Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. F l o r i n

    Probleme clima/climatronic

    Verifica cablajul pana in panou climatronic Erori nu ai, pe modul clima?
  3. F l o r i n

    Golf 6 - Claxon

    Nu, de regula problema este la claxoane....întra apa, etc. Monitorizează doar, daca o mai arde, atunci o sa fie de inlocuit
  4. Astăzi
  5. Xman_ghio

    Adaugare ulei 2T in motorina

    ...pai nu e chiar asa! E ca si cum VW recomanda 5w30 (ma rog, norma X) si tu pui 1/4 ulei de floarea soarelui ca tu crezi ca ala lubrifiaza mai bine. La schimbul de ulei mai des nu spune VW ca NU e voie sa pui mai des. Aici iti spune ca sa alimentezi cu "Diesel X" nu cu alte chestii. Asa de ce nu pui si putin kerosen? Sunt inii care pun 1-2l de benzina la un plin de motorina...
  6. florin.23mai

    Sfaturi achizitie Kodiaq 2

    Am ales gri grafit, sportline, cu roti pe 20..
  7. SCHUMIRO69

    Sfaturi achizitie Kodiaq 2

    Super ... felicitări pentru răbdare. Și eu abia aștept să ajungă. Pe miercuri am înțeles că va fi în vamă la Curtici și apoi cam încă o săptămână pentru RAR, numere rosii, pregătirea pentru livrare. Așa mi s-au comunicat telefonic vineri 6 iunie. Ca și curiozitate ce culoare ai ales ? In cazul meu steel gray. O seară minunată !
  8. florin.23mai

    Sfaturi achizitie Kodiaq 2

    Salut, unii zic ca masina mea ar fi trebuit sa ajunga vineri la dealer si ca saptamana viitoare pe miercuri ar trebui sa o ridic. Acu, astept marti sa imi zica daca este asa si pana nu o vad, nu cred..
  9. SCHUMIRO69

    Sfaturi achizitie Kodiaq 2

    Hey, Ce vești ai ??? N-ai mai scris nimic ...
  10. akon

    Adaugare ulei 2T in motorina

    Pai ai replicat exact ce am spus eu dar in mod mai academic. Este exact ca si schimbul de ulei la 30.000km producatorul zice ca e bine, cetateanul ca nu. Fiecare isi trage singur concluziile.
  11. sdR+

    Golf 6 - Claxon

    Am rezolvat, era siguranta arsa din ebox, aia de 15 A.Nu eram treaz cand am verificat, asta este viata.Acum vine alta intrebare, de ce sa se arda siguranta, daca nu este undeva o problema?Sa schimb claxoanele?Sa fie vechi si sa consume mai mult?Ori releul este afumat si ''lucreaza'' cu arc?
  12. Rapsody2006

    Apă în portbagaj B8 sedan

    Salut, Si eu am problema similara. Mi s-a intamplat de cateva ori, insa nu am reusit sa aflu cauza. Uneori am avut impresia ca a intrat apa dupa ce am spalat masina, insa nu am reusit sa reproduc problema la spalari ulterioare. Alteori pare ca se aduna apa, cand masina sta cu partea frontala mai jos si ploua.
  13. tavitara

    Trepidatii la pornire 3.0 TDI (Touareg 7P)

    Super , asteptam cu interes Nu imi e groaza de desfacut cat imi e de jegul ala depus
  14. EEXCALADE

    Trepidatii la pornire 3.0 TDI (Touareg 7P)

    Am o solutie pentru a minimaliza aceste depuneri . E in testare de aprox 15.000 km ,pana acum totul e ok . Va tin la curent.
  15. Xman_ghio

    AC/Climatronic - probleme

    Pai ti-ai dat primul raspuns singur: senzorul ala nu are de ce sa arate -38 grade! Investigheaza si corecteaza problema respectiva. Apoi mergi la urmatorul pas daca nu se remediaza.
  16. Xman_ghio

    Adaugare ulei 2T in motorina

    Asta e ca si povestea ai: "ai caine? Daca da, atunci esti nazist pentru ca si Hitler avea caine"... De unde stim ca masina aia a mers asa de bine din cauza uleiului 2T? Este o legatura de cauzalitate sau o coincidenta? Noi ca utilizatori putem doar sa avem o parere si o situatie particulara care se poate, sau nu, repeta in alte conditii.
  17. nenea2u

