Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 28 zile.
- Ultima oră
-
"Toiagul lui Gandalf" 😄 cum zicea si Vlad Micsunescu probabil ca e specific si se regaseste doar la Phaeton si Touareg. Cred ca a vrut sa imite o mansa de avion. 🙂
- Astăzi
-
Schimbatorul ala de avion e caracteristic la Phaeton si 7L , aia mi-a sarit mereu in ochi la ambele Mai exista la alta masina ? Bentley e diferit vizual la tot , cel putin asa vad eu
-
@tavitaraCorect, "design-ul" e similar, pana la urma e grupul VAG! Acelasi stil, seamana! Chiar si butoanele (unele) sunt similare! 😁 Doar ca nivelul de calitate al Phaetonului este identic cu cel al "fratilor aristocrati", nu cu cel al "verisorilor de la tara!" Pana la urma aici era diferenta pe care lumea nu o putea asimila la un logo VW! Da, semanau ceasurile si volanul cu cel de pe Touareg, dar nu erau la fel! 😉 Detalii si nuante importante pentru cei care au platit 240 000 euro pe un Bentley insa nu 80 000 euro pe un Phaeton, desi intre cele 2 variante nu erau diferente de calitate ca intre Touareg/Phaeton, era doar problema logoului VW. Ce sa faci? Bogatii vor sa arate ca sunt bogati! Intelegi? Eu am vazut asemanari si "in alta parte" inclusiv la Bentley si la Bugatti, ceasurile de exemplu si volanul Phaetonului erau identice cu cele de pe Bentley FLYING SPUR, inclusiv gurile de ventilatie de pe usi, am atasat cate o sagetica alba, nu stiu cat se intelege din poze, dimensiunile sunt similare. Exact cum am mai spus, la fel cu cei care si-au luat Cayenne in loc de Touareg, mai ales cu motorizare V6 3.0 TDI! Porsche Cayenne Diesel a fost best seller desi costa la vremea aia cand a aparut cat 2 Touareg! Generatia a 2-a s-a vandut si mai bine! Clientii au rupt vanzarile! Scrie Porsche pe volan? Scrie! ❤️ Oricum, VW nu va mai face Touareg, asa cum am mai spus si pe pagina precedenta, cei care vor dori un SUV mare premium vor alege DOAR Cayenne/Q7/Q8/Bentayga/Urus la preturi mult peste Touareg, insa daca stai sa analizei, pe aceeasi platforma! Deci cel mai "DE SARAKI" SUV va fi Audi Q7/Q8, brandul "cel mai de jos" in nisa asta de SUV mare va fi AUDI! Un Touareg mai fancy pana la urma! 🙄 BRANDUL PREMIUM VINDE! Desi VW le face pe toate! Portofelele la inaintare, baieti! 🤗 @tavitara"Nu am mai vazut acel design in alta parte" Il regasesti aici si se regaseste si in TITLUL TOPICULUI: BENTLEY "DE SARAKI" Au si chei la fel, folosesc materiale superioare similare, metal polisat, piele premium, lemn, piano black, aluminiu, sticla dublu galvanizata etc :
-
Volanul , schimbatorul , ceasurile , au absolut acelasi stil la Phaeton si 7L , nu am mai vazut acel design in alta parte Nu ca sunt la fel , dimensiuni , materiale , etc , dar e acelasi design Credeam ca vorbim de design cand se compara aspectul cu alte masini , nu de calitate sau detalii Asa am avut si eu o Sorento JC .. semana si cu CRV si cu ML prima varianta da nu era nici una nici alta
-
Bună ziua am o problemă cu Electroventilatorul de la un Vw Transporter T5 an 2012 motor 2.0 diesel 180 cp atunci când pornesc AC ul nu pleacă electroventilatorul pe treapta 1 din această cauză crește presiunea și oprește compresorul de AC Am schimbat ventilatorul cu altul nou și același lucru se întâmplă ambele funcționează doar pe treapta 2, dacă mă poate cineva cu o părere, mulțumesc
-
@cristi511: "cei care au veyron sau bani de el NU stiu cum arata b5-ul. Asa ca da, nu ii doare capu de vreo asemanare." Eh, asta e parerea ta! Opresti sa alimentezi Bugatti si vine unu' langa tine la benzinarie si iti arata ca are si el faruri la fel pe Passat! 😁 Crezi ca astia conduc Bugatti pe alta planeta? Tot in trafic, langa "muritorii de rand" merg! Bah chiar se simt superior ca sa nu zic "DUMNEZEI" ...printre saraci! 😄 Macar Phaeton a costat 80 000 $, nu 4 000 000$ cand vine vorba de "asemanari" cu Passat! Totusi, de asta cei care cumpara Bentley/Porsche de noi nu sunt interesati de devalorizare si cei care au Phaeton (in afara Romaniei) nu sunt interesati de pretul taxelor, consumului sau a intretinerii! 🤗
