pitbulltm

Schimbare ceasuri bord

2.309 postări în acest subiect de discuţie

Buna ziua,

Am o problema foarte,foarte mare,sunt din Timisoara si am cautat o zii intreaga ceasuri de bord de golf 4,pentru ca ale mele,s-au ars cand a fost montata muzica pe masina.(Respectiv Kilometrajul nu merge iar "benzinometrul" la curbe pica...asta e termenul)

Din pacate dupa n incercari si n specialisti(inclusiv Cosma din Buzias,timisorenii stiu persoana) am inceput cautarile de ceasuri de golf 4,cum este al meu,cu computer de bord.

Tin sa va spun ca data trecuta cand am mai revenit in tara si am avut din nou tendinta sa repar masina am cautat inclusiv pe net,am gasit niste ceasuri la un baiat pe nume Vlad Honcea care in loc

sa ma "tapeasca" si sa mi le trimita asa cum era tipic romanesc mi-a spus ca mie imi trebuie ceasuri immo 3 si acelea sunt immo 2.

Deja ati citit destul...asa ca as nu va mai plictisesc cu problema mea,inchei spunand ca am gasit 2 ceasuri dar nu stiu daca sunt immo 3,la Bigy dinspre Arad,si am luat seriile si tot de pe ele,asa ca

o sa le scriu mai jos.

Problema este ca ce fac mai departe,de unde stiu ca ceasurile astea sunt immo 3?care il poate inlocui cu succes pe al meu?trebuie rescris ceva soft ca nu porneste masina astfel?cine il scrie in Timisoara?

Imi pare rau ca va incurc si eu cu problema asta,dar nu exagerez de 2 ani ii caut rezolvare,va rog un raspuns pentru acest "mic" strigat de ajutor.

Ceasuri 1 (ce scrie pe eticheta spate)

0 263 618 182 v15 s:0714139037

990709 k:178917 pm:1020 s:8.11 h:09

1j0920 822b b00

Made in Germany

Ceasuri 2(acestea sunt mult asemanatoare cu ale mele "ca si cifre" si made in Hungary)

0263637062 v:21 s:0161001167

1j0920 826b rb8

Made in Hungary

O sa revin maine si cu descriere si poze la bordul meu cand il dau maine jos.

Multumesc celor care au sa raspunda la acest topic.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

1j0 920 822 - astea sunt immo 2

1j0 920 826 - sunt immo 3

daca la ceasurile tale, care le ai pe masina, martorul imobilizatorului apare in vitezometru, masina e immo3. Daca apare in turometru, atunci e immo2

daca masina e immo3, asa cum zici, atunci dintre cele doua postate de tine, merg doar cele cu 826.

Da, clusterul trebuie imperecheat cu ECU si cu cheile. Trebuie facuta adaptarea si scrise cipurile cheilor.

P.S. - cea mai tare treaba e ca e posibil ca al tau cluster sa nu fie ars....ci sa ai probleme cu senzorul de viteza - cititorul, care se afla pe cutia de viteze....dupa cum ai descris tu simptomele, sau cu cablajul de sub baterie.

Eu cred ca ai probleme cu senzorul.....

Modificat de F l o r i n
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei te pot ajuta eu in Arad.oricum si eu sunt de parere cu colegul florin.mai mult ca sigur senzorul de viteza de pe cutie e defect.dar pana ii facem o scanare toate sunt vorbe.daca vrei da o fuga pana la mine o testam si daca este cazul iti schimb si clusterul si e posibil sa iti fac rost de unul la un pret rezonabil.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu o sa apara la diagnoza ca fiind defect. Trebuie verificate firele de la senzor pana la ceasuri.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

si mie la fel nu-mi merge kilometrajul

am schimbat senzorul de la cutie si degeaba

ms ast un rasp

aaaaa scuze am uitat sa spun golf 4 1,9 sdi 2003

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut un test pe cluster, ca sa verifici daca ceasul functioneaza ? pe ABS apare viteza ?

Daca da, si e ok, senzorul e nou, atunci verifica cablajul - in alta parte nu poate fi problema...

Verifica cablurile de sub baterie.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

La un golf diesel daca pun alte ceasuri de bord cu acelasi cod si dau immo off, mai e nevoie de ceva ca sa functioneze?

