Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 53 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. dercos

    2023 Cayenne Hybrid

    Pai marca aia nu degeaba sponsoriza concursurile cu vele, e pana la urma o barca pe roti 😆
  3. cristi511

    2023 Cayenne Hybrid

    Si uite asa au aparut si au devenit "normale" defectele in industria automotive. Merge si asa... Ps: asteptam anuntul pe olx
  4. tudy_cnu

    2023 Cayenne Hybrid

    Un numar rotund ieri. Adunam kilometri, camerele merg doar cand vor ele, senzorii mai dau si ei cate un fail, dam restarturi si mergem mai departe. Scuzati praful, dar stau intr'o zona in care inca se construieste la greu, asa ca e imposibil sa ramana masina curata si interior si exterior. In weekend am facut test drive cu acea masina care nu poate fi numita pe acest forum Propulsia electrica a masinii e mult mai bine integrata, la putere similara a motorului electric se simte mult mai fasneata masina respectiva. La o capacitate aproape identica a baterie, reuseste aproximativ 50-60 km pe electric, comparativ cu 30 la a mea. Probabil ajuta destul de mult si modul B, prezent pe toate masinile electrice dar care mie imi lipseste la Cayenne. De asemenea, sistemul audio Bowers & Wilkins e o incantare, dar vorbim de un optional de 3600 de euro. Asa probabil si Burmesterul de pe Cayenne livreaza tot o experienta wow. In schimb, suspensia e la fel ca si pe cealalta masina pe care am avut'o, adica de autobuz.
  5. Astăzi
  6. adriantudor78

    Probleme tehnice specifice Octavia 4

    Salutare. Referitor la aplicația myskoda, ieri am făcut în drum de vreo 370 de km, iar în aplicație sunt înregistrați 580 km (totodată, o deplasare într-o zi nu a fost înregistrată). Iar în timpul deplasării de ieri m-am confruntat cu o problemă. Am pornit mașina într-o benzinărie și mi-au apărut erori legate de frana de parcare și autohold. Nu am reușit să pozez sau să filmez erorile. Când am oprit-o, a intrat frâna de parcare, dar a făcut un zgomot foarte urât. La repornire nu au mai apărut erorile și pe toată durata deplasării, cu opriri și porniri dese, nu au mai fost probleme. Mașina este în garanție, luată în decembrie 2024. Skoda Octavia 1.5 tsi 116 CP. Tocmai ce am făcut revizia de 1 an și nu au identificat probleme. Mulțumesc
  7. AndreyPH

    Hai si cu un Superb iV pe forum

    Se poate inchide acest topic, masina a fost vanduta. Ne recitim in topicul
  8. mirel2505

