Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 86 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. adrian_mm89

    2023 Cayenne Hybrid

    Eu prefer suportul de deasupra, e mult mai usor de trait cu el, mergi in concediu, dai biclele jos si il lasi acolo, te plimbi cu masina nu e stres, doar vajaie un pic. Cand stiu ca am nevoie de el in urmatoarele weekend-uri nici nu il mai dau jos prin oras. Ala pe carlig..............nu mai ai senzori spate si masina e mult mai lunga. Imposibil sa nu lovesti ceva cu el, plus ca mai merge si nevatsa cu masina si nu ca is rautacios dar ea nu are grija. Sa nu mai zic ca masina detecteaza ca ai remorca (asa iti arata pe navigatie) si orice kickdown e blana, 5k rpm, ca ea crede ca ai nevoie de putere sa tragi greutate.
  3. Astăzi
  4. tudy_cnu

    2023 Cayenne Hybrid

    Cei de la Aleo au efectuat montajul si ei m'au sfatuit sa pun bicicleta mai mare pe partea stanga, pentru ca pe dreapta sunt sanse un pic mai mari de a agata crengi de copac etc. Pe mine nu ma deranjeaza cu absolut nimic, tot la destinatie ajunge si daca e intoarsa invers. Ideea e sa fie una cu fata, una cu spatele. In viitor va mai creste si kinderul cel mic asa ca bicicleta lui care acum incape in portbagaj, va ajunge si ea pe plafon si va fi o configuratie fata-spate-fata. @adrian_mm89 Norocos ca ai carlig si ai putut pune suport si in spate. Am zis ca urmatoarea masina clar o sa aiba carlig, pentru ca asta a fost setupul la care m'am gandit initial. Insa nu am gasit niciun carlig aftermarket la care sa nu fie nevoie sa decupez din bara spate (cumva logic de altfel), ceea ce nu am dorit sub nicio forma. La consum a fost cam cu 1 litru mai mult, dar am mers 100% legal, adica 100-110 kmh.
  5. adrian_mm89

    2023 Cayenne Hybrid

    Eu am dus 4 bicle si 4 adulti in masina plus bagajele aferente pentru a face downhill, pe autostrada la 130 am avut consum 8.8 in loc de 5 cat am in mod normal :). Am simtit ca 150cp nu is suficienti pt asa ceva. Probabil imi trebuie Porsche pentru astfel de incarcatura.
  6. sandumbogdan

    2023 Cayenne Hybrid

    Arata ciudat pusa cu spatele inainte.
  7. tudy_cnu

    2023 Cayenne Hybrid

    Weekendul trecut am pus masina la treaba. A fost prima iesire in acest setup si trebuie sa recunosc ca mi'a placut foarte mult senzatia de a ma plimba cu bicicleta mea la munte, nu cu vreo prostie ruginita de la inchirieri.
  8. dj.martzian

    Codari VCDS & OBDeleven (Golf VIII)

    Salut, Prietenul a facut si un backup inainte? A folosit manual coding sau OCA apps (cele precreate de OBD11)? Pentru ultima, este destul de greu de depistat ce parametrii modifica.
  9. satis

    Codari VCDS & OBDeleven (Golf VIII)

    Salutare, sper ca postez in locul potrivit, nu am gasit un topic specific erorii care imi apare in bord. Este vorba despre Eroare faruri adaptive dinamic, urmata de Eroare proiector stanga, proiector dreapta atunci cand apas pe butonul "lumini vreme proasta". Masina: VW Golf 8, 2.0 TDI, 150CP, varianta Style. Explic cum a aparut problema. Am solicitat dezactivarea lane assist-ului unui amic cu obdeleven. Rezolvat. Dar m-a intrebat daca mai vreau si altceva activat. Am zis da. Printre optiuni se numara si functia cornering. Era setata pe standard, a trecut-o pe "On" parca. Imediat a aparut eroarea de faruri adaptive dinamic si nu a putut fi stearsa - a incercat resetarea luminilor, dar nu i s-a permis. Mentionez ca luminile functioneaza fara probleme, implicit asistenta la faza lunga. Doar eroarea in bord care e deranjanta pentru mine. Ma poate ajuta cineva, va rog? Din București, daca se poate. Am vorbit la reprezentanta si pe langa faptul ca electricienii lucreaza o data la 2 săptămâni, mi-au estimat rezolvarea problemei in 2 ore de lucru 😔
  10. mariankid89

    Martor Airbag

    Buna ziua. Stie cineva cum as putea rezolva aceasta problema? Mi s-a aprins din senin martorul airbag. Am verificat sub volan si nu pare sa fie nici un airbag pentru genunchi sau vreo mufa galbena pe acolo. Eroarea este B100C1B. Knee airbag igniter n295 driver side resistance too high. Dtc status: passive / abiogenesis
  11. spido

