Vlad F Buc

Revizii

219 postări în acest subiect de discuţie

La cererea lui snakebyte deschid acest nou topic.

Cei deja patiti ne pot oferi ceva detalii legate de pret, piese, durata si alte patanii intampinate.

Poate la revizie "genialii" mecanici au descoperit "probleme" noi, poate au incarcat factura cu chestii inutile ...etc.

Pe scurt; cum a decurs prima revizie? Cam cat cost, timp si stres implica.....

Eu pot sa va zic pe scut cam cat a costat o reparatie cu tot cu manopera pt bara fata + scut fata aprox 1.200 lei la Midocar Vitan, a durat aprox 2 zile.

Revizie curand am aprox 11.000 km pana acum, iar problemele intampinate le gasiti la topicul de probleme.

Modificat de hbogdan
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Tiguan 2.0 TDI 2008 - ~ 40.000km:

REVIZIA 15.000 ~ 900RON

REVIZIA 30.000 ~ 1100RON

_______________________

Cardinal Motors Ploiesti

Nu au existat probleme la revizii sau intre acestea.

Masina merge excelent, fara niciun fel de problema.

Modalitatea de condus: AGRESIVA

Masina este a tatalui meu si nu va pot da mai multe detalii, pentru ca nu le stiu.

Ps: are o actiune de service (nu stiu codul) de vreo cateva luni, dar nu are timp/chef sa se duca in service pentru rezolvare.

Bafta!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

cred ca titlul mai potrivit era "De la cei patiti"! :lol:

Modificat de puricele
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi dimineata la PBN.

Revizia de 15000km-Schimb de ulei(Castrol SLX Longlife3), filtru de ulei - 530 lei.

Tipul cu care am vorbit mi-a spus ca e posibil sa fie nevoie de schimbarea filtrului de polen peste cateva luni.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Revizia 15.000 km la D&C Oradea

Schimbat filtru de ulei si polen, ulei Castrol Long Life - 689 lei

Au bagat si schimb buson ulei - explicatia a fost ca au constatat ei ca uneori se intepeneste si este mai bine asa, decit sa schimbe baia.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Revizie 15.000 km la Midocar Vitan 440 lei TVA inclus.

Ciudat de ieftin pt ca un litru de ulei la ei costa in jur de 86-87lei parca.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la revizie si schimb ulei, am discutat o problema de genul asta pe sectiunea dedicata.

http://vwforum.ro/index.php?showto...p;#entry1019734

Poate va ajuta si pe voi.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Poate ar trebui un topic de "service" uri, sa ne dam cu parerea cum trateaza mecanicul roman o mashina germana nu numai la revizii, dar nu am unde sa postez asa ca pun aici..

Am avut si eu o prima impresie "buna" de Midocar Vitan dar acum imi vine sa-i injur de mama focului.

Am fost in ianuarie sa repar o aripa stanga gasita infundata in parcare. Bun. De abia acum am descoperit (odata cu venirea caldurii) ca rama de plastic de pe margine falfaie... am ramas masca... se vede clar ca dupa ce au smuls-o cu forta inainte de a schimba aripa rupandu-i un piciorus de plastic (nu stiu cum ii zice , se prinde prin apasare) , ulterior au "lipit" rama cu un fel de silicon care a stat bine mersi pana mai ieri... Innebunesc, abia astept sa ma intorc din concediu sa le fac scandal...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Te cred ca esti suparat dar sa stii ca rama de plastic chiar asa se fixeaza, prin lipire. Daca tragi putin de cealalta si te uiti atent vei vedea ca in anumite locuri intre rama si aripa e o banda de burete dublu adeziv. Problema e ca in loc sa foloseasca acel material, au folosit ce au gasit si ei... sa zicem silicon sanitar.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Da, se pare ca e un burete adeziv (asa pare la a doua vedere) de vreo 3 cm. Cert este ca rama a fost fortata si s-a rupt unul din pinii de prindere. Treaba a fost de mantuiala la montaj, cu toate ca nu neg, aripa infundata a fost schimbata (pe deviz este schimbata si vopsita) iar capota zgariata si revopsita ambele aratand impecabil (culoarea fiind negrul cel pretentios...).