    Injectoare PD 2.0TDI distruse

    Salutare , scriu aici pentru că nu doresc sa deschid un topic aiurea. Descriere mașină. Passat b6 2.0 TDI PD BMP cutie DSG 420.000 Km DPF și Egr Off fizic și soft . PROBLEME... Ax pompa ulei (imbus) rotunjit . Turbina distrusă , restul au scăpat dar uzurile datorate numaruli mare de km și reviziilor întârziate făcute de foștii proprietari m-au făcut să desfac mai mult . Am zis sa desfac mai mult și pentru că pierdeam apă din vas , completam cam 500mll la 2-3-4 zile așa cașa că am demontat chiulasa și am găsit următoarele : axa cu came defecta ( 2 came mult sub cota , 3 pistoane fisurate ( fisurile nu au ajuns în partea inferioară erau doar in partea de ardere ) iar al 4 lea avea urme de lovituri , tacheții foarte uzați . La injectoare nu sa făcut verificare . Ce s-a făcut la mașină . Chiuloasă recondiționată total Pompa de ulei recondiționată( majorat axul ) Turbina noua (recondiționată QWP) TACHETI NOI INA Pistoane din dezmembrări cu tot cu biele (stare excelenta ) (La sfatul unui așa-zis expert am folosit tot segmenții vechi fiecare de pe cilindrul pe care a fost (zicea el ca o să gaze cu segmenți noi și că oricum eu nu am avut problema de compresie ) ulterior am demontat iar chiuloasă și înlocuit segmenții deoarece gaza foarte tare și pe la buson și pe la joja , alta garnitura de chiuloasă , șuruburi etc. ) Segmenți Mahle Axa cu came dezmembrări (stare excelenta ) Cuzineți biele și axa came KOLBENSCHMIDT Oringuri injectoare Bosch Toate garniturile Elring Ulei Motul , filtre man Si de aici incepe distractia. Teoretic daca schimbam turbina și pompa de ulei mașină ar fi trebuit să mearga că doar a mers și cu pistoanele fisurata și segmenții vechi și injectoarele ei ...practic nu prea. Mașină a pornit super bine , avans reglat la -2.5 , gaze de Carter doar pe la buson vizibl reduse fata de înainte de segmentare (aproape de loc ) , pe la joja deloc gaze , apa la 90° , sunet destul de bun pentru un tdi de +400k km . Mașină nu trage deloc. La început nici nu se accelera chiar daca ralanti starea și se auzea foarte bine după ce am reușit să o scot din garaj , mai mult împinsă pana la urmă am reușit și să plec cu ea de pe loc , mergea de parcă nu avea turbina de loc și mai avea și 80% din cai morți , am mai avut probleme de genul furtun spart mers fara turbo și chiar și atunci avea putere , cuplu , ajungeai la 100km/h la deal și fara turbo cu tot cu spira aprinsă etc , acum e diferit lipsa totala de putere , turbina baga (după ce depășești vreo 1500 ture se simte că intra turbina și ai un mic aport de putere dar foarte mic) actuatorul se vede cum trage geometria , furtunele se umfla la accelerare pe loc . In mers se aprinde spira și am eroare p0299 dar nu pot da vina pe turbina că fiind cauza erorii pentru că chiar daca e o eroare specifica turbinei eu sunt 100% convinsa cu nu e ea (eroare apare în urma calculelor care reies din poziția pedalei de accelerație , cuplul motor și presiunii turbinei , daca pedala e la 100% apăsată , turbina baga aproape cat trebuie și tot nu ai cuplu chiar daca turbina e perfect funcțională tot apare underboost condition.. Alte erori nu da . Corecția pe injectoare : 1=-2.07 ; 2=0.25 ; 3=-0.55 ; 4=2.40 Compresie cilindrii: Cilindru 4=26 bar Cilindrul 3=26.5 bar Cilindrul 2=27 bar Cilindru 1=27 bar Presiune tandem motorina pe tur fluctuează între 0 si 3.5 bari ralanti 5 bari full load Ce nu s-a verificat : Injectoarele pe banc Update: După toate cele de mai sus am scos injectoarele și le-am schimbat între ele 1 cu 4 , 2 cu 3 , mașină a pornit doar cu spray și cu pedala de accelerație apăsată , sub 2200 ture se oprește , pompa tandem pe manometru pe tur nu arata mai mult de 2 -3 bari cu accelerația la maxim ( la ea nu am umblat , mașină am băgat o pornită in garaj și doar injectoarele le.am schimbat între ele. Acum l-am dat jos pentru a le trimite la verificat. Pompa tandem am desfacut-o și nu vad nimic în neregula in ea ( i-am mai schimbat o data toate garniturile in urma cu 2 ani pe atunci a fost simeringul și a motorina in ulei )
  9. Ieri
  10. Dolfin

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Ordinul Ministrului Sanatatii Publice nr. 1193/2006 transpune integral Recomandarea 519/1999 a Consiliului Uniunii Europene care se refera la limitarea expunerii populatiei generale la campuri electromagnetice de la 0 Hz la 300 GHz. In text se regasesc tabele si indicatii pentru a se calcula limitele de apropiere fata de liniile electrice astfel incat valorile SAR sa se incadreze intre cele recomandate de CUE. Valorile calculate pleaca de la ~ 25m pentru linii de joasa tensiune si depasesc 100m pentru foarte inalta tensiune de 400kV.
  11. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Ce poti intelege de la o persoana care calculeaza : cati litri de ulei intra ,cate tipuri de ulei are o termica ,cata apa se consuma la spalarea unui dpf ,cati km faci cu electrica din impozitul la un 3.0 …. Ce “naiba” se intelege din asta ?
  12. detinator

    Mașini electrice - merita sau nu?

