fi centralizat, mai ales ca populatia lumii cica e mult mai bogata comparativ cu 2010! Vrei ceva cu adevarat special? Te cauti bine in portofel! Nu va faceti griji, Passat si Golf o sa se vanda in continuare, la greu, am vazut si preturi de 40 000 GBP in parbriz la Golf-urile expuse in curtile din reprezentante! Tiguanul sarea de 40k...Mda... Piech a incercat sa faca ceva special si a reusit, ca publicul nu l-a perceput asa la vremea aia, nu mai conteaza. Omu' si-a atins scopul, despre ce vorbim? A inventat QUATTRO TORSEN pe care l-a implementat si in Phaeton iar grupul VAG il foloseste si azi, dupa moartea lui, n-au inventat nimic superior! Masinile noi, premium, in general, 80% sunt mult mult sub Phaeton din punctul meu de vedere, cel putin cand vine vorba de calitatea fabricatiei, materialele pe care le numesc PREMIUM si fibailitatea care lasa de dorit, sunt pline servisurile de masini premium de 3-4 ani. Trebuie sa vedem ce o sa se intample in viitor. Mi-e greu sa cred ca o sa vedem un i7 sau un S 350d cu adblue sa mearga fara probleme peste 20 de ani sau sa aiba juma de milion de km cum am vazut pe niste Phaetonuri, fara interventii la motor, cutie etc. Ca tot a venit vorba de devalorizare, un Phaeton e "pistol cu apa", cred ca am batut recordul pe acest forum cu cel putin una din masini. Imaginati-va ca am cumparat Cayenne Turbo cu 150 000 euro, nou, 0 km si l-am dat cu 30 000 euro! Macar l-am tinut 10 ani si vreo 330 000 km. In fine, am castigat "o parte" din pierdere la achizitia Phaetonului desi masina, in general este cea mai proasta investitie, asta daca nu iei ceva de epoca sau ceva super mega special la care sa-i creasca valoarea in timp. Tin minte ca pe vremea cand am luat Cayenne-ul puteam sa iau un SLR cu putini km la aceeasi bani, chiar am primit o oferta de la Autoklass, acum un SLR valoreaza vreo 450 000 euro. In fine, niciodata n-am luat o masina cu ratiune, ci doar din pasiune, banii investiti in ele si mentenanta nici nu o mai pun la socoteala. Vreo 15 mii a fost doar reconditionarea cutiei in Elvetia, mai vreo 15 000 euro interventii de mentenanta pe la motor, distributie, role, curele, reconditionare turbine, asta asa ca exemplu, desi au fost mult mai multe investitii ca sa il tin in stare perfecta atatia ani. Cei de la Porsche Pipera au zis ca nu se schimba uleiul in cutie. In fine, pe vremea aia era al 2-lea Cayenne Turbo din Ro luat nou. Franele le schimbam la 40-50 000 km , costau vreo 2000 euro, la fel si anvelopele, o servisare la 2 ani costa in jur de 6-7 000 euro, fara sa se strice nimic, nu mai zic de taxe, RCA, CASCO, impozit si benzina! +inca 10 000 euro/an. Cred ca a mai costat inca o data de pretul de nou in 10 ani. Vorba aia, nu prea isi cumpara lumea! Macar motorul disponibil atunci, 4800 cmc V8 biturbo era exclusiv, se regasea doar pe Panamera Turbo si Cayenne Turbo, masinile mergeau spre 300 km/h! Panamera era ajutata de aerodinamica. Intelegeai sportivitatea si ADN-ul PORSCHE si intelegeai de ce platesti atatia bani pe o masina, chiar era speciala! Phaetonul face parte din aceeasi generatie si este special, cred ca de asta l-am luat. Oriunde pui mana intelegi rapid ca este o masina scumpa, chiar daca emblema de pe volan tradeaza. Mi-am asumat toate masinile pe care le-am avut, nu imi pare rau! Cei din reprezentanta nu stiu nici sa se lege la sireturi si vand masini premium. Nu vreau sa generalizez, poate ca au mai evoluat lucrurile si "s-au mai spalat" baietii, dar pe vremea aia au fost PRAF! 🙄 Servisare la pamant! Exemplul cu "boala masinilor" este prezentata in continuare pe acest topic. Mi-am asumat si "PASSATu'" asta de 2.5 tone. Experienta mi-am facut-o in timp, stiu cu ce se mananca masinile premium. Cert e ca nu e ieftina nici asta! Si inca nu s-a stricat nimic la ea, desi o folosesc zilnic! Pot detalia cat m-a costat masina sa o tin "BOBOC" in cei 2 ani in caz ca sunt persoane interesate. 200 GBP costa doar garajul/lunar! 😄 Partea cu "oriunde pui mana, intelegi ca este o masina scumpa" se regaseste si in facturile de mentenanta emise de specialistul Bentley, masina fiind tehnic similara, desi specialistii spun altfel: Bentley este un VW complex (Phaeton), nu invers! Trebuie vazuta nuanta si perspectiva pana la urma! La fel cum spune "lumea" ca Phaeton seamana cu Passat B7, aparut in 2010 Decembrie, dar Phaetonul a aparut in 2002. Specialistii spun ca Passatul seamana cu Phaeton, pana la urma, cine cu cine seamana? 🙄 I ar Passatul B7 facelift cu stopurile similare cu Phaeton, facelift a aparut in 2015. Eh, perspectiva si nuanta cum am spus mai sus, tine doar de informare. E usor sa tragi concluzii. Nu toti trebuie sa ne pricepem la masini desi e gratis sa ne informam. 😄 "Gura lumii" va comenta mereu, indiferent de adevar. Vorba aia, unii conduc Golf 4 in 2025 si se simt bine in pielea lor, Doamne-ajuta! Boala grea cu masinile astea, bine ar fi sa nu va luati masini de toti banii de care dispuneti, mai ales daca sunt premium, luati in calcul mentenanta! in fine, Work hard, play hard! Trebuie sa ne bucuram la ceva in viata asta, in cazul de fata niste "fiare" cu 4 roti! 😄
  28. cristi511

    BENTLEY "de saraki"

    Sper ca in cazul masinii de fata sa nu apara probleme reale si sa se bucure colegu' de ea mult timp. Eu unul n as avea curaj sa detin asa ceva. Iar cu 20k (cat e un exemplar in conditii) cred ca m as orienta spre altceva. Zic ce am scris mai sus pt ca m-a batut un gand la un moment dat sa iau un 7p dar dupa ce am studiat ce inseamna o intretinere corecta, m-am linistit.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!