    Trepidatii la pornire 3.0 TDI (Touareg 7P)

    Salutari! In ultima vreme aveam iar mici trepidatii la pornire dimineata, nu tot timpul, dar aveam, am desfacut galeria si surpriza neplacuta a fost ca dupa numai 30.000 de km parcursi de la ultima curatare depunerile erau consistente. Dupa 2 ore de munca am reusit sa curat tot, ramane de vazut daca trepidatiile o sa dispara.
  18. dkmg33

    Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer

    E motivul pentru care eu mi-am propus momentan sa nu mai iau masina noua, pe langa devalorizare. In 2021 am luat o Toyota Rav 4 noua benzina, manuala, monument de fiabilitate japoneza. In 1500 km si o luna am schimbat de 2 ori ambreiajul pe garantie pentru un colier de plastic uitat la montaj pe placa de presiune care facea ambreiajul sa scartaie ingrozitor si vitezele sa se cupleze greu (jos palaria totusi la garantia Toyota, nu a fost nevoie de scandal, comparatii cu alte masini si alte smecherii vag) . Am dat-o inapoi la dealer cu o pierdere modica (1000 eur), am luat Passatul din Germania cu 150000 km, am ramas si cu bani sa termin niste lucrari la casa si am zis in sinea mea ca la un SH macar imi asum si nu ma enerveaza ca pica ceva, dar la masini noi sa patesc asa ma scoate din sarite. Si stiu si eu vreo 3-4 povesti in plus de la cunostinte, tot asa, in primii 2 ani tot felul de dude.
  19. akon

    Adaugare ulei 2T in motorina

    Am mai scris parca pe aici, am dus 2.0 diesel 2012 de la 102k pana la 307k punandu-i sporadic ulei 2T si benzina cu naftalina. Nu la fiecare plin pt ca nu tot timpul imi aduceam aminte. A plecat de la mine la 307k km cu turbina,egr,injectoare etc toate originale fiind testata de un cunoscut 'tunner' din oras. Cauta o buba pt ca valorile pe DPF, injectoare, turbo erau de masina noua dupa diferite teste. Poate mergea fara probleme si fara 'aditivi' habar n-am dar pt mine a fost un fel de cobai. Eu puneam mai mult pt diminuarea rontaitului de diesel pe care nu-l suport.
  20. EEXCALADE

    Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer

    Felicitari !!! Orice masina te poate lasa in drum. Posibil sa fie exact invers . Fosta masina ,Passat CC 2009, impecabil timp de 5 ani ,de la 270.000 la 345.000 km . Masini noi din grup de prieteni/rude : Q5 2023 , la 30.000 km a murit calc de la cutie. 540i (83k + tva ) sa spart pompa de apa in primul an . Pentru astfel de situatii exista casco si asigurari de tractare 24/24
  21. razvan.ac

    Ursul polar PHEV

    Eu nu am avut probleme mari, am detaliat ce gremlins am intampinat, s-au rezolvat sau au trecut de la sine. Sunt multe “plangeri” pe forumul skodacommunity din DE sau chiar aici pe forum, acum nu stiu ce sa zic despre masina ta, sper sa nu ai neplaceri.
  22. EEXCALADE

    Adaugare ulei 2T in motorina

    Ce beneficii ai observat ? Eu am constatat doar regenerari mai dese ,nimic atceva .
  23. marius1982.11

    BENTLEY "de saraki"

    Ce amator, pai le iei ambele. @corad0cum ai putut sa vezi motoarele din fabrica, sunt curios? Noua ne-a zis ca trebuie sa fim proprietari de F. Au zis ca astea de la stuttgart nu se pun. Ce hateri.
  24. tavitara

    BENTLEY "de saraki"

    Toate sunt faine , acum chiar nu mai stiu ce sa aleg , o sa raman tot la asta a mea decat sa imi para rau ca am luat una si vroiam alta
  25. sdR+

    Pierdere antigel si posibile complicatii - Jetta mk6.5

    Cand a pierdut presiunea antigelului, implicit antigelul, motorul incins a suferit contractii.Nu stiu daca ''contractii'' ar fi un cuvant corect, dar sa iti imaginezi ca stai la soare, si imediat cineva arunca o galeata de apa rece pe tine, ori invers.Greu de spus fara verificari, intai as incepe cu ce este mai ieftin, termoflot.Nu se contamineaza imediat vizibil uleiul in baie, daca garniturile termoflotului sunt nitel coapte/piscate, ori chiar radiatorul ala micut gaurit.
  26. vp44

