Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 6 zile.
- Ultima oră
-
Si ? crezi ca un program ce functioneaza in msdos o sa functioneze altfel ?
-
Editare/Modificare instrument cluster VW Golf 4 si Passat B5
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de ioanidis84 din Tuning si alte modificari
Ori cu interfață vds pro ori cu o alternativa. Mai exista si varianta sa il citesti cu cititor de eeprom si o clema dip8 direct pe placa. Devantajul e ca pt asta trebuie sa le desfaci. Trebuie modificate niste adrese in dump pt a activa aceasta functie. Nu sunt sigur ca pe skoda e posibil. Pe golf 4 immo3 sigur merge. -
Diferenta intre module de confort
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de b3st_kid din Golf IV & Bora
Hai man, ca doar s-a inventat emulator de port serial. -
Salut, Revin cu un log pe canalele 3;10 si 11. De data asta am prins cam 10 secunde de pauza cu acceleratia in maxim. Atasez log. Dupa descărcarea log redenumeste si schimba extensia de la .csv la .xlsx. Mulțumesc. log passat (1).csv
- Astăzi
-
Diferenta intre module de confort
F l o r i n a postat în topic iniţiat de b3st_kid din Golf IV & Bora
Te-ar ajuta un laptop model mai vechi, cu rs232 pe placa. -
Da, clar. Se bazează si pe bateria de 48v, avand in vedere starter/generatorul. Asa este, reparam din ce în ce mai des/zilnic, mașini abia ieșite din garanție.
-
Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi
F l o r i n a postat în topic iniţiat de lancelott din Golf VI & Jetta
In cablaj mufa galbena T12k de la spira volan spre airbag, pin 8 maro trebuie sa fie masa, pin 7 pleaca de la sasiu airbag/switch claxon spre releu claxon -
O fi ceva si legat de noua arhitectura pe 48V, de prin 2019, VW a inceput s-o foloseasca pe a treia generatie de Touareg. De altfel, de-ar fi doar problema bateriilor pe noua generatie...
-
Deci trebuie să îmi cumpăr o interfață cu mufa rs232 pe care sa o lipesc pe placa de la laptop?
-
@F l o r i n CBBB - cod motor
-
Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi
Magulicy a postat în topic iniţiat de lancelott din Golf VI & Jetta
Dacă îmi poți spune puțin mai detaliat te rog să nu greșesc, trebuie să trag un fir de pe șasiu airbag (adică de unde pleacă firul albastru?) sau de unde pleacă firul alb cu negru? Și în mufa galbenă de la spira în ce pin intră ? Mulțumesc ! -
Instalare tempomat (Cruise Control)
F l o r i n a postat în topic iniţiat de cristia din Tuning si alte modificari
No...am gasit lipsa la Octavia 2 fl si la Superb, de aceea ti-am recomandat sa verifici Acum, pus pin in conector la coloana volan si la mufa ecu motor, dupa care o sa mearga -
Senzor (switch) pedala frana - probleme
F l o r i n a postat în topic iniţiat de tlc din Golf IV & Bora
Ai verificat sigurantele, asa cum ti-a recomandat Bundy? -
Ce cod motor ai?
-
Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi
F l o r i n a postat în topic iniţiat de lancelott din Golf VI & Jetta
Trage fir de la claxon/de pe sasiu airbag, direct la mufa galbena de la spira -
Editare/Modificare instrument cluster VW Golf 4 si Passat B5
F l o r i n a postat în topic iniţiat de ioanidis84 din Tuning si alte modificari
Nu merge la Octavia 1 cu Long coding. In primul rand nu ai long coding pe ceasuri, la acest model Cu o interfata compatibila, trebuie sa citești eep ceasuri si-l modificam, dupa care il scriem la loc -
Mai ales bateria OE pe masina noua. Bateriile OE au fost ceva deosebit, dar pana in ultima perioada. Acum avem mașini 2019-2021, la care suntem nevoiți sa le inlocuim acumulatorul. Recomand Varta Dynamic, Banner, etc
-
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
voinea a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
doar in China. Nu este la noi -
Astăzi, după un drum Brașov - București, la plecare am șters eroarea, până la ajuns la destinație nu s-au aprins becul in bord, mașina la fel merge, însă am observat dacă accelerez foarte foarte lin nu mai dă în nas, ci merge normal, cu mențiunea că trebuie accelerat foarte lin. Oare este compresorul sau cureaua care leagă pompa de apă de compresor? Simt că este ceva mecanic, întreruperea se întâmplă doar in sarcină, la accelerare in gol merge impecabil și nu are eroare
- Ieri
-
Tomahawk TW-9010 | alarma + pornire motor
Mihai94TDI a postat în topic iniţiat de PassatBH din Alarme & Securitate
Nimeni? -
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
CristiALF a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
WTF ?! https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/foto-audi-face-furori-cu-primul-model-fara-cele-patru-cercuri-peste-10-000-de-comenzi-in-30-de-minute-22167916 -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
cascadoru a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Pentru ca este foarte scump ....nejustificat de scump (opinie personala). Eu pun Fuchs si Rowe .... cand si cum le gasesc. Rowe iau din DE iar fuchs din RO. 'Care face ce vrea. -
Deci partea de comenzi merge cum trebuie, claxonul nu vrea deloc..
-
Clar ca nimic nu se compara cu bateria OE, la mine, bateria OE din 2018 inca mai rezista, intr-adevar e pe sfarsite, dar sper sa tina si iarna asta. Dar, la pretul de vreo 3200lei la care probabil se aplica un discount de 20+%, nu stiu cat mai merita. Problema cu bateriile AM ar fi ca nu se pot coda corespunzator. Insa in video-ul de mai jos unde se gaseste si procedura completa de schimbare a bateriei, pare ca Varta AGM s-ar putea coda.
-
Editare/Modificare instrument cluster VW Golf 4 si Passat B5
BH21DTI a postat în topic iniţiat de ioanidis84 din Tuning si alte modificari
Va salut cu respect baieti, acum am incercat si eu sa fac needle sweep la o Octavia 1 din 2006. Din ce am vazut pe youtube trebuie sa intru sa fac long coding dar cred ca masina mea nu suporta asa ceva pt ca atunci cand intru in VCDS nu gasesc long coding. Am incercat sa ma conectez cu VAG EEPROM dar imi dadea ''ECU not found'' cand incercam sa ma conectez. Daca ma poate indruma cineva sau sa imi spuna ce exact as putea sa fac, raman dator cu o bere rece