Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Ultima oră
-
A pus cineva oglinzi cu pliere de skoda octavia 2 facelift pe NFL si-a reușit sa facă pliere din cheie?, daca da cum a reușit?.. schimbând modulele de pe uși?
-
Boon! Dupa ce am traversat Canalul Manecii am schimbat sensul de mers si m-am incadrat pe "contrasens" la fel ca ceilalti participanti la trafic. 😋 Mai aveam de parcrus 1200 km pe autostrazile franceze pana la destinatie, dar ca si anul trecut, am hotarat sa oprim pe drum, in inima Frantei, sa ne odihnim la hotel. Nu avea sens sa conduc dintr-o bucata atata drum. Ca si data trecuta, niste bericioace la draft 🍺 ma strigau pe nume. Domnisoara de la receptie era moldoveanca si cand ne-a auzit ca vorbim romaneste a devenit foarte prietenoasa. Hotelul a fost full din ce ne-a spus, cica am facut bine ca am rezervat din timp. De obicei fac rezervare la "popasuri" cu o luna inainte de vacanta pentru a nu intampina probleme, atat la dus cat si la intors. Ursu' a plutit pe autostrazi in prima zi 1100 km, fara sa "gafaie" nici macar o secunda, aerul conditionat si-a facut treaba cu brio, ador faptul ca gurile de ventilatie principale, din bord sunt acoperite de trimuri, stau ascunse, ca sa nu te "sufle" aerul in fata, temperatura fiind mentinuta prin gurile de ventilatie de pe usi, stalpi, parbriz si cele de la picioare. Ai permanent temperatura dorita, fara sa simti de unde vine "RECE". GENIAL! ❤️ Daca doresti aer rece suplimentar sau vrei ca ventilatia sa "sufle" spre tine, la apasarea unor butone, poti ridica trimurile, astfel, grilele raman descoperite, pe rand, bineinteles individual, doar pe cele pe care le vrei deschise sau pe toate, dupa preferinte! Poti selecta debitul de aer dorit la fiecare grila de ventilatie in parte, poti selecta rece sau cald, etc! Fiecare pasager isi poate seta ambianta dupa bunul plac, exact asa cum ii place. 🥰 Sistemul de aer conditionat este SF din punctul meu de vedere! Am mentionat ca are si dezumidificator integrat in prezentarea masinii. Ador masinoiul asta, este pur si simplu un IAHT pe roti! Francezii "te ard" daca vrei sa plutesti pe autostrazi, "baieti destepti" ce sa zic, trebuie sa intretina si ei infrastructura, am dat cu cardu' la bariere de mi s-a "acrit", dar stiam asta deja din calatoriile pe care le-am mai facut in trecut. Baloo s-a odihnit si el, la hotel, a reusit din nou performanta de a parcurge 1100 km cu un singur plin de motorina! ❤️ Parcarea era plina de masini cu numere din toata Europa: Italia, Franta, Germania, Olanda, UK, Belgia, Swiss etc: Hotelul foarte ok: Popas tot la TECUCI, "bancu' cu mustaru'"😄 Seara, ceva de haleala (peste): Dimineata urmatoare, mic dejun, cafea☕ si din nou la drum spre Coasta de Azur!Mai aveam de parcurs 600 km pana la destinatie: Va urma!
- Astăzi
-
Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi
Magulicy a postat în topic iniţiat de lancelott din Golf VI & Jetta
Am făcut cum ai zis tu și tot nu merge, posibil din cauză ca am schimbat calculatorul de la coloana am pus cu CD în coadă acesta să fi mutat pini pentru claxon de pe pinul 7 și 8 pe alți pini? -
Editare/Modificare instrument cluster VW Golf 4 si Passat B5
F l o r i n a postat în topic iniţiat de ioanidis84 din Tuning si alte modificari
Este posibil. -
Diferenta intre module de confort
F l o r i n a postat în topic iniţiat de b3st_kid din Golf IV & Bora
No, încercați asa sa vedem daca o sa reușiți......si postați aici -
Si ? crezi ca un program ce functioneaza in msdos o sa functioneze altfel ?
