Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. dahood

    Problema usa golf 4

    Lipiturile le-am refacut si le-am si verificat continuitatea pe placa. Cat despre motoras, habar n-am de care e. Am incercat sa masor cu multimetrul daca ajunge tensiune in el dar la cate switchuri sunt p-acolo, m-am pierdut in usa inchisa/deschisa incuiata/descuiata. @marius1982.11 deschideam masina din telecomanda si se deschideau toate usile mai putin a soferului. La fel si la inchidere. Total random, cateodata mergea cateodata nu. Dupa care a cedat de tot. Acum o pot inchide/deschide doar cu cheia in yala. La actionarea yalei cu cheia se deschide/inchide toata masina. Am dat si placa calculatorului de usa jos, vizual pare ok. N-am vefificat lipiturile mufei mari pe placa dar n-am auzit pana acum de probleme p-acolo.
  3. Astăzi
  4. yo8rze

    Adaptarea senzorului de rotire a volanului

    Nu am demontat decât ceasurile. N-am umblat la volan.
  5. andrei_221

    Probleme dupa schimbarea distributiei si curatarea supapelor

    exact.. du-te inapoi la meseriasi sa mai incerce odata punerea la punct a distributiei din pacate, am vazut ca 90% din mecanici si service-uri schimba distributia la 1.2 /1.4 TSI si 1.0 /1.5 TSI prin semne/diverse blocaje ale axelor/arborelui cotit. NU asa se face. Se blocheaza axele cu came / arborele cotit cu sculele speciale, se slabesc pinioane pe axele cu came, se strange cureaua, se strang pinioanele la loc. si asta in varianta simpla, ca la ACT si EVo , e si mai complicata treaba
  6. andrei_221

    Adaptarea senzorului de rotire a volanului

    daca ai avut volanul demontat, muta-l 1 dinte ...
  7. andrei_221

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)

    mi se par neprofesioniste inlocuirile de senzori de presiune.. lipiturile cu cositor mi se par punctul slab. deci aveti grija ce alegeti
  8. andrei_221

    Segmentare motor EA888 in Bucuresti - recomandare service

    eu as cere sa imi aduca motorul la starea initiala, as plati manopera si as lua masina de acolo. Nu e vina ta ca nu au stiut ei sa repare .
  9. lupo_bv

    Probleme cutie de viteze manuală

    Posibil sa trebuiască sa demontezi cutia. Cauta o poza pe net cu cutia si indică surubul pe care l-ai desfacut sa vedem care este treaba cu el
  10. Dragan Claudiu

    Ce service imi recomandati?

    Salutare de ceva timp intampin o problema cu golf ul meu 6 2.0 tdi cod motor cbbb unde la relanti (la rece cat mai mult dar si la cald oneori) mai nou tremura,nu arde combustibilul cum trebuie si as vrea sa stiu daca puteti sa imi recomandati un service ok in bucuresti, precizez ca nu masina nu da nici o eroare pe tester am fost deja la 3 persoane care au verificat-o iar toti pana acum nu au rezolvat problema.Am schimbat senzor presiune pompa de intalte, cei 2 senzori stanga dreapta ale rampei, am veriicat injectoarele la un centru de reparat injectoare prin testul acela prin retur iar acestia miau spus ca sunt ok, am vazut si eu rezulatul (paharelele acelea s-au umplut destul de greu).Also nu consider ca masina si-a pierdut din putere trage la fel ca inainte de a avea acesta problema.Am mai schimbat filtru aer, combustibil si un senzorul acela din filtrul de aer.
  11. draganuta

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    Buna seara, v-as ruga PR code pentru VIN WVWZZZCD4SW155571. Multumesc!
  12. cascadoru

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)

    update la....alt mekatronic, cel mai probabil
  13. lupo_bv

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    Este normal sa scada Duty Cycle pentru a inchide geometria si sa creasca astfel presiunea. Apoi overboostul ala este.normal numai ca la tine este prea lung si este urmat de o scadere si mare si lunga (aici simti pierderea de putere pe la 3200 rpm). Fa si celelalte doua loguri de care ti-am pomenit mai sus. Acolo se vad mai multe lucruri decat la logul in mers. PS Nu mai da Quote postarii anterioare. Nu este necesar.
  14. EEXCALADE

    Probleme Turbina

    Se scoate pe jos ,dupa ce demontezi puntea .
  15. albinaru

    Probleme Turbina

    Salut ! La motorul BMM, turbina se scoate pe sub ? Pe deasupra nu prea vad cum. Trebuie cumva coborat motorul ?
  16. EEXCALADE

    Problema pornire 2.0 TDI DDAA [VALVA VVT SCHIMBATA]

    Pun capac si valva OE ,respecta procedura de inlocuire. Manopera si piesele ieftine te pot costa dublu
  17. ovix1986

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    La locul nr. 2, la turație mică, APROXIMARIV 1300 RPM accelerez maxim la 100% iar duty cycle MAP scade brusc pana la 24% după care urca iar la 2000 rpm turbina face overboost mai mult decât cere ECU. Nu înțeleg acest simțim plus la aproximativ 3200 rămâne fără putere și revine imediat
  18. Teodor2025

