Jump to content

Problema VW PASSAT B3


Adi01
 Share

Postare recomandată

Buna seara .. Am o problema cu al meu B3 1.8i RP de curand mi s-a rupt garnitura de la carburatie . ( aia de jos ) si prindea aer fals .. statea turata la 2000 RPM .. am dat jos de acolo si am pus silicon rosu pe ea ... si pe acolo in jur sa nu mai intre aer fals ! e .. am pornit-o , statea la 900 rpm dar ! Ba mergea in 3 ba in 4 ba in 3 ba in patru .. si cand o acceleram scotea un FUMALUUUU negru de doamne fereste ! ce naiba am facut ?:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Balta

    9

  • bogdan.tuta

    8

  • Adi01

    7

  • cristi-bv

    5

Buna seara .. Am o problema cu al meu B3 1.8i RP de curand mi s-a rupt garnitura de la carburatie . ( aia de jos ) si prindea aer fals .. statea turata la 2000 RPM .. am dat jos de acolo si am pus silicon rosu pe ea ... si pe acolo in jur sa nu mai intre aer fals ! e .. am pornit-o , statea la 900 rpm dar ! Ba mergea in 3 ba in 4 ba in 3 ba in patru .. si cand o acceleram scotea un FUMALUUUU negru de doamne fereste ! ce naiba am facut ?:(

Salut, am citit intr-un manual de reparatie despre problema a ta. (Am atasat articoll respectiv) Zicea in felul urmator: daca se rupe flansa de la carburator( sau injector) a se inlocui cu una noua, si in nici un caz sa se lipeasca cu mastic( sau ceva asemanator). Motivul pt asta ar fi pt ca bucati din respectiva solutie sa intre prin motor si sa se arda si prin urmare sa afecteze functionarea sondei lambda. ( fumul negru ma gandesc sa fie din cauza amestecului de carburant prea mare).

Solutia ar fi sa cumperi flansa respectiva, si sa cureti / cumperi sonda lambda.

Asta ar fi doar o idee. Sunt incepator prin ale mecanicii, si cred ca ar fi bine sa ceri si a doua parere.

Si un link cu locul de unde am luat pdf-ul si alte chestii misto pt cine e interesat http://www.cc.ece.ntua.gr/~achan/Cars/Car_index.htm

Bafta!

Costin

mono_motr2.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

acuma e mai rau ! am lasat-o pe dreapta cam o sapt ... ca am fost plecat din localitate .. si cand m-am intors i-am dat o cheie .. abea abea a pornit .. si trebuia sa stau cu acceleratia la fund apasata ca sa imi stea la 1500 RPM ! daca luam picioru scadea turatia si murea motoru .. nu mai spun ca motoru se aude ingrozitor ! .. am oprit-o si i-am dat din nou .. la fel .. 1200-1500 de rpm la fund acceleratia ! si cand am iesit din masina .. un miros FOARTE FOARTE intepator .. ca de acetona asa diluant ! cred ca e CO2 pur ! :blah_: de la ce naiba oare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acuma e mai rau ! am lasat-o pe dreapta cam o sapt ... ca am fost plecat din localitate .. si cand m-am intors i-am dat o cheie .. abea abea a pornit .. si trebuia sa stau cu acceleratia la fund apasata ca sa imi stea la 1500 RPM ! daca luam picioru scadea turatia si murea motoru .. nu mai spun ca motoru se aude ingrozitor ! .. am oprit-o si i-am dat din nou .. la fel .. 1200-1500 de rpm la fund acceleratia ! si cand am iesit din masina .. un miros FOARTE FOARTE intepator .. ca de acetona asa diluant ! cred ca e CO2 pur ! :( de la ce naiba oare ?

acea flansa trebuie inlocuita .

exact asa facea si a mea statea la 1200-1500 rpm la relanti ..fum negru si lipsa de putere >

am inlocuita si acum merge normal ...doar sa ai grija sa ai benzina suficienta...la mine era benzina putina si dat fiind faptul ca a stat mult pe drepta a tras tot felul de mizerii din ea .

I-am bagt 5 L de la pompa si a luat-o brici .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

asta ii problema la roman dc sa dea el 3 lei pe garnitura aia cand poate sa puna niste silicon

dute cumpara garnitura curata frumos de silicon si dupa ce o pui o sa vezi ca merge ceas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok .. 1 la mana Eu detest carpelile .. dar mecanicul a spus ca o sa mearga fara problema .. chestia e ca nu am gasit garnitura ! acu sunt la suceava si am gasit aici la magazin cu 50 Ron originala .. am montat-o si acuma nu mai face cum facea inainte .. OK dar ! inca cateva probleme legat de functionarea motorului .. :

Fumul acela care il scoate pe Toba .. are vreo legatura cu snuru de azbest inmuiat in vaselina carbonica care mi-a fost pus la galerie .. sa nu mai scape gaze ? Intradevar nu mai scapa nici un gaz pe acolo .. dar Fumul de pe toba ? e din cauza veselinei ? pana se arde ? Chestia este ca mirosul este foarte foarte intepator ! daca stai mai mult de 30 de secunde in fum .. te ustura ochii si gatul de la miros!