    1) hai sa nu o dam in judecati despre persoana. Poate nu poti TU sa intelegi. Nu stiu de unde stii ca eu NU sint pasionat, si ca NU am microbul. 2) e ridicol sa imi spui mie cum sint. Uite iti raspund fix la fel, dupa ce imi tot explici ca pe tine nu te intereseaza cuplu si puterea, pai tu nu ai cum sa intelegi, nu esti pasionat, nu ai microbul. 3) de unde naiba stii tu cum ma uit eu la un V6? 4) nu ma mir de impozit, ca stiu cat este acest impozit de vreo 10 ani de zile! Poate nu ai inteles tu din ce am postat pana acum ca sint totusi destul de informat, nu traiesc in vreo bula! Nu imi pune vorbe in gura, nu emite judecati despre persoane, in general, pe forumuri! Abtine-te 5) De unde naiba stii tu ce e masina pt mine, cum iti permiti sa tot emiti atatea judecati despre cineva pe care evident nu il cunosti? Pot sa zic si eu tot ce imi trece prin cap despre tine, care ne tot aburesti ca nu iti pasa de putere si cuplu dar ti-ai luat V6 din alte motive... pe bune? Daca pt mine masina e doar sa ma duca, de ce naiba am luat o masina 4x4 cu 500 si ceva de cai?? Deja trebuie sa iti pui intrebari daca intelegi despre ce vorbesti inainte sa scrii. 6) ai batut apa in piua numai pe costuri si cum nu iti iese tie mai ieftin cu electrica, si acum vrei sa ne convingi ca de fapt la tine costurile nu conteaza? hai sa fim seriosi, un pic de decenta. se poate discuta la nesfarsit despre diesel vs benzina, despre cutie automata vs manuala, vine unu care se autodenumeste pe el insusi pasionat si iti zice ca tu nu intelegi de ce preferi manuala sau automata sau benzina sau dieselul... Stie el ca tu nu intelegi, ca nu ai avut poate 10 masini inainte din alea de care el se minuneaza acum prima etc. El care desigur nu a avut electrica, poate nici macar nu a condus vreuna... Aici e diferenta.. majoritatea care avem o electrica am condus vreo 30 de termice inainte. Invers nu e valabil.
  13. detinator

    Mașini electrice - merita sau nu?

    si la mine la alte masini, l-am dezactivat de tot, dar am explicat ca acum functioneaza altfel, mult evoluat, ceea ce il face suportabil Am zis si de ce era necesar, consumul era enorm... am incercat sa il scad cumva...
  14. tavitara

    Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc

    Amare ? Nu stiu , vrei sa le mananci sau de ce intrebi ?
  15. ssergiu14

    RNS 850 (Touareg 7P)

    Da, se comporta uneori ca un computer vechi, n-am observat lag in afisarea hartii, redarea muzicii etc
  16. razvan.ac

    Sfaturi achizitie Kodiaq 2

    Salut, nu am gasit nicaieri IV la testdrive anul trecut in Bucuresti (am mers fizic sau am sunat), in septembrie-octombrie, aveau doar TDI de 193CP, ce se cauta pe la noi…
  17. Crucial

    AC/Climatronic - probleme

    Bună seara, pe stanga baga cald iar pe dreapta nu(nici la barbriz nici lângă usa), am eroare doar pe recirculare
  18. terminatoru

    Probleme inchidere centralizata si lumina usa

    Multumesc @F l o r i n, am rezolvat, intradevar era calculatorul de usa vinovat, am pus unul ce are cod identic ca al meu si totul functioneaza ca nou. Cel de la dezmembrari mi-a dat sa probez 3 calculatoare cu terminatie cod ca si al meu , 301( asta zicea el ca , conteaza)dar doar cu 2 a functionat corect ! Cel pe care-l luasem prima data era alt cod, probabil de aceea nu a functionat cu el. In fine ideea e ca sunt multumit de rezultat .
  19. skodamen

    Filtru diesel de particule - DPF

    @vizitator, nu i vorba de honda aici?
  20. Ionutbeethoven

    Revizii (Tiguan III)

    De la o reprezentanta din tara am primit oferta de 1070lei pentru schimb ulei, manopera plus piese. Doar uleiul fara filtre. Pt un tiguan 2.0tdi
  21. NWA