    Probleme cutie de viteze manuală

    Buna. Mi-am stricat cutia de viteze la un Lupo benzina 1.0. Am vrut sa completez ulei in cutie si am desfacut din greseala un bolt care credeam ca e busonul de alimentare cu ulei.. Cand mi-am dat seama de greseala am vrut sa-l pun la loc si nu mai intra. Cred ca trebuia sa intre intr-un locas sau canal in cutie si nu mai intra. Cutia functiona perfect inainte. De atunci nu mai intra in marsarier. Adica maneta pare ca intra, dar nu angreneaza ceva in cutie si masina nu se deplaseaza in spate. Aveti idee cum pot rezolva problema? Multumesc.
  19. torry

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    Buna seara, Dace se poate as dori si eu o decodare pentru vin: TMBLK9NS8J8024555. Multumesc anticipat! O seara buna.
  20. CristiM

    Achiziție, configurare si timpi de așteptare (Tayron)

    Pentru ce motorizare și nivel de echipare ai cerut ofertă? Și la ce dealer?
  21. Ssoulstream

    Achiziție, configurare si timpi de așteptare (Tayron)

    am primit si eu acum 1 ora oferta pt configuratia mea. cam 4500 euro reducere fata de pretul de configurator. Poate asteapta sa mai scape de stocul existent (cu termen inmatriculare pana la finalul anului). Diferenta fata de un kodiaq cu o configuratie asemanatoare (cu mici diferente) e cam de 4k euro in cazul meu.
  22. yo8rze

    Adaptarea senzorului de rotire a volanului

    Salutare tuturor! Îndrăznesc să postez aici ca să nu mai deschid alt topic.. - Tiguan 5N 2009, 4x4, transmisie manuală, CBAB- . Am încercat să înlocuiesc ceasurile mașinii (MFD roșu) cu unele de pe un Tiguan din 2011 (MFD alb/negru) fără succes din păcate (nu am putut citi PIN-ul ca să pot adapta o cheie)... Am văzut că nu merge (un coleg care dispune de o diagnoză Autel a încercat să mă ajute) am montat ceasurile originale înapoi pe mașină, moment în care am văzut primele,, luminițe de Crăciun" pe anul ăsta.. 😁 În bord au apărut tot felul de martori (ABS, frână parcare, direcție, presiune pneuri, etc..). Am făcut Basic settings, adaptări, codări (e prima dată când fac) și acum nu mai am nici o eroare din cele care au apărut după încercarea de swap ceasuri. Doar că observ că mașina trage ușor spre dreapta dacă las volanul pe liber în timp ce conduc (și nu e de la drum). Dacă țin volanul perfect aliniat, la fel, trage ușor spre dreapta. Ce setare sau adaptare ar trebui să refac ca să se rezolve problema? Menționez că înainte de asta nu am avut această problemă, deci iese din discuție dereglare mecanică unghiuri direcție. Mulțumesc anticipat pentru eventualul ajutor!
  23. MihailChirila

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)

    Am si eu o eroare care pare a avea legatura cu topicul. Poate a mai patit cineva. Eroare nu are nimic mecanic in spatele ei. Nu exista scurgeri , pete de ulei nimic. Se pare ca este ceva senzor incorporat in mecatronic care la temperaturi de 70-90 grade da kix. Si am mai auzit ca e posibil sa se rezolve cu un update de soft.
  24. sdR+

    Filtru diesel de particule - DPF

    Ce părere aveți despre gradul de încărcare al dpd la bolidul meu, cam da cu funingine după fiecare regenerare pe tobe, undeva la 400 de km daca merg urban, in regim de autostradă nu am ținut cont.Momentan are vreo 200 k km cu plus, reali nu cred, tind sa spun 300 k cu plus după mine.Motorul merge bine, trage bine, fără martori aprinși in bord, las o poza cu valorile mai jos.
  25. EEXCALADE

    Probleme dupa schimbarea distributiei si curatarea supapelor

    Distributia sarita sau pusa gresit
  26. Va salut! La motorul de 1.2 tsi 110cp, avand 181.000 km, am zis ca e timpul sa ii schimb distributia originala, avand 10 Ani si atatia km.. am schimbat distributia la un service apoi a 2 a zi am fost la un alt service sa curat supapele cu coaja de nuca. Dupa 20km s a aprins epc si check ul, erorile fiind aratate in poze. Am curatat senzorii de la galeria de admisie si cel de pe tubulatura de la clapeta cu spray de contacte si apoi suflate cu aer, si s au stins. Dar tot nu imi place cum merge.. parca se aude un zgomot urat la motor… aveti idee ce poate fi sau aveti vreun electrician recomandat pt diagnosticarea si repararea masinii? multumesc
  27. lupo_bv

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    Păi după 2000 face presiune turbina. Posibil să nu fie geometria reglată bine după cum arată graficul deşi tot cam aşa arată şi când agaţă geometria. Ca să ne facem o părere fă şi logurile în Basic Settings pe grupurile 011 şi 003 (ştiu că ai zis că este anulat EGR, dar fă-l totuşi). Să laşi logurile să curgă vreo 40-50 secunde după care le salvezi.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!