Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 9223372036854775807 zile.
- Ultima oră
-
e o problema foarte cunoscuta pentru tipul acela de cutie de sigurante ( ebox low) nu e ciudata conceptia, alte marci au chestii si mai ciudate
-
vizual
- Astăzi
-
Multumesc,o sa apelez la colegii care au acces
-
O să verific, mulțumesc frumos! Cum se verifica ceramica de la DPF?
-
conform erorii, nu DPF e problema, ci procesul de regenerare care nu are conditii optime. Trebuie sa cureti / inlocuiesti racitorul de gaze EGR si sa verifici sa nu fie sparta ceramica de la DPF nu mai pornii regenerari pana nu cureti racitorul , ca faci mai mult rau.
-
Salutare, am și eu o problemă cu golful 5 1.9 105 cai cu DPF, de câteva zile s au aprins cei 3 martori DPF, check engine și spirala(licăre intermitent), am încercat să cu vcds ul să forțez regenerarea, a scăzut încărcarea filtrului undeva la 21% după care a dat failed. De asemenea a intrat în limp mode și nu mai trage. Atașez și o poză cu eroarea pe tester și un print din timpul regenerării. Nu știu dacă are vreo legătură însă se pare ca și indicatorul de motorină rămâne pe full, deși când pornesc martorii de verificare urcă de la 0 la full.
-
Pe mine m-a uimit de cat de ''docil'' este si cat de mult poate fi impins, comparat cu un M2 CS F87 manual, care este brutal pe acceleratii si cu care trebuie mare, mare grija si multa experienta. GT4 RS e un instrument de mare precizie, prin comparatie.
-
-
Salut! Mă poți ajuta cu un cod de produs?
-
Salut, bolidul de 75cp s-a plimbat mult zilele acestea, ii place la munte se pare. Parca tot se mai aude ceva pe la etrier, poate ma duc sapt asta sa mai arunce un ochi pe acolo fiind inca in garantie lucrarea (cred ca e inca in garantie). In rest ce sa zic, AC raceste de am plangeri de la pasageri ca e prea frig (sper sa ramana asa si sa nu crape ceva :D), consum de aprox 4,5 la cateva sute de km combinat ( de ex urcarea spre hotel Pestera unde nu prea a vazut a3a), totul la locul lui, e ok pt o masinuta la pretul asta zic eu. Am umplut-o vineri cu chestii de camping, scaune, masa, gratar, scule etc. Am mai incaput apoi 2 adulti si un minion si mai era loc. Am pus w221 la vanzare asa ca e foarte probabil ca Baby Audi sa ramana singura masina a familiei pt o perioada, vom vedea cat de lunga sau cat de scurta.
-
Ce diagnoza ai?
- Ieri
-
Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI
Xman_ghio a postat în topic iniţiat de BeciAcustic din Masina mea
Iti spun din proprie experienta: cutia Thule e una din cele mai bune investitii! Arata urat, dar "gets the job done"! Vara caram haine extra, jucarii de plaja, etc. Iar iarna ski-uri, placa snowboard. Merita toti banii! -
Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi
spido a postat în topic iniţiat de lancelott din Golf VI & Jetta
Volanul e ok. Ce calculator coloana ai ? Va trebui unul HL. -
Golf 6/Jetta - Montare volan/airbag/comenzi
Flavius Alexandru a postat în topic iniţiat de lancelott din Golf VI & Jetta
Va salut,am un golf 6,1.4 caxa fara comenzi pe volan,atasez mai jos pozele intr un link,cu tot ce am si ce nu am😅,as vrea sa i fac si eu retrofit la comenzi pe volan,de ce as avea nevoie? Va multumesc! https://we.tl/t-GbgXTSv3R1 -
Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI
BeciAcustic a postat în topic iniţiat de BeciAcustic din Masina mea
Nu mai e cazul, s-a inchis pravalia, am dat sah mat de acum. Pana acum octavia pare sa suporte necesitatile dar ma gandesc pe viitor la un portbagaj pe plafon. Nu imi place deloc cum arata dar de nevoie.... -
GT4 RS am avut 24h fix in ziua cand a dat coltu' Ozzy. Am comis-o iar la zuffenhausen. Este intradevar animalic sunetul pt o masina stoc, mai ales intre 8 si 9k. In cabina ma refer. Fiind cu pachet optic si de performata weissach printre dotari se enumera admisia care trece prin habitaclu si sacrifica geamurile din spate e din carbon iar evacuarea de titan care suna mai "metalic" si aia. Este categaric peste GT4 simplu( da, l-am luat si pe ala pe Passo Stelvio si Silvretta in Austria) care are "decat" un motor de carrera aspirat, alezat la 4l si cam atat pe cand RS-ul are motorul fratelui mai mare,911 GT3, dezvoltat de echipa de motorsport a lui Preuninger evident putin castrat ca sa nu bata la ochi totusi, scuza fiiind amplasarea centrala a motorului. Astfel e rotit cu 180 de grade fata de cum e in 911, asta rezultând la un traseu de evacuare mai lung. Oricum astea noi au si OPF care mai taie si el din zgomot. Trebuie sa recunosc ca nu am pilotat niciunul din ele la limita lui sau a mea, insa e demential la capitotul sunet si rapiditatea schimbarii treptelor de viteza. Am pus cateva poze la repezeala in sectiunea de poze ale profilului. Galben e culoarea mea preferata pe un porș de asta mai special asa ca...ce pana mea, a fost de vis. Albinuta porno Acest RS e cu atat mai special cu cat nerzii brandului asteptau demult un 718 cayman(motor central) care sa aiba un motor calumea nu glumele alea de 4 cilindri turbo. Si uite ca l-au primit(cine avea noroc sa prinda alocare). Specialitatea se termina insa subit, deoarece ei spun ca 718 va fi accelerat doar de electroni. Dar au mai zis ei multe si s-au sucit.
