Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 14296 zile.
- Ultima oră
-
Am rezolvat problema, a trebuit codat calculatorul motor a fost înlocuit cu altul după o mașină cu alt tip de Ac
- Ieri
-
Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI
BeciAcustic a postat în topic iniţiat de BeciAcustic din Masina mea
Wow, ce discutie s-a aprins. Momentan in portbagaj am bicicleta si trotineta baiatului peste care am pus caruciorul pliabil si landoul. Mai am loc sa arunc un ac, dar cu grija :)). Pana la primul concediu mai avem si oricum las bicicleta acasa. Vom vedea, totusi, mersi de sfaturile constructive. -
puteam sa-l resetez si eu dar daca lua foc era pe barba mea. asa am preferat la service ca sa fie pe barba lor omu de la service dupa ce resetase filtrul m-a trimis asa ca ii ok fara sa mai seteze la loc oil ash. treaba romaneasca. dupa resetare am facut o regen fortata, nush cat soot a ars ca era de la 0. dupa resetarea fortata, i-am setat la loc filtrul la 0.05ml oil ash, mi-a dat vreo 23g cenusa, am facut o regen fortata in mers, l-am dus pana la 5-6, apoi am setat din nou oil ash la 0.21ml cum era inainte de toata intamplarea, mi-a mai dat vreo 20 si ceva soot, i-am mai facut o regen fortata in mers, s-a dus pana la 5g soot. deci din cei 42g inainte de reset cred ca l-am desfundat cat de mult se putea.. si am lasat-o asa. presiunea acum e sub 5hpa in idle. sunt foarte curios cum o sa fie regenerarile acum, daca se pastreaza intervalele. asa o sa-mi dau seama daca l-am afectat prea mult sau e ok. aviz amatorilor. nu mergeti prea mult in limp mode ca dai in alte belele mai mari
-
După discutii cu reprezentanta si cercetări personale
-
Daca ai scapat fara sa ia foc masina e ok-ish! Riscul era sa fie colmatat masiv si eventual sa iti distruga turbo din cauza presiunii.
-
Va salut la un golv 6 cu dpf off .. dece ar mai sta turat morul la 1000???
-
Salutare, Am discutat cu câțiva colegi de breasla, și îmi zicea ca sta sunt probleme cu răcirea la modele astea mai precis dispare antigelul și merge în baterii. Basm sau adevăr? Are cineva detalii? Sau poate a schimbat cineva antigelul?
-
Salutare, dețin un Passat B6 din 2010 automata DSG și mi-a apărut această eroare, îmi poate spune și mie cine a mai avut această eroare care a fost rezolvarea și care au fost costurile? Mulțumesc frumos
-
Salutare, îmi poate spune și mie cineva care a mai avut această eroare unde este problema și care este rezolvarea? Mulțumesc frumos
-
Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
Dan Adrian 1975 a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
Exista membrii in zona Prahova-Bucuresti care ma pot ajuta cu verificarea admisiei ? Log turbo,maf si interpretare (diagnostic)la Octavia 3 CXXB 1.6 TDI ?(bineinteles contra cost) -
m-am dus la un service, mi-a resetat filtrul si a pornit regenerarea. vazusem la baiatul asta schema asta cu precizarea ca dupa regenerare, trebuie setat la loc filtrul ptc pornirea regenerarii tine cont de oil ash. oare o fi ok toata treaba asta? https://forums.ross-tech.com/index.php?threads/33825/post-286235
- Săptămâna asta
-
Eu am carscaner, varianta pro, motor CUVC si vad tot
-
@Mitrovici1Ai o sursa oficiala? La Skoda garantia este valabila in continuare, asta apare in manual.
-
Eroarea e foarte clara : - Excessive Soot Accumulation DPF-ul necesita curatare/inlocuire
-
avand in vedere ca un Ebox a ajuns undeva la 1500 lei ( nou), merge sa il desfaci bucati pe cel vechisi sa muti acolo conectorii de la sigurante libere, ca sa ai contact bun. Doar ca e munca destul de multa.
-
Martori aprinsi in bord / Mesaje afisate
F l o r i n a postat în topic iniţiat de emilian2005 din Passat B7
Pune o poza cu eroarea, asa cum apare. -
Cheie & keyless entry - Probleme & Discuții (Tiguan 5N & 5N2)
F l o r i n a postat în topic iniţiat de vlady_zch din Tiguan 5N & 5N2
E complicat si costisitor, ca idee. Trebuie facut retrofit complet, nu merge doar buton pt pornire -
Probleme / blocare sistem audio
F l o r i n a postat în topic iniţiat de Not_used_calin din Golf VII
Vezi dacă ai băgat bine mufele -
Cu adeziv parbrize sau alte diverse soluții, ce la găsești in comert
-
Daca pinii de la ebox au fost deteriorati, atunci o sa trebuiască inlocuirea panoului
-
Retrofit Volan Multifunctional - (Tiguan 5N & 5N2)
F l o r i n a postat în topic iniţiat de cata19 din Tiguan 5N & 5N2
Ori te chinui sa o montezi corespunzător ...ori cumperi alta, codezi si faci setarea de baza la G85 + limita de forță la servodirectie -
Am un carista, am incercat sa ma uit si cu carista si cu carscanner dar nu imi da smm...
-
-
CLHA are pompa de apa cu debit variabil si se blocheaza destul de des. Daca ai schimbat distributia, ma gandesc ca ai schimbat si pompa de apa. Dar daca iti facea si inainte, trebuie sa o duci sa cureti radiatoarele, e o alta problema destul de intalnit...
-
Salutare! La un Golf 7 ,1.6Tdi, 105cp, 2015, 280.000km motor CLHA(sper sa nu ma insel) se incalzeste de ceva timp o data la un drum mai lung cu AC pornit chiar si la viteza. Daca opresc AC, dau caldura la max in cabina sa ajute la racire pana ajunge iar la 90c , pornesc AC-ul la loc si nu mai face tot restul drumului 100,200..300km. Ca fapt divers distributia si cureaua de accesorii au fost schimbate schimbate recent dar facea si inainte aceasta problema.