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

2.0 TDI 140, revizie un an: 480 lei, schimb ulei si filtru ulei - Serpico Craiova.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Revizia de 15000 km pentru 1.4 TSI 150CP a costat 575 RON la TESS Brasov si a durat aproximativ doua ore.

Au schimbat filtrul de ulei, uleiul, filtrul de aer si filtrul de polen si au completat antigelul.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ahoy posesorilor de Tigu an... :) ... Tiguan 2.0 TDI 140hp, Track&Field (normal ;) )revizie 14.976 km (almost 15.000) - 715,77ron(15,77ron spalat masina ca eram dupa o tura in da wild).

Reprezentanta : ROMBAT Bistrita.

Au schimbat filtrul de ulei, uleiul(au refuzat LONG LIFE), filtrul de aer si filtrul de polen. In rest totul se prezenta in mare forma(mai putin bateria, cica nu incarca la capacitate maxima???)

Timp de asteptare : de la ora 9 am pana la 15.15 (dar stiam ce ma asteapta caci ma anuntasera cand am facut programarea).

Modificat de adi13
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

WTF? Mie nu mi-au schimbat filtrul de aer, cica nu e nevoie la prima revizie. Ce bulangii.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am fost ieri la PBV cu Tigul.

A fost hororr.

detalii aici

http://vwforum.ro/index.php?showto...p;#entry1057650

fara nicio problema a costat revizia de 30.000km - 1100 ron

raportat la preturile de la alti useri mi se pare mult dara asta e.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

revizia de 15000 la midocar otopeni

375 lei

s-a schimbat numai uleiul si filtrul de ulei

asa e in planul service

ieftineaua....nu mi-a venit sa cred

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Poate ar trebui un topic de "service" uri, sa ne dam cu parerea cum trateaza mecanicul roman o mashina germana nu numai la revizii, dar nu am unde sa postez asa ca pun aici..

Am avut si eu o prima impresie "buna" de Midocar Vitan dar acum imi vine sa-i injur de mama focului.

Am fost in ianuarie sa repar o aripa stanga gasita infundata in parcare. Bun. De abia acum am descoperit (odata cu venirea caldurii) ca rama de plastic de pe margine falfaie... am ramas masca... se vede clar ca dupa ce au smuls-o cu forta inainte de a schimba aripa rupandu-i un piciorus de plastic (nu stiu cum ii zice , se prinde prin apasare) , ulterior au "lipit" rama cu un fel de silicon care a stat bine mersi pana mai ieri... Innebunesc, abia astept sa ma intorc din concediu sa le fac scandal...

Nu am mai scris de ceva timp dar revin cu amanunte. Am ajuns la revizia de 1 an (doar 14k km) 450 lei, Midocar Vitan. Programare inainte cu cateva zile, a luat cam o ora. Oricum nu aveau decat sa schimbe uleiul, filtrele si sa reseteze pop-up de la computer. Nu am inteles ce ulei au pus dar sigur e norma 507 pe factura. Avand trapa imi aparusera ceva greierasi dar bineinteles ca au disparut pana am ajuns in service. In rest masina merge beton si nu s-a stricat nimica. Doar cauciucurile Bridgestone s-au tocit un pic :vaidecapulmeu:

In alta ordine de idei, cu rama de plastic (500 ron pret de catalog)... Nici mecanicul care a schimbat aripa nici agentul care mi-a luat-o in primire nu mai lucrau acolo (lol, oare de ce?), anyway, am venit sa le fac scandal chiar daca a trecut asa mult timp, garantia lucrarii fiind 1 an si se vedea clar ca a fost rupta prin smulgere si pus un "abtibild" acolo dar nu excludea faptul ca as fi putut rupe eu ornamentul atata timp cat am semnat receptia. Buuun, nu m-am inteles de loc cu baietii de la tinichigerie (feriti-va de omul de la biroul din stanga - acum sunt trei birouri in linie- nu stiu cum il cheama dar e chiar un nesuferit). Bineinteles ca se uitau toti ca la urs. Am cerut sa vorbesc cu un sef de pe acolo.

