Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 6 zile.
- Ultima oră
-
Skoda Superb - From TDI to VR6 swap
EmilianPop a postat în topic iniţiat de EmilianPop din Masina mea
@Emy D, @marius1982.11 200 lei a fost coloana parca. Practic trebuie sa găsești o coloana de pe Audi A8 D2, si o iei cu tot cu calculator si instalatie. Pai vedeți daca, coloana de Passat b5.5 se potrivește la Golf 4. Daca da, atunci puteți pune si de A8 D2 plug & play. - Astăzi
-
@mihaila.mihai20 Arunca un ochi pe topicele de mai jos https://vwforum.ro/forum/224-oferte-extinse-prestari-servicii/ https://vwforum.ro/forum/86-feedback/
-
Vă mulțumesc pentru răspuns și pentru lămuriri. Am văzut că aveți multă experiență în astfel de situații și aș dori să vă întreb dacă mă puteți ajuta cu o recomandare. Locuiesc în Brașov și, dacă cunoașteți pe cineva de încredere aici pentru înlocuire/codare pompă ABS, v-aș fi recunoscător să îmi spuneți. Iar dacă dumneavoastră vă ocupați de astfel de lucrări, sunt dispus chiar să mă deplasez până la dumneavoastră. Vă mulțumesc încă o dată!
-
Nu este nici-o coincidenta. Serice-ul nu a facut nimic care sa duca la defectarea pompei. Trebuie schimbata, eu nu agreez ideea montarii uneia reparate, si se pune una mai noua, compatibila, care nu se mai defecteaza. Preturile spuse de tine sunt cam mari, se poate rezolva cam la 1/2 din ce spui tu.
-
Revin si eu pe acest topic, incerc sa mai adaug niste lumini ambientale pe langa cele existente la o Skoda Karoq ce are din fabrica lumini RGB pe usi si bord si footwell albe, am cumparat niste leduri rgb si le pot controla culoarea insa nu pot face dimming pe ele. Am incercat sa activezi un extra "soare" in meniu(ma refer la butonul din care pot face dimming pe o zona specifica) insa fara succes. Am setat toti bitii pe 1 in canalele ambienteumfang_mehrfarbig incercand sa fortez sa imi afiseze toate optiunile posibile dar nu a aparut niciun soare. Cred ca doar un bit a facut sa imi afiseze luminile de la footwell ca fiind colorate, in rest nicio alta modificare. Ceva idei ce m-ar putea ajuta? Mersi mult! Later edit: acum imi dau seama de ce nu mi-au aparut "extra sun" pentru ca acele canale numite ambienteumfang_mehrfarbig de fapt sunt folosite pentru a spune daca o zona este colorata sau doar alba. Pentru "extra sun" cred ca trebuie sa ma focusez pe canalele numite verbauinformation_HMI. O sa incerc sa le fortez pe toate pe 1 sa vedem ce afiseaza. adpmap-09-5Q0-937-084-DD.CSV
-
Eu as merge direct pe inlocuire pompa ABS. Mai arunca un ochi pe postarile anterioare si o sa vezi ca majoritatea care am avut eroarea asta, am schimbat pompa cu una model mai nou. Ai grija sa salvezi codarea de pe pompa actuala, te scapa de multa munca dupa inlocuire. Succes!
