Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 46 zile.
- Astăzi
-
Intretinere si costuri de service Tarraco
Teodoreanu a postat în topic iniţiat de Teodoreanu din Tarraco
Am câteva întrebări pentru cei care aveți modelul 4x4 cu 200 CP: la ce intervale schimbați uleiul la cutia DSG, la grup, Haldex și ce alte întrețineri periodice faceți la sistemul 4x4? -
Mib ul nu o sa comunice cu ceasurile
-
Comanda de faza lunga ajunge via can.
-
Daca servomotorul lucrează, atunci vb de calorifer parțial infundat
-
Trebuie codare. La unele modele se poate face via obd, la altele trebuie desfacut modulul si facut hardware, cu programator, etc
-
Retrofit Volan Multifunctional - (Tiguan 5N & 5N2)
F l o r i n a postat în topic iniţiat de cata19 din Tiguan 5N & 5N2
Asta daca are comenzi volan sau dorește sa isi pună. Daca nu are comenzi volan, sunt si alte coduri, mai ieftine - Ieri
-
Segmentare motor EA888 in Bucuresti - recomandare service
andrei_221 a postat în topic iniţiat de Shaolinul din Motoare pe benzina
ai mai postat si aici... nu continuam intr-un singur loc? PS : ai contract de reparatie deschis ? ai o copie a devizului ? cere in scris motivatia pentru care nue gata reparatia , apoi faci sesizare la RAR si la ANPC. mai ales ca ai platit deja 8000 lei.. sper ca ai bon / chitanta pe acei bani. Stiu cum se intampla.. Service-urile care stiu ce greu se repara motoarele astea, dau preturi mari de la inceput. Alte service-uri dau preturi mici ca sa prinda lucrarea apoi incep sa ceara mai mult... si tu ai ales un service mai ieftin ... -
Dupa aproape un an impreuna am descoperit ca ursul are si Advanced Kessy: locking/unlocking fara a atinge nimic, e nevoie sa te indepartezi/apropii de masina cu cheia in buzunar. Setarile se gasesc in meniul de Car>Settings>Exterior si aici swipe de doua ori spre dreapta. 😀 Ori nu le aveam la inceput, ori au venit cu update 90EE.
-
Jante/anvelope specifice Passat B8
Irrelevant White Man a postat în topic iniţiat de BTeo din Passat B8
Salut si iti mulțumesc frumos pentru mesaj! 1. Nu stiam explicatia si e extrem de interesant ce ai scris, ca acele marimi mai mici ale rotilor din CIV/COC, sunt potrivite doar pentru M+S. 2. Pentru celalalt subpunct, inteleg ca daca anvelopa respecta marimea (ex. 18 inch), insa nu respecta si indicele de viteza/greutate, nu e corespunzator la un control in trafic? 3. Pentru subpunctul urmator, nu stiam ca marimea rotii de rezerva, in cazul meu T125/70 R18, are aproximativ aceeasi marime cu o roata normala de 16. Deci sa inteleg ca daca am pe masina roti normale de la R16 la 19, acea rezerva se poate folosi pe toate cele 4 dimensiuni confirmate de producator? 3.1 Ce este recomandat? Acea roata de rezerva slim sau un kit de reparatii? PS: seria VIN este WVWZZZ3CZLE125957 -
Arata bine , nu ar mai banui nimeni ca ai facut afis o vulpe bulgareasca
-
69300 km Terminat tinichigeria, s-au schimbat plasticele, carenajele, fusta cu cele luate din dezmembrari. Am pus proiectoare de ceata noi Hella ( le-am schimbat pe ambele ca arata urat doar cu unul nou, celalalt fiind mai matuit de la pietre). Am pus si sticla noua la farul care aburea, avea vreo 3 fisuri sticla veche.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Intr-o piata libera concurenta e buna ,ajuta cumparatorul . Acum problema e cererea in scadere continua . -
A mea a inceput sa fluture pe autostrada la Boita la intrare pe Valea Oltului in drum spre casa , am mers ca melcul numai cu ochii in oglinda Acasa le-am aranjat pe ambele , nu am stiut ca se poate intampla asa ceva
-
plutitor - parerea mea. Dupa verificare la service te rog sa revii si sa spui daca am avut dreptate *nu am VAG dar am alta marca care a avut aceeasi problema
-
deci, dispare subventia pt electrice la chinezi si o sa fie o concurenta mai "loiala" intre Europeni, Americani si Asiatici? Oh nu...
-
Indicatorul era pe la 1/4, normal trebuia să fie pe roșu de mult timp.