    Filtru diesel de particule - DPF

    Salut. Acum aproximativ un an jumate' am consultat un service local (prahova) intampinand probleme cu al meu passat cc 2010, 2.0 diesel. Pe scurt, inginerul service-ului a "incurcat" presiunea common rail cu cea a dpf-ului iar din aceasta greseala, filtrul meu fara probleme a fost trimis la curatat la o firma cred eu destul de cunoscuta. (dpf-service.ro). Cand filtrul curatat s-a intors pe masina, evacuarea mea era neagra "tuci" si fumul intre trepte la acceleratie era foarte vizibil, delay-ul acceleratiei era ceva groaznic, consumul la fel. Am reusit sa schimb filtrul acum, totul a revenit la normal, tobele s-au curatat de la sine.Insa, acum vine surpriza care m-a dat cumva peste cap.Cand dpf-ul vechi a fost dat jos de pe masina, am observat ca pe carcasa dpf ului a aparut un mare petec sudat iar fagurele era negru complet si gaurit de parca ai fi dat cu burghiu de 12. Din ce stiu si tot reseach-ul facut, dpf-ul se curata sub presiune, cu ceva detergenti, nicidecum prin inlaturarea carcasei. Scriu asta si din frustare, fiind la inceput cu diesel si fara a detine cunostinte legate de subiectu dpf, am platit service-ului suma de 2100 lei pentru aceasta actiune.In prezent, inca detin garantia celor de al dpf service. Din cei care stiti sau v-ati confruntat cu treaba asta, modalitatea asta de curatare este legala? Ca ma gandesc ca daca DPF este deschis (tăiat) și structura sa modificată, nu mai este același produs și serviciul prestat nu mai este “curățare”, ci alterare. In foaia garantiei, specifica ei ca se pierde atunci cand filtrul este lovit, spart sau avariat.Pai nu asta au facut ei?Chiar sunt curios daca in cazul asta, eu sunt pe drept/legal cel pagubit.
  22. UNHleaSHD

    Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc

    cele din 2024 sunt amare sau cum?
  23. Ssoulstream

    Sfaturi achizitie Kodiaq 2

    Pt cei din bucuresti care au cumparat un kodiaq PHEV, la ce reprezentanta ati facut test drive, pana acum din 3 reprezentante, niciuna nu are PHEV pt test drive?
  24. dercos

    Mașini electrice - merita sau nu?

    In oras electricul bate motoarele pe benzina/Diesel, fara discutie. Raspuns, comoditate samd. In extraurban electrica e ultima alegere,daca iti place sa conduci si/sau daca vrei sa nu fii stresat de deficientele acestuia. Benxina e, de departe, cea mai buna alegere, daca e si manuala, cu atat mai bine. Sunt si automate bune, unele foarte bune, dar putine se compara cu o manuala de calitate cu un motor bun. Vorbim de implicare, placerea de a conduce, nu de 0-100 sau rapiditatea schimbarii vitezelor.
  25. DiLivio

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Eu am trecut de ceva luni de la diesel la plug in hybrid. Sunt foarte mulțumit de alegere. În oraș, pe distante scurte, nu mai sunt nevoit să pornesc motorul termic, lucru care e foarte benefic pentru a reduce uzura. Acum că începe sezonul rece, încălzirea e instant, nu mai aștepți ca motorul să încălzească interiorul. Următoarea mașină o sa fie clar electrică. Îmi place foarte mult liniștea din timpul mersului electric.
  26. Bebeee

    Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow

    Faina masina, sa ai parte de ea. Nu are rost sa ii pui nicio admisie daca nu ii faci si soft. Stage 1 Ecu + Tcu schimba radical masina, in bine. Iti rezolva toate neplacerile din Drive. Studiaza ofertele si go for it. 🚀🚀 LE: nu are rost sa ii pui admisie doar pt Stage 1. Si sa mergi mai departe nu prea are rost, mai ales daca nu o sa tii mult masina.
  27. EEXCALADE

    Filtru diesel de particule - DPF

    Rabdare ca o sa apara iar
  28. vizitator

    Filtru diesel de particule - DPF

    Din pacate nu am notat-o. Dar asa mi-a spus electricianul, ca este eroare senzor de presiune absoluta (MAP). Si tot el a zis ca eroarea apare din cauza bateriei descarcate si nu ca ar fi senzorul ars (dupa experienta lui).
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!