-
@tavitaraAm condus 7L cand a aparut, "pe vremea aia", tot din experienta vorbesc, acum ca am Phaeton iti zic ca n-are nici o treaba, vorba aia, "seamana', da nu rasare!" 😄 Materialele folosite in Touareg sunt mult sub, plastic la greu, "ieftinake" daca e sa le compari, pe bord, pe usi, pielea n-au nici o treaba! In Phaeton se foloseste aceeasi piele folosita si pe Bentley! Pielea nu e "la fel" nici pe scaune, nici pe volan, trimurile sunt superioare in Phaeton, indiferent ca alegi piano black sau variantele de lemn, sunt multe detalii pe care le poti cauta online, ceasurile "seamana" ca si design, in schimb la Touareg au un "paravan" de plastic, la Phaeton sunt incastrate individual in sticla (saphir) zic unii si difera, chiar daca "arata la fel", cu rame de metal, la Touareg si cele nichelate, tot de plastic sunt! Geamuri duble pe Phaeton si pe Cayenne stiu ca aveam si apreciam cat e de silentios la viteze ridicate, inca un detaliu pentru insonorizare, Porsche/Phaeton, scaune ventilate si pe Phaeton si pe Cayenne, pe Touareg nu cred ca exista aceste "detalii"! In fine, aceste detalii sunt mult mai multe....etc etc etc etc etc etc! Adica intelegi de ce a vrut sa fie PREMIUM la superlativ! ❤️ De acolo si pretul de lista! Nu mai zic de butoane, (sisteme de infotainment) la Phaeton, sunt din plastic superior, la fel ca cele de pe Bentley! Am urcat in Lamborghini Aventador la un client si avea aceleasi semnalizator si butoane, identice cu cele de pe Phaeton, sunt identice si pe BENTLEY/Porsche, dar diferite fata de cele de pe Touareg, in fine, detalaii, mnah, grupul VAG "da lux" ! 😁 Touareg 7L: Bancheta spate Touareg: Phaeton: Bancheta spate Bentley, aaa scuze, Phaeton:
-
@corad0 cei care au veyron sau bani de el NU stiu cum arata b5-ul. Asa ca da, nu ii doare capu de vreo asemanare. :)))) Pe principiul asta si eu seman cu Bezos. Amandoi mergem in picioare.
-
In interior Phaeton e ca 7L In final a dat de toate la toti si poate a luat de la toti cate ceva Noul Kodiaq imi place si mie , poate peste cativa ani renunt la V6 si trec la 2.0 TDI daca se dovedeste a fi cat de cat fiabila sa nu ii cada rotile pe drum pana atunci Tot va trebui sa facem ceva cu banii din firma daca ne maresc impozitele in fiecare zi
-
@halamadridBine ca nu seamana cu Skoda! Glumesc, evident, imi place Skoda Superb si Kodiaq, sunt masini ok, primesti masina "multa" de banii dati, comparativ cu concurenta, acu' nah, iti asumi brandul si sigla de pe volan care este sub VW! Phaeton facelift nu prea are nici o treaba cu B 5.5, am gasit niste poze de comparatie, poate seamana varianta NON facelift cu Passat, dar cu varianta B6 care a aparut 3 ani mai tarziu (Phaeton 2002, Passat B6-2005): B6-le aduce parca ceva, din fata, sa zicem, dar a aparut 3 ani mai tarziu: Eu am considerat mereu ca Passat B7 facelift, aparut abia in 2015, deci 5 ani mai tarziu, seamana cu Phaeton care a primit al 2-lea facelift in 2010 (5 ani inaintea Passatului), repet, ceea ce spuneau specialistii, nu doar eu! WTF? 🙄 Passatul seamana cu Phaeton, nu invers! Lumea le-a asimilat, ca deh, vezi milioane de Passaturi in trafic, mai rar cate un Phaeton, mai ales daca e sa ne raportam la perioada cand a aparut, nu? In 2002 eu aveam 16 ani, n-am vazut nici un Phaeton pe vremea aia dar tin minte ca aveam un coleg de clasa, ta-su' actionar la Fabrica de Bere Timisoreana, milionar, isi cumparase un PASSAT B5.5 pe comanda, 2.5 TDI V6, automat, faruri cu xenon, piele, trapa, etc etc! Ne-a luat de la scoala si tin minte si acum, era intuneric si avea ceasurile alea albastre cu indicatoare rosii...mi se parea SF masina la vremea aia, dar mai un PHAETON! Pe vremea aia nici Passaturi nu erau in Romania! Eram vecini si mergeam des la el sa ii admir Passatul, stateam in scaunele de piele si ascultam MP3-uri de pe SD-card! Beam cate o bere si stateam "la caterinca"! Ce mai! SF! ❤️ Pretul platit pe masina aia, de noua, era o avere, in fine, omu' avea o vila care azi cred ca trece de juma' de milion$! Cred ca primul Phaeton l-am vazut pe strada dupa 10 ani, prin 2012 si era modelul vechi, NFL! Visam la Phaeton de atunci, intelegeam ce reprezinta, oricum! Mi-am dorit un Phaeton de mult! ❤️ Ma bucur ca am reusit sa bifez si "DAMBLAUA" asta! 