Modificat de Kicker
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu....dar o sa ai aprins mereu imobilizatorul in bord si o sa piuie la pornire....

De ce nu ii faci adaptarea normala ? - sau, daca au exact acelasi cod - copiezi dump-ul de pe cel care e acum pe masina si il scrii pe cel care vrei sa il montezi.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

buna seara! am si eu aceeasi problema respectiv Kilometrajul merge din cand in cand (mai mult nu, iar cand merge se modifica si volumul la casetofon) iar benzinometrul la curbe pica. ceasurile sunt immo 2 (au imobilizatorul in turometru). cum pot rezolva problema? multumesc!

Modificat de konvict
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, imi poate spune cineva si mie de unde as putea sa cumpar un ceas de bord immo 3 - cu seria 1j0920 826b rb8, am cautat si nu am gasit. va multumesc!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

CAuta in aria dedicata.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

ca sa inteleg si eu.......daca pe masina am immo 2 nu pot pune sub nicio forma immo 3. Mie imi face figuri imobilizatorul in sensul ca uneori imi clipeste in bord si nu pot porni masina si ma gandeam sa schimb ceasurile cu totul. In ideea ca nu o sa gasesc immo 2 trebuie sa pun immo 3 si nu se potrivesc.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

merg si immo3, la tine. Ai verificat ce erori iti apar pe 17-Instrument cluster si pe 1-Engine ?

Invers nu se poate - masina immo 3 si cluster immo2

Modificat de F l o r i n
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma gandeam ca poate stie cineva de pe acest forum o persoana care are un ceas de bord immo 3 - cu seria 1j0920 826b rb8. Am cautat peste tot de 2 zile caut si nimeni nu are.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Dar, de ce cauti numai seria aia....merge orice immo3. Cauta un VDO,,,,si scapa de rb8.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

eroarea este legata strict de imobilizator.....17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil sa fie si o problema cu cipul din cheie, nu neaparat cu imobilizatorul. :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cum a zis si Deadly,incearca si cu cheia de rezerva.

17978/P1570/005488 - Engine Start Blocked by Immobilizer

Possible Symptoms

  • Engine starting but stalling immediately

Possible Causes

Possible Solutions

Modificat de zebrocksky
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

am incercat cu toate 3 chei care le are si la un moment tot imi opreste motorul......

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Odata motorul pornit poti sa scoti ceasurile din bord si motorul o sa mearga pana kla prima oprire din cheie,. dupa pornire IMMO nu ami e activ, Deci oprirea in mers are alte cauze.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

am sa explic exact ce se intampla. Uneori bag cheia in contact iar martorul imobilizatorului clipeste, dupa ce invart cheia porneste motorul dar se opreste imediat, in tot acest timp clipeste martorul imobilizatorului. Dupa scanare aparea eroarea scrisa ma sus. Ca sa plec cu masina trebuie sa scot cheia din contact, sa o bag din nou dupa care pot pleca.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Exact.

eroarea este legata strict de imobilizator.....17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

Este posibil sa fie si o problema cu cipul din cheie, nu neaparat cu imobilizatorul. :)

Nu are legatura cu cipul din cheie....avea eroare Key too low

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

@F l o r i n, nu te contrazic, insa omul nu a pomenit nicaieri despre "Key too low". :)

Eu am spus ca s-ar putea sa aiba probleme la cipul din cheie, deoarece am avut aceeasi eroare de mai multe ori si, in cazul meu, cheia "principala" cauza aceasta problema. Cu cheia "secundara" nu am avut nici un fel de probleme.

Sper ca m-am facut inteles.

Modificat de Deadly
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

in final sa inteleg ca ar fi cipul din cheie.......ciudat este ca face la fel cu toate cheile. Ms pt raspunsuri.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai de aia zic ca nu e cip-ul...ca nu apare nicio eroare legata de acest aspect.......Faptul ca nu a pomenit, inseamna ca nu a aparut, deci nu are probleme cu cip-ul.

Motorul il opreste imediat dupa pornire ? Dupa simptome, pare ca nu recunoaste cheia. Citeste cip-ul dar nu il recunoaste.

P.S. - daca ai cu ce, incearca sa faci o rescriere a cheilor, sa se mai invete toate componentele intre ele. Sa nu fie de vina bobina cititoare....

Modificat de F l o r i n
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • florin_jbl