Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 6499 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Astăzi
  2. andrei_221

    KAROQ grey steel

    in cazul DQ200 chiar nu are ce se strica de la ulei....
  3. EEXCALADE

    Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire

    Cel din imagine e termostatul de la cutie ,NU supapa de sens .
  4. cozma1

    Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire

    Se pare ca e termostatul mic sau al 2 lea, o supapa unusens
  5. Gabriel*77

    Probleme tehnice specifice Octavia 4

    @Benchia GabrielEu când am luat mașina, în septembrie 2024 (1.5 tsi mhev) nivelul de ulei era aproape de maxim. Cred că o liniuță făcea diferența. Într-un an de utilizare a scăzut câteva liniuțe, dar n-a ajuns la minim, ci la vreo 3 diferență de minim. Le revizia pe care am făcut-o la un an mi-au fost puși 4,3 litri de ulei (atât are baia de ulei în cazul meu), iar nivelul era fix la mijloc. Acum, ca o glumă, cine a greșit? Fabrica? Care a pus ulei până aproape de maxim, sau reprezentanța care a pus potrivit specificațiilor tehnice și nivelul e la mijloc? Cum ar putea pune mai mult ulei dacă cel care face schimbul respectă specificațiile tehnice?
  6. EEXCALADE

    Nu baga caldura in habitaclu - mister 5F

    Daca temperatura nu sare de 90 atunci e posibil garnitura de chiulasa
  7. EEXCALADE

    KAROQ grey steel

    Eu zic sa va informati bine ,Lifetime este aproximativ echivalent cu perioada garantiei ,NU inseamna cat traiaste omul . Intretinerea e mult mai ieftina ca reparatia .
  8. dragos32

    KAROQ grey steel

    Vă mulțumesc de răspunsuri. Am abia 20500 km și aproximativ un an și jumătate de când o am dar la anul dacă fac tot atâți km voi schimba uleiul la cutie dacă nu când termin leasing.
  9. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Comic e ca doar curentul ieftin de acasa e a devenit insuficient 😀
  10. marius1982.11

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Bun, dar tu ai dat exemplu masina SH de 48k. Adica un s class, un S6. La masini noi nu, iei un superb l&k sau un passat, un chr GR care nu are nimic in comun cu un GR sport adevarat decat sigla. Sărăcii cu alte cuvinte, nu masini de 6 cifre cand erau noi acum cativa ani.
  11. corad0

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Iti alegi: ori faci mancare, ori te incalzesti, ori incarci masina ca sa mergi la munca. 😄
  12. andrei_221

    Golf 6 - Motorizare 1.4 MPI - 80CP

    flansa originala - 032 121 121 K termostat original - 032 121 110 B
  13. cobrax2

    Nu baga caldura in habitaclu - mister 5F

    Salut, am si eu aceeasi problema, cu cateva mentiuni: in caloriferul de la pedale ajunge lichid cald inca de la pornire. Nu ar trebui ca termostatul sa se deschida doar la 87 grd? Eu am clima, influenteaza? La iesirea din radiator este mai rece, daca dau drumul la caldura in masina. Daca opresc ventilatorul, se incalzeste si returul. E normal, intr-un fel sa il raceasca, nu? Sau o fi infundat, si nu circula apa fierbinte destul si sta in el si se raceste? De ce aerul in stga e mai rece cu cateva grade decat in dreapta? In plus, la un drum mai lung, intai a bagat caldura, pe urma s-a oprit si baga doar rece. D8agnoza nu da erori, clapetele functioneaza, le-am verificat fizic. Am ceva pierdere de lichid de racire, am schimbat racitorul de la egr (asa a crezut mecanicul), tot pierde. De cateva ori am gasit umed sub vasul de expansiune, am zis ca o fi de la spalat masina, dar ceva se intampla. Sa fie termostatul? Daca e defect, poate sa mearga aleatoriu si sa deschida/inchida aiurea? De ce ar refula vasul de expansiune? Cineva zicea de garnitura de chiulasa mai devremr, ce treaba ar avea? Merci
  14. Ieri
  15. sevanap