A doua treaba este .. cablul de acceleratie mi s-a stricat ( au iesit niste fire care agatau ) si mi-a fost slabita acceleratia in sensul ca pedala este mai joasa.. si daca o apasam la fund mai mult de 3000 RPm nu se tura ! am schimbat azi bujiile si filtrul de aer... si am pornit-o .. am deschis capota .. si am vazut ca surubul de la clapita aia care tine delcoul fix ! era desurubat ! .. am invartit ala oleaca si a scazut turatia la 900 .. apoi am scos Bucatica aia de tabla care tine cablu de acceleratie si l-am pus cu vreo 4 canale mai sus ( cei care cunosc stiu la ce ma refer la acest motor ) Bineinteles ca turatia a crescut la 1500 .. si am rotit iara delcoul si a scazut turatia la 900 inapoi .. am intrat in masina si am apasat acceleratia ! Intradevar se tura mai tare .. dar daca tineam pedala apasata la fund .. se tura pana in 3300 maxim si se auzea in asa fel cum ar merge in 3 PISTOANE ! ( asta doar daca apasam brusc pedala la fund .. se tura si la 3300 se oprea si se auzea de parca mergea in 3 ! DAR daca dadeam "spritzuri" acceleratia urca fara probleme si motorul mergea rotund pana in 5500-6000 fara probleme .. dar asta doar cand dadeam acele spritzuri ! de la ce naiba o fii oare ? O fi din cauza ca delcoului sa fi sarit de pe fix sau ceva? ajutati-ma va rog !

Deci FUM ... Daca accelerez brusc .. urca turatia la 3300 si parca ar merge in 3 ! iar cu sprituri urca turatia si merge in 4 ! ( Tin sa mentionez ca garnitura mi-a fost montata corespunzator ! ) :D

P.S. ma scuzati pentru modul de exprimare dar ma si grabesc !

P.P.S. PE langa toate astea ! masina mai consuma si 13L /100 .. e normal totusi ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nimeni nu stie ?? va rog frumos ! :Driver: La naiba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate raspund eu ... am oare amestecu prea bogat ? defapt exagerat de bogat ? De scoate Fumul acela negru cu miros foarte foarte intepator (presupun ca e CO2) , Se inneaca mai nou ... la acceleratie . si consum imens de benzina 13-14% daca nu si mai mult ! .. cum reglez amestecu ?? la injectia asta monopunct ? sau poate s-o fi dus vreo bucatica de silicon rosu inauntru in camera de ardere ? :( deci cum as putea regla amestecul la motorul acesta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti fratilor ! chiar nimeni nu stie cum se poate regla amestecu la motorul acesta monopunct motronic ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc frumos pentru toate "raspunsurile" date ! Pana la urma tot singur am reusit sa aflu de la ce era... Furtunelu care pleaca din caseta cu filtru de aer ce activeaza clapita de deschidere din cutia cu filtru ( ce permite intrarea aerului in motor ) era scoasa.. deci practic motorul nu primea aer deloc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

updatez up pic topicul si eu am acceasi problema ...schimbat flansa , inlocuit curea distributie , reglata la punct ...merge perfect la relanti si pana ajunge la 80 km ..pe urma se taie si nu mai accelereaza deloc...n plus cosuma imens ...are cineva vreo idee? am verificat partea de admisie aer este Ok sa fie injectorul defect sa arunce prea multa benzina?

masina este tot un passat 1.8 RP din 1989

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

...odata ce injectia monopunct e dusa.....puteti sa va luati gandul de la reglari optime, e aproape imposibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare fratilor! Am luat si eu un Passat B3 combi din '92, si cum este deja traditie, i-am aflat doar pe urma problemele. In primul rand, sistemul ABS este dezastru, dar de asta ma voi ocupa mai tarziu. Sonda de benzina nu functioneaza(s-au uitat la ea intr-un service si au zis ca am nevoie de o pompa de benzina noua, cica ii intr-o bucata. E adevarat? Si daca e, n-are cineva? :D), ceeace e o mare inconvenienta, si am baiuri cu aprinderea(masina facea autoaprindere dupa ce opream motorul, uneori mergea motorul 10-15 sec). S-a uitat nenea din service, destept si cu experienta, si a inceput sa regleze injectia, dupa ureche. Acum masina consuma 14l in oras si in caz optim 7 inafara.

