Jump to content

T5 - Probleme intalnite la R5 TDI 2500cmc AXD si AXE


soila
 Share

Postare recomandată

On 18/04/2016 at 21:20, Alejhandro a scris:

@Jhonny Te rog, daca imi poti spune aproximativ cat a costat reparatia, ca sa stiu la ce sa ma astept. Multumesc

Foarte proastă și soluția aleasă pentru cuplajul planetarei în cutie... un ax dințat care se duce și tela lasă în drum. Mi s-a întâmplat și mie la câteva zile după ce am cumpărat-o. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,revin cu informatii noi,problemele erau cauzate de 2 furtune de vacuum crapate...acum trage f bine,am ramas cu problema pornitului greoi,o sa schimb oringurile injectoarelor si vedem dupa cum se comporta...apropo,stie cineva cate injectoare are motorul 2.5 tdi axe?eu am vrut sa comand 4 seturi de oringuri dar persoana de la care am comandat mi a zis ca mi trebuie 5,ca lui asa ii apare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.5 TDi are 5 cilindri => 5 Injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut cu unchiul meu un motor R5 TDI pe un T5
n-am umblat in viata mea la vreun motor, dar ne-am descurcat impreuna, mai cautari pe youtube, mai facut poze.. etc

el avea problema cu ulei in apa.. chiuluasa era dusa... am schimbat chiuluasa impreuna, munca de 6 zile, dar facuta calumea

cost total cam 8000 lei in piese, chiuluasa goala a fost cam 5000 lei + garnitura noua + supape noi + oringuri noi la pompele duse + termostat (era blocat de la ulei) + pompa de apa noua + cateva furtune umflate de la ulei + ulei si antigel noi + reconditionare alternator + cupla alternator

cel mai nasol a fost ca n-am stiut cum sa scoatem mufa de alimentare pt pompele duse, si am stricat pinii, a trebuit sa cositoresc alte fire si sa refac toata mufa... :D

am reconditionat si alternatorul cu ocazia asta... dupa aproape 500.000km colectorul si rulmentii erau dusi... deci rulmenti noi, releu nou, colector nou, cupla cauciuc noua, am taiat si recositorit si puntile din bobina

deci daca aveti probleme cu ulei in apa.. nu scapati de schimbarea chiuluasei, in functie de manopera se duce pe la 10.000 ron

cel mai interesant este ca am gasit acel ventil prin care circula uleiul din baie catre rampa.. era blocat arcul, si deci uleiul trecea in sus, dar la fel de usor se scurgea, pentru ca era mereu deschis... l-am desfacut si am inlocuit acea mica clapeta cu o bila de la un rulment, uleiul urca sus, dar apoi coboara bila si uleiul mai ramane prin rampa :P

traiasca youtube-ul, e plin de videoclipuri cum se desface si asambleaza motoarele R5 TDI

daca va apucati de schimbat chiuluasa, schimbati si oringurile la pompele duse (pierd presiunea si nu mai porneste la sfert), schimbati si pompa de apa, reconditionati si alternatorul, si uitati-va bine la furtunele de motorina dintre rampa si filtru, se cam imbratranesc si crapa

daca aveti intrebari, bagati aici.. am devenit expert in motorul asta.. mai ceva ca la golful meu :))

 

Modificat de trust_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!! am si eu un T5 r5 174cai 4 motion... am avut cam toate probleme despre care s a discutat mai sus!! termoflo,pompa apa➡chiiloasa, turbina...in afara de cutie viteze...acum masina are 370k km sunt curios,oare apar probleme la cutie la modele 4Motion? ce probleme ar putea aparea la DIFERENTIALE...PLANETARE SI TOT CE MAI TINE DE TRANSMISIE!! Orice inforamtie e bine primita!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 10/11/2017 at 17:16, trust_24 a scris:

daca aveti intrebari, bagati aici.. am devenit expert in motorul asta..

1. Am ceva ulei în apă (1-2mm).

2.Am în același timp probleme cu dezamorsarea peste noapte (numai dacă am sub jumătate de rezervor motorină) și am schimbat deja oringuri și pompă tandem degeaba. Suspectez că bagă și motorină în ulei. Vreo părere în legătură cu posibile cauze ale celor două probleme? Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja uleiul a crescut brusc în vas. Până acum era doar de suprafață 1-2mm, dar după o ieșire de 30km mi-a crescut brusc la câțiva cm. Există o cale de a afla dacă e termoflotul sau chiulasa? Repet, am trei probleme în acest moment: ulei în vasul de expansiune, dezamorsare peste noapte și motorină în ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc! Termoflotul e următorul în program, voi ajunge și la pompa de apă, dar tare mă tem de chiulasă.

 

NU mai cita postul anterior!

Este contrar regulamentului si se sanctioneaza.

Multumesc pentru intelegere!

 

Marian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna seara. Sunt proaspat proprietar de t5 2.5 4motion  an fabric 2006 .. cutie manuala .

