Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 3 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. marius1982.11

    Diferenta intre module de confort

    Cum adica il descuie portbagajul? Era incuiat pana atunci? Tu ce masina ai mai exact, variant/hatch si de pe ce maina e CCM-ul donator?
  3. Astăzi
  4. Tavis

    Diferenta intre module de confort

    Salutare! Mă poate ajuta cineva cu o descriere a pașilor de urmat pentru codarea unui Modul Comfort Generația 3 la un Golf 4 2004 Pacific Modul 1C0 959 799 B. Am cumpărat unul cu același cod,am programat cheile,dar în momentul când încuie ușile, descuie portbagajul! Mă gândesc că trebuie codat,e nevoie de cod pentru Login......cum se procedează?
  5. dragos32

    KAROQ grey steel

    Cel mai mare consum de până acum dar este explicabil la viteza aia După cum am spus la anul dacă fac tot atatia km schimb uleiul dacă nu când termin Leasing sau garanția de 4 ani văd eu în funcție de nr de km care-i voi avea atunci.
  6. AndreyPH

    Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow

    Si cum nu puteam sa ma abtin sa nu incep si la asta cu cate ceva, hop mi-a alunecat mouse-ul cu o comanda si incepem cu sistemul audio, capitolul unde suferim cel mai tare. Trebuie neparat schimbata mizeria stock, se aude execrabil de la volum jumate' in sus, iar la maxim volum, poti vorbi cu pasagerul din dreapta si va intelegeti perfect. Pentru mine a fost o mare, mare dezamagire cum se aude. Dar facem sa fie bine ... Urmeaza partea de montaj si totodata, rugaminte, daca aveti o recomandare de un baiat serios, tipicar, care sa-mi puna si mie astea sus pe masina ? Nu vreau cleme rupte, greierasi prin fetele de usi, plastice zgariate. Nu-mi spuneti de Acoustic Essence, Audiolab si alti guru din domeniu, unde mi-au cerut 3000 lei manopera pentru dat 4 fete de usi jos, inlocuit plug & play niste dif-uri si legat un amplificator in spate la torpedou. 😕
  7. cascadoru

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)

    mergi pe mana lor. este greu sa se defecteze grupul hidraulic....nu imposibil.
  8. Ieri
  9. Mihai94TDI

    Incalzire in scaune, ventilatie, memorie

    Va salut, am o skoda octavia 2 vrs din 2007 am încălzire in scaune fata si vreau sa pun interior de passat b6 electrice sofer si pasager si memorie la șofer, știți ce trebuie sa fac sau exista o diagrama electrica pentru a face instalația corect ca de fabrica? Scaunele originale au doar încălzire.
  10. catalion17

    Vas de expansiune cu silicat

    Salutare! Un răspuns?
  11. CristiM

    Achiziție, configurare si timpi de așteptare (Tayron)

    Super, așteptare ușoară! Luna viitoare pe vremea asta dau și eu comandă.
  12. Ssoulstream

    Achiziție, configurare si timpi de așteptare (Tayron)

    pana la urma am facut comanda pt un tyron PHEV life (204CP). Ca si optionale am ales pachetul exclusive (cu matrix led) + jante de 18 + culoare metalizata. Pret: 48500 euro. Termen de livrare: 4 luni Pentru nevoile mele e deajuns.
  13. cobrax2

    Nu baga caldura in habitaclu - mister 5F

    Mai ziceau unii pe niste forumuri ca ar trebui sa existe o punguta cu ceva "silica" pe langa vasul de expansiune, care se mai sparge si contamineaza antigelul? Eu nu am gasit asa ceva, dar pe vas scrie mit silikate
  14. cosminwon

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Salut! Trebuie sa schimb pompa de inalte la masina mea si am o rugaminte la voi: ma puteti ajuta cu cuplul de strangere ptr piulita centrala de la fulia pompei de inalta presiune? Masina este Passat B8 l,an 2016,cod motor CRLB. Va rog daca puteti si un cuplu ptr cele 2 suruburi de la calele injectoarelor(vreau sa schimb simeringurile de la.injectoare). La motoarele euro 5,stiu ca erau 8nm si dupa aia 180°. Multumesc!
  15. mirceateodor

    VW Golf MK4 GTI (Bluetrooper)

    Cateva poze de sezon :
  16. cobrax2

    Nu baga caldura in habitaclu - mister 5F

    Antigelul arata ok, cred, cam ca la colegul OP. O sa mai umblu si la clapeta din stga sa o blochez manual la max sa vad daca baga la fel. Dar problema mai mare este, cred, pierderea de antigel. Nu mult prin Bucuresti, dar asta vara pierdea la drum de vreo 1500km cam 500 ml. Merci Fum alb nu scoate
  17. Ovidiu_2311

    4 MOTION

    Salutare, am si eu probleme cu cardanul la un Passat CC 4 Motion 2011. Intre 2200 si 2800 RPM se simte un vibrat si face zgomot pe spate. Urmeaza sa il dau jos sa vad exact care e problema, intrebarea mea ar fi, daca pot circula cateva zile fara cardan pana vad exact de unde provin vibratiile si zgomotul si sa comand flansa/flansele? Mersi
  18. Al Bundy

