Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 5 zile.
- Ultima oră
-
Mașini electrice - merita sau nu?
detinator a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Azi am vazut ca o retea de incarcare importanta din Ro a introdus o taxa de 1 ron pe minut pt stationarea masinilor dupa ce au terminat incarcarea. Dar evident nu se poate aplica decat celor care au incarcat in mod real... cei care doar parcheaza si pleaca nu sint afectati Asa este, UE nu mai include hidrocentralele in sursele de energie "verzi"... sigur ca unii mai suveranisti spun ca au avut ei dreptate, totusi e mai mult o realitate impusa de noua realitate cu un razboi in desfasurare de mai mult de 3 ani care a epuizat deja mintile si buzunarele multora... La noi, "structura profund romaneasca" probabil ne-a facut sa nu terminam niste hidrocentrale incepute acum 20-30 de ani, intre timp sigur ca realitatile din teren s-au schimbat enorm, unele rauri nu mai au debite, unele zone au fost declarate zone protejate... asa se intampla cu orice. Sigur, nu se mai discuta nici cat te mai poti baza pe unele din acele lucrari efectuate acum zeci de ani... pana si betonul are o durata de viata. E ca si cu discutia despre micro-centralele de apartament pe gaz, aoleo le interzice UE, cand UE ne-a dat atatia ZECI de ani bani cu lopata sa ne extindem retelele de gaze... dar primarii nostri au preferat sa execute puncte de informare turistica, sali de sport niciodata utilizate, terenuri de sport in panta, partii de schi in localitati fara zapada etc. Si dupa 20-30 de ani lumea se schimba... Sa mai amintim despre zacamintul de gaz din Marea Neagra pe care nu sintem in stare sa il exploatam? In contrast, occidentul decadent prin reprezentantul OMV a proiectat, construit si pus in functiune in doar 3 ani termocentrala de la Brazi, care are o productie peste toate hidrocentralele alea la un loc daca ar produce ele vreodata la capacitate... https://ro.wikipedia.org/wiki/Termocentrala_de_la_Brazi - Astăzi
-
Daca tot l-am intalnit pe Shmee in UK la Supercarfest, de 2 ori si mi-a demonstrat ca e "baiat", oferindu-mi accesul in backstage langa masinile DE VIS ale participantilor (cred ca entuziasmul meu l-a convins, nu de multe ori ai ocazia sa te afli in prezenta a 500 de Ferrari/Lambo si nu numai) unde am putut face poze si filmari in voie, ba chiar am facut selfie cu el, l-am etichetat si a adaugat poza facuta de mine pe profilul sau de FB, ma gandeam sa dau un share si la ultimul sau clip, unde viziteaza un garaj deosebit de la Timisoara, orasul meu natal si prezinta o masina cu adevarat speciala si anume un Lamborghini SIAN. Shmee a mai pus pe harta lumii Romania cu prezentarea colectiei lui Tiriac! O sa atasez ambele clipuri, pentru cei care inca nu le-au vazut, primul este cu "garajul" de colectie al lui "nea' Ion" : Atasez si garajul de la TIMISOARA, apreciez ca ne vad si pe noi vesticii intr-un mod pozitiv, prin prisma masinilor in acest caz, nu comentez de proprietar, nu vreau sa intru iar in politica , un motiv pentru care am si parasit tara, oricum mi se sterg comentariile, am dat un reply pe topicul de electrice referitor la faptul ca cineva s-a exprimat ca "romanii nu sunt la fel de "aliniati" ca occidentalii", "oi", EU, fiind ironic, nu m-am putut abtine si am mentionat ca sa nu uitam ca "s-au anulat alegerile", vorba aia, "dreptul fundamental", unii ne pot spune cum se pune dopul inapoi la sampanie, dupa alegeri, nu stii daca coincide votul, dar ce sa vezi, dimineata te trezesti si e altu' la putere, nu dau nume, nu e prima oara, nu ca mai conteaza, inteleg ca deranjeaza, dar, sa fim seriosi baieti! REALLY? Am mentionat un FAPT, nu optiunea politica! In fine, nu uitati sa va platiti taxele! Doamne-ajuta! ❤️ Important e sa fim apreciati macar prin prisma masinilor de pe strada, desi noi n-avem autoSTRADA sa mergem cu ele, nu mai conteaza! 😫 Exista o legatura si cu PIECH, "tatutul" Phaetonului care este mentionat direct in "numele" acestui supercar, nu voi da spoilere, va las pe voi sa descoperiti: Am adaugat si eu masina in colectia mea! ❤️ Din pacate doar in colectia de "bibelouri" in miniatura, 1:18 din vitrina, fiecare dupa posibilitati daca tata n-a fost afiliat nici unui partid politic, ce sa fac, anyway, enjoy:
-
Problema principala cu anvelopele de iarna este ca se degradeaza rapid (se intaresc). In primul an sunt foarte bune, dupa care are loc o scadere vizibila a performantelor. Eu le depozitez intr-un beci, la temperatura relativ scazuta. Se simt imediat mai dure dupa prima iarna. Asta nu se intampla la cele de vara. Vorbim de Conti TS de iarna, dar am si Blizzak LM. Dupa 2-3 ani sunt deja dure, singurele avantaje notabile sunt la mersul pe zapada/gheata/flescaiala. Desigur, nu risc si le montez cand apar sansele de zapada. Dar din martie le schimb imediat.
-
@Nenciu Victor Zgomoase. TS 860 sunt mult mai silențioase ca ălea. Ieri am trecut la încălțămintea de iarnă, TS 860 și, cu toate că mai mergeau un sezon, nu mai mă întorc la Ventus Prime 3, le-am aruncat. Vedem la primăvară ce cumpăr.
-
Cum localizezi si demontezi modulul de confort?
Al Bundy a postat în topic iniţiat de lucianiova din Golf IV & Bora
Nu mai da sfaturi aiurea daca nu stii. Ceea ce ai spus tu e valabil la Passat si Superb. -
Au spus că atât timp cat eroarea se șterge iar mersul neregulat este după , în jurul turației de 1800, este eliminată orice problemă de cablaj. În schimb am două variante de verificare: reglajul tijei de la turbina nu este conform sau pompa de apă (1 an-hepu) nu acționează compresorul la timp. Acum nu știu ce să mai fac/schimb . va rog să-mi spuneți ce verificări/măsurători să fac pentru a confirma dacă este sau nu cablajul de vină. Am cunoștințe minime de electronică
-
Iarna nu e doar despre zapada, e si in mod special! despre frig si temperaturi scazute... sub 7/10 grade deja esti mai ok cu alea de iarna.
-
Maxim trei luni pe an anvelope de iarna si in rest direct de vara. Eu le tin 4 luni, ca ajung la peste 1000m altitudine.
-
@_R_A_D_U ce nu ti-a placut la Ventus Prime 3 ? Eu sunt la al doilea set, primul a fost 3 cu care am strabatut tara in lung si in lat si nu am avut nici o problema si acum am luat Ventus 4, la fel foarte multumit. Si am mers cu Golf-u si pe ploaie marunta si pe toropeala si pe ceata, pe mazga, bine inteles cat de cat in limita legala si nu am avut nici o problema. Pe iarna sunt bune iCept-urile de la Hankook, am bagat iarna trecuta Golf-ul prin zapada de ajungea la jumatea rotii si al meu e super usor datorita motorului mic, ma asteptam sa raman suspendat pe scut, dar nu ... m-am "distrat" pe un deal fara probleme ... Am prins cred ca polei mai mult ca sigur cand am intrat cu 10-20 km la ora in sens giratoriu, fix cand am vrut sa virez, atunci s-a mutat lateral aproape masina si a fugit de fund, ziceai ca fac drift dar a intrat ESP si am stiut si eu sa o controlez si am redresat-o la timp, eram eu si cu inca o masina in spatele meu, care a ramas mult in spate ... repet cred ca am prins polei ca nu era zapada si m-a luat prin surprindere. Dar in rest eu sunt multumit de Hankook. Pe masina sormii i-am pus premium, Brigestone LM005 fiind si fata si mi-a spus ca nici nu zici ca merge prin zapada Numai ca si pretul difera si floarea ... Are un i20 2022 ... Si aia usoara ... Nici iernile nu mai sunt ca o data, intradevar si si drumari, exagereaza 2cm de zapada gata dezapezesc ca sa ia bani ...