    Conectivitate Bluetooth OEM

    E vizibil dupa punere contact 1-2 minute.
  12. passat19tdi

    Conectivitate Bluetooth OEM

    Ce posibilitati as avea pt al face vizibil, in afara de vcds? Daca il trec pe vizibil din vcds ramane asa ? Nu am cradle si nici comenzi pe volan.
  13. Al Bundy

    Pliere oglinzi electrice

    Cele de FL
  14. adicorbos

    1.4 TSI (TFSI)

    La mine se șterge eroarea și reapare doar la accelerare in sarcină, nu in gol. De aici mecanicul a exclus problema de cablaj
  15. spido

    Conectivitate Bluetooth OEM

    Nu.
  16. passat19tdi

    Conectivitate Bluetooth OEM

    1k8 035 730B afiseaza titlul melodiei pe rns510?
  17. SelesanD

    1.4 TSI (TFSI)

    Ceau @adicorbos, La mine s-a rezolvat prin schimbare intreg cablu ce duce de la G31 la turbina. Carpelile unor electricieni m-au costat nervi si bani ! Mufa nu facea contact corect iar cablul era tot reparat ...
  18. grp

    Alba ca zapada - Tiguan 2.0TDI BMT

    The final day! Am plecat spre centrul Oradei, pe unde ne-am plimbat cam in jur de o oră, totul fiind cam închis peste tot, doar la biserici era deschis! 😁 Pentru că ne aștepta un drum lung până acasă, ne-am îndreptat spre parcare și am plecat spre Galați. N-am mers prea mult pentru că in față a fost un accident. A durat cred 10-15 minute cu totul, până au venit poliția, pompierii, ambulanța, smurd-ul era deja la fața locului, s-a acordat primul ajutor, s-au facut primele investigații și s-au dat la o parte niște conuri de pe axul drumului, astfel încât, dirijată de un polițist, circulația a fost reluată pe o bandă de pe contrasens. Mai departe drumul a continuat fără probleme până am ajuns acasă, cei 644km fiind parcurși in aproape 10 ore, cu o medie orară de 65km/h și un consum de 6.4l/100km. Somn și concluzii! 😁
  19. laurstef

    Ambreiaj Passat B8 - probleme etc.

    Chiar nimeni nu și-a mai schimbat volantul/ chitul de ambreiaj?
  20. acidone77

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)

    de cand s-a facut 250+lei litrul de ulei OE pentru DSG??? Acum vreo 2-3 ani era 80-100lei ceva de genul... wtf?
  21. alexene

    Passat B8 2.0 Tdi 2016

    Salutare, tuturor! Dupa mai bine de 10 de ani in care atat Golful 4, cat si Golful 5 m-au deservit fara probleme si o data cu trecerea de la pustan cu Golf, la titului de tatic am decis ca este timpul sa trec la o clasa mai mare. De mic imi doream un Passat, asa cum tatal meu a avut unul prin 1997. Cautarile au inceput in toamna lui 2023 si au avut un final fericit, in sfarsit, in martie 2024, cand am reusit sa gasesc ceea ce imi doream. In cauza este un Passat B8 din 2016, cu un motor de 2l, 190 de cp(DFCA). Imi doream foarte mult sa-mi pastrez obiceiul meu de a avea masina neagra, iar drept schimbare voiam si un interior deschis, chiar daca insemna o munca titanica si deseori de Sisif atunci cand cel mic urca in masina 😊. De cand am cumparat-o a trecut evident prin cateva revizii, un schimb de volant al dsg-ului deoarece la rece incepea sa-si faca simtita prezenta si un schimb de ulei + filtru la cutia de viteze 😊. Am incaltat-o cu un set de Continental All season contact 2, de care pana acum am o impresie foarte ok, sa vad o data cu trecerea timpului cum se vor comporta. In momentul de fata as vrea sa ii schimb si amortizoarele deoarece se simt ca nu mai sunt ce trebuie, masina avand 250.000 km. Daca aveti sugestii sau recomandari de brand-uri va rog frumos sa le lasati aici. Acum,la mai bine de un an de cand am luat-o pot spune ca trecerea de la un Golf 5 din 2006 la un Passat cu 10 ani mai tanar, cu un motor cu o putere dubla, transmisie automata, virtual cockpit, high led, scaune ergo comfort sunt un salt urias pentru mine, chiar daca mentenanta si reparatiile sunt cu mult peste golfozaur ma declar extrem de multumiit si incantat. Dupa ce am facut aceasta trecere, nu pot spune decat ca masina aceasta ma motiveaza sa muncesc si mai mult, astfel incat sa-mi pot permite o urcare la o clasa mai mare si evident de la un alt producator, tot din grupul vag! ZI faina!
  22. Ieri
  23. Mihai94TDI

    Retrofit Volan/calculator coloana volan

    Buna seara, pana la urma am rezolvat problema cu claxonul, cum a spus si Spido, mufa trebuie sa fie cu cod 5E0 971 584A doar ca claxonul nu o sa merga, trebuie tras un fir din mufa galbenă de la spira de pe PIN 8 in mufa de la comenzi PIN 5 și din mufa de la comenzi pleci cu alt fir din PIN 4 in "buton" claxonul, va mulțumesc pentru ajutor si va doresc numai bine!
  24. Gusti