Va rog ajutati un biet incepator cu prima lui masina! :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

si eu am un Passat b3 si iti spun di propria experienta ma masina asta consuma mult in oras.

ideeal ar fi sa schimbi cateva piese vechi, cum ar fi pompa de benzina, cu altele noi si nici un caz second hand.

eu am patit-o si acuma prefer sa imi comand piesele direct de pa producator sau de la alte firme care se ocupa de vanzarea pieselor de masini.

daca este cineva interesat am cateva ponturi pt piese....din Germania :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

img2403e.jpg

am o "mica problema" mi-am schimbat radiatorul de bord si am fost nevoit sa desfac tot bordul! Am pus mai tot la loc, dar la semnalizari, nu stiu ce piesa imi trebuie pe lateral (pentru a schimba fazele) Comutatorul asta, schimba fazele, dar nu stiu cum sa il fac sa se miste in sus si in jos, cand trag maneta spre mine!img2404.th.jpg

ma poate ajuta cineva? o poza din lateral stanga cu o maneta m-ar ajuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta cineva? o poza din lateral stanga cu o maneta m-ar ajuta!

Vezi daca te-ar ajuta, nu e chiar B3 dar nu trebuie sa difere f. mult:

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2541684

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=167831

Piesa se cheama (turn/signal/headlights) stalk daca vrei sa mai cauti si alte thread-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva ce dimensiuni au jantele de pe vw passat 1990? vreau sa-i iau de aluminiu......ce dimensiuni au? Multam!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jantele de pe passat din 90 sunt pe 14 si distanta intre prezoane este 4 x 100

Poti sa i iei si pe 15 dar tot 4x100 ,tu ce marime ai acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dimensiunea exacta la roti pt un B3 este 185/65/14....4x100 distanta intre prezoane

mai merge si 195/60/15....acum depinde si ce suspensi ai....daca sunt varza...eu zic sa pui prima varianta si eventual dupa ce iti schimbi suspensia veche sa pui cauciucuri si jante mai mari.....

Modificat de bogdan.tuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine e cu 185/65/14-daca vrei un cunsum mai omenesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa sti ca foarte putin creste consumul la jante cu dimensiune mai mare....

de exemplu daca ar pune pe 195/60/15 consumul i-ar creste cam cu 0.150 - 0.200 L/benzina la 100/km....

asa ca mare diferenta nu este....

oricum acum in sezonul rece si eu il safatuiesc sa lase anvelopele pe 14....e mult mai sanatos.... :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut, nu ştiu dacă e la temă dar am şi eu o problemă cu al meu B 3, şi anume face presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

magnet scuze ca te contrazic dar 205/55/16 am si consumul a crescut cu aproape un litru deci din 5l fa 6l ..tot omenesc mi se pare si consumul asta :flower:...scuze de offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna seara am si eu o problema cu borb comp.Am comp bord mare.Dar din pacate nu functioneaza,se scrie numai Error(unde e ceasul si acolo).Am verificat cablurile de la bord,sigurantele,si nu func nimic pe bord numai ceasul de la benzina.Am desfacut am masurat daca na-re curent dar are.Ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Ok .. 1 la mana Eu detest carpelile .. dar mecanicul a spus ca o sa mearga fara problema .. chestia e ca nu am gasit garnitura ! acu sunt la suceava si am gasit aici la magazin cu 50 Ron originala .. am montat-o si acuma nu mai face cum facea inainte .. OK dar ! inca cateva probleme legat de functionarea motorului ...

Deci FUM ... Daca accelerez brusc .. urca turatia la 3300 si parca ar merge in 3 ! iar cu sprituri urca turatia si merge in 4 ! ( Tin sa mentionez ca garnitura mi-a fost montata corespunzator ! ) :)

referitor la mirifica garnitura...de curand si eu am patit la fel....statea motorul turat si nu stiam care este cauza.

am fost la un mecanic si ma luminat...era flansa de sub carburator si am fost nevoit sa o schimb....

pe mine nu ma costat 50 lei ca pe colegu'...ba chiar 100 lei....si sincer...si dupa ce am montat flansa noua motorul tot trebuie sa il las dimineata cel putin 5 min sa mearga la relanti pt ca daca plec fara sa fie motorul cald la fel face...se tureaza motorul...

si referitor la faza cu mirosul...sincer nu stiu ce sa zic....mie de exemplu de cand am luat masina a inceput sa imi manance ulei, fenomen care se si observa atunci cand motorul este rece...pt ca scoate foarte putin fum albicios....fum care acum jumatate de an nu il scotea....

asa ca daca sunt ceva mecanici prin zona...sa ma anunte si pe mine ce ar trebui sa fac la masina....

pt ca m-am saturat sa merg la fel si fel de mecanici care fac practica pe masina mea....ca asata fac...

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!