Imi place f. Mult ..este adusa din olanda . Are cateva prbl ..pornire grea dupa o oprire de 1 zi..volant ..face zgomot..si se mai aprinde in bord ceva alarma ptr ulei..este in olandeza..si nu inteleg nimic..! ? . As dori sa mi recomandati mecanic (nr tel) priceput si cunoscator la aceasta masina..si accesibil k si pret manopera !   Va multumesc  anticipat  !.(am ..citit aici..niste postari aici de la oameni cunoscatori si saritori ) .0720718500 florian . Bucuresti.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florian5

Ca si servicii cauta aici.

Ca si romana, cauta intr-o carte de gramatica.

Ca si regulament VWForum, citeste aici si te rog sa il respecti pe viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Nu este punctul meu forte nici gramatica nici rabdarea ..nu am intrat niciodata pe un forum . Nici nu stiu cum se procedeaza.  Imi iertati va rog ignoranta si leziunile provocate de gramatica mea . O sa incerc sa nu mai deranjez pe nimeni. Va multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modul cum se procedeaza este scris in regulament. Nu sunt importante punctele forte sau deranjul ci respectarea regulamentului, in primul rand din respect pentru membrii acestui forum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare

De curand am achizitionat un  vw t5 motor 2.5 tdi din 2005 . De o saptamana ma confrunt cu o problema care nu reusesc sa ii dau de cap , imi pierde foarte mult antigel, cam la 80-90 km completez un litru de apa si un litru de antigel , nu se vede pe nicaieri unde pierde , nici pe esapament nu-l da ( aburi foarte mult nu am dupa masina ) ulei in vas nu am si nici presiune cand desfac busonul de la vasul de expansiune , dar lichidul din vas dispare. Am fost cu masina de nenumarate ori la service si nu au reusit sa constate pe unde pierde antigelul din vas .

In cursul zilei de ieri masina numai tragea si turbina facea un zgomot de metal in ea . Am mers cu masina la service sa constate ce are turbo , dupa constatarea service unul din mecanici a ridicat joja de ulei si a realizat ca nivelul este foarte crescut si din aceasta cauza a cedat turbo , dupa examinari mai amanuntite au constatat ca este antigel in baia de ulei , am desfacut motorul cu ideia ca garnitura are ceva , dupa ce au reusit sa o desfaca au constatat ca garnitura nu este ciupita sau arsa , si nu poate sa isi dea seama cum a reusit antigelul sa ajunga in baia de ulei , tinand cont ca presiunea uleiului este mai mare decat presiunea apei .

Astept o parere daca cineva sa confruntat cu aceasta problema .

Va multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi pompa de apa, este o problema des intalnita la aceste motoare. 

Fiind angrenata prin pinioane, daca ajunge lichid sa curga pe langa ax ( desi are o solutie constructiva sa nu se intample asa ceva) , antigelul ajunge in baia de ulei... 

trebuie scule speciale si obligatoriu pompa de cea mai buna calitate

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua. Am si eu o problema cu t5-ul meu din 2006, motor 2.5, AXE, 174 cai. Este zgomotos si nu trage cum ar trebui. Mentionez ca pe tester nu da nici o eroare si ca am verificat turbina si vacumul si sunt in regula. Ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot ai pus tesster pe ea,  Ce boost face?  Valorile injectoarelor?  MAF'u ce valori are?   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Stelian andrei

Salutare am si eu o problema la t5 motor axd si anume iam facut motorul si mia dat eroare senzor ax came am schimbat si nimic pana la urma am gasit buba uzura in pinioane a mai intalnit cineva asa ceva si daca da cum a rezolvat o 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Doar o mentiune/informatie care nu se regaseste nicaieri in acest topic: Demontarea galeriei de admisie, a injectoarelor, a bujiilor sau a altor componente din acea zona se poate face si fara demontarea intregului bot al masinii (bara, radiatoare, etc.).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut , poți da mai multe informații despre demontarea galeriei de admisie , aș vrea să curăț egr -ul si galería de rezidurile acumulate in timp. Mulțumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut ! v-ati pricopsit vreodata cu problema , sa se arda alternatorul ? pentru a-l da jos nu exista alta varianta decat demontarea a toata fata cu tot cu radiatoare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

se arde cand se uzeaza puntile si face masa...

si da, trebuie sa dai bara jos si apoi radiatoarele, altfel pe dedesubt nu cred ca se ajunge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Vai de mine....am citit printre randuri 5-6 pagini si deja 40% imi vine sa renunt la idea de a lua un T5.Imi doream de cativa ani unul 4 Motion (apropo e Haldex sau Torsen) si un DSG dar cat am citit ce e pe aici imi vine sa ma duc rapid sa-mi iau un Opel sau Renault Trafic si sa stau linistit in banca mea.

P.S. 4 Motion am un B5.5 si e tanc de masina,fiabilitate,putere ca din AVF am scos aproape 180CP,T5 nu a mostenit aceasta fiabilitate a 1.9Tdi?

Sa ma risc la un 2.5 sau ceva mai recent un 2.0 cu inerentele conversii la axul  pompei ulei.

 

Nici nu stiu ce sa fac mai ales ca ce am gasit eu pe Germania sunt cu 350-450mii km.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!