    Probleme dupa schimbarea distributiei si curatarea supapelor

    sa sara distributia unul sau mai multi dinti.
  19. Al Bundy

    Nu baga caldura in habitaclu - mister 5F

    Iti dai seama ca acei senzori care masoara temperatura nu au o clasa prea mare de precizie, asa ca 2 grade nu e o problema. Si da, pe retur e normal sa fie mai rece de cat turul, nu e logic ? Daca ar fi la fel de calde ambele insemna ca nu se face schimbul de caldura. era posibil sa fie partial obturat daca era invers, mai rece pe dreapta.
  20. Săptămâna asta
  21. Dolfin

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Sunt unii care au si folosit functia asta de la hybride, un utilizator din vecinatatea Bucurestiului si-a alimentat casa 11h dupa o furtuna. A pornit termicul, care este in ciclu Atkinson, nici noaptea pe liniste nu-l percepeai, si-a alimentat casa si cu 3,5kW a reusit sa-si duca frigider, tv, centrala si niste becuri. Avea autonomie de aproape 3 zile fara realimentare. Asta este partea buna a hybridelor care furnizeaza energie in retea, util celor care stau la casa.
  22. Ghioca ionut

    Eroare AdBlue P205B00 Reductant tank temperature sensor, signal faulty

    Azi am facut si eu aceasta operatiune de schimbare e senzorului de temperatura! Nu am avut tester sa sterg eroarea! Insa la mine se stingea singur martorul galbel de check engine dupa ce temperarura exterioara depasea 20 grade! Iarna aparea vara se stingea! Astept sa vad daca se stinge singur,cateva zile dupa care am sa verific si cu un tester! Am sa revin cu rezultatul final dupa ce se stinge martorul sau dupa ce o sa pun testerul pe masina!
  23. realman_ro

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)

    Salutare colegi. Verdictul in cazul meu este....se va schimba calculatorul de pe mechatronic (sper ca am inteles bine). Intrebarea mea este...acest calculator are legatura cu senzorul de pozitie? Merita sa cer schimbarea mecatronicului cu totul sau sa merg pe mana lor (reprezentanta SEAT)? Multumesc
  24. R Z F

    Ce service imi recomandati?

    Va salut, ce service imi recomandati in Bucuresti/Voluntari pentru schimbare ulei cutie viteze DSG 7 DQ 200? Multumesc.
  25. EEXCALADE

    Nu baga caldura in habitaclu - mister 5F

    Posibil calorifer infundat . Cum arata antigelul din vasul de expansiune ?
  26. cobrax2

    Nu baga caldura in habitaclu - mister 5F

    Este normal si aerul suflat in stga sa fie cu vreo 2 grade mai rece decat in dreapta? Si returul de la caloriferul din habitaclu mult mai rece decat turul? Merci frumos pentru raspunsuri
  27. cristi511

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Traiasca internetu. Azi am mai invatat ceva: V2L power typically ranges from 2.2 kW to 9.6 kW, powering external devices, while V2G systems can handle 11 kW to 45 kW or more, designed for exporting significant power to the grid or home. The specific power handling depends on the vehicle's inverter, V2L adapter, and V2G charger capabilities. Vehicle-to-Load (V2L) Power Output: Usually 2.2 kW (like a standard home plug) up to 3.6 kW for models like the Hyundai Ioniq 5, and up to 9.6 kW for the Ford F-150 Lightning. Function: Powers external appliances and devices directly from the car's battery, useful for camping or backup. Examples: Ford F-150 Lightning: Up to 9.6 kW. Hyundai Ioniq 5/6, Kia EV6/EV9: Up to 3.6 kW. BYD models, MG ZS EV/MG4: Around 2.2-2.4 kW. Vehicle-to-Grid (V2G) Power Output: Typically starts around 11 kW and can go up to 45 kW or more, depending on the charger and grid connection. Function: Allows the EV to send power back to the electrical grid or a home, often to balance energy usage or provide backup power. Requirements: Needs a bidirectional V2G charger and support from the utility provider. Examples: Nissan Leaf/Outlander PHEV: Supports V2G (with CHAdeMO). Wallbox Quasar 2: A V2G charger approved for use with some EVs. Key Differences V2L: Lower power, for direct device use, using a V2L adapter. V2G: Higher power, for grid/home integration, requiring a dedicated V2G charger and approval.
  28. EEXCALADE

    Nu baga caldura in habitaclu - mister 5F

    Nu. Daca ar fi asa ,nu ai avea caldura in masina pana termostatul deschide.
  29. cobrax2

    Nu baga caldura in habitaclu - mister 5F

    Ok, dar rolul lui nu este sa dea drumul pe circuitul de incalzire habitaclu doar dupa ce motorule la 87 g? Mie mi se incalzeste conducta de tur din habitaclu (la picioare sofer, consola centrala) imediat, la 1-2 minute de la pornirea motorului. Cand temperatura in diagnoza e undeva la 50grade, se simte calduta inauntru, decie peste 37 grade Plus, temperatura pe diagnoza, creste constant pana la 90-93 grade, nu are un punct, cum ar fi 87 grade cand daca termostatul ar deschide, ar trebui sa scada? Am 2 senzori pe diagnoza de temperatura lichid racire, ambii arata cam la fel +- 3 grade pana ajung la 90-93
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!