-
Editare/Modificare instrument cluster VW Golf 4 si Passat B5
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de ioanidis84 din Tuning si alte modificari
Ori cu interfață vds pro ori cu o alternativa. Mai exista si varianta sa il citesti cu cititor de eeprom si o clema dip8 direct pe placa. Devantajul e ca pt asta trebuie sa le desfaci. Trebuie modificate niste adrese in dump pt a activa aceasta functie. Nu sunt sigur ca pe skoda e posibil. Pe golf 4 immo3 sigur merge. -
Diferenta intre module de confort
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de b3st_kid din Golf IV & Bora
Hai man, ca doar s-a inventat emulator de port serial. -
Salut, Revin cu un log pe canalele 3;10 si 11. De data asta am prins cam 10 secunde de pauza cu acceleratia in maxim. Atasez log. Dupa descărcarea log redenumeste si schimba extensia de la .csv la .xlsx. Mulțumesc. log passat (1).csv
-
Diferenta intre module de confort
F l o r i n a postat în topic iniţiat de b3st_kid din Golf IV & Bora
Te-ar ajuta un laptop model mai vechi, cu rs232 pe placa. -
Da, clar. Se bazează si pe bateria de 48v, avand in vedere starter/generatorul. Asa este, reparam din ce în ce mai des/zilnic, mașini abia ieșite din garanție.
-
Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi
F l o r i n a postat în topic iniţiat de lancelott din Golf VI & Jetta
In cablaj mufa galbena T12k de la spira volan spre airbag, pin 8 maro trebuie sa fie masa, pin 7 pleaca de la sasiu airbag/switch claxon spre releu claxon -
O fi ceva si legat de noua arhitectura pe 48V, de prin 2019, VW a inceput s-o foloseasca pe a treia generatie de Touareg. De altfel, de-ar fi doar problema bateriilor pe noua generatie...
-
Deci trebuie să îmi cumpăr o interfață cu mufa rs232 pe care sa o lipesc pe placa de la laptop?
-
@F l o r i n CBBB - cod motor
-
Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi
Magulicy a postat în topic iniţiat de lancelott din Golf VI & Jetta
Dacă îmi poți spune puțin mai detaliat te rog să nu greșesc, trebuie să trag un fir de pe șasiu airbag (adică de unde pleacă firul albastru?) sau de unde pleacă firul alb cu negru? Și în mufa galbenă de la spira în ce pin intră ? Mulțumesc ! -
Instalare tempomat (Cruise Control)
F l o r i n a postat în topic iniţiat de cristia din Tuning si alte modificari
No...am gasit lipsa la Octavia 2 fl si la Superb, de aceea ti-am recomandat sa verifici Acum, pus pin in conector la coloana volan si la mufa ecu motor, dupa care o sa mearga -
Senzor (switch) pedala frana - probleme
F l o r i n a postat în topic iniţiat de tlc din Golf IV & Bora
Ai verificat sigurantele, asa cum ti-a recomandat Bundy? -
Ce cod motor ai?
-
Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi
F l o r i n a postat în topic iniţiat de lancelott din Golf VI & Jetta
Trage fir de la claxon/de pe sasiu airbag, direct la mufa galbena de la spira -
Editare/Modificare instrument cluster VW Golf 4 si Passat B5
F l o r i n a postat în topic iniţiat de ioanidis84 din Tuning si alte modificari
Nu merge la Octavia 1 cu Long coding. In primul rand nu ai long coding pe ceasuri, la acest model Cu o interfata compatibila, trebuie sa citești eep ceasuri si-l modificam, dupa care il scriem la loc -
Mai ales bateria OE pe masina noua. Bateriile OE au fost ceva deosebit, dar pana in ultima perioada. Acum avem mașini 2019-2021, la care suntem nevoiți sa le inlocuim acumulatorul. Recomand Varta Dynamic, Banner, etc
-
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
voinea a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
doar in China. Nu este la noi -
Astăzi, după un drum Brașov - București, la plecare am șters eroarea, până la ajuns la destinație nu s-au aprins becul in bord, mașina la fel merge, însă am observat dacă accelerez foarte foarte lin nu mai dă în nas, ci merge normal, cu mențiunea că trebuie accelerat foarte lin. Oare este compresorul sau cureaua care leagă pompa de apă de compresor? Simt că este ceva mecanic, întreruperea se întâmplă doar in sarcină, la accelerare in gol merge impecabil și nu are eroare
- Ieri
-
Tomahawk TW-9010 | alarma + pornire motor
Mihai94TDI a postat în topic iniţiat de PassatBH din Alarme & Securitate
Nimeni?