Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 64 zile.
- Astăzi
-
Drumuri bune și, dacă se poate, scrie mai des te rog.
-
Am găsit 2 mașini până acum cu aceeași manifestare și fără eroare de synchro.
-
Pe autostrazi cam 130 iar pe celelalte drumuri, in general cu cutia in sport, pt ca aveam masina ultra plina. Nu am tinut sa merg la consum, am mers normal, prin toate formele de relief. Cand faceam plinul imi arata si 830 km autonomie. Sunt foate multumit.
-
Bun consum, înseamnă că ai mers lejer
-
Cred ca avea eroare de decalj.. De verificat se verifica punand cale specifice ptr distributie. Ptr retur este kit special de verificare. Nu e electromotorul.
-
VW Touran BKC, model cu incalzire auxiliara, dupa inlocuire garnitura chiulasa, kit distributie si pompa de apa noi, termostat nou,am urmatoarea pb cu circuitul de racire. Pt inceput furtunul de jos de la radiator ramanea rece cat si furtunele de la circuitul mic. Furtunul catre radiator sus, fierbinte.Am suspendat pe rand : racitor egr, incalzire auxiliara, radiator calorifer interior dar fara succes. Apoi am scos termostatul desi e nou, dupa aceasta mi s-a incalzit si furtunul de jos dar restul furtunelor pe circuitul mic nu. Daca las motorul sa mearga pana la temp peste 90 si accelerez se supraincalzeste si da afara din vas. Retururile la vasul de expansiune sunt verificate, vine apa iar la accelerare vine mai puternic. Am facut test de garnitura chiulasa cu subsanta si pare ok. Se comporta ca si cand pompa de apa nu ar pompa apa prin circuitul mic. Pompa de apa este noua pusa odata cu distributia si garnitura de chiulasa. Daca a mai patit cineva asa, sau are ceva idei apreciez anticipat. Nu mai stiu ce sa verific, nu e logic sa nu faca circuitul de apa mic.
-
@Al BundyCe anume sa verific si cum?
-
Verifica distribuitia.
-
Passat Alltrack 2.0 TSI DSG7 GPF 4Motion
Al Bundy a postat în topic iniţiat de Al Bundy din Masina mea
Schimbat parbriz pe CASCO la Avia Motors. Totul a decurs simplu. Marti cei de la firma de casco au reprezentat la avia, am fost acolo, trebuia programare pentru a se aloca nr de dosar. Nu am stiut, am sunat cand eram fata in fata cu agentul, s-a alocat numar de dosar, s-au facut poze, am promit nota de constatare cu care am fost la biroul alaturat si am facut programare. Au comandat parbrizul, a venit cel original, am dus masina la tinichigerie si in 2 ore era gata. -
Banui ca doar cu kit de testare pot? Valorile pe VCDS la injectoare par bune: De asemenea, azi am mai reușit sa filmez o data problema. De data asta a facut de 2 ori, inainte sa porneasca: Imi zicea cineva ca poate fi de la electromotor. Poate sa fie electromotorul?
-
Exide am pe moto...care sta mai mult decat merge si e ok, nici nu stiu de cati ani o am dar sigur inainte de pandemie. E Agm. Si mai am un banner din 2015 pe masina.
-
Nici cu alt ECU nu scap de eroare/problemă. Aproape la fiecare accelerare, in jurul a 1800rpm sau imediat când schimb viteza "dă în nas", check energie se aprinde după mai mult timp , nu instant, eroare p0238. Am schimbat toți 3 senzorii map, electrovana n75 și supapa buy pas turbo, in trecut am recondiționat compresorul, acum am înlocuit actuatorul turbo și recondiționat turbina. Nu știu ce să mai încerc, mi-a fost propus să verific cu testul de fum dacă pierd aer sau să recalibrez actuatorul vaccumatic de la turbină
-
Deci, trebuie neaparat sa mananci svíčková in Praga si Trdelnik (asta e desert)! Sunt delicioase! Ah, si Sunca de praga e iarasi super delicioasa si nu seamana cu nimic ce e la noi in magazine. Nu ma refer la mezelul disponibil in magazine ci la cea afumata in piete, targuri, street food. Berea pragheza ca deobicei, e top. Orasul e superb. Preturile sunt mai mult decat decente. Daca nu incerci astea, ai fost degeaba in Praga Edit: svíčková = Mușchi de vită gătit în sos cremos de smântână, adesea servit cu găluște și sos de coacăze. E fenomenal de buuun!