-
Faina masina! Mare, spatioasa, confortabila! Recunosc, cred ca as fi optat pentru un 2.0 TDI/2.0 TSI, desi motoarele noi mici TSI cred ca sunt suficient de potente. O alegere corecta, arata bine break! Imi place si culoarea! Sa te bucuri de ea! ❤️
-
Am revenit din concediu Iasi-Eforie-Halkidiki si retur. In total fix 3000 km, consum 5.4% incarcata full, mare parte din drum pe autostrada la viteza mare. Masina e super placuta la condus si confortabila pentru toti pasagetii chiar si la drumuri de peste 10 ore. Acum am trecut putin peste 8000 km.
-
Mi s-a desprins oglinda interioară, pe parbriz a rămas senzorul lipit, iar această ramă care susține oglinda nu mai stă pe senzorul de pe parbriz. Ce sistem de prindere avea? Se clipseaza sau se lipește cu un silicon. pun mai jos această ramă.
-
@dercosAsa este, sunt de acord! Am condus atat Boxster S PDK cat si Cayman S manual, 3 pedale si scaunele optionale de curse, acele "bucket" seats (scoica), care in opinia mea nu sunt comode, dar te tin "strans" in brate atunci cand intri tare in curbe! Masina avea si evacuare optionala de curse! Motorul amplasat central si distributia maselor pe punti de aproape 50/50 % o pun in topul masinilor "de condus" din punctul meu de vedere, este pur si simplu un KART! Sunetul este magnific! 🏎️ Desi stiu ca motorul asta e mai "redus" decat la GT4, 3.4 litri, tot 6-BOXER, 325 cp parca, oricum isi "face treaba"! 😄 Cutia PDK ofera acele "partzuri" in evacuare la schimbarea treptelor, la fel ca si la GTI DSG/Audi S-tronic, iti pun un zambet pueril pe fata, dar cutia manuala + pedala de ambreiaj te fac sa simti ce inseamna cu adevarat CONDUSUL! Ambele variante sunt grozave, tine doar de gust in alegerea potrivita, avantaje si dezavantaje! La manual imi placea ca poti da din treapta 2 in 4 in 6 si invers, sarind cate o treapta, ceea ce nu poti face cu PDK-ul, trebuie sa treci prin toate vitezele consecutiv, de exemplu, in schimb e mult mai comod de condus in oras! Ma gandesc ca GT4 RS este EXTREM, set-up facut din fabrica special pentru curse. Oricum, astea sunt masini "de weekend" de "dat pe circuit" si pe serpentine pana vomiti 🤢...❤️ Cayman S mi s-a parut chiar mai "fun to drive" decat 911, am condus mai multe generatii de 911 de-a lungul anilor, dar daca ar fi fost sa aleg, oricum stiu cu care as fi plecat acasa! 😄 De fapt cativa ani mai tarziu, baietii de la Porsche m-au si chemat la lansarea modelului cu "dunga" luminata in spate si "am plecat acasa" cu una, pentru 2 zile doar, in fine, bune si alea! Am facut 3 plinuri de benzina in 2 zile, imi va ramane mereu in suflet 911, am condus o Carrera S si pe circuit, e dementa! Nu vreau sa ma repet cu pozele, cred ca am mai postat pe topicul Cayenne-ului Turbo, dar ala e inchis de mult.
-
Ca o paranteza, ca tot aminteai de Porsche, motorul boxer aspirat in 6 cilindrii 4.0 de pe RS suna sublim, atat pe evacuare cat si pe admisie. Daca e motor central e si mai bine, pur si simplu auzi cutia cum lucreaza, GT4 RS este o capodopera a sunetului, intre 8000 si 9000rpm este animalic,
-
Garanția de 8 ani la baterie pt sistemul hibrid este valabila doar pt primul proprietar.
-
Da , am rezolvat problema , f bizar , are o siguranta F 16/30A in compartimentul motor , siguranta era buna era ars ,topit pinii din soclu , am curatat si inlocuit siguranta cu una originala , totul merge ok, din aceasta cauza Nu functiona : far dr faza scurta/lunga, semnalizare pe acelasi far dar si semnalizare st spate si pozitie st fata, un design ciudat ! ca sa nu zic??
-
Vezi in aria de prestari servicii. Sunt colegi care au odis, inclusiv cu acces online.
-
Multumesc! Am citit pe net dar nu imi dau seama cum vad smm, nu doar smc. Legat de senzor, nici presiunea aia nu o vad clar. Pot scoate ceva sa curat? Am senzatia ca iar ma duc la dealer, le zic si plec ca nu are nimic masina....