    Tiguan II 2017 Iridium Grey - retrofit station

    Sincer nu stiu sa iti raspund la intrebarea asta. In oras o tin destul de incarcata desi recunosc ca de multe ori merg pe benzina doar ca sa aud motorul. Media in aug a fost 9.7 iar in sept e 7.5 Eu estimez un 13 in afara daca mergi absolut legal altfel te duci in 15-20. in oras probababil un 20-25
  25. Mihai94TDI

    Pliere oglinzi electrice

    Salut am o skoda octavia 2 2007 ce module din uși trebuie ca sa fac pliere din telecomandă?
  26. lupo_bv

    Lipsa acceleratie

    De data asta problema este diferită pentru că atunci cînd acceleraţia este acţionată la maxim efectiv motorul nu reacţionează Fă un log în aceleaşi condiţii pe grupurile 1-4-10 să vedem dacă ECU comandă injecţia corespunzător. După asta putem să ne facem o imagine
  27. grp

    Alba ca zapada - Tiguan 2.0TDI BMT

    Sâmbăta 4 țări, 2 orașe Am plecat de la cazare spre Havel Parking (ne-a luat 12€ pentru 5 ore, dar avea wc, la care intrai pe baza tichetului de parcare) În parcare am găsit chestiile astea in caz că mă hotărăsc să schimb mașina de voiaj și nu eram hotărât asupra culorii. 😁 Am ieșit din parcare și-am urcat la castel am vizitat biserica Wavel aflată in incintă, foarte frumos decorată in interior apoi am vizitat muzeul de lângă un de erau expuse coroane, tapiserii diverse și mantii ce au aparținut papei Ioan Paul al doilea, de acolo ne-am continuat plimbarea spre Dragon's Den, o mini peșteră, turist-trap din punctul meu de vedere, dar nu înainte de a ne bucura de panoramă asupra râului Vistula De acolo am plecat spre bisericile Sf. Andrei și Sf. Petru și Pavel, aflate una lângă cealaltă În pofida celor 27°C, se aglomerase destul de tare pe străzile din jur, o forfoteala in toate părțile. Am vizitat curtea liceului Maius Apoi am ajuns la biserica Franciscană, cu tavanele albastre și surprinzător de mare in interior (nu realizezi din exterior dimensiunea),iar după aceea am ajuns in Piața Mare - Rynek Główny Tot acolo era si biserica Sf. Maria, cu cele două turle impresionante ca înălțime De acolo ne-am oprit la un restaurant, Pierogarnia Krakowiacy unde am luat un platou de 35 de pirogi amestecate, încă unul cu cartofi și șuncă si unul cu sarmalele lor Era suficient platoul de 35, pentru că nu am reușit să mâncăm tot, iar sarmalele au fost imense, dar nu ne-au dat pe spate (nici nu le-am putut termina),poate din cauza sucului de roșii prea dulce. De acolo am plecat spre Barbican, aflat imefiat după această poartă Iar de la Barbican am plecat la parcare și-am plecat spre Oradea. Pe drum mi-au plăcut cele două tuneluri lungi din Slovacia, pe unde se circula cu 80 sau 100km/h, fără a mai merge prin serpentine. Ce nu mi-a plăcut este că undeva pe traseu, nu mai țin minte localitatea, dar era in Slovacia, erau semnalizare niște lucrări pe Waze si ne-am întâlnit cu un indicator oe care scria ceva in slovacă si era un simbol de drum blocat. După cam 6-700m drumul era tăiat efectiv de un șanț, perpendicular pe drum peste care nu se putea trece. Niște muncitori ne-au facut semn să ne întoarcem așa că ne-am întors si am cautat pe maps o soluție. Am găsit un drum care parea că ocolește lucrarea respectivă și am luat-o pe acolo. Imagini de la bordul navetei spațiale (se observa și masacrul facut de Tiguan in rândul gazelor, deși am șters parbrizul in 2 benzinării) 😁 Totodată se vede și utilitatea cruise controlului de pe autostradă, fixat la 129km/h! 😁 După ce am traversat trei țări, in jur de ora 22⁰⁰ am ajuns la cazarea din Oradea. Cei 515km i-am parcurs in 6 ore si 13 minute, cu o întârziere de 25-30 minute față de ce prevăzusem inițial, cu o medie orară de 83 km/h preponderent traficului pe autostradă și un consum de 6.8l/100km. Obosiți, dar ne-am relaxat pentru că am ajuns cu bine în țară. Așa că Somn și de la capăt! 😁
  28. EEXCALADE

    Filtru diesel de particule - DPF

    -de ce ai inlocuit dpf-ul ? -ai identificat si remediat problema care a dus la inlocuirea dpf-ului ?
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!