-
Nu sunt la noi ierni pentru asa anvelope de iarna din pacate
-
-
Skoda Superb - From TDI to VR6 swap
EmilianPop a postat în topic iniţiat de EmilianPop din Masina mea
@Nenciu Victor multumesc frumos ! Dupa detailing, ii voi pune o folie, cel mai probabil ! @mad_kat da, corect. Depinde si unde utilizezi masina. Eu merg cu ea mai mult in oras. Trepte mai lungi, e mai comfortabil.. Dar da, pierzi la performanta. Iar legat de cai si NM, ai mai putini, dar si ai vreo 300 de kg mai putin -
Dar au verificat fizic cablajul sau doar si-au expus parerea verbal? Eu zic sa verifici si cablajul ala; ce ai de pierdut?
-
Review-uri si impresii de la proprietari (Tiguan III)
Andrei_72 a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Tiguan III
Am creat topic pentru revizii, va rog sa continuați discuția acolo: @Ionutbeethoven, daca dorești, poți sa repostezi acolo întrebarea. Multumesc. -
Prezentul topic are ca subiect de discuție tot ce tine de subiectul revizii (intervale de service; planuri de mentenanța; schimburi de ulei de motor; filtre etc), pentru cea de a treia generație de Volkswagen Tiguan.
-
Vreo 700rpm diferenta al 135kmh, uau, e ceva ... Aproape un ralantiu in plus la mine Stiam de diferenta, am cantarit un swap, insa prefer reprizele mai bune, am totusi mai putini cai si Nm
-
Doi electricieni mi-au spus că atât timp cât erorile se șterg și apar doar în sarcina, este problema mecanică
-
@adicorbos, Asa era si la mine si era de vina cablajul de la G31 la turbo . Eu imi mentin parerea ca ai o problema de contact pe partea electrica. Eroarea de la mine era: 000566 - Senzor presiune admisie/presiune turbo -G31- semnal neplauzibil P0236 - 000 - - intermitent împrejurari cod: Stare defect: 00100000 Prioritate defect: 0 Frecventa defect: 1 Resetare contor: 255 rulaj: 205979 km Sugerez un electrician priceput!
-
Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de martug din Passat B6
Nu cred ca are termostat la dsg -
Am înlocuit furtunul, după ce se încălzește bine motorul aceeași eroare . Am pățit la fel ca la clapeta de accelerație: după înlocuirea piesei merge bine 15-20 minute apoi reapar simptomele și becul în bord se reaprinde după prima oprire a motorului
- Ieri
-
Aliniere clapeta Shut-off la motoarele TDI
andrei_221 a postat în topic iniţiat de fler din Octavia 2
ca sa zdrangane bine volant cand opreste motorul si sa rupa suportii si ca sa poata anula DPF si EGR - ca fara clapeta astea nu merg. -
Doamne... de unde va vin ideile astea. maxim se poate la acelasi model, intre non FL si FL si cam atat. Fabia 4 este mai mare decat Fabia 3....
-
Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire
DomaniG a postat în topic iniţiat de martug din Passat B6
@EEXCALADEproblema e ca nu știu care e defect .OE pentru motor nu am găsit fără corp termostat . -
Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de martug din Passat B6
OE (original vw) -
Probleme cu incalzirea apei din instalatia de racire
DomaniG a postat în topic iniţiat de martug din Passat B6
Salutare ! De când a venit frigul am început să am și eu o problemă cu fluctuația temperaturii apei.Am observat ca în oraș acul stă la 90 grade iar dacă merg pe autostradă ,acul coboară la 70-75 grade .Daca e la 90 grade și pornesc căldura pe High , acul coboară la 75-80 grade .Masina in cauza e un Passat 2.0 BMR+DSG .Care termostat trebuie sa il schimb ? Cel de pe motor sau cel de la cutie ? Am observat ca BEHR nu se mai găsește .Ce recomandați Mahle Original în cutia albastră sau Wahler ? Mulțumesc Anticipat !