    Caseta De Directie Defecta

    Salutare! Navigând si negăsind combinația de erori vin si eu cu o problemă la un passat b6 cbab. În mers sau la a 2.a pornire (daca distanta e prea scurtă sub 1-2km) se aprinde martorul volanului cu roșu neavând servodirectie deloc. Daca o las o perioada ( "sa se răcească"), undeva la peste 30min din ce am observat. Nu mai am aprins nimic si direcția merge normal. Am verificat siguranțele,masa de pe caroserie curățată, cele 3 mufe de pe casetă desfăcute si curățate.
  16. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Au luat-o razna : https://piataauto.md/Stiri/2025/11/Proprietarii-masini-electrice-din-Suedia-au-aflat-cu-stupoare-ca-vor-plati-penalitati-daca-si-incarca-acasa-simultan-cu-pompele-caldura-cuptoare/
  17. DiLivio

    Mașini electrice - merita sau nu?

    O mașină la 48.000 Euro nu e chiar opulență în ziua de azi. Un Golf GTI începe de pe la 45.000. Să nu mai vorbim de costurile de reparații la motoarele TSI de la VW, ale cărora costuri de reparație pot ajunge pana la 4.000 Euro la un service din Germania.
  18. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Cine cumpara AMG nu vrea economie ,vrea lux si opulenta ,se asteapta la cheltuieli mari . Cine cumpara EV ,Hybrid,E-Hybrid ,Mild…are ca prioritate economia ,impozitul…
  19. crycu87

    Probleme dupa schimbarea distributiei si curatarea supapelor

    Cum sa invarta motorul invers? Ce se poate intampla prin inversarea sensului de rotatie?
  20. DiLivio

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Să vedeti cum e când dai 48.000 euro pe un Mercedes E53 AMG cu 80.000 km si 4 ani vechime, iar după o săptămâna îți ies bieletele prin blocul motor. Urmăresc un tip pe YouTube care repară doar AMG, să vedeți acolo costuri cu înunlocuirea motoarelor. O baterie de 11 Kw pentru un hybrid e chilipir pe lângă un motor. Și nu sunt putine cazuri de motoare distruse, la ani si kilometrii relativ puțini.
  21. andrei_221

    Probleme dupa schimbarea distributiei si curatarea supapelor

    trusa se foloseste la motoarele avansate cu dezactivare de cilindrii (din generatia ta, 1.4 TSI ACT are asa ceva dar nu s-a pus pe Rapid) si motoarele EVO si EVO2 ( 1.0 si 1.5 TSI dupa 2019 ), care necesita precizie maxima la actionarea anumitor actuatori ( cei care muta camele pe axe , etc) sau mai bine spus, motorul tau se pune la punct foarte precis cu calele speciale. Mai ales ca pentru a folosi VAS611007 trebuie demontata pompa de apa si golit antigelul, pe cand cu cale se face fara demontarea pompei eu as crede ca de fapt a pus distributia fara cale, cu semne sa alte blocaje... si ma indoiesc ca au VAS611007... care costa vreo 4000 euro
  22. andrei_221

    Oprire motor - nivel motorina in rezervor

    si la filtru
  23. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    Ma bucur cand vad oameni pasionati care stiu ce inseamna masina asta si care fac research si nu arunca cu bani aiurea, o problema majora poate fi reparata foarte usor, daca iti dai interesul si te informezi:
  24. crycu87

    Probleme dupa schimbarea distributiei si curatarea supapelor

    Intr adevar, asa este.la 1.4 se foloseste. Dar daca s au tot invartit alea pe acolo, motorul de 1.2 are un singur variator , si nu acolo se pune scula. Pe partea opusa unde se pune cala se pune aparataul si arata pozitia corecta a axelor cu came. M am documentat azi un pic. Trusa de vas se foloseste la 1.0,1.2 1.4 si 1.5
  25. andrei_221

    Probleme dupa schimbarea distributiei si curatarea supapelor

    mecanicul vorbeste prostii la motorul asta nu se pune distributia cu VAS611007 are blocatori dedicati.
  26. adicorbos

    1.4 TSI (TFSI)

    A fost un fir întrerupt, la început făcea contact când și când, după ce am schimbat pompa de apă a rămas eroarea permanentă, așa a identificat firul. Acum merge perfect
  27. spido

    Coduri de eroare Audi A3 8p

    Pune niste becuri normale si testeaza asa. Ledurile au comportament dubios uneori.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!