-
Au, dar nu poate un utilizator final sa cumpere direct de la ei un Werkswagen. Ei au o platforma interna pe care se scot zilnic la licitatii diferite exemplare. La acele licitatii pot participa doar dealeri Porsche din intreaga Europa / Lume (nu stiu exact, dar din Europa sigur). Eu cand am cumparat masina, am primit cu o zi inainte de la dealer configuratia masinii si un pret estimativ. Eu l'am autorizat sa mearga pana la un anumit pas la licitatie si am virat 10k euro ca si garantie ca sunt serios si ca vreau masina. A 2a zi la ora 13:00, am primit telefon ca au castigat masina. Costul total al acestei operatiuni de intermediere este 5% din valoarea masinii, daca mai tin bine minte. In pretul asta e inclus accesul la astfel de masini, transport, inmatriculare, plus acces la leasing cu o dobanda fixa destul de ok la vremea aia (5.2%, acum au oferta si cu 3.99%)
-
Skoda Superb - From TDI to VR6 swap
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de EmilianPop din Masina mea
Am cautat imadiat cum am vazut postarea pe net, nu am gasit nimic relevant ca retrofit E mai simplu sa setezi una din memoriie scaunului pe maxim culisat in spate si ai easy entry. -
Skoda Octavia 4 Style - 4x4 - 2.0 TDI DSG - 200 ponei
MirceaX a postat în topic iniţiat de tbege din Masina mea
Salut! "tbege" mai poți pune impresii despre mașină, despre eventualele probleme apărute în timp, costuri întreținere, nr. km etc. Dețin un Scout III și intenționez să achiziționez un Scout IV (sh) cu același motor. Mulțumesc! -
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Intotdeauna -
Probleme tehnice specifice Octavia 4
Gabriel*77 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
Eu am facut-o și pot spune că nu e nimic rău, dar nici că mașina nu mai are erori de soft. După cum am mai spus erorile "obișnuite" nu au dispărut, deci nu a rezolvat în totalitate treaba asta, însă altceva rău nu mi s-a întâmplat în funcționarea mașinii. Doar ambientala, dar dacă nu ai achiziție din aplicație cu efecte luminoase nu trebuie să te îngrijorezi. E o procedură pe care o efectuezi la reprezentanță, oficial, cu soft original și obținut de la producător. Rău mașinii nu are ce să îi facă. Tehnologia se schimbă și mașinile vor necesita update de soft periodic așa cum se întâmplă cu telefoanele. -
Mașini electrice - merita sau nu?
acidone77 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Tot NOUA o sa ne taie, stai linistit -
De curios, cat a fost kitul pt retrofit? Si oare, e aceeasi coloana ca si la G4?
-
@Gabriel*77 m-au sunat de la Porsche Nord si am facut programare pe data de 14 ianuarie. Aveau cel mai devreme pe 4 decembrie, dar e mai dificil sa-mi iau o zi de co in decembrie. Acum astept feedback de la restul colegilor care au facut actualizarea si daca e de rau nu o mai fac :)).
-
-
Asociere memorie scaun cu cheia q5
adicorbos a postat în topic iniţiat de adicorbos din Q3 / Q5 / Q7
-
Mulțumesc frumos pentru răspuns! Am văzut acolo. De aia am refăcut iar lipiturile. Mai încerc. Mulțumesc!
-
Ambreiaj Passat B8 - probleme etc.
Marius Pascalau a postat în topic iniţiat de passat2015 din Passat B8
Salutare tuturor. Având în vedere ca am citit tot topicul acesta și pe cel cu probleme tehnice, nu am găsit ceva asemănătoare problemei mele. Mai exact, am cumpărat în octombrie un Passat B8.5 2021 2L 150 cai diesel cutie manuală, cu 43000 km din România (100% reali), mașina a fost pe leasing 4 ani la o firma din București. Momentan am 45500 km și am observat o problemă ciudată când bag în viteză 1 și 2 în special (simt și pe celelalte trepte dar mai ușor), mai exact agata. Este normal să agațe în aceste viteze? De când a venit frigul cel puțin până ajunge uleiul la 85 grade, agata destul de tare, efectiv simt un contact metalic ce se opune când duc schimbătorul în poziția 1,2,3 etc. Agata și mai apoi, dar nu mai așa de tare. Eu am mai condus mașini cu cutie manuală de la BMW și Audi, însă la nici una nu simțeam acel contact metalic, efectiv intra “ca în brânză” în viteze. Am observat ca atunci când bag în marșarier, nu am nici un sunet ciudat, pare să debreieze complet, merge OK. Pe loc, cu motorul oprit, schimba absolut perfect, cum mă așteptam. Posibil să fie discul de ambreiaj sau rulmentul de presiune deja gripat? Să mă gândesc la sincroanele din cutie asa repede? Am programat în prima fază o vizită săptămâna viitoare la mecanic să schimb uleiul în cutie + aerisire ambreiaj + verificare timonerie. Alte idei? Mă îndoiesc ca toate cutiile de pe vw manuale au acest fenomen de “agățare”. - Ieri
-
Ai o pagina in urma aceeasi eroare si rezolvarea. Piesa inca este defecta, incearca si refa lipiturile si la cea sh daca nu le-ai facut deja.
