Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 22 zile.
- Ultima oră
-
Review-uri si impresii de la proprietari (Tiguan III)
Ionutbeethoven a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Tiguan III
A schimbat cineva uleiul la varianta 2.0 diesel? Imi puteti spune cat a costat estimativ un schimb In reprezentanta ? -
Am fost la service azi, am plecat vorbind singur si scarpinandu-ma in cap 😅 A desfacut telecomanda a gadilat-o 10 secunde si..surpriza! Merge in hiderea din cheie si pe deachis si pe inchis. A vazut el ca nu mi se aprindea ledul 😐
- Astăzi
-
Ai circulat fara centura? Daca da, incearca sa pornesti masina, cuplezi centura, o decuplezi, faci asta de 2-3 ori, apoi cuplezi, pleci cu ea cuplata, conduci cativa KM, apoi opresti masina, decuplezi centura, opresti motorul. Daca nu isi revine sau daca nu ai circulat fara centura, atunci e posibil sa iti fie defect senzorul din scaun pentru detectie pasager.
-
Buna detin o fabia 3 2022 si as dori sa pun fata de fabia 4 se poate?menționez ca masina care este este fabia 3 facelif
-
Skoda Superb - From TDI to VR6 swap
EmilianPop a postat în topic iniţiat de EmilianPop din Masina mea
@marius1982.11 nici nu am bagat de seama. Daca opresti masina dar nu scoti cheia din contact, informatiile alea raman. Cu cheia scoasa, nu apar. Nici cand bagi cheia dar nu pui contactul. -
Daca vreti consum bun, umflati rotile 2.6 sau 2.4 cat vrea la R17 ... La 100km economisiti cam juma de litru ... Consumul de 3L il poti atinge facand mult coasting si rulat subturat ... in 2cy consuma 3-2.5 l ... Ca fapt divers
-
orice masina de la orice brand auto, este lege. Atat timp cat masina este in garantie, intretinerea ei se poate efectua la orice service auto autorizat din Romania!!! Ce nu au toate service-urile pentru ca $$ mult, sunt programele pe care le folosesc cei de vag sa iti introduca datele, la nr de km x s-a facut y .. gen completarea istoricului digital. Dar orice service autorizat, poate emite factura bon fiscal ... La reprezentanta intradevar manopera costa mult si adaosul de comerciant. Pretul manoperei nu vine de la Sefu de reprezentanta, ci ii este impus de la VW din Germanica Dar cum mai toate service-urile au VCDS sau vre-un OBD 11 sau asemanator, va puteti schimba linistiti ulei-ul din motor la 10.000km sau 15.000km depinde cat si pe unde si cum conduceti, reseta intervalul de service de la 30.000 km la cat doriti, schimba placute de frana discuri etc ... fara probleme. Doar sa respectati normele, de exemplu daca ulei-ul e 0w20 puneti 0w20 nu 5w30, la masinile mai noi cam dupa 2019 incoa, au mai multi senzori, furtune mai subtiri in diametru, alte cote si alte tolerante si mai ales iarna daca e frig si "ingheata" uleiul in baie, pana se unge motor-ul se strica pompa Doar la DSG avand cateva proceduri de facut e bine sa le faceti la reprezentanta, la DSG cam pe la 60.000-70.000 km, e bine sa schimbati uleiul, chiar daca in fisa de la VW e la 120.000km, cutia lucreaza mecanic si electronic mult mai mult in trafic bara la bara cum e des la noi, fata de tara din care vine masina. Ea vine la 30.000km la schimb pentru ca in Germanica, ai plecat de acasa, te-ai urcat pe autostrada si 100km - 50km, nu te opresti pana la munca si faci 20 de minute de exemplu, dar la noi faci 2km in 3 ore in trafic masina stand pe loc se uzeaza mai mult si mai repede decat daca ar rula si stiu ca suna a paradox dar e adevarat. N-ati vazut (fac putin off-topic) o masina cu 300.000km adusa din afara dar intretinuta cum se aude motorul si cum merge, fata de una rulata in Romania ... Eu am un G7.5 din 2017 cu 1.0TSI de 110 CP si ma uitam la un upgrade la G8 sau G8.5 de 1.5 eTSI de 150 CP ... Circul atat in oras cat si in afara dar as avea nevoie de mai multa putere, pentru depasiri si mers constant pe autostrada fara griji ... la 1.0 asta mie asa si asa chiar daca nu am probleme cu el si are 140k Ma asteptam sa gasesc mai multi posesori de G8 pentru ca in trafic vad dar pe forum ... putini. Eram curios daca au ceva problmele, rechemari ... Daca Admin-ul considera ca e offtopic il rog sa ma indrume daca e topic deschis. Nu sunt sigur ca acelasi 1.5 eTSI e pus identic fara modificari si pe Tiguan, T-Roc si ce mai e ...
