Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 39 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. LonestarX

    Golf 6/Jetta - TPMS

    si poate sa imi spuna cineva pe ce pini la can trebuie sa bag firul portocaliu si firul gri va rog? stiu deja ca cel maro e de masa si cel alb la siguranta (nu mi-e clar ce siguranta sa folosesc avand in vedere ca din ce stiu am nevoie de una cu terminal 15 on.. daca aveti idei) mersi
  3. Astăzi
  4. razvan.ac

    Consum Kodiaq 2 - PHEV

    @nooraa De pornit motorul termic intr-un mod “lin” eu stiu doar metoda cu masina in P si apasat acceleratia incet pana la capat, inclusiv pe “comutatorul” de kick down de la capat de cursa. Daca “simte” masina ca trebuie sa il tina pornit, bine, daca nu, il opreste cu prima ocazie, stand pe loc in continuare sau la primul semafor 😀, mai ales cand bateria nu e 0%. Motorul mai porneste si la o apasare mai hotarata pe acceleratie la plecarea de pe loc (eu nu am facut-o) sau in mers, indiferent daca masina este in mod Hybrid sau Electric.
  5. EEXCALADE

    Consum Kodiaq 2 - PHEV

    Mai mergi pe benzina. Bateriile mici, ale acestor modele hibride şi plug-in hibride, sunt calculate să reziste aprox 2.000 cicluri. Motorul si bateria nu sunt facute sa traga caroseria cu lunile ,se degradeaza si cand se strica …o sa-ti doresti sa fi avut 3.0 v6 aspirat .
  6. nooraa

    Consum Kodiaq 2 - PHEV

    @razvan.ac stiu ca bateria bruta e de 25,7 kw si cea neta de 19,7 kw. Chestia e ca eu am tot cautat si pe net tot apare ca diferenta e de fapt jumatate buffer superior si jumatate buffer inferior. Adica nu e 0% dar nici 100% cand apare acolo. Eu incerc pe cat posibil sa nu descarc bateria la 0%, dar si cand a fost 0% a mers putin pana sa treaca automat in hybrid. Oare ai reusit sa pornesti motorul termic pe loc? M-ar interesa ca sa incalzesc putin motorul, un minut si sa nu intre in sarcina direct in oras sau autostrada. Pot forta la drum lung sa imi foloseasca apa ca sa incalzeasca in masina? Multumesc.
  7. nsalexandru

    Alternator - Consum baterie

    Mașina nu are Start Stop, alternatorul nu cred că are Start Stop... Am scos mufa aceea și consumul este același(adică mare) El scade doar după ce decuplez alternatorul de pe panoul de siguranțe din compartimentul motor. Țin să menționez că mașina am luat-o în Noiembrie 2024, fostul proprietar mi-a spus că nu îi mai ține bateria, a cumpărat el o baterie nouă, mașina a mers, am venit cu ea acasă pe roți (+300km) și peste 3-4 zile m-a lăsat alternatorul în București într-o intersecție (eu sunt din CT, eram în tranzit în BUC)... am luat o altă baterie și m-am dus la alternatoare.com (Bd Basarabia 258) pentru a imi repara alternatorul, acolo baieții mi-au luat 1050 RON pentru reparație, după 1 săptămână m-a lăsat iar alternatorul... Am fost la un service în Constanța și concluzia a fost următoarea : am dat 1050 RON la alternatoare.com pentru un releu cargo (40 RON) si băieții au "uitat" să-mi pună și freonul înapoi în compresor... Am schimbat alternatorul la CT cu unul aftermarket și acum după un an...
  8. davidut5

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje uscate (DQ200)