-
M'am documentat temeinic azi si am scos de pe internet cel putin 10 cazuri de proprietari care au avut tot interiorul demontat si schimbate toate cablurile + modulul de comanda. Fiind toate in manunchi, cica nu se scot cablurile vechi, ci se pun altele noi pe langa. @tavitaraeu doar voiam sa zic ca fostul proprietar nu a fost persoana fizica si a vandut masina de proasta ce era. Aia de la fabrica oricum tin masina maxim 1.5 - 2 ani, deci ii venise randul.
-
Pierburg ar fi de incredere ? sau este cel mai bun dintre cele proaste ?
-
Salutare tuturor, Revin cu o problemă legată de mașina mea, un VW Golf Plus 2010, cod motor CBDB, 2.0 TDI. Totul a pornit după un schimb de rulment pe partea dreapta spate. Am dus mașina la un service din Sighișoara pentru înlocuirea rulmentului împreună cu butucul (piese SKF). Când am ridicat mașina, am observat că frâna „prindea” abia la a doua apăsare a pedalei. M-am întors la service, unde s-a constatat că aveam aer pe instalația de frânare. După aerisire și rezolvarea problemei, am pornit spre Brașov și am folosit mașina prin oraș timp de 3 zile fără niciun fel de simptom. În a patra dimineață (la a patra zi după schimbarea rulmentului – coincidență, cred eu), am pornit mașina și în bord s-au aprins martorii ESP, ABS și frâna de mână. Am dus mașina la un service pentru diagnoză, iar eroarea găsită a fost 01330 – ABS Operation: Implausible Signal (atașez mai jos poza). Mi s-a spus că ar fi recomandat să consult un electrician auto, deoarece cel mai probabil pompa ABS este defectă. Am vorbit și cu un electrician, care mi-a spus că reparația ar costa aproximativ 2000 lei pentru recondiționare sau 3000 lei pentru una nouă. Fac această postare în speranța că mă poate lămuri cineva înainte să iau o decizie. Coincidențele mi se par puțin prea mari, iar cei de la service nu par foarte convinși că au verificat tot ce ține de mufele/cablajele/senzorul de ABS sau chiar dacă rulmentul a fost montat corect. Am ușoara impresie că se încearcă „pasarea” unei probleme care poate nici nu ține de pompă. Ce mă sfătuiți să fac? Să schimb pompa ABS sau să mai verific și alte posibile cauze înainte? Vă mulțumesc frumos pentru timpul acordat și îmi cer scuze pentru deranj!
-
Mașini electrice - merita sau nu?
tavitara a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Nu-si taie astia nicio mana , nimic de la ei , mai degraba is taie o felie de salam -
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Guvernatii o sa-si taie fiecare cate o mana dar combustibilii si pensiile speciale nu . Aduc prea multi bani si acopera prea multe gauri . -
Bună ziua! Mașina cu probleme e VW Touran 1.6 CAYC 2014, am schimbat recent radiatorul mare de antigel, caloriferul mic, răcitorul de ulei și termostatul și în urma acestor schimbări se aude înainte de accelerație și după ce eliberez pedala sunet de aer în caloriferul din bord. Nu bagă căldură decât dacă mașina e scoasă din viteză sau depășesc 2800 RPM (la turații mari nu bagă căldură decât dacă temperatura antigelului a trecut de aprox. 70gr.). Nu pierd antigel, nu este murdar antigelul (e schimbat recent), nu este presiune în furtunele de antigel, pe returul de la vasul de expansiune antigelul curge normal în funcție de turația motorului, nu scoate fum alb, antigelul stă la 90gr, am Webasto și funcționează fără probleme. Am încercat înlocuirea antigelului prin vidare, pentru a verifica etanșeitatea și pentru a elimina posibilele goluri de aer, problema nu s-a rezolvat. Am înlocuit provizoriu și capacul bușonului, am circulat și cu el desfăcut, nu s-a schimbat situația. (distribuția a fost schimbată anul trecut cu tot cu pompa de apă Hepu) Mașina o dețin de mai mulți ani, problema a apărut după schimbările amintite. Am scris un topic nou pentru că majoritatea aveau problema lipsei de căldură la relanti. În schimb, la mine la relanti căldura funcționează fără probleme. Mecanicul l-a care apelez deobicei se consideră depășit de situație. Orice sfat e binevenit, mulțumesc!
-
- lipsă căldură
- căldură turație
-
(şi încă 2 )
Etichete:
