Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 7 zile.
- Ultima oră
-
Vreo 700rpm diferenta al 135kmh, uau, e ceva ... Aproape un ralantiu in plus la mine Stiam de diferenta, am cantarit un swap, insa prefer reprizele mai bune, am totusi mai putini cai si Nm
-
Doi electricieni mi-au spus că atât timp cât erorile se șterg și apar doar în sarcina, este problema mecanică
- Astăzi
-
@adicorbos, Asa era si la mine si era de vina cablajul de la G31 la turbo . Eu imi mentin parerea ca ai o problema de contact pe partea electrica. Eroarea de la mine era: 000566 - Senzor presiune admisie/presiune turbo -G31- semnal neplauzibil P0236 - 000 - - intermitent împrejurari cod: Stare defect: 00100000 Prioritate defect: 0 Frecventa defect: 1 Resetare contor: 255 rulaj: 205979 km Sugerez un electrician priceput!
-
Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de martug din Passat B6
Nu cred ca are termostat la dsg -
Am înlocuit furtunul, după ce se încălzește bine motorul aceeași eroare . Am pățit la fel ca la clapeta de accelerație: după înlocuirea piesei merge bine 15-20 minute apoi reapar simptomele și becul în bord se reaprinde după prima oprire a motorului
- Ieri
-
Aliniere clapeta Shut-off la motoarele TDI
andrei_221 a postat în topic iniţiat de fler din Octavia 2
ca sa zdrangane bine volant cand opreste motorul si sa rupa suportii si ca sa poata anula DPF si EGR - ca fara clapeta astea nu merg. -
Doamne... de unde va vin ideile astea. maxim se poate la acelasi model, intre non FL si FL si cam atat. Fabia 4 este mai mare decat Fabia 3....
-
Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire
DomaniG a postat în topic iniţiat de martug din Passat B6
@EEXCALADEproblema e ca nu știu care e defect .OE pentru motor nu am găsit fără corp termostat . -
Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de martug din Passat B6
OE (original vw) -
Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire
DomaniG a postat în topic iniţiat de martug din Passat B6
Salutare ! De când a venit frigul am început să am și eu o problemă cu fluctuația temperaturii apei.Am observat ca în oraș acul stă la 90 grade iar dacă merg pe autostradă ,acul coboară la 70-75 grade .Daca e la 90 grade și pornesc căldura pe High , acul coboară la 75-80 grade .Masina in cauza e un Passat 2.0 BMR+DSG .Care termostat trebuie sa il schimb ? Cel de pe motor sau cel de la cutie ? Am observat ca BEHR nu se mai găsește .Ce recomandați Mahle Original în cutia albastră sau Wahler ? Mulțumesc Anticipat ! -
Skoda Superb - From TDI to VR6 swap
Nenciu Victor a postat în topic iniţiat de EmilianPop din Masina mea
si la consum ajuta, cutiile etajate lung ... am vazut ca ai vopsit plafonul cu negru. L-am avut si eu la Bora masina revopsita complet si ca aspect e super fain, dar la spalat si sters trebuie avut grija ca se vad zgarieturile pentru ca e lucios, in locul tau i-as pune un ppf si la marginea dintre parbriz si plafon, cel putin la a mea, de la drum numa pietricele am prins in zona aia si in timp s-a ciupit vopseaua si masina a fost vopsita foarte bine, dupa doi ani de la vopsire pe caroserie nimic nici o urma, cateva pe capota dar e normal, dar nu s-a dus pana la tabla ... am gasit pe temu cheder care intra in spatiul dintre parbriz si plafon si are adeziv, cum au bmw-urile ... si am inteles de la vopsitor ca s-ar potrivi si de la vw t5 dar nu am gasit ... eu am vandut masina intre timp dar ca fapt divers. Acum nu stiu daca ti-a dat sau nu parbrizul jos, cat de dezechipata a fost masina. Dar cu parbrizul pus, acolo e zona de mascare si e subtire stratul de vopsea ... in rest super proiectul. Cel mai nasol e tara asta cu taxe mari la diesel euro 4 si asigurarile la masinile mai vechi ... -
Aliniere clapeta Shut-off la motoarele TDI
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de fler din Octavia 2
De ce ai face asta ? -
Da, intre timp am vazut ca sunt service autorizat post garantie pentru VW. Cat despre flota si unde se face service-ul, acolo este politica...
-
Da, sunt autorizati vw, pe hartia cu unghiuri apare modelul si tipul de suspensie pneumatica cu cod. Cred ca majoritatea reprezentantelor Skoda au acces la documentatia service Vw, vad ca inclusiv toata flota Vw de ambulante din judet e servisata tot la ei. Ca sa poata supravietui economic, au devenit in paralel si dealer SsangYong/KGM, iar Vw Suceava vand si MG-uri parca.
-
Aliniere clapeta Shut-off la motoarele TDI
apostu.mihai a postat în topic iniţiat de fler din Octavia 2
buna seara! a anulat cineva clapeta de acceleratie/ shutt off cu VCDS? -
In calculatorul de geometrie de la Adria aveau si datele pentru Tuareg-ul tau? Sunt service autorizat VW in zona?
-
-
Skoda Superb - From TDI to VR6 swap
EmilianPop a postat în topic iniţiat de EmilianPop din Masina mea
Si cam asa sta RPM-ul in treapta 5, la 135 km/h. As putea spune ca e avantajul cel mai mare al cutiei de TDI, 5 trepte, pe VR6. Poti merge pe autostrada linistit, la turații relativ mici, fara sa urle motorul deloc. Ca si dezavantaj, probabil ar fi performanta. Cutia foarte lunga nu ajuta, dat fiind faptul ca masina are toti caii la in ture sus. Dar, pana la urma, nu e un race-car -
Daca si-a bagat vulpea coada..
-
Am facut azi geometria si echilibrarea de jante la Skoda, geometria era dereglata bine, janta fata dreapta cu un benghi usor, dar s-a pus pe spate si momentan nu se simte nimic, daca tremura oi merge la indreptat cu ea. Am comandat SH toate plasticele necesare si farul de ceata ( nu am vrut nou ca sa nu fie diferenta mare de aspect fata de celalalt, sa trebuiască sa le schimb pereche). Am comandat si sticla de far aftermarket pt farul cu probleme si mi-o va schimba cineva cu experienta pe subiect ( aici nu e problema ca farurile arata ca noi, pt ca sunt mai noi decat masina ). M-am uitat de curiozitate putin in admisie si s-a mai adunat un pic de mazga in 15000 km sau cat is de la curatare, probabil la primavara mai fac un smotru pe scurt la clapeta. Cu lichidul de servo din fericire nu au mai fost probleme, e la nivel si culoarea potrivita.
-
Nu porneste dimineata la prima cheie
Marian96-1 a postat în topic iniţiat de adyasu din Golf IV & Bora
Salut, am o problema cu pornirea, la fel același motor 1.6 16 v, o ia doar din a doua cheie dimineața.... Restu pornește bine toată ziua, dar oscilează și relanti când treg de pe benzina pe gaz și mai întrerupe..... -
Review-uri si impresii de la proprietari (Tiguan III)
Ionutbeethoven a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Tiguan III
A schimbat cineva uleiul la varianta 2.0 diesel? Imi puteti spune cat a costat estimativ un schimb In reprezentanta ? -
Am fost la service azi, am plecat vorbind singur si scarpinandu-ma in cap 😅 A desfacut telecomanda a gadilat-o 10 secunde si..surpriza! Merge in hiderea din cheie si pe deachis si pe inchis. A vazut el ca nu mi se aprindea ledul 😐
-
Cum localizezi si demontezi modulul de confort?
Morrison a postat în topic iniţiat de lucianiova din Golf IV & Bora
Salut! Modulul de confort la VW Bora/Golf 4 este situat sub covorul de pe partea șoferului, lângă pedale. Pentru a ajunge la el, trebuie să demontezi pragul de plastic și să ridici mocheta. Modulul se află într-o cutie de plastic, dar de multe ori intră apă acolo. Scoate-l cu grijă, verifică să nu fie oxidat și curăță-l/uscă-l bine. Atenție la mufele și firele care pot fi corodate! Succes! -
Ai circulat fara centura? Daca da, incearca sa pornesti masina, cuplezi centura, o decuplezi, faci asta de 2-3 ori, apoi cuplezi, pleci cu ea cuplata, conduci cativa KM, apoi opresti masina, decuplezi centura, opresti motorul. Daca nu isi revine sau daca nu ai circulat fara centura, atunci e posibil sa iti fie defect senzorul din scaun pentru detectie pasager.