    Alta masina aceeasi problema, lipsa presiune in circuit, 3-4bari si pompa merge continuu. Deci problema initiala skoda 1.6tdi cayc, intermitent nu mai mergea si pompa nu se auzea deloc, eroare alimentare pompa voltaj prea mic. Pe cutie la pompa arata 5-12v cu fluctuatii. Am trimis mecatronicul la reparat, au schimbat tot in el ca nici nu stiu daca a mai ramas ceva de la al meu, ba ca e aia ba ca aia, plateste si clonare etc. 4000lei mai tarziu vine mecatronicul gata reparat, costul initial era 2000-2500lei dupa erori. Il pun sus, ulei tot ce trebuie, la contact merge 5secunde pompa si se opreste, cloncane ceva prin ea pe acolo, semn bun. Inca 2-3 contacte si mergea 2-3secunde si se oprea, semn ca facea presiunea necesara. Ziua urmatoare presiune 3bari si pompa merge continuu, a ramas si o eroare cu tensiune scazuta. Cei ce au reparat au zis ca posibil calculator defect din nou din cauza erorii, dar eu ma gandesc ca din cauza bateriei apare. Este nepornita de mult, am pus redresor si cabluri, la final am pornit motorul insa eroarea tot acolo. Asa ca il trimit inapoi la reparat. Ma tot gandesc ca e vreo cavitate cu aer si nu trage pompa aia, desi ea sta scufundata in ulei. Numai daca tcm da comanda la vreo valva si toata presiunea scapa. Ce e ciudat este ca nu au aparut erori cu presiune sau protectie pompa desi a mers cateva minute, posibil au modificat softul. Va anunt ce se mai intampla.
  9. nooraa

    Probleme specifice Kodiaq 2

    Am un skoda kodiaq II si am o problema cu stopurile led. Cand afara e frig, 3-7 grade si bate soarele pe stopuri se aburesc stopurile destul de tare de fac si ceva picaturi dupa cum am observat eu. Peste noapte totul dispare si stopul e curat. Masina are 3000 km si 5 luni deci am sunat la reprezentanta si au zis ca asta e ceva normal ca e trecut si in manual si singurul lucru ca sa intre pe garantie trebuie sa merg la ei si sa fie apa in stop. Mi-a mai zis ca nu are de ce sa ma stresez ca doar daca mi se arde o schimba pe garantie. A mai patit cineva asa ceva sau doar eu am tras paiul scurt? Daca da cum ati rezolvat problema? Pe mine nu ma incanta ideea ca e normal si nu intra pe garantie. Tind sa cred ca garantia e doar pe marketing. Imaginea e facuta acum seara cand se retrage condensul si se formeaza pronuntat picuri.
  10. nooraa

    Consum Kodiaq 2 - PHEV

    Eu v-am scris speta de mai sus ca am crezut ca s-a intamplat ceva cu bateria de la masina. Sincer nu ma asteptam sa scada autonomie pe baterie atat de mult. Eu in oras merg full electric si incarc doar acasa ca aici e costul cel mai mic. Motorul termic il pornesc cam o data pe luna cand mai fac cate un drum lung, sunt constient ca nu prea procedez in regula, dar o sa il pornesc mai des iarna. Problema e ca fac drumuri scurte in oras si nu cred ca ar ajuta termicul pentru ca uleiul nu ajunge la temperatura optima. Duminica am rulat un alt test. Am mers la 3-4 grade cu masina si nu am pornit caldura deloc. Totul a fost doar pentru ca sa vad consumul fara caldura. Surpriza e mai jos, consum de vara. Pacat ca nu au optimizat cumva caldura la masina, dar e ok pentru ca asta inseamna ca bateria e in regula.
  11. cristi511

    Skoda Superb - From TDI to VR6 swap

    Mi se pare mie sau fata se ridica mai mult?
  12. EmilianPop

    Skoda Superb - From TDI to VR6 swap

    De la nivelul de mers la "off road" mode 😁 https://youtube.com/shorts/PYygffxofMs?si=_8J22AkfxSgonSOC
  13. Xman_ghio

    Filtru diesel de particule - DPF

    Cauta mai bine un mecanic competent in zona ta si nu mai merge la toti "macelarii"!
  14. CSS_RO

    EGR - probleme

    Am rezolvat-o cu ocazia reviziei. La inspecție, mecanicul a găsit o componentă a EGR ului care îmi perturba instalația de vacuum a turbinei. A schimbat piesa cu pricina și totul a revenit la normal. Nu știu exact ce piesă și nu vreau să intru în terminologie pe care nu o stăpânesc, însă poate feedbackul este util și altora, mecanici și utilizatori deopotrivă.
  15. Al Bundy

    Alternator - Consum baterie

    puntea de diode nu trage asa putin, ci mult mai mult. Masina ta e cu start stop ? Alternatorul e cu start stop ? Scoate mufa mica de la alternator si vezi daca mai consuma.
  16. Al Bundy