🤗 Asta ca sa intelegeti ce insemna in Romania Passat nou in 2002, nu stiu daca a fost primul, dar oricum, printre primele! NAVA SPATIALA! Ce sa mai zicem de SARBU, patronu' PRO TV care si-a luat Phaeton W12 nou in 2004? 😈✈️🚀 Pentru cei interesati, aici aveti link-ul: Aceeasi "problema" e si la Mercedes, C Class seamana cu S class, e strategie de marketing, ca sa vanda multe masini din gama mai ieftina! Gama de lux are "de suferit" cand vine vorba de imagine, in schimb vand masini din clasa medie de rup! ❤️ Passat 2015 are stopurile cu LED, desi semnalizarile nu sunt LED, au ramas tot cu bec, astea seamana cu cele de Phaeton: Phaeton 2010 FULL LED, inclusiv semnalizari: Touareg 7P facelift a aparut in 2014 si are stopuri similare cu cele de Phaeton, semnalizarile sunt tot cu bec, la fel ca la Passat, ce sa vezi, seamana cu cele de Phaeton: Tot Touareg 2014: Le-au pus si pe EOS in 2011, tot dupa faceliftul Phaetonului, macar au updatat semnalizarile cu LED: Stopurile NFL Phaeton seamana cu cele de Veyron, Piech a creat ambele masini, a vrut sa isi lase semnatura, atat cu motorul W16 Quad Turbo, derivat din cel W12 de pe Phaeton, montat si pe Bentley, suspensia pe aer, nivelul calitatii interiorului, grilele de aer din usile fata pentru ventilarea geamurilor (dezaburirea geamurilor laterale fata) scaunele ventilate, etc: Phaeton NFL: Veyron: Phaeton NFL: Veyron: Bine ca cei care isi permit Bugatti nu plang ca seamana cu Passat B5.5 : Veyron: Passat B5.5: Cred ca ma cunoasteti deja, imi place sa comentez doar din experienta sau atunci cand sunt documentat si imi pot sustine punctul de vedere! Internetul e gratis, trebuie doar sa te informezi! 🙄 Gura lumii comenteaza si va comenta oricum, indiferent de ce conduci, important e sa te simti bine TU la volanul masinii tale! Vorba aia, "Cainii latra, ursu'🐻 Baloo merge!" Unu' mai sus zicea ca Phaeton are imagine de GOLF, altul compara VW cu DACIA, hai ca nu ne mai facem bine! Nu pot decat sa rad si sa ma distrez!😄
-
Cheie & keyless entry - Probleme & Discuții (Tiguan 5N & 5N2)
passat19tdi a postat în topic iniţiat de vlady_zch din Tiguan 5N & 5N2
Pentru a face un retrofit la keyless go, adica pornire la buton doar, de ce elemente am nevoie. Tiguan 5n2 -
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
corad0 a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
@tavitaraProgramul "Primul Tanc electric:" , nu vrem s-o suparam pe Ursula, tanc tanc, da' macar sa salvam planeta! 😄 VW a construit vehicule militare in al 2-lea Razboi Mondial, n-ar fi o noutate, vorba aia..."Banii n-au miros", o stire din martie: -
Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI
BeciAcustic a postat în topic iniţiat de BeciAcustic din Masina mea
Cum nu am mai avut timp de postat pe forum au aparut "mici" schimbari: - Masina a facut 71000km - "Am famas fara spatiu pe bancheta din spate". De acum in formula completa: 2 in fata 2 in spate -
Retrofit Volan Multifunctional - (Tiguan 5N & 5N2)
passat19tdi a postat în topic iniţiat de cata19 din Tiguan 5N & 5N2
Update E ok tempomatul, azi a mers. -
Probleme tehnice specifice Octavia 4
Gabriel*77 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
@ili2k2 Păi tocmai ce i-am făcut revizia, iar mașina e în parametri. Îmi spuneau dacă ar fi avut probleme bateria. @icename Reset la ce? La tabletă? M-au programat la service pentru treaba cu lumina ambientale, dar la sfârșitul lunii. Update-ul de soft ar trebui să rezolve problemele, nu să aducă altele în plus. -
Eu as incerca un reset si apoi fuguta la service.
