Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Astăzi
-
Adica 556 euros??Asa imi iese mie cind bag pe internet ron to eur...daca asa este,inseamna ca va trag astia teapa prin toate orificiile sa ma scuzati de vocabular. Aici costa 363 eur plus TVA 21% si mi se pare foarte scump. Reparatia,in functie de ce se pune,duza sau bobina,ori ambele,150....180 eur iar la serviciul oficial 250 eur. Reparat 4 injectoare+schimbat garnituri pompa,filtru motorina,spalat rampa,+montaj 950 eur +TVA 21%
-
Am cautat o discutie pe acesta tema dar nu am gasit, caut dimensiunile acelui oring, ori part number.Am o scurgere destul de urata pe, planetara si altele, oringul de pe ''admisia'' turbinei este schimbat, acolo este uscat, problema este cel de sub admisie, adica cel care este in flansa de pe corpul turbinei.Las si o poza pentru exemplificare, ok ar fi sa demontez si sa vad exact, dar as imobiliza masina, apoi mers la ''compas'' ssmd.
-
Clar. Axa "coruperii : tu, @marius1982.11, eu si urmeaza fratele meu...si tot asa. 😁
-
Am urmat pasii din nou si am gasit un fir intrerupt. Multumesc Al Bundy din nou.
-
Deci, ai fost corupt si tu
-
Ai nevoie de un vcds ca sa ne uitam pe niste parametri, altfel este greu de spus, poate fi o problema mecanica. Un test de compresie ar fi util. LE Acum am citit postările de mai sus şi deduc că ai vcds. Pune o poză cu grupurile din Measuring Blocks 001, 004, 013 la rece. Înainte să porneşti motorul (prima pornire din zi), doar cu contactul pus conectează vcds, accesează grupul 007 şi pune o poză şi cu ăsta. Pune o poză şi cu grupul 000 din Basic settings.
-
Nu prea înțeleg schema, nu sunt electronist din păcate, asa am dedus...
-
VW Tiguan AD1 2.0TDI DSG 190PS R-Line
mihaita27 a postat în topic iniţiat de mihaita27 din Masina mea
La 224329km s-au intamplat urmatoarele: - revizie Haldex - demontat pompa, curatat sita, inlocuit garnituri + suruburi. Cam asta a fost situatia la Haldex dupa 43000km rulati de la schimbul precedent. Nu la fel de murdara ca la schimbul precedent, dar tot degradat uleiul, se vede mazga formata pe sita. - sita curatata cu garnituri noi; - schimb ulei diferentiale fata + spate. - inlocuit busoanele de golire/umplere la toate grupurile. -
Salutare! am reglat avansul și am schimbat și senzorul de temperatură antigel… dar tot îmi scoate fum albastru la pornire și dimineața când e mai răcoare pornește mai greu (Skoda Octavia 1.9 ALH)
-
Ei, in cazul asta ai indicii. E tot un fel de blefaroplastie, dar la pleoapele feminine.😄 Uitasem de o masina, rara, pentru ca nu a avut mare succes. Primul SUV Lamborghini. Daca erai seic al petrolului, iti permiteai consumul. Acum trebuie sa iti permiti cauciucurile, costa o avere, peste 10.000 de euro/bucata! Daca esti sultanul din Brunei, nu o problema, are si el cel putin una in colectia lui.
-
Nu stiu cat o sa imi ia pe Autostrada. Ramane de vazut. Mai trebuie sa schimb carligul sa trec la cel OEM, detasabil. Acum 2 ani parca mi-o luat de la SB la BV cam 9-10 % mers cu rulota pana in 110 kmph pe autostrada. Ramane de vazut cat o sa ia acum. la @vladinsky
-
Mai invata in termen la moda, labioplastie.
-
6 airbaguri . Credeam initial ca cele cortina se considera 4 (pana la urma acopera 4 locuri - fata/spate ). Nu poate tine nimic omul pentru el... :))) Si ceasurile :
-
Felicitari pentru munca depusa ! Cu rulota pusa pe autostrada cat ai consumul acum ?
