Jump to content

Octavia II, 1.6 MPI, 102 CP


silviu66
 Share

Postare recomandată

florynbadescu

La motor bse este greu de demontat deoarece curge antigelul din instalația de răcire pt. ca prin corpul clapetei circulă antigelul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am masina din 2012 si intapin o problema: dupa ploaie sau la spalatorie, dupa ce inchid uda, deci nu in timp ce curge apa pe ea, picura apa de pe cheder. Aveti idee ce se intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florynbadescu

Revin cu aceiasi problema> am demontat ,din nou , curatat si adaptat (la cald de data asta) clapeta, dar la prima cheie dimineata aceiasi problema motorul se balbaie si da rateuri, turatia creste si scade necontrolat timp de cateva sec. La cald nicio problema, porneste si sta la relanti si se accelereaza normal. Nu am erori pe engine, nu am misfire pe vreun cilindru. Sa fie bobina sau vreo fisa de vina? Ceva sfaturi? pentru ca la iarna cred ca nu mai porneste deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de benzina trebuie verificata.

e o problema comuna, la benzinare si in functie de vechimea masinii, ca sa se dezamorseze instalatia peste noapte. 

Daca pompa lucreaza pe contact, un test simplu e sa se puna contactul de 3 ori inainte de a da la automat. O alta cauza tot pentru pornire la rece greoaie e un defect la senzorul de aer MAP sau MAF in functie cu ce e echipata masina 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florynbadescu

Jhonutz, am probat pompa prin punerea contactului de 3 ori și porneste la fel. Înainte de curățare MAP și clapeta și adaptare am avut o eroare :

16555 fuel trim bank 1

P0171 system too lean - intermitent, 

dar la ultima scanare nu a mai apărut . Deci ce as putea sa mai verific?

P.S. : in ziua în care am curățat clapeta s-a intervenit la alternator prin schimbarea releului de încărcare. Are leg. cu ce se întâmplă? Problema a aparut fix ziua următoare. 

Modificat de florynbadescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta furtune sparte pe admisie, gen furtune ce vin de la valva PCV, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema este de la aer fals, cum zice si colegul. Prea mult aer = amestec prea sarac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
florynbadescu

Jhonutz ce este valva pcv și unde se află? Și am mai depistat o problemă: am găsit ulei in admisie cu ocazia schimbării bujiilor când am desfăcut galeria din fața și de asemenea pe filetul bujiilor. Acest motor are epurator de gaze? Nu știu de unde ar putea veni uleiul. Masina nu scoate fum și nu știu dacă consumă ulei ca de-abia am făcut schimbul.

Modificat de florynbadescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avem aici

ditamai topicul despre erori de scanare, de ce facem aici un topic cu de toate? Topicul prezent se inchide si pe viitor se va posta in zonele dedicate fiecarei probleme.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!