-
Senzor (switch) pedala frana - probleme
Al Bundy a postat în topic iniţiat de tlc din Golf IV & Bora
Cum adica sa tragi fire in plus ??? vezi ce siguranmte le alimenteaza. Verifica toate sigurantele daca nu ai o schema electrica. -
Sunt baterii bune dar nu au rulaj din cauza pretului mai mare. La mine a murit dupa 22 luni : https://vwforum.ro/topic/126711-passat-cc-sport/page/16/
-
OK , o sa vad ce gasesc fizic in oras cand revin peste 10 zile si apoi decid , multumesc
-
-
Cauta sa faci un test retur injectoare. Cred ca ai unul blocat. Posibil cilindru nr 3.
-
Instalare tempomat (Cruise Control)
spido a postat în topic iniţiat de cristia din Tuning si alte modificari
Da,pare ca lipseste. De regula l-am gasit,la multe..Trebuie tras in Ecu. - Ieri
-
Cine zice ? Exide start stop 12 V 105 Ah e in jur de 900 lei fata de banner 1200+ lei , in fond e alegerea ta , banutii tai. Stii ca am schimbat-o si folosesc masina de cateva ori pe an in concedii , in rest sta in garaj neincalzit dar n-am avut probleme cu ea in 2 ani ....
-
Senzor (switch) pedala frana - probleme
iulian_pirpiliu a postat în topic iniţiat de tlc din Golf IV & Bora
Într-adevăr am măsurat și nu aveam 12V la pedală. Am tras un fir de la baterie la switch ambreiaj și funcționează. La frâna tot nu are, mai trebuie un fir. Nu-mi dau seama ce s-a întâmplat. Pe siguranța 28 am tensiune. -
Joi, zi plină de Praga! 😁 Am plecat dimineață de la cazare, pe la 9⁰⁰ dar chiar și așa era destul de aglomerat pe străzile din orasul nou si din cel vechi. Traseul nostru era deja stabilit și aveam și o oră la care trebuia neapărat să fim la Castelul din Praga. Prima în drumul nostru a fost clădirea municipală și apoi Turnul Jindrisska, după el Turnul cu pulbere. apoi pașii ne-au purtat spre orașul vechi, către piață, unde puteai admira Palatul Goltz-Kinský, biserica Doamnei noastre inainte de Tyn (Church of Our Lady before Týn) ceasul astronomic E amuzant cum apar statuetele diferiților sfinți catolici și se mișcă pe la geamuri Biserica Sf. Nicholas Apoi am plecat in cartierul evreiesc, aflat in apropiere, dar până acolo am trecut pe străzile cu magazine de branduri celebre și ne-am mai clatit ochii cu mașini scumpe. 😁 Turul sinagogilor costă 25€/persoană dar sincer merită vazute Sinagoga spaniolă si Sinagoca Pinkas, celelalte si cimitirul nu prea mi-au spus nimic. Dar le-am văzut si ne-am continuat drumul, practic ne-am întors in piață, întrucât copiilor le era foame si am mâncat niște cârnați de la Sausage&Go. Ne-a facut un mix de cârnați cu o pâine de-a lui, cu un sos de usturoi deasupra, puse toate intr-o caserolă de plastic, foarte gustos, un fel de gustare mai proteină! 😁 Parcă 7-8€ a costat. De aici am plecat spre Kliementium (nu am mai intrat) și podul Charles, cu ale sale turnuri. De pe podul Charles se vede cel mai bine Castelul Praga. Bilete să cumpăr online nu am găsit cu o lună înainte, dar am găsit pe Getyourguide ceva mai scumpe de la 18€ la 29.9€). Biletele vă trebuie să intrati in Vechiul Palat Regal, in catedraka Sf. Vitus, in biserica Sf. Gheorghe și pe Strada de Aur, dar fără ele puteți să vă plimbați prin castel fără probleme. Catedrala Sf. Vitus este imensă și domină de altfel cetatea, așa cum se vede Biserica Sf Gheorghe este mult nai simplă și mult mai mică La Palatul Regal Vechi erau expuse bijuteriile Coroanei Cehe,lucru care se întâmplă rar, o dată la 2-3 ani și le expun 2 zile. Aici nu costa nimic și era o coadă destul de mare. Strada de Aur este ultimul obiectiv inainte de a ieși, au o serie de case mici care se pot vizita si vedea unelte vechi sau găzduiesc magazine de bijuterii sau suveniruri. Interesant, la nr.22 a locuit pentru o perioadă scurtă Franz Kafka. Înainte de a pleca, ne-am oprit la ieșire să mai facem câteva poze și am surprins un moment cu avioane de vânătoare ce treceau pe deasupra: Am coborât din castel si ne-am