Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Ultima oră
-
Consum tur Europa 70% autostradă, restul naționale, traversat pasuri de peste 2400 m. Două persoane, bagaje și pe bancheta din spate.
-
Vacuum-ul a fost verificat? Fa niste loguri, vezi topicul de mai jos
-
Fa un calcul cat folosesti din ceea ce cari, eu le-am facut asta si am scapat de dorinta de a burdusi excesiv masina cu lucruri inutile.
-
Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI
halamadrid a postat în topic iniţiat de BeciAcustic din Masina mea
Eu n-am vazut Octavia cu portbagaj pe plafon, in schimb am vazut toate suv-uletele si crossover-urile posibile cu dulapul pe plafon. O fi vreun motiv, zic eu.☺️ Cu niste trolere alese cu grija la dimensiuni, nu se pune problema sa nu te descurci doar cu spatiul din portbagaj. - Astăzi
-
Am schimbat senzorul,an schimbat electrovalve,am dus turbina la verificat și tot aceiași problema. Ma poate ajuta cineva?
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
ghemotoc16 a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Nici eu nu ma asteptam la alte probleme, dar ... Cei de la service nu se ocupa de cutii automate asa ca nu prea aveau solutii decat sa o duc la un alt service. Se poate repara din ce am mai gasit pe net, se schimba acel ax. Nu e atat de grav pe cat am crezut eu insa, alt mecanic mi-a spus ca nu prea are cum sa piarda ulei pe acolo ca vine un semering si nu se poate intampla asta, doar sa mai monitorizez, iar la urmatoarea schimbare de volant sa am si asta in vedere. -
Felicitari! Cutia vine cu plusuri si minusuri. Singurul avantaj e spatiul in plus. Dezavantaje: - galagie la viteze peste 80-90km/h - talpile de prindere vor lasa urme daca nu pui o folie pe locul respectiv - neavand bare pe plafon, automat o sa fie barele mai lungi si o sa-ti picure pe geamuri de pe ele sau pe scaun cand deschizi usa. Grija la cap cand pui juniorii pe locurile lor - Daca o iei suficient de lunga pentru schiuri o sa vina si peste plafon si o sa-ti picure si de acolo lasand urme de apa/calcar uneori. Cu toate acestea, nu vad cum ai putea face un concediu in 4 fara porbagajul suplimentar.
-
Un Passat 😀 prins in trafic dimineata. Foarte ingrijta masina, a virat dreapta intr-o zona unde sunt spitale, posibil sa fie a unui medic, caz in care bugetul de intretinere e generos.
-
Ceau @adicorbos, https://www.autodoc24.ro/evoron/22990345 Eu am luat de la Evoron EVAC053. O zi faina.
-
Demontare elemente interioare (Tiguan 5N & 5N2)
Andrei_72 a postat în topic iniţiat de chas3 din Tiguan 5N & 5N2
Problema se remediază la un tapițer. -
In portbagaj in partea stanga ai o bateria normala de 12V, cea pe care o foloseste motorul termic. Ii poti face un test sa vezi daca mai este in paramentri.
- Ieri
-
Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR
Iulianwdw a postat în topic iniţiat de hallucinogen din TDi Forum
Salut, la un golf 7 1.6 clha a aparut martorul de bujii incandescente intermitent in bord, codurile P304300 P308D00 la tester. S-a schimbat pompa din rezervor insa problema persista. Recomandari? Multumesc -
Presiunea diferentiala enorma! Probabil filtru colmatat sau topit. NU mai incerca regenerari fortate ca poate ia foc masina! Fa o inspectie vizuala si vezi cum arata DPF.
-
e o problema foarte cunoscuta pentru tipul acela de cutie de sigurante ( ebox low) nu e ciudata conceptia, alte marci au chestii si mai ciudate
-
vizual
-
Multumesc,o sa apelez la colegii care au acces
-
O să verific, mulțumesc frumos! Cum se verifica ceramica de la DPF?
-
conform erorii, nu DPF e problema, ci procesul de regenerare care nu are conditii optime. Trebuie sa cureti / inlocuiesti racitorul de gaze EGR si sa verifici sa nu fie sparta ceramica de la DPF nu mai pornii regenerari pana nu cureti racitorul , ca faci mai mult rau.
-
Salutare, am și eu o problemă cu golful 5 1.9 105 cai cu DPF, de câteva zile s au aprins cei 3 martori DPF, check engine și spirala(licăre intermitent), am încercat să cu vcds ul să forțez regenerarea, a scăzut încărcarea filtrului undeva la 21% după care a dat failed. De asemenea a intrat în limp mode și nu mai trage. Atașez și o poză cu eroarea pe tester și un print din timpul regenerării. Nu știu dacă are vreo legătură însă se pare ca și indicatorul de motorină rămâne pe full, deși când pornesc martorii de verificare urcă de la 0 la full.
-
Pe mine m-a uimit de cat de ''docil'' este si cat de mult poate fi impins, comparat cu un M2 CS F87 manual, care este brutal pe acceleratii si cu care trebuie mare, mare grija si multa experienta. GT4 RS e un instrument de mare precizie, prin comparatie.
-
-
Salut! Mă poți ajuta cu un cod de produs?
-
Salut, bolidul de 75cp s-a plimbat mult zilele acestea, ii place la munte se pare. Parca tot se mai aude ceva pe la etrier, poate ma duc sapt asta sa mai arunce un ochi pe acolo fiind inca in garantie lucrarea (cred ca e inca in garantie). In rest ce sa zic, AC raceste de am plangeri de la pasageri ca e prea frig (sper sa ramana asa si sa nu crape ceva :D), consum de aprox 4,5 la cateva sute de km combinat ( de ex urcarea spre hotel Pestera unde nu prea a vazut a3a), totul la locul lui, e ok pt o masinuta la pretul asta zic eu. Am umplut-o vineri cu chestii de camping, scaune, masa, gratar, scule etc. Am mai incaput apoi 2 adulti si un minion si mai era loc. Am pus w221 la vanzare asa ca e foarte probabil ca Baby Audi sa ramana singura masina a familiei pt o perioada, vom vedea cat de lunga sau cat de scurta.
-
Ce diagnoza ai?
- Săptămâna asta
-
Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI
Xman_ghio a postat în topic iniţiat de BeciAcustic din Masina mea
Iti spun din proprie experienta: cutia Thule e una din cele mai bune investitii! Arata urat, dar "gets the job done"! Vara caram haine extra, jucarii de plaja, etc. Iar iarna ski-uri, placa snowboard. Merita toti banii!