    Adaugare ulei 2T in motorina

    Eu probez 2T-ul de prin 2004,in Audi,BMW,Opel,Hyundai,in masinile mele personale,si in orice masina de client.Prin 2006...2007,cind au aparut filtrele de particule,imi era un pic teama sa il adaug in combustibil,pe acelasi considerent,poate ca imi umple mai repede FAP-ul cu cenusa. Prin 2013 m-am pricopsit cu un Hyundai i20 trei pistoane,28000 km,cu DPF,si am decis sa il fac cobai,fiind un cadou de 500 eur nu prea ma durut sufletul de el. Azi,hyundai-ul are 212000 km,fara nici-o reparatie,si merge cu 2T. Masina asta are sistemul de combustible Delphi,foarte pacatos,se avariaza la cea mai mica scama aparuta in motorina.Face regenerari la vreo 250...300 km,dar il folosesc numai pe traiectorii scurte,20 km. In Audi A6 2,5 TDI,cu VP44 din 1997,folosesc 2T fara exceptie.L-am cumparat cu vreo 200 mii Km,acum are juma de milion.In prima zi cind l-am adus acasa,scotea un fum alb ca ceata si imi era rusine sa il pornesc in cartier,asa ca i-am pus 2T,si in mai putin de 10 minute pur si simplu a disparut fumul.Masina asta o tiu de ,,sus"merg cu ea in vacante,si altele,drumuri lungi de peste 400km.Are un consum de 6,2 L/100 si vreo 10L/100 in oras.Daca uit sa adaug 2T,imi scoate fum alb la pornire,pina se incalzeste,dar nu ca atunci cind l-am cumparat,in schimb daca are amestecul cu ulei,totul OK. Intr-un BMW 320D cu 136cv,din 2001,pompa vp44,313000km, si in celalalt din 2004 tot 320D dar modelul common rail,cind adaug 2T si merg pe distante lungi,consumul sta pe 5,7L/100km,fara fum,si fara sunetul acela puternic caracteristic dieselului. Toate sint masini vechi,cu multi km,mai putin Hyundai-ul,si as putea crede ca le ajuta acest 2T.Numai ca in masinile clientilor procedez la fel,si nu prea se mai intorc cu probleme de fum,sau de imbicsire FAP. Fiecare dintre noi a experimentat in felul lui,si a avut anumite rezultate,numai ca pe mine nu ma va convinge nimeni niciodata ca uleiul 2T nu serveste la nimic,sau ca face rau unui motor,indiferent cine este acea persoana,fabricantul unui motor,sau vreun super-mecanic. Cind au aparut motoarele 1,6 TDI cu pacatoasele injectoare siemens 03L130277B,mi-am cumparat un Audi A3 ca sa il studiez,sa invat fiecare surub din motor,sa il desfac si sa il reconstruiesc,pina invat tot.A durat destul de mult sa ma prind care este problema lor,nu aveam destule cunostiinte in domeniul software al ECU,si nu intelegeam de ce se tot strica bobina injectorului,ca nu este decit un o rezistenta pusa in paralel pe un condensator.de asemenea am observat ca de cite ori intra in autoregenerare masina,injectia deviaza mult de la specificatiile fabricantului. Am adaugat 2T si in aceste motoare,dar de data aceasta fara rezultate vizibile.Apoi am taiat citeva zeci de filtre,din cele care nu se mai pot remedia,astupate complet,le-am spalat cartusele cu ultrasunete,si le-am montat la loc,si au continuat sa functioneze normal,doar ca nu rezista la fel de mult ca la alte masini,insa pentru o spalare pe an a DPF-ului este suficient de bine. Nu am nici-o pretentie sa ma creada cineva,eu sint de parere ca fiecare trebuie sa experimenteze si sa vada efectele,dar bineinteles sa o faca constient,ca sa nu strice masina.
  27. Ieri
  28. RazvanRZN

    Passat Variant B8 2015 Highline - Balena neagra

    @BTeo , face cumva zgomot la franare aceste discuri ate fata de cele normale? Intentionez sa mi iau in viitor si eu tot ate powerline. Si apropo, ce senzor de inalta presiune ai schimbat de ai scapat de socuri de la cutie 1-2-3? Merci!
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!