-
Cat aveai cu distributia, de a ajuns sa se rupa?
-
Skoda Octavia 3 NonFL- DSG-1.4 TSI 150CP
eldyablos a postat în topic iniţiat de eldyablos din Masina mea
Update 240.700KM: Nu am mai scris de ceva vreme dar au fost efectuate urmatoarele: - revizie ulei si filtre - 228.500KM (7.500KM intre schimburi) - lamele stergator parbriz OE - 234.700KM - la mine au tinut aprox 2.5 ani si 34.000KM - revizie ulei si filtre - 235.500KM (7.000KM intre schimburi) - inlocuit regulator presiune ulei - 240.700KM Masina a fost implicata intr-un accident pe drumurile patriei din cauza unui caine care a sarit fix in fata mea si nu am putut sa-l evit . Las mai jos cateva poze cu dauna si ce elemente au schimbat. MAsina a fost reparata la GTT Pallady si totul a iesit exemplar. -
Skoda Superb - From TDI to VR6 swap
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de EmilianPop din Masina mea
Ada e la fis color? Iti arata detaliile alea si cu contactul luat?🧐 -
De obicei sansele sa nu fie afectat motorul in conditiile astea sunt aproape 0. Nici nu aveai cum sa auzi zgomote ca doar nu ai impins-o băgată in viteza (sau ai incercat sa o pornesti împinsă?). Nu neaparat se sparge ceva, dar fara supape indoite nu cred ca scapi.Sa verifice cu atenție mecanicul.
-
Intretinerea si costurile service Skoda Octavia 3
PaulT a postat în topic iniţiat de Teodoreanu din Octavia 3
Eu am de cativa ani discuri si placute Brembo pe masina(placutele toate din seria Prime, discurile Max pe fata, Prime pe spate). Jante oarecum negre daca fac ceva sute de km intre spalari am, dar zgomote nu am avut niciodata (chiar au fost si sunt foarte silentioase franele). -
Skoda Superb - From TDI to VR6 swap
EmilianPop a postat în topic iniţiat de EmilianPop din Masina mea
@corad0, la masinile cu suspensie pe perne DE FABRICA, sincer nu stiu. Cu siguranta este in manual ce actiuni ar trebui luate. Si intervalul de schimbare. La cele de pe Superb, eu le-am schimbat dupa 5 ani aprox. Pernele nu aratau rau, dar deja se vedeau urme de uzura pe ele. Ca si mentenanta, eu sincer nu le-am facut nimic. Am inteles ca unii le mai curatau / ungeau cu ceva solutii, nu mi-am batut capul. Desi ar trebui din cand in cand sa fac si eu asta. Macar odata pe an la revizia anuala. Bun, actiunea de azi, am reusit in sfarsit sa scalez RPM-ul la ceasuri. Montat foita de benzinar, evident ca am uitat sa pun si foita de la martori, iar in loc de EPC, am martorul de DPF . Dar o rezolv si pe aia urmatoarea data cand le dau jos. Dar RPM-ul arata corect, in sfarsit ! Cum ziceam, urmeaza un detailing interior, exterior peste 1 saptamana. Voi reveni cu poze. Pana atunci, sper sa imi fac timp intr-o zi sa rezolv cu marsarierul. Sonda de marsarier am scos-o din ecuatie. Am primit confirmare la banuiala mea, si anume o problema electrica SI NU sonda. Faptul ca oglinda dreapta se lasa in jos cand bag in marsarier e practic o confirmare ca sonda functioneaza ok. Probabil cand noul bord a fost montat, s-a intamplat ceva.. sper ca problema sa fie in spatele plasticului de sub volan si sa nu fiu nevoit sa desfac iar tot bordul pentru problema asta. -
Mi sa rupt distribuția in mers la Golf 5 2.0 Tdi. Întrebarea mea este , am șanse să fie doar distribuția, fara sa se fi afectat motorul? Aveam sub 20 de km pe oră când sa rupt , iar când am împins o nu se auzea nici zgomot din motor , de parcă ar fi spart ceva.
