Jump to content

Martorul frana de mana se aprinde intermitent peste 10km/h


stf_stefan
 Share

Postare recomandată

Sal tuturor

imi permit sa deschid alt topic chiar daca sa mai discutat aceasta probleama

pe masina din semnatura am o problema cu martorul frana de mana care se aprinde intermitent la depasirea vitezei de 10 km sau turarea motorului pe loc timp de 5 sec la 4000-4500 ture tin sa precizez nu am nici o eroare se aude doar acel piuit de 3 ori si atat in schimb nu functioneaza abs si esp lichidul este la nivel senzorul functioneaza (a fost probat) nu stiu ce sa ii mai fac nimeni nu reuseste sa ii dea de cap si mam tot saturat sa dau de ficare data cate 50-100 lei fara a rezolva problema

Va multumesc anticipat.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    12

  • stf_stefan

    8

  • pistay

    6

  • Al Bundy

    5

N-are siguranta pe baterie - ca e Passat.

Nu e de la G85 - atunci avea si ESP-ul aprins....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

singurul bec care il am aprins este cel de la frana de mana(intermitent) nu am umblat la frana de mana sau altceva acest lucru a aparut in momentu cand undeva la tara in noroi am patinat putin masina iar de atunci am inceput sa constat si restul problemelor cu abs si esp. abs dupa aceasta eroare a mai functionat doar odata cand am trantit o frana iar atunci ai intrat foarte tarziu (masina sa dus ceva cu rotile blocate dupa care a intrat abs pt o fractiune de sec dupa care nimic pana acum)

subliniez din nou NU IMI DA NICI O ERROARE LA SCANARE decat cest martor la depasirea vitezei de 10 km sau turare pe loc la 4000-4500 de ture pentru cateva secunde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici pe alte componente - pe CAN, pe Instruments ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe nimic singura eroare o am la ceva motorase clima(2 la nr) pe care le-am schimbat cu mult inainte pt ca au fost blocate si nu mai comutau dupa cald pe rece si nivelul pe unde intra aerul(parbriz, picioare etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Imi dau si eu cu parerea.

Cum ai probat senzori? i-ai schibat de pe o parte pe alta? Frana de mana iti tine,prinde bine?

Eu am avut asa si era din cauza lichidului pe curbe.sau la viteza mica mi se aprindea etc. AM pus cu greu lichid de frana pentru ca aveam cred aer in borcan sau nu stiu dar a intrat foarte greu si putin. Am tot apasat si tras de sata aia din borcan pana ce am umplut maxim lichidul. Si atunci am citit si eu forumuri de m-am uentat putin, cu ca cablurile se ajusteaza automat si pot face probleme pierde etc. AI maxidot? daca da ce scrie?

Eu am avut aceasi problema pe un bmw seria 5 si toti au zis ca ii modulu abs dupa aia senzorul, am cumparat un senzor ieftin si a venit din fabrica stricat si un prieten ce ii mecanic i-a inversat si am vazut ca defapt era stricat din fabrica si atunci am luat cel mai scump simens si a fost ok.

Acum nu stiu ce sa zic fa si cum a zis colegul @victorash_cw , daca crezi ca vin din modul sau ceva de genu dar incepe mai bine cu cei mai ieftin si probail: lichidu->senzori abs-> modul etc.

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ninu - daca nu are nicio eroare - nu e de la codare sau G85...... in astfel de cazuri, erau stocate erori pe ABS.

Stefan - daca apesi butonul de ESP - se aprinde martorul din bord ? ABS-ul - se poate conecta cu diagnoza pe el ?

Nu cumva sa ai probleme cu partea electronica a pompei si sa fie acoperiti martorii de pe cluster.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de nivel il poti proba singur cel putin asa cred in momentul cand am tras lichidul din vas si a scazut sub nivel am si eroare scrisa

ninu credema ca poti verifica orce zenzor sau sa il masori daca ai un electrician bun idea este sa stie ce valori are acel senzor

Florin in momentul cand apas butonul de esp nu imi apare nimic in bord martorul pentru esp nu se aprinde am vazut la o cunostinta cu un vw sharan in momentul apasari butonului esp se aprinde si martorul in bord

butonul este functional probat pe masina lui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci, deja eu mi-am facut o imagine.