    Golf 6/Jetta - TPMS

    Nu pot sa-l scriu pe banc. Trebuie masina.
  17. LonestarX

    Golf 6/Jetta - TPMS

    @Al Bundy cat ma costa? iti trimit modulul prin curier
  18. cristi511

    Otto - Un neamț cu caracter (BMW M2 F87 2016)

    A zis ca nu mai face d'astea. Vedem cat il tine. Misto! Oricat de periculos ar fi, e mai sigur ca pe strasse. Asta pana cand dai de un dobitoc care nu se uita in oglinzi (vezi accidentul cu porsche si bmw).
  19. Muale

    Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer

    Cu atat ma abat de la subiectul acestui topic: In niciun caz la PBN. Nu scadea costul si calitates de reprezentanta este 0. Cat despre noua masina...sa o stapanesti sanatos!
  20. BadGrandpa

    Filtru diesel de particule - DPF

    Ai 13 mbar la ~2800 rpm, este scazuta presiunea, probabil din cauza asta ai primit sugestia cu filtrul crapat. Eventual daca ai posibilitatea masoara cu un manometru presiunea pentru a compara ce inregistreaza senzorul de presiune diferentiala. Urmareste cu un grafic presiunea diferentiala daca se modifica in functie de turatia motorului atat spike cat si drop, daca revine lent dupa ce ajunge la relanti verifica sa nu fie infundat/spart furtunul sau teava care intra in dpf
  21. voinea

    Otto - Un neamț cu caracter (BMW M2 F87 2016)

    Inca o fotografie din vara asta pe o ploaie usoara
  22. voinea

    Otto - Un neamț cu caracter (BMW M2 F87 2016)

    Dacă e Misha atunci ne cunoaștem de prin 2018. E mișto de tot să vezi oameni care primesc o mare doză de "nu-mi vine să cred că se poate merge așa cu atât trafic".
  23. marius1982.11

    Otto - Un neamț cu caracter (BMW M2 F87 2016)

    Epic cu punga Mai stiu pe unu' care cara lumea pe circuit, dar in masina clientului
  24. voinea

    Otto - Un neamț cu caracter (BMW M2 F87 2016)

    Anul trecut dar mai ales anul asta am avut placerea sa am multi pasageri (amici ai amicilor sau clienti ce au platit sa ii dau o tura). Tot anul asta am inaugurat punga de vomat 🤮. A fost folosita/umpluta Mai sus o fotografie din celebrul viraj Wippermann
  25. EmilianPop

    Kia Ceed 3 DCT

    @acidone77, daaaa pai Stinger-ul e top.. Multi jurnalisti auto ziceau ca cel mai mare defect al Stinger-ului e emblema de Kia. Sincer, ma gandeam si eu la unul, inlocuitor pentru Ceed. Doar ca pe facelift nu exista decat 3.3T. Restul motoarelor, au renuntat la ele. Iar la 3.3 in Romania, impozitul e pe masura...
  26. FeriM

    Filtru diesel de particule - DPF

    Pai ce observ este ca toată lumea măsoară aceleași valori (cam ce am postat). Apoi la interpretare încă n-am găsit sugestii similare. Mi s-a spus ca filtrul e gaurit pentru ca presiunea e prea mica, sau ca se scurge ulei pe la ceva supapa, sau ca injectoarele nu sunt bune (iar cei care testează injectoare îmi spun sa caut problema în alta parte). Sau ca ar trebui sa demontam filtrul sa măsurăm presiunea prin el. Sau sa schimbam senzori la nimereala. Plus insistenta sa măsoare aceiași parametri după care pauză. Și sa las forumurile că ăia nu știu. Firmele specializate pe curățări de Dpf automat vor sa facă curățare... Speram sa nu fie nevoie sa fac mașina bucăți pentru o diagnoza.
  27. acidone77

    Kia Ceed 3 DCT

    Kia a evoluat foarte mult in ultimii ani. Am avut la firma lauta din intamplare la o licitatie un Stinger, 2.0T 265cp, RWD, tot ceva echipare de top, GT Line sau ceva de genul. Am ramas FOARTE surprins de calitatea interiorului, a materialelor, desi cu suspensie sport si jante pe 20, filtra bine orice denivelare, nu se simtea rigida deloc, desi statea pe drum foarte bine, doar cuvinte de lauda. Calitativ cel putin la nivel de tripleta germana AUDI/BMW/Mercedes.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!