-
- side assist se activeaza automat la fiecare pornire indiferent de profil (tine de sistemele de siguranță) Din ce am observat la superbul din semnătura (nu o4), se dezactiva la fiecare pornire atunci când aveam bateria slabă... odată cu înlocuirea bateriei nu am mai avut probleme.
-
my 2 cent's -> amortizoare... patzita la vreo 2 mașina ( la una am luat roti noi din cauza pbn si la alta am schimbat pana si capetele de planetare spre cutie si degeaba, in afara de rulmenți, capete, etc).. fa un test si la ele..
-
Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
lupo_bv a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
BS011 Dacă este să ne luăm după logul ăsta s-ar zice că turbina este moartă, o diferenţă on/off de numai 20 mbari cand ar trebui să fie în jur de 180. Dar după cum se va vedea la logul în mers ea face presiune, cam târziu, dar face Cauze posibile: - membrană actuator fisurată - probleme vacuum - geometrie gripată Pentru a varifica primele două ai nevoie de un pistol de vacuum cu manometru Logul în mers. Pun aici primul log şi o porţiune din al doilea unde se vede cât de greu a urcat în turaţii (24 secunde ca să ajungă la 3600 rpm) Aici se văd clar două lucruri - presiunea are nişte fluctuaţii cam mari, un spike mare urmat de o cadere de presiune, după care rămâne cât de cât stabilă, deci din punctul ăsta de vedere după 2800-3000 rpm ar trebui să tragă bine. Posibil ca fluctuaţiile alea să fie din cauza gripării geometriei. Dacă nu sunt probleme de vacuum cam asta ar rămâne - a doua chestie care se observă este cantitatea de aer măsurată de MAF. Este mică raportat la cerinţă şi scade pe măsură ce creşte turaţia chiar dacă presiunea este ok. Aici cauze ar putea fi: aer fals tras între MAF şi turbină (aici trebuie verificată tubulatura dintre MAF şi turbină), MAF obosit, recirculare parazită (asta ar avea drept cauză faptul că EGR nu închide bine, dar nu aş crede că este asta pentru că EGR are senzor de poziţie şi ar da eroare). Asta poate fi o cauză pentru urcarea grea în turaţie, deci cred că ar fi prima care ar trebui investigată. Dacă tubulatura este ok ar trebui să încerci cu un MAF nou de probă (sau unul care ştii sigur că este bun) BS003 Pare relativ ok. Cred că cantitatea de aer măsurată atunci când EGR este închis ar trebui să fie mai mare, spre 500. Deci: - de verificat capsula vacuumatică (conectezi un furtunaş la capsulă, tragi aer cu gura cât poţi de mult şi vezi dacă limba rămâne lipită de furtunaş, sau cu pistoul de vacuum mai bine) - de verificat vacuum-ul (pui manometrul de vacuum în locul actuatorului, dai să facă BS011 şi pui un filmuleţ aici cu manometrul) - de verificat MAF. -
Are mai multe antene sistemul. Ai pus un tetser sa vezi ce problema e ?
-
mai e si alt bec ce nu functioneaza?
-
Panou clima cu butoane de incalzire si de facut cablajul pe masina.
-
E frustrant, te înțeleg. Dar cred ca depinde mai mulți factori : motorizare, opțiuni pe ea, etc. Eu am “stresat” dealer ul cu un mail pe luna, in care-l întrebam de noutăți. Eu cam așa îmi estimasem ca va veni, august-septembrie, am avut 28-30 de săptămâni conform contractului. M-a ars tva-ul modificat, am mai pus vreo 700 de euro in plus fata de ce avusesem ca pret in februarie
- Ieri
-
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
tavitara a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
O sa ne luam transportoare blindate in viitor , probabil prin programul " primul tanc " -
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
https://techrider.ro/business/automotive/porsche-si-deutsche-telekom-in-discutii-pentru-infiintarea-unui-fond-european-de-500-milioane-e-dedicat-industriei-de-aparare/