Problema sta cam asa (povestim, atata timp cat nu am vazut masina si nu avem o scanare sa vedem erorile de pe ABS)

- ai probleme la ABS - la cum face, cel mai sigur la partea electronica a pompei - si din cauza asta, au acoperit martorii de pe cluster - de asta nu-i vezi aprinsi - dar, avand in vedere ca ABS-ul nu comunica cu ceasurile - el aprinde si martorul franei de mana si piuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok care ar fi soluti sa incerc o alta pompa abs si sa vad ce se intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu se aprinde martorul in momentul apasarii butonului de ESP, ma indoiesc ca sistemul functioneaza. Ar trebui sa apara si erori...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok care ar fi soluti sa incerc o alta pompa abs si sa vad ce se intampla?

nu, intai trebuie facuta o diagnoza.

Daca nu se aprinde martorul in momentul apasarii butonului de ESP, ma indoiesc ca sistemul functioneaza. Ar trebui sa apara si erori...

Martorii - nu se aprind ca e masluita..... ori are martorii acoperiti, ori scoase ledurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok este masluita dar cum explici ca masina a functionat pana sa imi apara erroarea iar masina o am cam de 3 ani jumate suspect sa spui ca e masluita o sa incerc sa merg si la altcineva sa imi faca o diagnoza sa vedem ce se intampla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zici ca s-au aprins martorii pana acum, cand se punea contactul ?

mergi si fa un auto-scan, cu VCDS-ul si posteaza rezultatul. In felul asta, clarificam problema si cautam o solutie de rezolvare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie vazut daca VCDS se conecteaza pe ABS. CAnul este codat cu ABS ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cum ii face masina - eu presupun ca nu se conecteaza.... daca era codata fara ABS, mai se aprindea semnul exclamarii, cand IC-ul nu comunica cu ABS-ul ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok revin alt mecanic alta interfata etc scanare cu vag com nimic a umblat a pe undeva pe la calculatorul de sub capota aflat in stanga (cum esti la volan ) a spus ca a resetat nu stiu exact ce pt ca nu prea am inteles scanare din nou si......

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4B0 614 517 G

Component and/or Version: ABS/ESP front 1728

Software Coding: 00000

Work Shop Code: WSC 00000

2 Faults Found:

18036 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Steering Angle Sensor

P1628 - 35-00 - -

01044 - Shareware Version. To Decode all DTCs

35-00 - Please Register/Activ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modul incorect codat. Vezi daca codarea este OK - functie de ce ai tu pe masina. Vezi aici pentru codare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema cu martorul trebuia recodata abs (dupa multa chinuiala) dar totusi mai am o problema:

18036 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Steering Angle Sensor

P1628 - 35-00 - -

aceasta erroare cum o pot rezolva abs si esp inca nu functioneaza

Modificat de stf_stefan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eroarea aia asta spune :

  • Wiring and / or connections faulty
  • Relevant control module incorrect / defective / incorrectly coded

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat masina acum sase luni(golf 4,1.9 tdi 90CP Fabricatie 1999) si nu am avut nici o problema cu abs-ul sau esp-ul insa acum cateva zile m-i s-a aprins esp-ul in mers si nu se mai stingea,am incercat sa il sting de la butonul din bord insa butonul se apasa in gol si revenea la loc,nu ramanea cuplat ca de obicei,desi din cate stiu eu prin apasarea butonului esp se decupleaza esp-ul,la decuplare acesta ramanand aprins in bord.Am oprit masina ,am oprit motorul si cand am pornit-o din nou nu s-a mai aprins esp-ul in bord iar de la butonul din bord se aprindea si se stingea fara a mai merge butonul in gol.Aseara s-a intamplat acelasi lucru din nou.Poate cineva sa ma lamureasca ce anume s-a intamplat?Trebuie sa mentionez ca s-a mai intamplat odata ceva ciudat cu abs-ul cred,nu am auzit prea bine ca mergea radioul insa am franat brusc si desi nu aveam decat 40 km/h s-a auzit un tacanit foarte strident de s-a uitat si lumea de pe drum la masina,masina totusi a franat foarte bine,si franeaza in continuare foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiu ca nu ramane butonul blocat in pozitie de apasat, e doar un impuls. poti sa fi in mers apesi butonul si ai esp decuplat si cand repornesti motorul e iar' cuplat.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!