îndreptat spre piață din nou, pentru că la SausageGo vorbisem cu cel de acolo și ne-a recomandat un restaurant, de tip împinge tavă, cu mâncare autentică cehească Havelska Koruna. Am mâncat șnițel cu salată de cartofi, un fel de salată boeuf, dar cu mai puține ingrediente și gulaș din vită cu găluști din pâine (îmi pare rău că nu m-am uitat mai mult la poze și descriere să fi comandat și altceva). Totul a fost foarte gustos si ieftin (30€ - 2 porții de șnițel cu salată de cartofi, o porție de gulaș de vită și 2 beri drastic Urquell Pilsner la halba de 0.5l, in condițiile in care la Market doza de 0.5 de Urguell era 1.56€...) După ce am ajuns la cazare, ăștia mici au spus că vor să vadă Praga și noaptea, chiar dacă făcusem si azi ceva kilometri. Vă pun poze mâine. 😁 Eu am pregătit detaliile pentru ziua de mâine, așa că Somn și de la capăt! 😁
-
Salutare, De vreo luna am inceput sa am aceasta problema cu Passatul 2.0 TDI CBBB. Problema consta ca uneori se opreste imediat dupa ce pare ca a pornit si face si un zgomot ciudat. Problema am observat ca se manifesta mai des cand motorul e cald, daca o opresc vreo 5-10 minute. De exemplu daca opresc la o benzinărie sa cumpăr ceva. Dar nici atunci nu face tot timpul. La inceput credeam ca nu tin eu apasat pe cheie cat trebuie, dar am masina de 10 ani si la fel am apasat mereu. In ultima vreme face tot mai des chestia asta, uneori si de doua ori consecutiv. Apoi, cand porneste, totul e normal. Erori nu am pe VCDS, presiunile la combustibill par bune. Ce nu imi e clar e daca cu motorul oprit e normal ca presiunea sa oscileze intre 0 si 8 bari. Apoi, am sesizat ca uneori si opritul motorului e mai zgomotos decat de obicei. Asa ca am desfăcut furtunul de la clapeta de oprire si am verificat. Totul pare in regula acolo. Nu sunt depuneri mari, clapeta functioneaza cum trebuie. Am verificat si de șpan, in locasul senzorului de pe pompa de inalta si in carcasa filtrului de motorina. Nici urma de șpan. Chiar am fost uimit cat de curat e. Am pus si filtru de motorina nou cu ocazia asta. Mai banuiesc si Volantul, insa nu imi e clar daca s-ar putea sa se manifeste asa, sa previna pornirea uneori. Astazi e prima data cand dupa ce a facut faza asta, cand am plecat de pe loc, ambreiajul a prins mult mai jos decat de obicei iar pedala a ramas la jumatate, nu a revenit singura sus. Am tras-o eu cu piciorul apoi. Dupa, a functionat normal ambreiajul. Asta ma face sa cred ca o fi ceva din zona aia sau poate ca e o coincidență si sunt de fapt doua probleme separate. Ma tot chinui de ceva timp sa surprind pățania asta într-o filmare, dar bineînțeles ca exact atunci nu face. Astazi insa am reusit. A facut doar o data, nu de doua ori consecutiv. Pun link aici: De asemenea atasez valorile de presiune de pe vcds Orice sfat e binevenit, eu nu prea mai am idei. Mulțumesc!
-
Am intrat azi cu vcsd in advanced measuring am selectat throttle , ambele casute sint 2 potentiometre in pedala . Am dat grafic si m-am jucat cu acceleratia si parea ok. Eu am schimbat acum 2 săptămâni pedala pe care am banuit ca poate fi problema. Aveam una de la cineva care a desmembrat un passat cu dauna frontala in 2010. Si nu cred ca ar fi defecta. Azi am desfăcut si pedala scoasa de pe masina. Si i-am facut o curatare si am arcuit clemele de contact din interior, care se slabisera (nu mai apasa tare pe cablaj) Maine o montez înapoi de probă. Daca nu vrea, o sa verific cablajul de la pedala. Adaug si pozele cu verificarea si curatarea
-
Instalare tempomat (Cruise Control)
vicn15 a postat în topic iniţiat de cristia din Tuning si alte modificari
Am verificat mufele de la calculatorul de coloana, am facut cateva poze, nu vad sa fie niciun fir negru/alb printre ele, este doar unul negru si altul negru/verde. Presupun ca trebuie tras fir la ECU, nu? Stiti pe cineva prin zona Brasov care se ocupa cu asta? Multumesc!