-
Indicatorul de benzina ce zicea? Erai aproape pe gol? Daca indicatorul - atentie nu autonomie - zicea ca este pe la 1/4 din rezervor dar ai putut alimenta cu 68l eu suspectez plutitorul din rezervor
-
Salutare! Recent am fost într-o plimbare scurtă 😁 până în Polonia și am strâns în total vreo 3.400 km. În poza de mai jos se văd consumurile la pompă, de la plecarea din București până la întoarcere. Am fost 3 persoane, cu portbagajul plin, pe anvelope de iarnă R19 și presiune între 2.9–3.0 bari. Am mers „aproape” legal 😄, cu mici excepții, atât ziua cât și noaptea. Pe autostrăzile din Polonia am prins zone foarte aglomerate, cu lucrări și trafic bară la bară. De asta prefer oricând condusul pe timp de noapte, farurile fac o treabă excelentă. Până aici toate bune, însă vreau să vă povestesc ceva ciudat legat de autonomia afișată în bord. De cam o lună și ceva am observat că scade foarte lent. Fac sute de kilometri, dar autonomia pare să nu se miște aproape deloc. În perioada asta am mers foarte puțin în oraș, mai mult în afară, deci cu consumuri mai mici. Ultima întâmplare de genul ăsta a fost chiar la întoarcerea din călătorie. Am făcut plinul în Austria, iar următoarea alimentare a fost la Drobeta Turnu Severin cu MOL 100. Până acolo am parcurs 906 km, iar în momentul alimentării autonomia afișată în bord era de 320 km. 😱 Am alimentat 68,7 litri, rezervorul mașinii având 66 litri + rezervă (aprox. 70 litri total). Consumul mediu și în bord și calculat la pompă a fost 7,5 l/100 km, deci datele sunt corecte, nu a fost o eroare la pompă. Și aici vine ciudățenia, dacă bordul îmi arăta 320 km autonomie, ar fi trebuit să mai am în rezervor peste 20 de litri de benzină. Dar cum am reușit să bag 68,7 litri, e clar că rezervorul era gol. Deci autonomia afișată e complet eronată. Acum mă întreb și vă întreb și pe voi, ce s-ar fi întâmplat dacă nu alimentam, bazându-mă pe autonomia de 320 km? Rămâneam fără benzină după câțiva kilometri?😂 A mai pățit cineva ceva similar?
-
Segmentare motor EA888 in Bucuresti - recomandare service
Xman_ghio a postat în topic iniţiat de Shaolinul din Motoare pe benzina
Ai facut vreun act cu el? Daca totul a fost pe vorbe atunci e cam... pa-pa! 😞 -
Mașini electrice - merita sau nu?
halamadrid a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
https://www.puterea.ro/china-pregateste-o-schimbare-majora-renunta-la-subventiile-pentru-vehicule-electrice-in-urmatorii-cinci-ani/ Inca nu, dar se gandesc. -
🤣 Sa stii! Norocul meu ca mi-a cazut in curte cand am miscat masina 30 cm, ca daca o pierdeam pe drum pe undeva..🫡
-
Retrofit Volan Multifunctional - (Tiguan 5N & 5N2)
passat19tdi a postat în topic iniţiat de cata19 din Tiguan 5N & 5N2
Calculatorul e in spira. Iti trebuie cu H sau AL -
@davidut5 mulțumesc. Deci bănuiala ta ar fi tot caloriferul. O sa vorbesc cu mecanicul săptămâna viitoare și o să îi spun și cele spuse de tine. In altă ordine de idei, am adăugat un filtru 12V înaintea alimentării camerei și se pare că s-a rezolvat problema imaginii cu dungi. Voiam să adaug că pe lângă opțiunea de Fish eye, utilă în anumite unghiuri, camera are o imagine bună și in condiții de iluminare scăzută. Weekend fain tuturor!
-
As vrea sa confirm ca ar trebui schimbat vasul de expansiune cu silicat. Sa va spun de ce: Passat B8 2.0 tdi 150 din 2016,: - prin 2021 mi-au spus la service ca e murdar vasul de expansiune si l-au spalat - in 2023 am schimbat distributia si au inceput problemele, pierdere de putere fara cod de eroare - plimbat pe la 2 servicuri si reprezentanta, nu au cod de eroare nu au ce sa-mi faca (unu a vrut sa-mi schimbe turbo ca sigur e de acolo) - 2024 venit vara pierderi de putere frecvente - citit pe net, vazut de silicat, deschis vas de expansiune, antigelul murdar si cu chestii in suspensie ( fara ulei fara spuma) - masina in grecia, la 35 de grade afara nu mai putea sa urce un delusor - schimbat vasul, scos furtunele la water cooler( racitorul de aer inainte de motor sau cum io spune) si era aproape blocat, se scurgea un pic de apa - luat pompa de apa de iaz pus intr-o galeata sa recircule, pus furtunul la water cooler si iesea efective un nisip rosiatic, bagat solutie putin acida cu sare de lamaie, si pe o parte si pe alta, clatit de multe ori, iesea mizerie ca la nebuni - acum masina e ok, trage ca nebuna, eventual o sa-i schimb water cooleru si sa ma duc la cineva sa-mi clateasca tot sistemul de racire Deci: Daca aveti vas de expansiune cu silicat, si pare ca e mizerie pe el, as recomanda sa-l schimbati. 2 gasiti mecanic care sa puna dracu testeru pe masina in mers si sa citeasca temperatura inainte si dupa water cooler la aer, ca de asta imi taia mie puterea. Edit: Ca am uitat sa spun care este problema, saculetul ala cu silicat, dupa mult timp de variatii de caldura se poate rupe si brusc arunca in antigel tot silicatul ala, care se depune in watercooler pentru ca este o piesa in care intrarea si iesirea antigelului sunt pe partea superioara a piesei si gravitatia combinata cu tevile mici din interior produc colmatarea, asta impiedica racirea aerului si calculatorul taie din putere sa protejeze motorul, dar fara sa dea un cod de eroare in loguri. Edit 2: Nu recomand sa faceti ce am facut eu, doar ca m-am enervat si am zis ca ori o fac ori ii dau foc. Un mecanic bun, nu o sa-si piarda jumate de zi sa spele piesa, o sa o schimbe si o sa va purjeze sistemul de racire.
-
Trebuia sa iti cada injectoarele, dar ti-a cazut oglinda. S-a incurcat masina. Nici nu am stiut ca sunt lipite, credeam ca sunt tot cu cleme.