-
Mistoo, si eu caut sa fac la fel la G4 meu. Am modulul, am airbag-urile laterale si mai trebuie sa iau cablajul sa il am intreg. dar imi trebuie de Variant, nu de Hatch. Cred ca trebuie codat modulul. 8 airbag-uri? 1 la sofer, 1 la pasager 2 in scaunele fata 2 cortina. unde mai poate avea G4 airbag-uri?
-
VW Golf MK4 GTI (Bluetrooper)
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de mirceateodor din Masina mea
No ni ma la el. Pune si poza cu ceasurile 😏 -
-
Merci. Avea si Jenson Button un Enzo de vanzare la un moment dat, cred ca nu mai incapea in hala industriala care ii servea drept garaj.😀 Pe DN1 poti vedea orice masina din lumea asta, iar cu ocazia asta m-am informat ce este blefaroplastia.🤣
-
Pai cam exact ce spune eroarea inseamna. Ca modulul de prornire ventilatoare e prajit. In primul caz se pare ca e circuitul pt vent mic.( il poti verifica separat sa vezi daca vent merge normal). Nu se exclud nici mufe corodate sau contacte imperfecte sau in scurt. De verificat si senzorii de la temp motor. Acestia dau comanda de pornire prin acel modul, dar in general apare la diagnoza impreuna cu eroarea pe modul.
-
M-a mancat undeva sa fac upgrade la airbaguri ( de la 4 la 8). Am luat tot kitul de la un Golf 4 1.6 : airbaguri, senzori impact, cablaj complet, suporti, modul airbag,plafon, stalpi etc. Aici problema devine un pic complicata: modulul momentan nu e recunoscut de masina.
-
eu nu stiu de unde ai dedus ca firul rosu/verde trebuie legat la siguranta. VEzi tu asa ceva pe schema ?
- Ieri
-
Zgomot motor-cutie posibil volant [Passat CC]
Dragos.C a postat în topic iniţiat de ciuley din Passat CC
Salut! Nu nu este 4x4 este un Passat cc 2015 motorizare 2.0 tdi de 174cp. -
Probabil nu s-a înțeles că erau prea multe detalii si m-am pierdut in cuvinte... La scaunul șoferului cât si la scaunul pasagerului este un fir rosu-verde(Pin 4) care din cate am înțeles ar fi alimentarea(+) la ambele scaune, așa ca m-am gândit ca trebuie să le conectez intre ele apoi la panoul de siguranțe cu o siguranță (ori le pot pune separat si o siguranță pentru fiecare scaun). Firul roșu-albastru gros(Pin 3) de la scaunul șoferului este alimentarea modulului J774 si trebuie conectat tot la panoul de siguranțe. Nu stiu exact dacă am înțeles totul bine, dacă ma puteți ajuta cu o clarificare sau ceva. Mulțumesc mult!
-
@halamadrid Am vazut Countach-ul alb pe DN1 pe langa Otopeni pe sens invers, n-am avut timp sa fac poza, dar a fost surprins in media, romanii din St. Gallen Swiss, chiar o duc bine: L-am adaugat si eu in "vitrina de bibelouri" 😄 Enzo si SLR sunt din alta generatie, eu am selectat "Sfanta Treime" de SUPERCARS din anii 80, masinile care au stat la baza supercarurilor din prezent, dar daca esti asa de fan Enzo, adaug niste poze cu niste modele surprinse de mine: L-am adaugat si pe asta la colectia de "bibelouri": Am reusit sa il aud pe pista, "chinuit" la maxim, ce sa zic...ORGASM: Langa Enzo am surprins si noul Porsche P39, de 900 CP, 1 din 10 in lume, mult mai rar decat ENZO, oricum daca ar fi sa aleg, tot rosu as vedea in fata ochilor: Cateva poze si de la munca, m-am tinut tare sa nu lesin la clientul asta in showroom, imi tremurau mainile pe telefon, cum ziceam, I ❤️ my job: Am mai fotografiat unul si la Muzeul Ferrari, l-am postat mai sus. Va urma!
-
Da,se incadreaza in limitele admise la intrarea in turbina. Probabil era in regenerare,preincalzire..etc.