Partea interesanta este ca printre toti ... (nici nu stiu cum sa-i numesc dar imi vin tot felul de cuvinte ireproductibile aici), am dat cu ochii de seful de service, d-nul Baran. Un om deosebit de respectabil care doar i-am explicat despre ce este vorba , a vazut masina si m-a invitat a doua zi sa mi-o faca cam in 1-2 ore. Mi-a placut felul in care "matura" cu angajatii pe acolo cand isi facea aparitia. Chiar punea oamenii la treaba. Cat mi-am pierdut vremea pe acolo chiar a mai rezolvat doi clienti pe loc care nu'sh ce probleme aveau pe la motor si erau plimbati cu fofarlica.

Ornamentul este prins acum f bine si vreau sa-i multumesc inca o data pe aceasta cale fiindca rar intalnesti oameni profesionisti ca el. Mai ales in service-uri.

In plus mi-a spalat si masina brici. Free.

Iertati-mi telegrafia dar sunt cam tot timpul pe fuga.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Poveste scurta.

Eroare AFS bord ------ >service Midorcar ----- > cost final 89 Lei manopera + bec H7.

Becul a costat cam 40 si ceva de lei, nu stiu acum daca este mult sau ieftin, am arucat un ochi pe net la cat costa un bec H7 Philips aprox 50 RON.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am fost la prima revizie, de 15.000 KM la ABS-CENTER Miercurea Ciuc, am platit 450 de lei.

Pe factura apare filtru aer demo si montat, Pachet C, Filtru, Filtru ulei, Antigel roz, si ulei Castrol synt s 5w40, norma 502 00. In carte masinii pt motorul 2.0 TSI recomanda 504 00, dar calculatorul de la service mi-a dat 502 00 dupa seria sasiu. Stiti cumva daca e difereanta, in ce consta?

Pretul mi s-a parut foarte OK, fata de 800-1000 lei, cat plateam pt Skoda Fabia 1.9 SDI, 60 CP :icon_thumright:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pretul e super OK. Eu azi am facut revizia de 30,000 km la PBV, si am platit 1,120 RON, in conditiile in care nu am avut absolut nici o observatie de facut pentru verificari supleimentare fata de procedurile normale de revizie periodica. Numai uleiul Castrol SLX Longlife 3 a fost 360 RON, filtrele (ulei, motorina, aer si polen au fost in total 330 RON) iar restul sunt consumabile de mica valoare si manopera. La fel am platit si data trecuta pentru revizia de 15,000 (1,196 RON), si tot acolo. Toate preturile mentionate sunt cu TVA inclus.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

practic, cu cat consuma mai mult motorul TSI, cu atat platesti mai mult la revizie cu motorul TDI. tot acolo esti.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
practic, cu cat consuma mai mult motorul TSI, cu atat platesti mai mult la revizie cu motorul TDI. tot acolo esti.

Incearca sa eviti subiectul si discutia asta cu benzina vs motorina, este un subiect foarte "delicat".

A mai fost abordat subiectul intr-un topic si am fost atentionat ca nu e locul si momentul potrivit, pentru discutii de genul.

Toate cele bune si ai mare grija pt ca "sefii" sunt cu ochii pe noi.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

la revizia de 30000 la 1.4 tsi cam la cat sa ma astept?

a facut-o cineva?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

560 ron am platit pt revizia de 30.000.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Poate ar trebui un topic de "service" uri, sa ne dam cu parerea cum trateaza mecanicul roman o mashina germana nu numai la revizii, dar nu am unde sa postez asa ca pun aici..

Am avut si eu o prima impresie "buna" de Midocar Vitan dar acum imi vine sa-i injur de mama focului.

Am fost in ianuarie sa repar o aripa stanga gasita infundata in parcare. Bun. De abia acum am descoperit (odata cu venirea caldurii) ca rama de plastic de pe margine falfaie... am ramas masca... se vede clar ca dupa ce au smuls-o cu forta inainte de a schimba aripa rupandu-i un piciorus de plastic (nu stiu cum ii zice , se prinde prin apasare) , ulterior au "lipit" rama cu un fel de silicon care a stat bine mersi pana mai ieri... Innebunesc, abia astept sa ma intorc din concediu sa le fac scandal...

cat te-a costat reparatia aripii?

si ce au mai facut?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.