-
Posibil de la inj cu terminatie J
-
Problema cu stergatoarele am rezolvat-o. Era ansamblul respectiv blocat (pe partea stanga, la sofer) Intrebam daca eroarea de mai jos are legatura cu o alta problema, distincta de stergatoare si anume faptul ca nu-mi merge deschiderea/inchiderea din telecomanda sau ...uneori merge, spre exemplu zilele acestea pot sa inchid din telecomanda, dar sa deschid nu. Ce parametri sa verific pe VCDS? Multumesc anticipat.
-
Pe prima pagina a topicului sunt postate toate dimensiunile corecte pentru B8 ( jante si sau anvelope ) Daca jantele nu sunt in marimea corecta, mai bine le vinzi si ia unele ok. Tie pe 18 iti trebuie 8J x 18 ET44.
-
Intretinerea si costurile service Skoda Octavia 3
Crs.Vag a postat în topic iniţiat de Teodoreanu din Octavia 3
Trw, după vreo 7-8k km, nu au mai făcut zgomot. Praful e normal, sunt plăcuțe eco. După 300 km, jantele sunt parțial negre, deși am mers extraurban...important e să țină frânele și să fie longevive. -
Văd că ești din Buc. Dacă nu te descurci, poate reușim să ne vedem prin oraș și să îți arăt. Durează 10 minute maxim.
-
in cartea masinii ce anvelope ai ?
-
Nu ai comunicare cu motorasul de la stergator.
-
N-am intrat 2 zile pe forum si vad ca s-au precipitat lucrurile pe aici. Cu calm, domnilor ... Cu calm. 🙃
-
Probleme cu incarcarea Skoda Superb 3
val1975 a postat în topic iniţiat de mariusradu74 din Superb 3
Baterie noua, codata corect. Pe tester nu apar erori. In relanti consuma bateria fără sa incarce, până la 12 v....mai mult nu am lăsat o. Dacă pornesc toți consumatorii urcă in 13.9, dacă ai opresc scade iar până la epuizare. Imediat după codare încarcă corect, după oprirea motorului face aceeași problema. Dacă scot mufa de pe borna minus o perioada încarcă corect. Dacă opresc motorul apare iar problema - Ieri
-
Modul 9 Address 09: Cent. Elect. Labels:. 3C0-937-049-23-M.lbl Part No SW: 1K0 937 049 F HW: 1K0 937 049 F* Component: PQ35 BordnetzSG 1.0 0401 Revision: 12345678 Serial number: 00000000086641 Coding: 00890F000004100000120C000000000000 Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 326BAFCFAD2F6816C4-8066 Subsystem 1 - Part No: 1T0 955 119 A Labels: 1TX-955-119.CLB Component: Wischer WWS A-MPV 0101 Coding: 16711700 Shop #: WSC 00000
-
Multumesc!